تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۱۷۵۵۹
یادداشت ارسالی:

خطاب یک ورزشکار به بهرامی؛ محبوب شهردارِ محجوب این دیار، تو را پاس می‌داریم!

۲
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
خطاب یک ورزشکار به بهرامی؛ محبوب شهردارِ محجوب این دیار، تو را پاس می‌داریم!
کبنا ؛اگر هیچ کس محمد بهرامی را نشناسد، کوچه‌های این شهر او را می‌شناسند؛ سایه، ایستگاه‌ها، معابر، دکه‌ها، پارک‌ها، سبزه‌ها، میادین، بلوارها و شوارع و همه‌ی بن بست های این شهر وی را می‌شناسند و برای وی در مدیریت هیچ بن بستی را ناآشنا نمی‌دانند.
آشنای غریب کوچه‌های شهر من!
از یاد این آسفالت‌های سیاه و حزین و سرد شهر نرفته‌ای که مردمان تو را از یاد ببرند! همه‌ی سبزه و گل‌های درخت‌ها و پارک‌های شهر من تو را می‌شناسند و در یادشان همیشه سوسو می‌کنی و تو را پاس می‌دارند. اینان گیاهان سرسبز شهر هستند که قدردان روزهایی که تو بودی، هستند و یقیناً مردمی که از این مواهب بهره‌ها می‌برند نیز از تو به نیکی، به خوبی و به مروت و مردانگی یاد خواهند کرد.
شهری که تو برساختی و برنامیدی به «پایتخت طبیعت»، همواره تو را به نامی نیک و نیکو فرایاد خواهد آورد و بر آستان هماوردی قدرت جوانان این دیار بر پهنه مستطیل‌های سبز این سرزمین در گوشه گوشه و کنار تا کنار این دیار شیران، تو را پاس می‌دارد؛ از فوتِ سال تا فوتِ بال، همه جوانان این شهر و استان را تو نای ایستادن و رقابت و کارزار دادی، بی آنکه قوتی چندان در کیسه و انبان باشد؛ اما تو همت بلند داشتی و همت دادی و نام یاسوج را در سپهر ورزشی کشور پر آوازه کردی!
تمام کوچه‌ها و محلات شهر در گردهمایی‌های شورآفرین ورزشی فوتسال شهرداری یاسوج، از تدبیر امور شما در «شهر» «داری» یاسوج یادها دارند که بعد از تو به کورسویی از امید نیز نینجامید و با رفتن و هجرت و کوچ تو، دگر ورزش این شهر بی تولی ماند و همه از اداره آن تبری جستند و همین تنها دلخوشی جوانان شهر از آنها دریغ شد و هیچگاه دگر در کنار هم به کارزاهای اخلاقی و جوانمردی روی نیاوردند و مغلوب بی اخلاقی کارزاهای سیاسی در حذف و کم لطفی به خادمان مردم و دلسوزان دیار شدند.
نه تنها جوانان، بلکه رفتگران و بچه‌های شاد در پارک‌های شهر و شهروندانی که با خیابان‌های پاک و نظافت شده شهر، روزگار سپری می‌کردند، نام تو را به نیکی یاد می‌کنند و پاس می‌دارند زحمات و تلاش‌ها و دلسوزی‌های تو را که بی هیچ ادعا و تبلیغات و هیاهویی برای خدمت، صداقت داشتی و منتی بر کسی نداشتی.
آنقدر محجوب بودی که هیچ از خود برای نام خود برنیامدی و برای هیچ کس غرور و ادعایی نداشتی و در این سرزمین تلاش شبانه روزی برای حل امور شهر و خوشنامی و آوازه شهر خود نمودی، محبوب مردم شدی و رفتی و از تو نام نیک به جای ماند که سرفرازی در نیکنامی است.
یقیناً همیشه محبوب جوانان و مردمان شهر یاسوجی و تک ستاره شهردار محجوب شهر یاسوج باقی خواهی ماند که هیچ برچسپ منفی و خدشه‌ای بر سابقه خدمتگذاری تو از آنچه بر دیگر مدیران گذشته، نبوده و نخواهد بود و در 2 اسفندماه تو را با تمام وجود پاس می‌داریم ای محبوبِ محجوبِ ما...
--------------------------------------
به قلم یک ورزشکار پیشکسوت

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جوانان ياسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر بهرامى عزيز بخدا تنها شخصى ميتونه در اين شهر تحول إيجاد كنه اقاى دكتر بهرامى هستن ايشون شخصى بودن با كاراى بزرگى كه كردن هم باعث اشتغال اين جوانان و هم سرگرمى اين جوانان شدن تيّم فوتبال شهرادى ياسوج كه بعد از دكتر بهرامى كلا نابود شد كه از سرمايه هاى بزرگى بود هم جهت شناخت مردم از شهر ياسوج وهم انتخاب شهر ياسوج به عنوان پايتخت طبيعت ايران أمسال اين جوانان بدون هيچ گونه غيرت و تعصب طايفه گرى بيايد دست به دست هم بديم و دوباره اون شىور نشاط چند سال گذشته رو براى خودمون با انتخاب خودمان رقم بزنيم و چند سال اينده خودمون و فرزندانمان رو تضمين كنيم ياعلى مدد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر بهرامی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1