تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۱۷۳۸۲
یادداشت

وحدت نهایی با درنظر گرفتن چارچوب های یک انتخاب صحیح میسر است

مصطفی جوزانی
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
وحدت نهایی با درنظر گرفتن چارچوب های یک انتخاب صحیح میسر است
کبنا ؛تحولات و نوع مواضع و جبهه گیری ها بعلاوه ناامیدی مردم از بی عدالتی ها در هشت سال گذشته، حکایت از موج حداکثری مخالفت با وضع موجود را دارد.
در حال حاضر اکثریت اجتماع شهری گچساران مخالف وضع موجود و مخالف عملکرد و سیاستهای تبعیضی نماینده هستند. سبد آراء نامزدها به وضوح نشان می دهد، که برخلاف دوره قبل در انتخابات که نماینده با پشتوانه ای هفتاد و پنج درصدی از حمایت ها برخوردار بود امروز تنزل پیدا کرده است و به سطح حمایت های سنتی خود رسیده است.
مخالفت هایی که فراتر از جناح بندی و جریانات سیاسی، یک صدا از بی عدالتی ها نالان هستند.
فصل مشترک همه مخالفین، عبور از وضع موجود است اما با این تفاوت که این اکثریت، عبور از این شرایط را با مصادره به مطلوب خود می خواهند. شرایطی که در نهایت با گذشت زمان و نزدیک شدن به انتخابات به نفع وضع موجود رقم خواهد خورد.
اما می توان تنها با کاستن از برخی خواسته های ناحق و بعضاً شخصی، به فصل مشترکی برای رهایی از این وضعیت راه یافت.
اگر شاخص‌های یک انتخاب را در سطح کلان برای نماینده تراز انقلاب و شاخصه هایی که رهبری در گامنامه دوم انقلاب مشخص نمودند را لحاظ کنیم. شاخصه هایی مانند جوان‌گرایی، همراه با تجربه های مدیریتی، سواد و نخبگی و همچنین مدیریت خستگی ناپذیر جهادی برای زمینه سازی در جهت روی کار آمدن دولت جوان، بعلاوه مولفه‌های منطقه ای از ظرفیت سبد آرا از سلایق مختلف فکری، سیاسی و قومی گرفته تا تخصص مدیریتی و عمرانی و از همه مهمتر شناخته شدن با برند عدالت، شرایط را برای این نزدیکی فراهم می آورد.
این مسیر و رسیدن به فصلی مشترک با یک راهبر را، اگر به مثابه جراحی بدانیم شاید خون ریزی هم به همراه داشته باشد، اما قطعا نتیجه بخش و مرگی نخواهد داشت.
......................
مصطفی جوزانی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
منظورت زینل زاده است که بماند .نظر ما هم همین است زینل زاده در گچساران آرا بیشتری از هم حزبی های خودش داره اگر باشه بهتره چون رای باشت درصورت اجماع اکثرا به خودش میرسه ولی اگر زینل زاده نباشه تاجگردون در گچساران ارای بسیار خوبی میاره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1