تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : ۴۱۷۱۴۸
یادداشت ارسالی:

باز هم به اهل درایت بسپاریم و بگذریم ...

عظیم یوسفی
۱۳
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
باز هم به اهل درایت بسپاریم و بگذریم ...
کبنا ؛متن ارسالی: قبل از هر سخنی از محضر تمام همکارانم پوزش می‌خواهم.
 در جواب پیام «شنیده‌ها حاکی از آن است که اعضای ستاد زارعی از ریزش آرای او سخن می گویند و خطاب به او که با چنین تفکر غلطی دم از عزت بویراحمد میزند»
«ترسم نرسی به کعبه‌ای اعرابی
کائن ره که تو می‌روی به ترکستان است»
 دوست محترم!! گویی چشم انصافتان به خواب رفته و عدالتتان بر آب، که اینگونه باب ناباب می‌گشایید. چگونه است شما که خود را چهره‌ای علمی و دانشگاهی می دانید چنین غیر عالمانه پیامی را که از سر «بغض» در فضای مجازی بارگذاری شده بدون تفکر و اندیشه فقط کپی می‌کنی و در گروهی می‌فرستی که نام گروه، اعضای هیات علمی دانشگاهیان استان می‌باشد. نام این گروه چنین تفکری را بر نمی‌تابد چرا که آدمی گاهی حقیقت را آنطور که باید نمی‌بیند و یا شاید می‌بیند و خود را به ندیدن می زند و امروز شما خود را اینگونه نشان داده‌اید. هر عقل سلیمی می‌داند که نویسنده این مطلب، نه از سر اندیشه، که از سر بغض، دست به قلم برده و جسورانه و ناجوانمردانه قلم زنی کرده آن هم درباره کسی که به اعتراف همگان بارزترین ویژگی‌اش صمیمیت در روابط عمومی‌اش می‌باشد. چگونه است که شما «عصب تعصب» را غیر عادلانه به رگ قضاوت پیوند می‌زنید در حالی که هیچ تفکر مثبتی پشت سخنتان که فقط کپی سخن دیگران است نمی‌باشد. دوست محترم!! آبروی مؤمن را بازیچه قرار دادن، گناهی نابخشودنی است که عده‌ای این روزها خواسته و ناخواسته مطالبی را بیان می‌کنند که دور از انصاف و جوانمردی است. اگر جناب «حاج زارعی» قوم گرایی را باب کرده است بر تعصب ... شما که به قول خودتان مدرس دانشگاهید و فرهیخته، چه نامی را می‌توان گذاشت. از قدیم گفته‌اند «سوزنی به خود بزن و جوالدوزی به دیگران.»
«گر مسلمانی از این است که حافظ دارد»
 وای اگر از پس امروز بود فردایی «دوست محترم»!! به هوش باش که این القاب و عناوین نه دوام دارد و نه اصالت و این فراز و فرودها، روزی به پایان می‌رسند اما «هشدار» به تو که در این فضای وانفسا، ناخواسته باری را بر دوش گیری که تحملش برایت سنگین است. جای تعجب ندارد که نگاه دود گرفته بعضی‌ها از مشاهده تماشایی‌ترین روشنایی‌ها نیز وا می‌ماند و تو اگر در این مسیر نتوانی خود را بسازی چگونه می‌توانی دانشجویت را با آنچه که خود نداری بسازی. ناسپاسی و بی انصافی هم حدی دارد. استقامت در حرکت است و عبرت در عبور. پس برخیز و از این افکار سطحی گذر کن که ماندن در این تفکر مرگ زندگی است ...
باز هم به اهل درایت بسپاریم و بگذریم...

------------------------------------------------
عظیم یوسفی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

زیلایی
Iran, Islamic Republic of
انصافا نیخواسوم رای و زارع بيوم ولی وقتی دیدم اي همه کاندیدل ده دارن ای آدم با شخصیت و پاکه همه همه حمله وش ایکنن نظروم عوض وابي بخدا اولین نفر ایرم پی صندوق و رای ايوم و حاج زارع
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
اقای یوسفی برادر عزیز مزن بر طبل بی عاری و تو خالی
در جواب یوسفی
Iran, Islamic Republic of
اقای یوسفی من کاری به اینکه کی چی کفت و فلانی چی گفت اما یک کلام ختم کلام . حدودش در حد یک بخشدار هم نبود .بویراحمد اشتباه کرد و هشت سال به عقب برگشت
Iran, Islamic Republic of
سلام عالی بود.جناب حاج زارعی اگر محدود به ایل گرایی بود اگر عزت بویراحمد برایش مهم نبود بوسه بر پیشانی تمام پیرمردها این مرزوبوم نمی زد.با هر لباسی وهر مقامی درمقابل حاجی می ایستد سر تواضع فرود می اورد.
Iran, Islamic Republic of
زارعی کارت تمومه یامهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
عظیم جان شما دیگر چرا
محمد صادقی
Iran, Islamic Republic of
حتما خودش هم فهمیده که واقیتها خیلی نزدیکه که در فضای مجازی انتشار یافته
اسد روز
Iran, Islamic Republic of
سیل بکن همه مردم بویراحمد و دنا وت ورگشتنه چون فقط دنبال پیمانکری محمد رضا و محسن برادر و فامیل خودت بودی حداکثز رای که بیاوری بین 17000 الی 20000
Iran, Islamic Republic of
به گذشته بر نمی گردیم.
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
جناب عظیم یوسفی عزیز
البته که در این فضا بی انصافی می شود اما همانگونه که خود فرموده اید یک سوزن به خود بزنید و جوالی به دیگران!
بیایید پس از هشت سال به عملکرد سراسر تبعیضتان نظری بیفکنید و علت برخی از این بی اخلاقی ها را قوم گرایی و استخدام فله در بدترین برهه اقتصادی کشور بدانید.
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
برای رضای خدا موش نمی گیره چه عزتی بیراحمد / را چگونه باید زنده کنی ایگونه ادای قلم به دستان را درنیار
چناران
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت درایت که سوم هم وانیبو
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
به اندازه .بسشه کی باورش میشد 8سال نماینده بشی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
برای نمایندگی شخصیت و اخلاق یک بعد قضیه است و تخصص بعد دیگر،جناب آقای زارعی عملکرد قابل قبولی در هشت سال نمایندگی نداشتند برای بنده حقیر که دور از استان زندگی میکنم و از دور دارم قضاوت میکنم ایشان تخصص و درایت لازم را برای نمایندگی به صورت مطلوب ندارند و در یک کلام بویراحمد ظاهرا نامزدی که در حد انتظار باشه ندارد و باید به حال استان کهگیلویه و بویراحمد تاسف خورد .وقتی نماینده ای بر اساس. که برای انتخابات میکنه رای میاره هیچ انتظاری مبنی بر تغییر و تحول بنیادین در استان وجود ندارد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1