تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۱۷۱۲۴
یادداشت ارسالی؛

ایسم‌های دهن پُرکن و رفتارهای «عدل هاشمی‌پور»

امین خادم
۲۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ایسم‌های دهن پُرکن و رفتارهای «عدل هاشمی‌پور»
کبنا ؛رفته رفته با نزدیک شدن به ۲ اسفند تنور انتخابات گرم تر و گرم تر می شود اما این گرما در حوزه کهگیلویه بزرگ دو چندان می باشد. شاید  بتوان گفت که کهگیلویه بزرگ حساس ترین انتخابات بعد از انقلاب را پیش رو دارد و مردم بر سر دو راهی انتخابی سخت؛ انتخابی برای ادامه روند توسعه و کارهای زیر بنایی و یا انتخابی برای بازگشت به سال های دور و دورتر مانده اند.
حاج عدل هاشمی پور با سابقه مدیریت ۳۰ ساله فعالیت های اجرایی و طرح های ملی، وارد کارزار انتخابات شد. وی برای کارهای بزرگ و عام المنفعه آمده است. هاشمی پور بعد از جنگ تحمیلی به درستی راه را در دوری از سیاست و سیاست زدگی دید و به سمت توسعه زیرساخت های کشور رفت و توانست خود را به عنوان چهره ای سرشناس و موفق معرفی نماید در حالیکه می توانست مانند برخی از افراد وارد فضای سیاسی شود. در انتخابات ۴ سال پیش نیز با شعار توسعه، سازندگی و هم چنین دوری از سیاست و سیاسی گری وارد انتخابات شد که این شعارها به دل مردم نشست و با همراهی جوانان موفق شد که وارد بهارستان گردد.
حاج عدل به درستی دلایل عقب ماندگی کهگیلویه را در توسعه نیافتگی دید و از همان روز انتخابات با سرفصل قراردادن توسعه به شناسایی پارامترهای آن رفت و در هر حوزه، یکی از پروژه ها و زیر ساختها را مشخص نمود و به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اول در جهت تصویب طرح و تامین اعتبار و سپس اجرایی نمودن آن گام برداشت. با توجه به اینکه هزینه های اجرایی پروژه ها بسیار بالا می باشند و روند تصویب و تامین اعتبار آن کاری بسیار دشوار، پیچیده، طولانی و زمان بر می باشد، سردار توانست برخی از آنها را با سختی تمام به مرحله اجرا برساند. اگر نگاهی به شرایط کنونی کشور داشته باشیم متوجه می شویم که کشور در جنگ اقتصادی تمام عیار قرار گرفته و شرایط تحریم ظالمانه و بی سابقه باعث شده است بسیاری از پروژهای جاری در کشور تعطیل شده و پروژه ی جدیدی تعریف نگردد. پس اینکه پروژه های کهگیلویه جاری می باشند نشان از جدیت و تلاش بی وقفه ی حاج هاشمی و قدرت چانه زنی و پیگیری مستمر ایشان دارد. برخی از پروژه های تعریفی عبارتند از :
- جاده ارتباطی دهدشت به پاتاوه
- طرح آبرسانی به حومه غربی دهدشت
- طرح معدن فسفات چرام
- گاز رسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی
- کارخانه سیمان تنگ سپو
- پتروشیمی دهدشت و ...
اگر نیک بنگریم و به پروژه های فوق الذکر توجه داشته باشیم خواهیم دید که اجرای هر کدام از آنها میتواند گره ای از مشکلات مردم این خطه بگشاید.
برخی منتقدین نقدهایی خارج از دایره انصاف و بیشتر به جهت تخریب و شیطنت وارد می کنند که به برخی از آنها اشاره خواهم نمود.
 اولا موجی راه افتاده که ایشان پاسخگوی تلفنی نیستند. به راستی مگر امکان دارد که یک نفر پاسخگوی تلفنی حداقل ۱۰۰ هزار نفر باشد؟ ایشان یا باید تمامی فعالیت های خود را متوقف نماید و در حال جواب دادن به تلفن باشد یا پیگیر کارها و فعالیت های پروژه ها.پس اگر کمی منطقی به قضایا نگاه کنیم خواهیم دید که نه تنها سردار، که هیچ کس دیگری هم نخواهد توانست جوابگوی تلفن باشد. نقد دیگری که به ایشان وارد می کنند این است که ایشان سیاسی نیست که باید به این دسته از منتقدین گفت که اصلا یکی از شعارهای سردار، عدم ورود بی مورد به سیاست و استفاده از ایسم ها و واژگان دهن پر کن بود. اینکه مابقی که از این ایسم های سیاست استفاده کردند چه گلی به سر منطقه محروم کهگیلویه زدند؟ هدف ایشان از سیاست، خدمتگزاری به مردم و استیفای حقوق حقه ی مردم محروم می باشد.
اما در آخر هاشمی پور برای انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه در منطقه آمده است، پس بر همگان است که برای ادامه روند توسعه و برون رفت از عقب ماندگی و ایجاد توسعه پایدار، حاج عدل را در ۲ اسفند یاری نماییم.

------------------------------
امین خادم
نام شما

آدرس ايميل شما

افشین
Iran, Islamic Republic of
درود بر سرداز سازندگی
ضرغام
Iran, Islamic Republic of
ما ک از موحد هیچ خیری ندیدم لااقل هاشمی تو این شرایط بد کشور ی کارایی انجام داد
لیکک
Iran, Islamic Republic of
من سال قبل ب کامرانی رای دادم الان ک رد صلاحیت شده. یعنی موحد رای نمیدم ب هاشمی رای خواهیم داد ب امید خدا شکست سختی منتظر موحده
ناشناس
Romania
من فقط منتظرم موحد ببازه
😂
حاج رضا
Iran, Islamic Republic of
همیشه در قلبمونی سردار سازندگی .. مطمئنن شکست سختی در انتظار رقیبه . نه به ۱۶ سال حقارت و بدبختی
اسمان ابری
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار برای من هیچ کاری نکردی اما بهت دوباره رای میدن چون میدونم داری تلاش میکنی برا ابادانی ؛ تو دوره ای ک تحریم بودیم و دولت هم باهات یار نبود خوب زحمت کشیدی همین ک ب فکر مردم دیشموک و چاروسا و چرام و لیکک و بهمئی بودی جا تقدیر داره همینکه داری رو جاده اصفهان ک نزاشت ب سرانجام برسه کار کردی رو پتروشیمی ک نخواست کاری روش صورت بگیره رو معدن چرام رو بیمارستان چرام .. حق ابی ک ب زحمت از سد کوثر گرفتی همین ابی ک دو دستی بخشیدش .. سردار بزرگ ب کارات ادامه بده ما حمایتت میکنم و مطمئن باش پیروز انتخاباتی
غلام از ایل بایار
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده هاشمی همین ک ی قلم جهیزه دادی سپاسگذارتم همین ک از بنیاد خیره تونستی این چیزا رو بگیری ممنوننتم دور قبل ب کسی رای ندادم اما این دوره کل خانوادهامون بهت رای میدن
سوق
Iran, Islamic Republic of
درسته سوق زادگاه موحد بود اما حاجی نگران نباش اینجا هم ب نسبت خوب رای داری پیروزی در ۲ اسفند نزدیکه
عمران ۸۴ دانشگاه زیرتل
Iran, Islamic Republic of
آقای امین خادم واقعا متاسفم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به نظرم وقت ان رسیده مردم بدون توجه به مسائل و احزاب سیاسی نماینده خود را انتخاب کنند چرا که اصل و اساس عملکرد قابل قبول نماینده است نه حزب وجناح سیاسی در مورد اقای هاشمی هم باید انصاف داشته باشیم ایشان خدمات عام المنفعه ای زیادی انجام داد که همه از ان سود بردند
سبو
Iran, Islamic Republic of
گزارش میدانی از شعارهای مرد عمل
۱_ ۱۰۰۰ نفر در پتروشیمی کلاچو مشغول به کار هستند و محصولات این پتروشیمی به کشورهای ترکیه و اردن و یمن و کره جنوبی و هنگ کنگ صادر میشه.
۲_ همچنین ۱۳۵۲ نفر در سیمان سپو مشغول کار هستند و محصول درجه یک سیمان این کارخانه به کشور اسپانیا و مراکش صادر میشه.
۳_ فسفات چرام تنها با افتتاح فاز اول ۵۰۰ نفر را بومی بکار گرفته و فسفات با درجه خلوص بالا به ارژانتین و بولیوی صادر میشود‌.
۴_ نیترات دیشموک ۷۶۰ نفر فقط از ایل غیور بهمئی را شاغل نموده و و محصول ترکیبات نیترات این معدن به کشورهای تانزانیا و لیرتلخک صادر میشه.

۵_ تمام ورودیهای شهر دهدشت به سبک ورودی شهرهای مگا سیتی دنیا از جمله بمبئی و توکیو و میلان و استکهلم سوئد طراحی و اجرا شده اند بطوریکه بعد از ساعت ۸ شب عبور و مرور به قیمت جان انسانها تمام میشود.
۶_ هدیه ی مرد عمل به مردم غیور ضرغام آباد زیرسازی و اسفالت جاده بین ضرغان آباد وتنگ سپو بوده بطوریکه مسابقات دوچرخه سواری جنوب ایران در آن قابل اجراست.

۷_ کارخانه لوله سازی بهمئی در حال اتمام است و در حال حاضر ۷۶۰ مفر جوشکار و بتن کار و پیمانکار و کباب کار و ذرت بلال کار در آن مشغول بوده و همه از ایا سترگ گرمسیر هستند.

۸_ فرودگاه دهدشت از نوع فرودگاه چهار بانده به سبک فرودگاه بین المللی سنگاپور است و ز همین جا از راننده گریدر اداره راه تشکر میکنم که با یه رفت و برگشت و تسطیح ۱۰ سانتی متری افق بالایی خاک توانستن این فرودگاه را طراحی و اجرا و حتی افتتاح نمایند.

این بود مجموعه شعارهای انتخاباتی مردی از جنس عمل.
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی گفتی؟یا داری خودتو مسخره میکنی .
دوست
Iran, Islamic Republic of
از 10000نفر درپتروشیمی 20نفر نام ببرید یه عده کارگر بیچاره را برده که هنوز پیمانکار حقوق به ایشان نداده
مهدی
Romania
برادر من این طرحهایی که نام بردی نماینده های قبلی هم از کارکردهای خودشون نام بردند با این حال هیچکدومشون هنوز هم پیشرفت چندانی ندارد خواهشا با مردم صادق باشیم
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب خادم درشهرستان محروم لنده چکاری کرد اصلا برنامه ای هم داشته بیان بفرمایید؟ شما می فرمایید نمی تواند پاسخ تلفن موکلین خودرا بدهد صادقانه بگو نمی خواهد پاسخ همه را بدهد والا پاسخ موکلین درجه یک را می دهد
Iran, Islamic Republic of
البته تلفن انهایی که موکل درجه یک است می دهد چون درنگاه . موکلین درجه بندی هستند درجه یک ودو وسه الی اخر
Iran, Islamic Republic of
البته هدف این مطلب این بود که بگوید دوم اسفند به هاشمی رای بدید چیز دیگری نداشت فارغ از این که خودش به ضعفهای اقای هاشمی هم اشار ه دارد کسی که حوصله جواب دادن یک تلفن را ندارد قطعا از عهده دیگر کارها بر نمی اید وهمین امر هم باعث متلاشی شدن حلقه اصلی طرفدارانش شد
Iran, Islamic Republic of
کبنا من جواب این اقا را دادم لطف فرمایید چاپ نمایید اگه چاپ نکنی . را رعابت نکردی
Iran, Islamic Republic of
پاسخی به (( آمده‌ام برای انجام کارهای بزرگ، کارهای عام المنفعه)) در سایت خبری کبنا نیوز
مردم فهیم کهگیلویه بزرگ سلام
با نزدیک شدن به تنور داغ انتخابات متاسفانه بعضی از عزیزان مطالبی را در وصف جناب آقای هاشمی پور می نویسند که خیلی ها فکر می کنند این حوزه انتخابیه در طی این 3 سال گذشته توسعه چشمگیری داشته است. نویسنده محترم ((آمده‌ام برای انجام کارهای بزرگ، کارهای عام المنفعه)) شما در ارتباط با عملکرد آقای هاشمی پور موارد زیر را مطرح نموده اید که لازم است برای روشن سازی افکار عمومی پاسخ فوری را در زمان مناسب ارائه نمایید:
جاده ارتباطی دهدشت به پاتاوه
این جاده از طرح های مقام معظم رهبری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که شروع کار در زمان آقای موحد بوده و آقای بزرگواری بیشترین تلاش را برای افتتاح این جاده ارتباطی انجام دادند و بعد از حضور جناب آقای هاشمی پور پروژه از کمترین پیشرفت برخوردار بوده و بسیاری از نیروهای این پروژه حجم وسیعی معوقات مالی از پیمانکار دارند. ذکر این نکته لازم است که بنده خود از ساکنین این منطقه بوده ام و نحوه بکارگیری نیروهای این پروژه از اساس دارای مشکل بوده است.






تاریخ انتشار 13/03/1398
طرح آبرسانی به حومه غربی دهدشت
شما جوری حرف می زنید انگار زمین های حومه غربی الان زیر آب قرار گرفته اند و دهدشت قطب کشاورزی شده، این پروژه در زمان آقای بزرگواری افتتاح شد و حتی قسمتی از پروژه نیز کار گردید و الان هم پیشرفت قابل توجهی نسبت به سه سال گذشته نداشته است و برای مشاهده پیشرفت پروژه ، شما لطف فرمایید سفر کوتاهی به منطقه ایدنک از توابع شهرستان لنده داشته باشین.

طرح معدن فسفات چرام
اثری از کارخانه فسفات چرام وجود ندارد و تنها در دو نقطه تابلویی تحت این نام مشاهده می گردد که از زمان نماینده قبلی نیز چنین تابلوهایی نیز در مسیر قابل مشاهده بود و اگر دوست عزیز آدرس دقیق کارخانه را دارید برای ما هم بفرستین چون به دنبال خرید فسفات هستیم.
(( در خصوص فسفات چرام لازم به یادآوری است که به دلیل درصد خلوص پایین معدن مورد اشاره سرمایه گذاری در این بخش مقرون به صرفه نمی باشد.))

گاز رسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی
تنها عملکرد آقای هاشمی پور گاز رسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رییسی بوده است و دلیل این امر حضور ایشان در کمیسیون انرژی مجلس می باشد. هر چند گازرسانی از زمان نماینده قبلی شروع شده بود و از طرفی دیگر سیاست های دولت گازرسانی به شهرها و روستاها بوده است ولی از اینکه حداقل برای رفع نیازهای مردم اقدام نموده اید سپاسگزاریم.
کارخانه سیمان تنگ سپو
دوست عزیز جوری مطرح نمودید که انگار در حال حاضر سیمان تنگ سپو محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می نماید، این در حالی است که این کارخانه به جای تولید سیمان در زمینه کشت هندوانه تغییر کاربری داده است، مردم فهیم کهگیلویه بزرگ آگاه باشید که احداث کارخانه سیمان و پتروشیمی بزرگترین آسیب های زیست محیطی را بر زمین های کشاورزی وارد خواهد کرد و سود این کارخانه ها برای افراد سرمایه دار و شرکت های وابسته به سازمان های دولتی بوده و مردم تنها دود و غبار عایدشان می گردد، لذا عدم احداث این کارخانه ها برای سلامت مردم و زمین های کشاورزی مناسب تر بوده و همانطور که سال گذشته جناب آقای دکتر شفیعی مطلق عضو هیات علمی گروه عمران دانشگاه آزاد دهدشت عرض نمودند محل احداث این کارخانه ها باید در بخش غربی دهدشت بوده و احداث این کارخانه ها می تواند صنعت کشاورزی را در دشت کلاچو نابود نماید.

کشت هندوانه در محل احداث کارخانه سیمان سپو
پتروشیمی دهدشت
لطف فرمایید بازدید میدانی از محل احداث پتروشیمی داشته باشید و از مراحل ساخت آن برای مردم گزارش ارسال نمایید. روند ساخت این پروژه در مرحله خاک برداری است و بر اساس شنیده ها نحوه انتخاب پیمانکار و بکارگیری نیروها دارای مشکل بوده و این پتروشیمی که شما مد نظرتان هست وجود خارجی ندارد.

پیشرفت پتروشیمی دهدشت(4/8/1398 ساعت ده صیح)
پرهیزی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خادم ، خود حاج عدل اگر بنا بر بی احترامی نباشه از نیروهای درجه سه آقای موحد بودند که در موقع فرمانداری آقای منصوری که ان هم از برکات موحد بود به شهرداری دهدشت منصوب شدند و از آنجا وارد کارهای اجرایی شد . پس باید به موحد دستمریزاد گفت که بقول شما این مرد بزرگ را تحویل داد . بعدش هم جانان برادر این طرحهایی که شما نام بردید چند موردش که سنگ بناییش از آقای موحد است . تنها افتخاری که هاشمی این دوره به آن افتخار می کند گاز رسانی به قلعه ریسی و دیشموک است و همه مردم خوب می دانند کمتر نقطه ای در کشور هست که الان گاز نداشته باشد . مگر قرار بود این دو منطقه بعد از چهل سال از انقلاب هنوز گاز نداشته باشند . یقین بدان اگر این شهرستان هیچ نماینده ای هم در مجلس نداشت این دو شهرستان طبق برنامه ریزی های دولت گاز دار می شدند ، شما بفرما چه کار خارق العاده ای خود هاشمی از خود نشان داد . همه این کارها یا کارهای قبلی هستند یا طرحهای دولت . مثل تاجگردون چه امتیاز جدیدی نصیب شهرستان نمود . پس حداقل جواب تلفن های مردم را بده . جواب همانهایی که لیدرش بودند نه بقیه را !
وعده
Iran, Islamic Republic of
عدل رو دیگه شناختیم.....
سلام
Iran, Islamic Republic of
موحد 16 سال نماینده مردم بود چکار کرد . کاری نکرد که الان به مردم بگوید کارنامه موفقی در طول 16 سال نداشت من اصلاح طلب هستم ولی به آقای هاشمی رای میدم چون دنبال و پیگر کارهای عمرانی است و واقعا تا جای که توانست کار کرد.پیروزی هاشمی نزدیک است. موحد داره زورهای اخرش را می زنه.
یسنا
Iran, Islamic Republic of
سلام
ایشون خوبن خیلی هم خوبن دانش ایشون که دیگه نگو رشته علوم اجتماعی را میزاره آب و فاضلاب روستایی کار کنه طبق چه قانونی؟؟؟
این آقا نمی تونه نماینده باشه چون عدالت . انتخابات آزاد هست و هر کسی میتونه فرد غیر از ایشون را انتخاب کنه
وفقط مشکلات کسانی که بهش رای دادن را حل میکنن بقیه گروهایی که بهش رای ندادن را هیچ
دوتا آزمون استخدامی آمده با شرایط فوق العاده سخت همه نماینده های دیگر مناطق اعتراض کردن به شرایط آن ولی این جناب اصلا پیگیری نکرد کدوم برون رفت و کارای بزرگ اگه هزینه ای شده با پول دولت بوده ایشون که نبوده
البته نگفته نمایند. به خانوارهای که به ایشون رای دادن هدیه داده جا داره سوال بشه به چه حقی پول دولت را دراین راه هزینه کردین آیا بهتر نبود ابتدا لیست خانوارهای بی بضاعت را تهیه کنید و این وسایل را به آنها بدهند...درحالی که فقط به کسانی داده که در انتخابات قبلی به ایشون رای دادند
اگر واقعا بی طرفین پس تایید کنید
Iran, Islamic Republic of
والاتوامین/باهم زیر سوال بردی چه کاری کردی آقای هاشمی
Iran, Islamic Republic of
/ چهار سال این دوتاشهرستان راتوحوزه انتخابیه ندیدی
ا
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی فقط می گوید و با مردم یه ذره پس من این دوره بهش رای نمیدم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1