کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

تاجگردون نخبه سیاسی و اسطوره خدمت

حبيب ديبا

8 بهمن 1398 ساعت 22:34

چه کسانی می‌توانند در رأس یک مجلس ریاست کمیسیون بودجه شوند مگر انهایی که دارای نبوغ سیاسی، اقتصادی و شجاعت در تصمیم گیری کلان بودجه مملکتی باشند و توانایی قدرت نشین بر کرسی مهم تلفیق بودجه کشور را داشته باشند وآن کسی نیست جزء دکتر تاجگردون که هر دو دور مجلس این امر مهم و خطیر را بر عهده داشته و دارند.


امروزه دکتر تاجگردون دارای ایمان قوی، انگیزه بالا، نیروی صمیمیت، راهبرد مشخص و برنامه ریز دقیق یکی از الگوهای رایج در جامعه شناسی سیاسی و از شاخص‌های تأثیرگذار بر فرایندتصمیم سازی و برسیاست های راهبردی شمرده می‌شود و دارای شجاعت در مدیریت خطرپذیری و تصمیم گیری‌های سیاسی واقتصادی می‌باشد. تنوع، قدرت بکارگیری و مهارتی که ایشان دارند و می داندکه محدودیت وجود دارد ولی درجا نمی‌زند.
بعنوان یک نخبه سیاسی در جامعه، صاحب نفوذ در کلام در افکار عمومی و فردی تأثیرگذار هستند.
چه کسانی می‌توانند در رأس یک مجلس ریاست کمیسیون بودجه شوند مگر انهایی که دارای نبوغ سیاسی، اقتصادی و شجاعت در تصمیم گیری کلان بودجه مملکتی باشند و توانایی قدرت نشین بر کرسی مهم تلفیق بودجه کشور را داشته باشند وآن کسی نیست جزء دکتر تاجگردون که هر دو دور مجلس  این امر مهم و خطیر را بر عهده داشته و دارند.
برخی رقیبانی که فرهنگ رقابت مسالمت آمیز را ندارند خواهشأ با سم مهلک سیاه نمایی و ناامیدسازی که دشمنان این جامعه آن را می‌خواهند، اذهان عمومی را مسموم نکنند و از شعارهای کلیشه‌ای بپرهیزند و دکتر تاجگردون را که دارای مزیت برتر علمی، قدرت ابتکار، نوآوری و خلاقیت فوق العاده در تصمیم گیری کشور دارد هرگز مقایسه با سایرین ننمایید که این قیاس مع الفارق است و آنهایی که می‌خواهند پا در این عرصه بگذارند و عملکرد درخشان ایشان را نادیده و چشم بر حقایق آشکار بسته‌اند، بدانند که این میدان فقط آدم کاری می‌خواهد و بس..

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

------------------------------
حبیب دیبا
 


کد مطلب: 417117

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/417117/تاجگردون-نخبه-سیاسی-اسطوره-خدمت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1