تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۱۷۰۲۹
یادداشت ارسالی؛

پاسخ به اظهارات کلانتر استان در خصوص عدم حضور مدیران در انتخابات

علی پارسایی
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخ به اظهارات کلانتر استان در خصوص عدم حضور مدیران در انتخابات
کبنا ؛تاریخ تحولات تکاملی بشر؛ شاهد دگرگونی‌های اساسی در تعاملات مردمی بوده است. حاصل این تعامل بشری، کسب تجربیات از توازن قدرت؛ بین سوء استفاده کنندگان از قدرت و استفاده کنندگان از قدرت بوده است. خروجی این برآیند، منجر به تولد حاکمیت مردم بر مردم در مدیریت جامعه شده است که جز با انتخابات میسور نخواهد بود.
به نظر می‌رسد تعیین سرنوشت و جریان اجتماعی، حق اساسی بشر است که جز با انتخاب تأمین نمی‌شود و این تعیین سرنوشت، در هر دوره زمانی، ثمرات و عواقبی را به دنبال دارد که انتخاب کنندگان، آن را می‌آزمایند و بر اساس این آزمون و خطا، اقدام به انتخابی دیگر، می‌نمایند.
در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از موضوعات بسیار مهمی که انتخابات مردمی از آن رنج می‌برد و همیشه گرفتار عواقب و پاردایم ناشی از آن است چیزی نیست جز عدم شفافیت مدیران که هر کدام خواه ناخواه پرچم دار خانواده، ایل و تبار و یا جریان فکری که به واسطه‌ی آنها به جایگاه رسیده‌اند می‌باشد.
در این روزها مدیران ارشد استان هرکدام که تریبون به دست گرفته‌اند، خط و نشان کشیده‌اند برای مدیران و کارکنانی که در جلسات انتخاباتی شرکت می‌کنند، یا حضور در متینگ‌های انتخاباتی را دور از شأن و جایگاه می‌دانند. البته بسیاری از مدیران هم خوشحال و سرخوش از این تصمیم، برای حفظ جایگاه خود اقدامات پنهانی خود را با بسیاری از کاندیداها، آن هم به صورت همزمان انجام می‌دهند تا در صورت پیروزی هر کدام از آنها، همچنان بر اریکه‌ی قدرت بمانند.
 بدون شک یکی از مهمترین دلایل حضور مردم به خصوص استان ما در انتخابات، تغییر مدیران ناکارآمد و یا همراه نبودن آنها با جریان فکریشان است، لذا به نظر می‌رسد که بهتر است فضایی ایجاد شود که مدیران با شجاعت و شفافیت به مردم اعلام کنند که از چه کسی و یا چه جریان فکری حمایت می‌کنند. این عمل در همه جای دنیا مرسوم بوده و هیچگونه مغایرتی با قانون کشور عزیزمان نیز ندارد. مسئولان محترم، هم بهتر است، یک بار دیگر ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را که در ذیل می اید، مطالعه نمایند. در هیچ جای این ماده قانونی نگفته که مدیران نباید در جلسات انتخاباتی شرکت کنند و هرگز استفاده نکردن از وقت و امکانات دولتی به معنی عدم حضور کارکنان دولت بعد از وقت اداری و بیان دیدگاه سیاسی خود نمی‌باشد.
ماده ۵۹- انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها برای نامزدهای نمایندگی مجلس از صداوسیما و میز خطابه‌ی نمازجمعه و یا هر وسیله‌ی دیگری که جنبه‌ی رسمی و دولتی دارد و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آن‌ها و نهادها و مؤسساتی که از بودجه‌ی عمومی (به هر مقدار) استفاده می‌کنند و همچنین دراختیارگذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب مجرم شناخته می‌شود.

-----------------------------
علی پارسایی
کارمند راه و شهرسازی استان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کارمند راه و شهرسازی در حیطه وظایف خودش صاحب نظر است
این مووضع را باید به اهلش سپرد
مشکل اینجاست که همه در همه چیز صاحب نظر هستند..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1