تاریخ انتشار
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۱۶۹۳۱
یادداشت ارسالی؛

نگاهی گذرا به برخی تحرکات انتخاباتی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ

سید ضیاءالدین طبیب زاده
۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نگاهی گذرا به برخی تحرکات انتخاباتی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ
کبنا ؛موسم انتخابات مجلس فرا رسیده و طبق عرف و رسم انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ، خانواده‌ها، طوایف و اقوام با دعوت از کاندیدای خاصی به نشست‌های خانگی حمایت خود را ایشان اعلام می‌دارند.
حال با بررسی نشست‌های انتخاباتی کاندیداهای سرشناس در چند ماه اخیر، ریزش و جدایی لیدرهای سرشناس و حامیان مردمی هر یک از این کاندیداها و پیوستن به دیگری کاملاً مشهود و عیان است چیزی که هر شخصی با رصد فضای سیاسی منطقه آن را به عینه می‌ببیند.
حال تیم‌های رسانه‌ای این کاندیداها که اوضاع و احوال کاندیدای خود را هر روز بدتر از دیروز می‌بینند با اتخاذ روش‌های غیراخلاقی دست به هر کاری و هر حربه‌ای می‌زنند.
از انتشار عکس‌های انتخابات قبلی، بعنوان دعوت از کاندیدای خاص خود در این ایام برای فریب افکار عمومی تا تهمت و افترا بستن به رقیب‌های خود از جمله سید محمد موحد با عناوین گوناگون.
یک روز تهمت می‌زنند موحد سدمارون را فروخت، روز دیگر توهین می‌کنند موحد با فلان کاندید تماس تلفنی داشت. یک روز بحث را قومیتی می‌کنند موحد را قوم گرا می‌دانند روزی دیگر بحث رد صلاحیت اصلاح طلبان را به موحد می‌چسبانند اما چه کسی است نداند که این همه وصله تَن شخصیت کاریزماتیکی همچون موحد نیست و از روش‌های سیاست ورزی ماکیاولیستی کسانی هست که در حال غرق شدن سیاسی هستند.
می گویند موحد باعث حذف اصلاح طلبان در ادوار مختلف شده است که بهتر بود اینان ابتدا آمار اصلاح طلبانی که در دوره موحد بر منصب بودند را بررسی می‌کردند بعد چنین می‌گفتند. مگر آقایان منطقیان، رضاتوفیقی، لاهوتی، مؤمن نسب گنجی آموزش و پرورش و و و مدیر نبودند. اما در این دوره شماها اجازه ندادید رضاتوفیقی مدیرکل ارشاد بشود و مؤمن نسب فرماندار کهگیلویه یا عزل سید کمال الدین دولتخواه را اقدام ننموده بودید.
پس چه کسی باعث حذف فرزندان اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ شده است.؟
می گویند در ادوار گذشته موحد باعث ردصلاحیت اساتید ارجمند لاهوتی و منطقیان شده است که این هم یکی از آن تهمت‌های ناروای دیگریست. مگر شما نمی‌دانید در انتخابات مجالس ششم و هفتم آقایان لاهوتی و منطقیان رقبای اصلاح طلب موحد بودند و بعد از رفتن موحد از کهگیلویه در انتخابات مجلس هشتم این دو بزرگوار ردصلاحیت شدند. پس از کدام ردصلاحیت می گویید چرا قصد بازی دادن افکار عمومی دارید آیا فکر کردید با این تخریبات آرا اصلاح طلبان کهگیلویه را جذب می‌کنید زهی خیال باطل!!!
چرا بجای آسیب شناسی علل جدایی لیدرهای سرشناس و حامیان مردمی درصدد ایجاد اختلافات قومیتی هستید و اخبار نادرست را ترویج و منتشر می‌کنید و می‌نویسید موحد بخاطر کسب آرا ایل شریف بهمئی باعث ردصلاحیت کامرانی و دهبانی پور شده است.
آیا این توهین و تهمت به نهاد مقدس شورای نگهبان نیست.؟
اگر موحد اراده چنین حرکتی را داشت سفارش به ردصلاحیت خود شماها می‌کرد.
ایل بهمئی فهیم‌تر از این هست که شما بخواهید با مطالب غیر اخلاقی خود آنها را بازی دهید.
شما در سال‌های گذشته هیچگاه دلسوز فرزندان ایل سترگ بهمئی نبودید چی شده که امروز داعیه از مادر عزیز برای اینان شدید.
کدام یکی از فرزندان ایل بهمئی را در این سال‌ها رشد دادید. به کدامیک پُست منصب و مقامی دادید.
کدام حرکت را برای فرزندان این ایل انجام دادید آبرسانی به شهر لیکک را در این چند سال هنوز نتوانسته‌اید به سرانجام برسانید بعد دلسوز ردصلاحیت کامرانی و دهبانی پور شدید.
بهتر نیست بجای فرافکنی اسناد و مدارک گفته‌های خود در خصوص رد صلاحیت آقایان کامرانی و دهبانی پور را منتشر کنید تا افکار عمومی به صحت گفته‌های شما پی ببرند یا چنانچه موافق باشید تا ما اسناد و مدارک را منتشر نماییم که چه کسی و از چه طرقی بر علیه فرزندان ایل رشید بهمئی گزارشات ارسال کرده است
در پایان امیدواریم ایل غیور بهمئی که در همیشه تاریخ این سرزمین حماسه ساز بودند در کنار سایر ایلات غیور کهگیلویه بزرگ بودند این بار نیز بدون توجه به مطالب غیر اخلاقی حماسه جانانه‌ای از خود به یادگار بگذارند.

--------------------------------------
سید ضیاءالدین طبیب زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

باور کن
Iran, Islamic Republic of
یه دست صدا نداره. خودتون رو خسته نکنید. مجلس آینده، ان شاءالله اصول گراست. پس تنها کسی که میتونه موفق باشه، منتظریانه. . روشنفکر هم با عدم تمکین به ساز و کار شورای اصولگرایان استان و کشور، برای همیشه از این جریان، رانده شده. بهرامی هم که اصلاح طلبه و تکلیفش مشخصه. پس، فقط منتطریانه که در مجلس اصول گرای آینده و ان شاءالله همچنین دولت اصولگرای آینده، میتونه برای بویراحمد و دنا مفید باشه
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمایید که مدرک و اسناد شما کجاست که تهمت می زنید مدرک ارائه دهید که نماینده فعلی این حرف ها را زده است.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برادری که این متن را منتشر کردی اولا سلام در ثانی اینکه میگن موحد عامل بدبختی و حذف اصلاح طلبان بوده شکی در اون نیست و مال الانم نیست مربوط به گذشته است تا الان
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
عمو داری از چی حرف میزنی مگه دور اخری ک موحد بود. برنده نشد همه هم ماجرای رو میدونن مگه همین ک نزاشت نیروی اصلاحطلب پست و مقامی داشته باشه بعد ک سر نیروی اصلاح طلب نیاوردن . هیچ وقت اصلاح طلب طرف موحد نخواهد بود و زمین خوردنش ارزومونه.
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
تو ک پیشوند اسمت مشخصه شما الان افتادید دنبال ایل بهمئی اونم بخاطر رای بالای مردمم منطقمه ن از سر دلسوزی... موحدم ب فکر شما بوده تو هر اداره ۶ نفر یا بیشتر از شماهست ک پسوند خاصی دارن سرکارن
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
سید سید سید تو از زبان اصلاحات حرف نزن .. یا میخواد چکار کنه برات ک داره .. سید تو برو ب کار مشغول باش اصلاحات خودش میدونه چ بلاهایی موحد سرشون اورد و هیچ وقت رای خودمون
فهیمه
Iran, Islamic Republic of
کی گفته اصلاحات طرف موحده ؟؟ جمع کنید بساطتون رو ، ی متنی نوشتی اومدی جا همه حرف زدی ؟ استغفر الله نگاه مردم ما
زنگوا
Iran, Islamic Republic of
مگه دروغه ک موحد زنگ ب کامرانی زده ، یکی از اشناهام شخصا پیش کامرانی بود ک موحد زنگ ب کامرانی زد و ایشون هم هویت اصلاحات رو نفروخت درود بر این بزرگ مردم ایل بهمئی ، موحد داره هر کاری میکنه ک برنده بشه اما عمرا نخواهد توانست .. ی زمانی اصلاحات رو رقیب خودش نمیدونست اما الان برا نیازش میخواست بکششون سمتش
جوان سبز
Iran, Islamic Republic of
من اصلاح طلب به عدل رای خواهم داد ولی به این موحد ک عامل بدبختی اصلاحات بود رای نمیدم
شاپور
Iran, Islamic Republic of
بابا جان خودت چی . . عبدالله نوری یکی از ارکان اصلاحات در مجلس با اون . ریشه اصلاحات و ما بهمیی هارا خشکاند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1