کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

هاشمی پور؛ گزینه‌ای فرا اصلاح طلبی و اصولگرایی

2 بهمن 1398 ساعت 16:23

هاشمی پور در چهار سال گذشته در عمل نشان داده است اهل تندروی و شعار سیاسی نیست اما همزمان حاضر به هیچ معامله‌ای بر سر حقوق مردم نیز نیست و بر سر مشکلات و مسائل معیشتی مردم با هیچ کسی حتی رئیس جمهور اهل چشم پوشی و کوتاه آمدن نیست.


 متن ارسالی: عدل هاشمی پور در سال‌های حضور در قرارگاه خاتم الانبیاء و دوران چهار ساله نمایندگی نشان داده است که مسائل جناحی و جریانی فاقد اولویت در مسیر حرکت و خدمت به مردم است و این موضوعات از کمترین اهمیت برای وی برخوردار است. هاشمی پور بارها نسبت به سیاست زدگی در استان و محدود شدن به دو جریان محدود اعتراض و انتقاد داشته است و مردم و خدمت به مردم را بالاتر از هر تقسیم بندی سیاسی دانسته است.
این مشی و رفتار سبب شده است هاشمی پور در تقسیم بندی ناقص جناحی نگنجد و به همین علت نیز مورد حمایت و اعتماد بخش‌های مختلف جامعه با مواضع سیاسی قرار گیرد. در بین حامیان هاشمی پور اصولگرایان و اصلاح طلبان حضور دارند که این موضوع نشانگر شعور و فهم بالای مردم و عبور آنها از تقسیم بندی‌های مرسوم است.
کهگیلویه‌ی بزرگ با حجم عظیمی از مشکلات و عقب ماندگی‌های اقتصادی و عمرانی راهی جز دوری از سیاست زدگی و حرکت در مسیر توسعه و سازندگی ندارد و برای تحقق این‌مهم باید همه گروه‌ها دست در دست هم و فارغ از تعصبات سیاسی و منطقه‌ای حماسه‌ی بزرگ انتخاب مجدد عدل هاشمی پور را تکرار کرد.
بخش زیادی از اصلاح طلبان در دوره‌ی قبل با شعارها و سیاست‌های هاشمی پور همراهی کردند و انتظار می‌رود که این دوره شاهد حمایت و همراهی بیشتر آنها باشیم. مردم کهگیلویه بزرگ و بویژه اصلاح طلبان نمی‌خواهند که تجربه تلخ و رکود طولانی کهگیلویه در سال‌های طولانی نمایندگان گذشته تکرار شود که تکرار آن تجربه تلخ جز در جا زدن و تشدید عقب ماندگی حوزه انتخابیه نتیجه‌ای در بر ندارد.
چهره‌های جریان سیاسی اصلاح طلب که دغدغه توسعه و پیشرفت شهرستان را دارند نمی‌توانند در این دوره زمانی نسبت به آینده دیار خود بی تفاوت باشند و باید از سکوت و کناره گیری پرهیز و با حمایت از هاشمی پور حرکتی ماندگار برای رشد و پیشرفت کهگیلویه بزرک در تاریخ ثبت کنند.
هاشمی پور در چهار سال گذشته در عمل نشان داده است اهل تندروی و شعار سیاسی نیست اما همزمان حاضر به هیچ معامله‌ای بر سر حقوق مردم نیز نیست و بر سر مشکلات و مسائل معیشتی مردم با هیچ کسی حتی رئیس جمهور اهل چشم پوشی و کوتاه آمدن نیست. هاشمی پور اهل تعامل و انعطاف بالای برای پیشبرد خواست و اهداف مردم است. تعامل و همکاری هاشمی و مجموعه دولت در استان در زمان سید موسی خادمی نشان داد که وی برای خدمت مطلقاً قائل به مرزبندی‌های اشتباه اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست. اما هاشمی پور بعد از خادمی و در زمان احمدی به هیچ عنوان حاضر نشد از مواضع مردم کوتاه بیاید و گذر زمان نیز نشان داد که حق با هاشمی پور است.
۲ اسفند یک فرصت تاریخی برای کهگیلویه بزرگ و همه گروه‌های سیاسی است تا با حمایت از هاشمی پور به رشد و پیشرفت و جبران عقب ماندگی این دیار کمک کنند.
 ------------------------------
سید مجتبی ربانی
 


کد مطلب: 416891

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/416891/هاشمی-پور-گزینه-ای-فرا-اصلاح-طلبی-اصولگرایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1