کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی

انتفاضه ای در راه هست

حمزه مطهری

18 دی 1398 ساعت 19:19

جنایت اخیر امریکا در ترور ناجوانمردانه سردار مبارزه با تروریسم نقطه شروع انتفاضه ای اسلامی با مشارکت همه کشورها ی مسلمان است.


متن ارسالی؛ترور ناجوانمردانه سپهد شهید سردار سلیمانی به عنوان شخص اول جهان در مبارزه با تروریسم نشان از ماهیت تروریستی رژیم آمریکا دارد که با  بی شرمی تمام به کارنامه پر از جنایات خود افتخار میکنند،آیا جنایتی هست که تاکنون آمریکایی ها به آن مرتکب نشده باشند؟
نقض مستمر قوانین و معاهدات بین المللی رفتار مستمر سردمداران رژیم آمریکا شده  به گونه ای که هیچ ارزشی برای مصوبات سازمانهای بین المللی قایل نیستند
بی پاسخ گذاشتن آمریکا در نقض قوانین بین المللی توسط برخی کشورهای جهان و در بعضی موارد همراهی چند کشور اروپایی  گستاخی این رژیم را به حدی رسانده که با تمام جنایاتی که در طول 200 سال وجود نحسش رقم زده باز هم خود را کدخدای جهان بشمارد و فراتر از آن به حضور و لشکر کشی خود در خاک قریب به اتفاق تمام کشورهای جهان و به نوعی در تمام کشورهای مسلمان حق خود دانسته به گونه ای که در صورت اعتراض مردمی آن کشورها به هر جنایتی در جهت سرکوب مردم متوسل میشود.
آیا سران کشورهای عربی و مسلمان جهان که در طول یک دهه اخیر شاهد خیزش های پرشور مردمی خود در اعتراض به حضور آمریکا در خاکشان بوده اند نباید بر ترس خود غلبه کرده و به حضور پر از شرارت و دست درازی آمریکا  بر سرمایه های خود پایان دهند؟
این که رییس جمهوری کشوری به خود اجازه دهد در هر زمانی و به هر شیوه غیر انسانی دست به هر جنایتی بزند برای هیچ انسان آزاده ای قابل قبول نیست و نخواهد بود.
اینک شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که تمام طول عمر با برکتش را در راه امنیت امت اسلامی گذاشته و برای این هدف والا به شهادت رسیده است باید نقطه عطفی در بیداری جهان اسلام و سران این کشورها باشد.
از مصوبه اخیر مجلس عراق به خروج نیروهای آمریکایی از خاک خود و همچنین تاکید رهبران دینی این کشور با صدور  بیانه هایی مبنی بر آمادگی کامل برای جهاد تا خروج کامل نیروهای آمریکایی از کشورشان  هویداست که پایان حضور آمریکا در عراق آغاز شده است.
آخرین تصمیم مجلس ایران که اولین طرح سه فوریتی مجلس در طول تاریخ خود بوده است نشان از تصمیمی جدی و عزمی راسخ برای ملت ایران دارد برای پاسخ دادن به سالها عهدشکنی و ظلم امریکا به مردم ایران،نقض توافق بین المللی برجام که و پاره نمودن آن توسط رییس جمهور خودشیفته آمریکا و خروج یکطرفه و بر خلاف عرف بین المللی و همچنین تحریم های ظالمانه آنها در طول این سالها برای مردم صبور و آزاده ایران هرگز قابل بخشش نبوده است.
از آنجایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند در صورت پاره کردن توافق برجام توسط آمریکا ما آن را به آتش میکشیم و همچنین جنایت اخیر امریکا در ترور ناجوانمردانه سردار مبارزه با تروریسم نقطه شروع انتفاضه ای اسلامی با مشارکت همه کشورها ی مسلمان است و در صورتی که تصمیم اشتباه دیگری از آمریکا سر بزند آتش انتقام مسلمین تمامی پایگاه ها و منافع شان و آنچه را که دوست دارند به خاکستر تبدیل خواهد کرد.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی
------------------
حمزه مطهری
------------------


کد مطلب: 416391

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/416391/انتفاضه-راه-هست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1