تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۱۶۳۹۰
متن ارسالی

ترور ناجوانمردانه «سپهبد سلیمانی» و استیصال غرب

حمزه مطهری
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ترور ناجوانمردانه «سپهبد سلیمانی» و استیصال غرب
کبنا ؛متن ارسالی؛بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان از استیصال غرب و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در برابر فرهنگ مقاومت و گفتمان انقلابی ایران دارد.
رفتارهای شنیع ، غیر دیپلماتیک و ضد حقوق بشری آمریکا را حد مرزی نبوده و نیست تا جایی که رییس جمهور احمق و تروریست و نژاد پرست آمریکا به خود اجازه میدهد هر خط قرمزی را زیرپا بگذارد.
آنچه  واضح و مبرهن است اینست که آمریکا هر بار به بهانه ای یکی از کشورهای مسلمان را مورد حمله قرار داده تا بتواند با به آشوب کشاندن و ایجاد اختلافات داخلی و ایجاد تلاطم های سیاسی و اقتصادی در درون کشورهای مسلمان و ایجاد تفرقه بین نخبگان سیاسی شرایطی را برای خود محیا کند که با کمترین هزینه به سرمایه ها و معادن و مخازن آن کشورها دست درازی کند.
نتیجه بیست سال حمله آمریکا به افغانستان به بهانه صدور دمکراسی به این کشور چیزی جز مرگ بیش از بیست هزار غیر نظامی بی دفاع و ایجاد تفرقه و نفاق  و غارت این کشور داشته است؟
نتیجه پانزده سال حمله آمریکا به عراق به بهانه نابود کردن سلاح های کشتار جمعی آیا چیزی جز نابودی زیرساختهای عراق و غارت نفت و تخریب آثار تاریخی این کشور داشته است؟
حمله نیابتی داعش پلید به رهبری آمریکا تروریست به سوریه به بهانه های دینی اما درواقع با هدف تجزیه این کشور و تضعیف شیعیان آیا میراثی جز ویرانی برای سوریه به ارمغان داشته است؟
تحرکات نظامی آمریکا در یمن با واسطه گری صعودی های چیزی جز قحطی و بی خانمانی و ویرانی برای یمن بر جای گذاشته است؟
ایران سالهاست که هزینه های جنگ با استکبار جهانی را پذیرفته و به حول و قوه الهی و با درایت های رهبر معظم انقلاب به آرمانهای خود که همانا آزادی و سرافرازی امت اسلامی است روز به روز نزدیکتر شده است.
آیا شهادت حاج قاسم سلیمانی آغازگر انتفاضه جدیدی است که برای همیشه ملت های مسلمان به تبعیت از جمهوری اسلامی ایران دست آمریکای تروریست را از کشور خود کوتاه کنند؟
این بار آمریکا بدون شناخت از توانایی های حریف خود وارد بازی جدیدی شده که قطعا بازنده این بازی خواهد بود،شبیخون شبانه و ناجوانمردانه و حرکت تروریستی امریکایی ها این بار قطعا پاسخ دندان شکنی خواهد داشت و به فرموده امام صادق علیه السلام  که میفرمایند:خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق آفرید،آنها به خیال خام خودشان با ترور و به شهادت رساندن سرداران ما روحیه جهاد و مقاومت ما را تضعف میکنند اما در واقع هزاران سردار دیگر امروز آماده جان فشانی و لبیک گوی به فرمان ولی امر مسلمین منتظرند تا انتقامی سخت  از آمریکا و مزدورانش در منطقه بگیرند.
مردم  ایران هیچ گاه تحت تاثیر سیاست های تروریستی و تحریم های خبیثانه اقتصادی دست از آرمانهای خود نخواهد کشید و هیچ گاه نخواهد گذاشت خون به ناحق ریخته فرزندش بی پاسخ بماند.
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند وطن بود و سرباز اسلام که همیشه آرزوی شهادت داشت و چه بسیارند جوانان که با الگو گرفتن از شهدا و برای دفاع از دین و فرهنگ و کشور خود حاضرند هر لحظه جان فشانی کنند.
------------------
حمزه مطهری
-----------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1