کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

اصالت سیاسی مادرزادی نیست!!

11 دی 1398 ساعت 18:56

اگر روشنفکر را به عنوان گزینه زمینه دار و آماده‌تر جریان حمایت و تقویت نکنید و یا ایشان و حامیانش نتواند بر روی گزینه جریان توافق و ائتلاف کنند، پیروزی رقیب و شخص ثالث سرنوشت محتوم شما و ایشان خواهد بود!!


 می گویند روشنفکر رأی جریانی و پشتوانه تشکیلات سیاسی ندارد؛ ما هم تا حدودی (نه مطلق و سرنوشت ساز) قبول داریم و می گوییم که ایشان از جهت کَمی و کِیفی نیاز به این امتیاز و خصوصیات دارند! اما مگر زارعی اصالت جریانی و پشتوانه تشکیلات سیاسی داشت؟! مگر منتظریان به خاطر شخصیت محدود و امنیتی‌اش سال‌ها با این تشکیلات فاصله نداشت؟! مگر درخشنده پور با این مجموعه زاویه ندارد؟! مگر...
 اساتید و برادران بزرگوار آقایان حسینی، دانشی، پناهی، شجاعیان و خلقی پور! یکی از شاخصه‌ها و نیازهای «منافع عمومی و ارزش‌های انقلاب» که این روزها برای توجیح انتخاب‌های سراسیمه و پی در پی‌تان اعلام و عَلَم می‌کنید و شخصیت سیاسی گزینه‌های اعلامی را یکی پس از دیگری سلاخی می‌کنید! گذشتن از منافع «فردی تشکیلاتی» و بازتر کردن دایره تشکیلات مدعی اتحاد و انقلاب برای دیگران است!!
هیچ آدم عاقلی منکر تبعات طایفه گرایی و خورده فرهنگ‌ها و خورده رفتارها نیست؛ اما مگر گزینه‌های انتخابی شما و هوادارانشان خارج از این طایفه و اقوامند و از آسمان به زمین آمده‌اند؟! آیا این سبک رفتار و انتخاب شما نتیجه‌ای جز تشدید همان تعصبات قومی قبیله‌ای و اتحاد شکنی درون طایفه‌ای خواهد داشت؟!
 مخلص کلام اینکه اگر روشنفکر را به عنوان گزینه زمینه دار و آماده‌تر جریان حمایت و تقویت نکنید و یا ایشان و حامیانش نتواند بر روی گزینه جریان توافق و ائتلاف کنند، پیروزی رقیب و شخص ثالث سرنوشت محتوم شما و ایشان خواهد بود!!

 ----------------------------
حسین علی پور
 


کد مطلب: 416136

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/416136/اصالت-سیاسی-مادرزادی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1