تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۱۶۱۱۸
یادداشت سیاسی/

عدل هاشمی پور؛ رویش مردم، ریزش سهم خواهان

۲۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
عدل هاشمی پور؛ رویش مردم، ریزش سهم خواهان
کبنا ؛ نمایندگی عدل هاشمی پور در کنار دوره‌ی نمایندگی علی محمد بزرگواری از موفق‌ترین دوران وکالت مردم چهار شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بوده است. پیگیری و اصرار بر مطالبات و خواسته‌های مردم، انجام کارهای عام المنفعه، نگاه یکسان و بدور از تبعیض نسبت به همه مردم از خصوصیات این سه دوره نمایندگی کهگیلویه بزرگ بوده است.
خصوصیاتی که وجه تمایز بزرگی با 16 سال قبل از آن دارند.
این روزها حال و هوای کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است و نامزدها در حال فعالیت و تلاش برای جلب و جذب نظر مردم هستند. در این بین عده‌ای با تمرکز بر قدرت رسانه و بزرگ نمایی در برخی موضوعات می‌خواهند خود را پیروز رقابت نشان دهند ولی کسانی نیز هستند با کوچکترین سرو صدا و هیاهو کار خود را به پیش می‌برند.
عدل هاشمی پور از جمله کسانی است که با پشتوانه سال‌ها خدمت در قرار گاه خاتم الانبیاء و هم چنین دوره نمایندگی خود از شرایط و محبوبیت خاصی در میان عموم مردم برخوردار است و در روزهای گذشته نیز شاهد افزایش اقبال عمومی به این چهره مردمی و پیگیر در شهرستان‌های مختلف حوزه انتخابیه بوده‌ایم، موضوعی که خیلی‌ها سعی دارند بر آن چشم ببندند و جدا شدن برخی به ظاهر لیدرهای ایشان را بزرگ و به جای مردم جلوه دهند.
«چهره‌ها همه مردم نیستند و اتفاقاً نقطه ضعف بزرگ هاشمی پور سهم خواهی برخی از همین چهره‌ها بوده است که حالا با جدا شدن آنها فاصله بین نماینده و مردم به حداقل خواهد رسید.»
تعدادی از این چهره‌ها در زیر سایه حمایت هاشمی پور در طول سال‌های گذشته خود را بالا کشیدند ولی در ادامه وقتی طلب سهم بیشتر و خارج از قانون و ضابطه را داشتند با جواب «نه» نماینده مواجه شدند و حالا آنها با برگزاری برخی نشست‌ها و ادعاها اتفاقاً بزرگترین کمک را به عدل هاشمی پور و صداقت وی کردند؛ آن‌ها با این کار بی ثباتی خود و تأیید سهم خواهی خود را نشان می‌دهند.
 رفتارهایی که بدون تردید نه تنها در رأی مردم تاثیری ندارد که تأثیر مثبت به نفع مردم و نماینده مردمی آنان یعنی مهندس هاشمی پور خواهد داشت.
این روزها در سفرهای هاشمی پور به هر نقطه‌ای از حوزه انتخابیه شاهد پیوستن مردم به ایشان هستیم و وی با دست پر که آخرین آنها به زیر بار ترافیک رفتن جاده دهدشت و پاتاوه هست آمده است تا بار دیگر ثابت کند که با مردم بودن و دوری از سهم خواهان بهترین ویژگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مردم نیازمند کار و حمایت هستند ولی متاسفانه این چهره‌ها که اصرار زیادی بر نشر تصاویر دیدارهای آن‌هاست و در همه جا چند چهره تکراری دیده می‌شود جز خود کسی را نمی‌بینند و اجازه نزدیکی مردم را به نماینده نمی‌دهند. بنابراین خوب است سایر بزرگوران  در عرصه انتخابات نیز نسبت به این جماعت حساس باشند که بدترین تبلیغ و ضربه زدن به اعتماد مردم بهای زیادی دادن به این افراد است.

---------------------------------------
میلاد باشنگ
11 / دی ماه / 98
---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

صمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی سردار همیشه درصحنه
Iran, Islamic Republic of
قبل از انتخابات وعده نمی داد.
هاشمی کار های عمرانی زیادی انجام دادن اما کار شخصی در اینجا در اولویت هست و اینجوری که مردم به مخالف ایشون می پیوندند. شکست بدجوری در انتظارشان هست
Iran, Islamic Republic of
خیلی قشنگ اسم آقای بزرگواری را در کنار اسم عدل آوردی و از نظر خودت بهره برداری کردی ولی بدان سادات بیدار و آگاه بوده و هست و بار دیگر دچار شاعر زدگی نمیشود
علی
Iran, Islamic Republic of
اقا به یه عده ای و به بسیاری از رای دهندگانش چیزی نداد- لذا داده ها ماندند و ندادها رفتند-ببین در بهمئی فرزند چه کسانی را استخدام کرد
یک مرد احمق
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی سلام
خدا میداند که آن روز تا سر کوچه آمدم ، همان کوچه ای که شبکه پنج هم نبش آن بود ، سعادت آباد ، کوچه ۱۸ شرقی !
من از نداری و بی کسی و با هزار استرس پدرم را راضی کردم که با تو تماس بگیرد برای اینکه جایی مشغول شوم ، پدرم حتی ترس داشت شماره ات را بگیرد ، میترسید جلوی من خجالت زده شود ، میترسید آخرین امید زندگیش برای اشتغال من ، ناامیدم کند ، زنگ زد و زنگ زد و زنگ زد تا با وساطتت همین چهره های که الان کم‌کم دارند میروند پیام دادی که به تهران بیایم ، همان چهره هم ۲۰۰ هزار تومان بهم داد و پدر هم ۳۰۰ داد و آمدم ، آمدم و جواب نمیدادی ، خدا میداند چقدر سخت بود ، آدرس خانه ات را داشتم و آمدم و یه صبح تا عصر تو کوچه دنبال پلاک ماشینی میگشتم که شماره ۴۹ باشد چون فقط میدونستم ۱۸ شرقی میشینی ، ندیدمت حاجی ، خدا بهت خیری بده ، آخه لااقل خونه ات رو جایی ببر که نزدیک مترو باشه که نیاز نباشه واسه برگشتن از سعادت آباد تا ترمینال جنوب رو ۵۰ پول بدم ، نه برای منی که بهت رای دادم حرمت گذاشتی و نه برای این چهره ها ، تمام این افراد یک عمر با قاشق آبرو جمع کردن ! حوصله داستان نویسی ندارم ولی :
ما میرویم ، چونکه ز الطاف دوستان
بر جای جای پیکرمان زخم خنجر است
Iran, Islamic Republic of
خوب نوشتی.
من هم همدردتم
بخشایی پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
. دنبال اهداف خاصی بود. بعد ایشون مردم بازی میداد.خودش زنگ میزد میگفت بیا تهران حداقل 600الی 700خرج میکردی میرفتی و دست خالی و مآیوس برمیگشتی....! دوس داشت دفترش شلوغ باش
منکر کارهای عمرانی که انجام داد نمی شوم. اما کاش در کنارش کارخانه ایی چیزی جهت اشتغال دائم ایجاد میکرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
هان ای بی خبر بکوش تا با خبر شوی
ای برادر اینکه از وضعیت شهرستان خبر نداری خیلی تابلو هست!!
کدام رویش!! فرد مورد تمجید شما دیگر حنایش پیش مردم رنکی ندارد!
مردم بصیر و آگاه کهگیلویه بزرگ بطلان تحلیل شما را در روز دوم اسفند 98 خواهند داد.
در کنار فرد مورد نظر شما ریزش نخبگان طوفانی شده!!
اگر رویشی باشد که هم نیست خانواده هایی هستند که غافل از همه جا دل در گرو وعده های تو خالی گذاشته اند!!1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی انشاله این دوره هم پیروز خواهی شد.مرد انقلابی و خستگی ناپذیر
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مردم عزیز شریف کهگیلویه ما باید به مسائل باچشم واقعیت نگاه کرد بنده در استان سکونت ندارم که بخواهم از شخص خاصی جانبداری کنم ولی واقعیت را باید گفت و واقعیت این هست که در این وضعیت حساس فقر و بیکاری مخصوصا در استان سرافراز کهگیلویه و بویراحمد باید کسی رو روانه مجلس کنیم که پتانسیل و توانایی های لازم را دارا باشد و من واقعا فکر میکنم در این برهه زمانی حساس شخصی مثل آقای موحد چون تجربه بالایی داره و چهره شناخته شده ای هست وازهمه مهمتر کار بلد و حرفش خریدار دارد برای کهگیلویه بزرگ برازنده است.
ایل دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی وقتی مردم دار نباشی میبازی فقط موحد
الماس
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید. جوجه هارا آخر پاییز می شمارند. اتفاقا انتشار این عکسها برای عدل هاشمی بد که نیست هیچی خوب هم هست دلایلش قابل گفتن نیست .
رضا
Iran, Islamic Republic of
زیرترافیک رفتن این مسیر حداقل دوسال دیگر زمان میبرد لطفا اطلاعات غلط به مخاطبین ندهید
تلابیش
Iran, Islamic Republic of
باشنگ عزیز
خودت هم میدونی که مفت نوشتی. نمیدونم جایی استخدام شدی یا قولی استخدام بهت دادن یا چیزی گرفتی.
اگه استخدام شدی خدا راشکر مبارکت باشه چون یکی از خیل بیکاران افسرده کمتر شده.
اگه بهتون قول دادن بدون این قول عملی نخواهد شد. اگه پول گرفتی این کارو مکن .
در کهگیلویه پسرفت و پسرفت و افسردگی و بیکاری و فقر و بیداد میکنه.
در کهگیلویه ن سواد سیاسی و ن سواد دانشگاهی لازمه نه نفوذ سیاسی و نه کاریزمای شخصی لازمه بلکه هر کی در کهگیلویه بیشتر قول بده و هزینه بیشتر کنه برنده انتخاباته.
بعد فقط عده ای کم که هزینه کردند برای برگشت هزینه هاشون سود میبرند.
بلادشاپور
Iran, Islamic Republic of
منفعت طلبان رفتن بزار برن با موحد همون براشون خوبه .. اما بدانند موحد هم چ قبول بشه چ نشه همین چهارساله .. بعدش چکار میکنن بعدش سردار میمونه و تمام.. جوونا ک رفتید دنبال موحدبدونید اگه میخواست کاری براتون انجام بده ۲۰ سال پیش اینکار رو میکرد ن این ۴ سال اخر پیریش .. فک میکنید موحد چن نفره بتونه سرکار اونم همش از طایفه خودش و اطرافیاش حالا ببینید این خط و اینم نشان
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
پیروزی سردار نگران هیچ چیزی نباش جوجه ها را اخر پاییز میشمارن .. اینایی ک دم از موحد میزنن ۴ سال قبل هم بش رای دادن اما شکست نصیبشون شد این دوره واسه همیشه کارشو تموم میکنیم
طولیان
Iran, Islamic Republic of
کرو دلار گرون شدشمابه قیمیت 96حساب کردی ولت کردن
Iran, Islamic Republic of
به نام حق یکی از اشتباهات و بدبختی های اکثر ما جوانان بیکار این هست که استخدام کل کشور را حساب رسی نمیکنیم و یا بی اطلاع هستیم وقتی استخدامی از بالا نباشه همه هم نماینده بشن از موحد تا هاشمی و کلا ۴۶ نامزد کهگیلویه هیچ کاری از دستشون برنمیاد و نخواهد آمد هر وعده ایی دیدید فقط انتخاباتی هست وبس . و ما فکر میکنیم این را ول کنیم به آن رای بدهیم استخدام مان قطعی است
amir
Iran, Islamic Republic of
چرا مطلب کذب منتشر میکنید.... یاران عدل به موحد پیوستند .فقط خود عدل مونده
دم مهد
Iran, Islamic Republic of
سردار ما برادران تو چها که برایت نکردیم صندوق دم مهد یادته چند رای آوردی می رویم به جناح مخالف می پیوندیم چون حداقل قولهایش به مردانگی نزدیک تر است .
Iran, Islamic Republic of
ای گشتی هاشمی پور و هنوز کا عدلی/بی درد سردر مجلس ومحکم گرفتی صندلی..میلیاردری انگیزه جمع اوری/از حوزه انتخابی و مردمش بی خبری..جواب تلفن نمیدی بی حوصله در ملاقات / مردم ازت ناراضیند گمانم این دور نبری.
Iran, Islamic Republic of
سلام اتفاقا کسانی که از هاشمی پور جداشدند از بی تدبیری ایشان ناراحت بودند واز گزینشی وشهروند درجه چندم درنگاه هاشمی ناراحت هستند کسانی که امروز حلقه اول اورا تشکیل می دهند نگاه کنید ازچه امتیازاتی برخوردارند انهایی که حتی بچه هاشان در دانشگاه داشجو بودند ودر نیرو گستر حقوق می گرفتند والان هم در شرکت نفت بکارگیری شدند و انهابی که سواد خوندن ونوشتن ندارند ولی هاشمی پیمانکاری به انها داده ولی از جاده احداثی او اثر نیست از نگاه طایفه ای وقبیله ای او ناراحتند/ از بی وفایی به عهد وپیمانی که ماحصل ان پیروزی سرمست کننده او بود ناراحتند
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ذره ای انصاف به خرج می دادی همواره انسانهای هوشمند در انتخابات دنبال منافع عموم هستند واز طرفی انها نمی خواهند اخرت خودرا برای دنیای دیگران خراب کنند وبه شما هم توصیه می شود چنین نباش
Iran, Islamic Republic of
ای کاش هاشمی پور خودرا از طبقه پیمانکار ومنفعت طلب جدا می کرد گر چه خود وی متاسفانه متصف به این صفت است
Romania
ای کاش کبنا رسالت رسانه ای خودرا خفظ می کرد ونظرات مخالفین را هم می گذاشت
Iran, Islamic Republic of

دوستان و همراهان عدل هاشمی یا خود را به خواب زده اند یا چشم های هود را بسته اند و واقعا نمی خواهند موج مردمی و همراهی یاران نزدیک دوره قبل عدل هاشمی با آقای موحد را ببینند. کسانی که از جرگه یاران هاشمی به موحد پیوسته اند هنگی بخاطر وعده وعیدهای جناب هاشمی ازش جدا شدند. کسانی هم هنوز کنار ایشون هستند.
آبروزن
Iran, Islamic Republic of
الان شما چکاره ای کارت چیه؟؟؟
arash
Iran, Islamic Republic of

نمونش جاده 10 کیلومتری سوق دهدشت کلا موج دار جاده دارای چاله های عجیب و آسفالت نامناسب عدم خط کشی درست
ایشون نتونست 10 کیلومتر درست کنه آخه کجاش به درد نمایندگی میخوره
موحد هم 20 سال مجلس بود جز باند بازی و فامیل بازی چیکار کرد
رای نمیدیم
سادات رضاتوفیق
Iran, Islamic Republic of
واقعا موحدهیچ کارزیرساختی براکهگیلویه نکرد سیمان کهگیلویه را به یاسوج بخشید اب مارون رابه خوزستان بخشید سدکوثررابه گچساران بخشید جاده پاتاوه رابه امان خدابخشید.کلاچورانابودکرد. کاری کردی که ایت الله آمیراحمدتقوی چنان ازدستت ناراحت بودکه فرمود به موحد رای ندهید. الان که دیگرپیرشده ای وجایگاهی درمیان سیاست مداران مملکتی نداری وفقط برای اخرین بارمیتونی درانتخابات شرکت کنی چه کاری ازدستت برمی اید که برای کهگیلویه کنی.تورابه خدا برواستراحت کن که نیازاصلی شماست تامردم اسوده باشند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1