کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با انتخاب نادر منتظریان؛

پایانی بر نگرانی جبهه اصولگرایان بویراحمد و دنا

10 دی 1398 ساعت 11:11

منتظریان با مسائل و مشکلات کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه حوزه بویراحمد و دنا به طور کامل آشنا بوده و به دلیل ارتباط مؤثر و مقبولیتی که با پایتخت نشینان و مسئولان کشوری دارد می‌تواند از ظرفیت آنها برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی استان بهره ببرد.


متن ارسالی: پس از اعلام خروج «ستار هدایت خواه» از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و نام نویسی در حوزه تهران، طیف اصولگرایان حوزه بویراحمد و دنا به دنبال گزینه‌ای بودند که ضمن دارا بودن شاخص‌های تخصصی نمایندگی مجلس، توانایی جذب آرای مردمی را داشته باشد.
بزرگان طیف اصول گرایی با نگاهی به تجربیات قبلی و بررسی شرایط کشور و بویژه حوزه بویراحمد و دنا به یکباره سراغ «نادر منتظریان» چهره خوش نام و مردمی رفتند و از این «سرمایه نمادین» رونمایی کردند.
همانطور که پیش بینی می‌شد ورود «منتظریان» به رقابت‌های انتخاباتی با استقبال بسیار پرشور اقشار مختلف مردم، جوانان و دانشجویان مواجه شد.
با وجود اختلافات جزئی که در بین سران مجمع وجود داشت اما در نهایت فعالان سیاسی و تحلیل گران، انتخاب «منتظریان» را بسیار هوشمندانه و مدبرانه توصیف کردند که می‌تواند مانع شکست مجدد اصول گرایان بویراحمد و دنا گردد.
اما چرا «منتظریان» به عنوان خروجی شورای ائتلاف انتخاب شد؟
منتظریان دارای ویژگی‌های فردی و کاری برجسته‌ای است و در بین ایلات و طوایف به مردمی بودن، تواضع، صداقت، پاکدستی و خوشنامی معروف است و با توجه به توانمندی‌ها و برنامه‌های مختلف انتخاباتی و قدرت بیان بالا، توانایی جذب «آرای خاموش» حوزه بویراحمد و دنا را دارد.
وی از بنیان گذارن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه دارد.
منتظریان با مسائل و مشکلات کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه حوزه بویراحمد و دنا به طور کامل آشنا بوده و به دلیل ارتباط مؤثر و مقبولیتی که با پایتخت نشینان و مسئولان کشوری دارد می‌تواند از ظرفیت آنها برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی استان بهره ببرد.
منتظریان معتقد است با استفاده از ظرفیت ویژه نخبگان، جوانان مستعد و توانمندی‌های بالای بانوان فعال و با مدیریت علمی و کار کارشناسی می‌توانیم زمینه توسعه و پیشرفت استان را با شتاب بیشتری فراهم کنیم.
تجربه، تخصص و قریب چهار دهه فعالیت مؤثر در بخش‌های مختلفی مانند حضور در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، حوزه پارلمانی وزارت، این شخصیت انقلابی و جهادی را از سایر نامزدهای استانی متمایز ساخته است که با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و مردمی بودن، ضمن جذب آرای جریانی از پشتوانه آرای سایر جناح‌ها و اقشار مختلف با سلایق گوناگون نیز برخوردار است.
--------------------------------------------------------------------
نویسنده: سلیمان الهی، فعال سیاسی اجتماعی
 


کد مطلب: 416093

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/416093/پایانی-نگرانی-جبهه-اصولگرایان-بویراحمد-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1