تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۱۶۰۷۸
متن ارسالی؛

سخن اهالی کل قیصر با «اتابک»؛ خواهان عدالتیم

امیراحسان بهارزاده
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سخن اهالی کل قیصر با «اتابک»؛ خواهان عدالتیم
کبنا ؛متن ارسالی؛"بنام الله"
اللهم عجل لولیک الفرج، هرچه داریم از وجود خون شهیدان انقلاب اسلامی می‌باشد که روستای کل قیصر"کرباسی" همچون جوانان انقلاب، شهید، جانباز و آزاده داده‌اند و به برکت این انقلاب و این نظام و امنیت و اسایشی که وجود دارد  پیشرفت و آبادانی که در سراسر ایران اسلامی هست باید شکرگزار باشیم.
اما کمی درنگ؛ بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی متاسفانه، طرح هادی در روستاهای "کل قیصر علیا، کل خواجه قیصر، کرباسی " اجرا نشده و مردم در فصل زمستان با "باتلاق" و در فصل تابستان با "گردو خاک" مواجه هستند.
وعده اگر داده شود عمل شود، این نباشد که چند صباحی با حرف‌های " موم مانند " بتوان مجذوب کرد و خام کرد دل‌های ساده و پاک مردم صادق القول را، لطفاً کمی به خود آیید که آخرتی هست و فقط اطرافتان را نبینید؟!
در این چندسالی که دهیار این روستا و روستاهای همجوار بوده‌ام به صورت مداوم به اداره‌های مربوطه گزارشاتی از جمله «نبود جاده مناسب که در حال حاضر باتلاقی در قسمت شرقی روستا که منتهی می‌شود به جاده اصفهان، نبود وضعیت آب شرب بهداشتی به لحاظ پوسیدگی و قدمت ۵۰ ساله لوله‌های آب شرب، نبود طرح هادی و وضعیت اسفبار کوچه‌های روستا» را مطرح کرده و نامه نگاری انجام شده ولی متاسفانه هنوز جوابی نگرفته‌ایم.
مگر این نیست که هدف از دهیاری یعنی اینکه، طبق سلسله مراتب روند وزارت کشوری از، بخشداری تا فرمانداری مشکلات و زیرساخت ضعیف را مورد ارزشیابی قرار داده تا راه چاره شود و با تأمین بودجه روستاهایی که مشکلات حاد و اساسی دارند با ورود بخشداری و بعد فرمانداری روندی طی کنند که مهاجرت کمتر شود یا اینکه کنترلی شود برای عمران و آبادانی که خلاء احساس نشود، پس چرا احساس می‌شود؟
مگر این نیست که خون دادیم تا راحت زندگی کنیم و روستاهای ما هم شهید، جانباز، آزاده داده‌ایم چرا نمی‌بینند که چه بر سرمان آمده، درد این مردم را کجا باید داد زد که بشود کاری کرد، باید فرهنگ سازی شود و باید این مهاجرت کنترل شود ولی با این سیستمی که هست دیگر باید به فکر چاره‌ی اساسی باشیم.
بارها در خبرهایی که زدیم عنوان داشتیم این روستا صنعتی‌ترین روستای کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که بالغ بر ۴۰ دستگاه کمباین و ۱۵ دستگاه تراکتور در این روستا وجود دارد ولی حرفها که بهایی نداشت.
جوانان این روستا با همت خود و کار شبانه روزی که در اقصی نقاط ایران برای امرار و معاش زندگی خویش به همراه ادوات کشاورزی برای برداشت غلات هم نوعان، خود را به زحمت انداخته ایا مستحق اینکه روستایی سالم از لحاظ بافت شیک و مهندسی روستایی نیستند!
هدف از این بودجه دهیاری مگر این نیست که کمک به پیشرفت روستا جهت عدم مهاجرت به شهر شود، پس چرا بودجه سالانه برایشان تأمین نمی‌شود و باید به فکر چاره‌ی اساسی باشیم تا خدای ناکرده از، این بیشتر این روند مهاجرت افزون نشود.
اینجانب امیر احسان بهارزاده دهیار روستای کل قیصر علیا "کل خواجه قیصر، کرباسی"  در خواست داریم که به فکر این روستاها باشید و فرماندار محترم لطفاً کمکی برای این مشکلات و از نزدیک ببینید که بافتی که هست فی الحال آیا سزاوار و لایق این مردم می‌باشد؟! «خواهان عدالتیم»
و من الله توفیق
-------------------------------------------------
امیر احسان بهارزاده -دهیاری کل قیصر علیا
--------------------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1