تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۱۶۰۷۰
واکنش «غلامرضا پاکدل» به نامه‌ی جمعی از دانشگاهیان در حمایت از تاجگردون؛

گر نخبگان را از دست دادیم دیگر چیزی برای بدست آوردن نداریم

۲۸
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آیا نخبگان گچساران بر عارضه‌های فامیل سالاری، حاکمیت خانوادگی و ... مهر تأیید می‌زنند
کبنا ؛غلامرضا پاکدل طی یادداشتی به نامه جمعی از دانشگاهیان در حمایت از غلامرضا تاجگردون واکنش نشان داد و نوشت: محضر مبارک اساتید، مدرسین، نخبگان و نامبردگان محترمِ نامه تحت عنوانِ حمایت جمعی از اساتید دانشگاه از آقای تاجگردون
باسلام،
در اکثر ممالک دنیا مراکز علمی آن‌ها چراغ راه و تعیین کننده مسیر حرکت آن‌ها هستند. بیشتر جوشش‌ها، جنبش‌ها، اعتراضات و روشنگری‌ها از دانشگاه‌ها و در کشورهای اسلامی از دانشگاه و حوزه‌های علمیه آغاز می‌شود. از آن سو نیز بخش قابل توجهی از آرامش، امنیت و دوام حکومت‌ها در گرو اقناع این جماعت است، این قشر را مردم بعنوان قشر فرهیخته، صاحب علم و اطلاع و اگاهی، دارای قدرت تجزیه و تحلیل و دارای قدرت قلم و بیان می‌دانند و بر این باورند که این قشر با این ابزار و امکانات می‌توانند صلاح و مصلحت آن‌ها را تشخیص دهند. همه واقفید که وقتی در کشورها نارضایتی‌هایی از جنس‌های متفاوتی مانند اقتصادی، اجتماعی و غیره نیز پیش می‌آید باز هم به دانشگاه‌ها و مراکز علمی منعکس می‌کنند و نطفه تصمیمات در آنجا شکل می‌گیرد. در مملکت ما نیز در اکثر یا تمام موارد نظرها متوجه دانشگاه‌ها و دانشگاه تهران بعنوان نماد و به نوعی هسته مرکزی است که در اتفاقات و بحران‌ها و شرایط خاص چه موضع و حرکتی دارند.
بدیهی است که این قشر که عمدتاً از اساتید، مدرسین و دانشجویان تشکیل شده‌اند در موضوعات مهمی که با سرنوشت مردم و جامعه مربوط می‌شود بی تفاوت نباشند، انتظار می‌رود در موضوعات مهمی مانند شرایط جامعه، وضعیت مردم و امر خطیر انتخابات بی تفاوت نبوده و اعلام موضع و روشنگری نمایند.
این روزها در فضای سیاسی گچساران و باشت نامه‌ای بدون هیچ گونه مقدمه، پیشینه، استدلال و امضا مبنی بر حمایت جمعی از اساتید دانشگاه از آقای تاجگردون منتشر گردید. (هر چند دانشگاهیان خوب  می‌دانند که هرکسی در دانشگاه تدریس می‌کند و حتی هر کسی دارای مدرک دکتراست، نمی‌تواند نام وزین استادی را یدک بکشد، بلکه استادی درجه‌ای است که نیل به آن فراتر از این‌هاست). بنده بعنوان کسی که مدتی افتخار تدریس در معیت برخی دوستان در آن دانشگاه را داشتم و بعنوان معترض‌ترین فرد به نخبه کشی و نوچه پروری در گچساران و باشت و بعنوان کسی که نظر این قشر را مهم و محترم می دانم جدای از درجه استادی و قبول داشتن شما بعنوان استاد برای شاگردان و دانشجویان خویش، بسیار علاقمند و منتظر اعلام نظرتان بعنوان فرهیختگان آن دیار بودم و هستم ولی صادقانه عرض کنم با دیدن این نامه بشدت متعجب شدم و منتظر واکنش علمی و منطقی آن شما بزرگواران هستم.
 ۱- واقعاً تک تک شما عزیزان این نامه بدون امضا را قبول دارید؟ انتظار مردم این است هرکدام از بزرگواران این نامه را قبول ندارند شجاعانه و رسماً آن را رد نماید تا هر کسی به خود اجازه ندهد بجای آن‌ها اظهار نظر کند و از جایگاه آن‌ها سوء استفاده نماید.
۲- آیا اینکه می گویند این نامه مربوط به دوره قبل بوده و انتشار آن یک شیطنت رسانه ایست، صحت دارد؟ لطفاً هر کدام از شما خوبان در این خصوص اطلاعی دارید روشنگری نمایید تا اگر این موضوع واقعیت دارد، خدای ناکرده بازیچه رسانه‌ها نشوید.
 ۳- آیا شما نخبگان به موضوعات مهمی مانند ظلم، تبعیض، بی عدالتی، نخبه کشی، نوچه پروری، فامیل سالاری، رانت، فساد ناشی از قدرت، حاکمیت خانوادگی و ارباب و رعیتی و ده‌ها عارضه دیگر که مسجل هستند و جای دفاعی ندارند، هیچ اعتراضی نداشته و ندارید و بر آن‌ها مهر تأیید زده و خواهان ادامه این وضعیتید؟
 ۴-شایسته نبود در این چند سال حداقل مانند دانشحویان، در جهت بهبود اوضاع مردم مشارکت می‌فرمودید و با نوشتن نقد یا سخنرانی یا هر روش دیگری حضور فعال‌تری می‌داشتید تا امروز نیز بر اساس آن مشارکت، تمام مردم منتظر اعلام نظرتان می‌بودند؟
در نهایت بنده معتقدم رأی و نظر آزاد است و شما عزیزان نیز به نحو اولی' تر حتی اگر تا کنون نسبت به این همه ظلم و بی عدالتی و نخبه کشی که قطعاً از آسیب‌های ان بی بهره نبوده‌اند، به هر دلیلی سکوت کرده‌اید، می‌توانید فعالانه پای به عرصه گذاشته و به روشنگری پرداخته و هر کدام یا هر گروهی  از کاندیدای مورد نظرتان حمایت کنید ولی توجه داشته باشید حداقل انتظار مردم از این قشر این است که همه عارضه‌های مذکور را مد نظر داشته و چنانچه از هر کسی حمایت می‌کنند با سایرین متفاوت بوده و مبتنی بر تجزیه و تحلیل و منطق و استدلال باشد و خدای ناکرده حمایتشان  شائبه دیگری در اذهان ایجاد ننماید چون اگر فرهیختگانمان را از دست دادیم دیگر چیزی برای بدست آوردن نداریم...

ارادتمند فرهیختگان آن دیار
غلامرضا پاکدل
۹ دی ماه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
آخ که سی پست
کاوش
Iran, Islamic Republic of
چرا هر کی فریاد حق طلبی سر میده با این تهمت ها صداشو تو نطفه خفه میکنید
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
عزیز من شما رفتید آن بالا نشستید به ریش مردم میخندید و برای دیگران نسخه می پیچانید شما عقل کل هستید دیگران۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
چرا بی منطق حرف میزنید؟ ایشدن گفته اساتید اگه بیانیه میدن یه استدلالی هم بیارن. تازه خیلی از اساتید تکذیب کردن و معلوم شد تیم رسانه ای تاجگردون بوده، اصلا اساتید بیانیه ندادن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب پاکدل این نکته درسته که رای و نظر ازاده و مردم باید انتخاب کنند اما
جناب پاکدل مگه فقط انهایی که از کاندید شما حمایت می کنند استاد هستند و درست می گویند
اقای پاکدل چرا ان موقع که خودتان مدیرعامل شرکت نفت بودید تبعیض قائل می شدید و فقط از فک و فامیل و همفکران خودت در شرکت نفت مشغول به کار می کردید
اقای پاکدل اگه واقعا الان مدیرعامل نفت بودید در کنار اقای تاجگردون نبودید
اقای پاکدل شما بخاطر پست و مقام این حرفا را می زنید نه بخاطر
جناب پاکدل مطمئنا مردم درست انتخاب می کنند و نیاز به نظر و راهنمایی من و شما ندارند
باور بفرمایید من و خانوادم نمی خواستیم رای بدهیم اما اظهارنظر شماها باعث شده به اقای تاجگردون رای بدهیم
چون دارید بی انصافی می کنید
تاجگردون بزرگ بود و هست و خواهد بود
انشااله در اسفند ماه 98 دوباره مردم انتخاب خود را بدرستی انجام می دهند
برو بیشتر فکر کن و کمی هم خداوند را در نظر بگیر و قضاوت کن اقای پاکدل و اینو بدان که اخرتی هم هست
موفق باشید
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب پاکدل ، نخبگان را که شما و آقای حسینی ،نماینده وقت همه را یکجا در شرکت نفت استخدام کردید دیگر نخبه ای نبود .
Iran, Islamic Republic of
شانس آوردن اونا رو استخدام کردن وگرنه تاجگردون اونا رو هم
Iran, Islamic Republic of
واقعا این نقدها تاج و طرفداراشو
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب پاکدل عزیز
تمام بدبختی این ملت ابن است که هر کسی فکر می کند فقط خودش می فهمد و فقط خودش توانایی تسخیص دارد و راه خود درست و بقیقه بی راهه می روند متاسفانه سما هم از این قاعده مستثنی نیستید و به هر کس با سما نبست می تازید کسانی که امضا کرده اند حداقل به اندازه شما فهم اگاهی و قدرت تشخیص دارند تمام شایعات و تهمتها و نقدها را شنیده اند به خود اجازه ندهید برای دیگران نسخه بپیچید به اتدبسه و تصمیم دیگران احترام بگذارید
Iran, Islamic Republic of
اونایی که امضا کردن بله ولی مشکل اینه که کسی امضا نکرده و اساتید تکذیبش کردن و این هم یه دیگه از تیم رسانه ای تاجگردون بود
دهاتی
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم . ... حرف دل شجاعان را زری..... به خدا به جز حرفات چیز دیگری نیست ....
حیدر
Iran, Islamic Republic of
چرا بی ولی نخبه ای مثل تو این هم خدمت را نخبه کشی می داند .
و نخبگان زمان شما کیا بودن
فرصت رسانه ای شما که ایجاد شده ۲ اسفند به پایان می رسد.
فعلا نخبه هایتان می تازند.
Iran, Islamic Republic of
خودت دنبال رانت وپست گرفتن واشتغال فامیل ها وجناحت هستی وبعد دم از تبعیض وعدالت میزنی. یکی از طرفداران خودتان میگفت ما به خاطر نفع شخصی به فلان کاندید رای میدهیم جالبه خودش شعار عدالت میدهد
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نمیدونی چی نوشتی، برادر گلم بی عدالتی ریشه مردم گچساران رو دراورده
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
ببرب مال مسلمانو چه مالت ببرند
بانگ و فریاد براری که مسلمانی نیست
خاطرات استخدامهای جنابعالی و نماینده عادل سما جناب حسینی به این زودی از ذهن مردم پاک نمیشه .
Iran, Islamic Republic of
عین جواب اقای پاکدل تو اینستا را برات کپی می کنم ، شما که از رو نمی رید
باسلام، پاسخ این سوال را صد بار عرض کرده ام ولی باز هم خلاصه عرض می کنم.
اولاً گزارش کامل جذب با بیست و سه صفحه مستند تهیه و در همه سایتها منتشر شد‌. در کانال تلگرامی " نقدها و مستندها" هم موجود است. در همین پیج هم بعنوان یک پست گذاشته شده است. پس می توانید کامل مطالعه کنید.
ثانیا" موضوع جذب توسط جریان به سازمان بازرسی کشانده شد و حتی اطلاعات و مستنداتی که فکر می کردند علیه بنده است را ارائه و اطلاعاتی که به نفع من بود را کتمان کردند ولی پس از دوسال بازرسی، بازپرسی و محکمه قضایی، به کوری چشم آنها، بر عملکرد بنده صحه گذاشته شد و دو مدیر عامل مورد حمایت نماینده . رای در پیوستهای نقد جذب موجود است. خلاصه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
ثالثا" بنده هیچوقت مدعی عدالت صد در صدی نبوده و نیستم چون این ادعا در حد معصومین علیهم السلام است ولی و چنین انتظاری هم از کسی ندارم ولی عرض میکنم در زمان بنده ضابطه و عدالت بود ولی تو این هفت سال کاملا نابود شد. بنده حاضرم از لیستهای جذب در دوران خودم دفاع کنم ولی آقایان برای لیستهای چند صد نفری بی ضابطه که هر روز در فضای مجازی منتشر می شوند، هیچ دفاعی ندارند.
رابعاً: با وجود دلایل کافی فوق، لیست جذب افراد با مشخصات و محل زندگی و نحوه جذب از ابتدای مدیر عاملی بنده تا کنون را که در اختیار جریان نماینده هست منتشر شود تا مردم عمق فاجعه در این دوره را متوجه شوند و تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاکدل مثل همیشه راهگشا و روشنگرانه.
حسین
Iran, Islamic Republic of
این مربوط به سالهای قبل هستش که ازش شده
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
. تاجگردون آنقدر زیاده که با این حمایت ها مردم .
mohammad
Iran, Islamic Republic of
به راستی جایگاه آقای پاکدل کجاست؟
منظور ایشان از اینهمه نامه نگاری چیست؟
آقای پاکدل مثل هر فرد دیگری یک رای دارد و بس. به چه حقی ایشان تعیین تکلیف می کنند و شما چرا مطالب ایشان را منعکس می کنید.
کارهای انجام شده در شهرستان را با سالهای قبل مقایسه کنید و به وجدان خود رجوع کنید.
Iran, Islamic Republic of
کارهای انجام شده در این هشت سال یک دهم هشت سال مشابه قبل نیست، به همین خاطر نماینده نه مقایسه داره نه مناظره
طالبی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم اقای پاکدل که در چند سال ریاست در شرکت نفت گچساران مظهر قوم گرایی محض بودند وخدا میداند چه حق کشیها و نخبه کشیها دران زمان انجام دادند چطور الان دم از عدالت وتوجه به سایر اقشار را دارند
Iran, Islamic Republic of
دوران پاکدل اوج نخبه پروری و شایسته سالاری بود. اگه نماینده بیاد باش مناظره کنه
ش پ
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل به نظروم هر چی حقوق ایگری ایدیش کبنا مطلب سیت بزنه
Iran, Islamic Republic of
تو بسوز مهندس اخی منه جونم سی کر مهندسوش شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه این همه خود خوردی برای چیست
Iran, Islamic Republic of
نه اصل دار خطا ایکنه نه بی اصل وفا ایکنه یه بزرگتری نداری نصحت کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
پاکدل وابیه نخود هر آشی . آقای پاکدل پست برای هیچکس ماندنی نیسست خوب ناتوان بودی از شرکت عزلت کردن . بنطرم تا اخر عمرت عصه این پست را میخوری . مواظب خودت باشه حسادت و غصه برای سلامتی خطرناکه . ایطور که فهمیدم امروز لیشتر جنابعالی فتح شد ، صحت داره یا دروغه ؟
Iran, Islamic Republic of
جون خوت اگر مطلب نزنی ایگون مرده ای . بابا جمعکن بیچاره او دانشجویی که زیر دست تو بوده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1