تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۴۱۵۷۲۷
یادداشت ارسالی:

انتخاب شورای اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا آغازی بر پایان‌شان نباشد

آرش صداقت
۳۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
انتخاب شورای اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا آغازی بر پایان‌شان نباشد
کبنا ؛متن ارسالی: این روزها اصلاح طلبان به دنبال تعیین تکلیف حضور خود در انتخابات مجلس هستند، در چنین وضعیتی این جریان سیاسی موضع واحدی ندارد.
 همانگونه که تا کنون دیده‌ایم برخی از اصلاحطلبان و یا کسانی که قصد حضور در گردونه انتخابات را دارند بصورت غیر مستقیم، بگونه ای با دیگران برخورد می‌کنند که از بیرون جریان بحث خودی و غیرخودی بوضوح دیده می‌شود و کادری برای جریان اصلاح طلبی ترسیم کرده و خود را در مرکز ثقل این کادر و دیگران را در حاشیه و یا خارج از کادر قرار داده‌اند.
حال که مردم نسبت به جریان‌های سیاسی بی اعتماد هستند اینگونه کادر سازی ها حضور و حمایت عموم را از کاندیداها کمرنگتر خواهد کرد.
یکی از انتقادات جدی بر اینگونه رفتارها روند تحزب و مکانیزم انتخاب درون حزبی را بطور کامل نقض می‌کند.
 متاسفانه آقای ایزدپناه در شروع سیاسی خود رفتار و گفتار مناسبی نسبت به دیگر هم حزبی‌های خود نداشته و بگونه ای به عموم مردم القا می‌کند که خود به قطع یقین خروجی و گزینه اصلی شورای اصلاحطبان است که این رفتار و گفتار نوعی توهین به شعور اصلاحطلبان، مردم و دیگر گزینه‌های شورای اصلاحطلبان از جمله دکتر بهرامی و دکتر رمضانی می‌باشد.
 از جمله ایرادات وارده بر ایشان این است که تا کنون نتوانسته با رفتار و گفتار خود سطح انتظارات اصلاحطلبان را برآورده کند و خود نیز تا کنون برنامه مشخص و مدونی ارائه نداده است و تا کنون سعی داشته از وزن دیگران برای جلب نظر افکار عمومی برای کسب رأی استفاده کند همانگونه که دیدیم ایشان غالباً در جهت جلب نظر عموم از شخص و شخصیت سید باقر موسوی استفاده کرده است و یا همیشه بجای ایشان کسان دیگری به سخنوری پرداخته‌اند و همه کسانی که مسائل انتخاباتی را دنبال می‌کنند در روز ثبت نام ایشان به وضوح دیدند که آقای فروزان همه کاره بودند.
حال همه می دانیم که گزینه خروجی شورای اصلاحطبان خود باید وزنه‌ای سنگین باشد و دیگر وزن‌ها در کنار ایشان باشد نه خود وزنه‌ای بر گرده دیگران رفتار و گفتاری که تا کنون از آقای اردوان ایزدپناه نشان از کاریزما نبودن ایشان است و بطبع ان عدم توانایی در آینده.
همانگونه که می دانیم کاریزما در لغت بمعنای جذابیت غیر عادی و دارا بودن صفت‌های ویژه، ممتاز و منحصر بفرد است که مورد پسند و ستایش تعداد زیادی دیگر انسانهاست.
با این اوصاف هر چقدر وزنهای سنگین در کنار آقای ایزدپناه قرار گیرد قطعاً ایشان یارای پوشیدن ردای مجلس را نخواهد داشت و ترس عموم اصلاحطلبان از حضور ایزدپناه در این است که آغازی بر پایانشان باشد.
 اما شورای اصلاح‌طبان و اصلاح‌طلبان باید این گونه رفتارها را مد نظر قرار دهند و در کنار این مورد میزان سبد رایی که گزینه‌های مورد نظرشان دارند را حتماً رصد کنند در دو دور گذشته متوجه حضور قوی تک کاندیدای اصلاحطلبان بودیم و سبد رأی ثابت 30 هزاری دکتر بهرامی را همه به عینه دیدیم
کسی که جرات، جسارت و شهامت خود را به رخ اصلاحطلبان کشید و توانست در این بزنگاههایی که اصلاحطبان جرات بیان کلامی را نداشتند ایشان پا به عرصه ظهور گذاشت و توانست پدیده انتخابات شود.
بر همگان واضح و مبرهن است که تنها کسی که می‌تواند اصلاحطلبان را از این بن بست سیاسی خارج کند شخص دکتر بهرامی است و باید برای خروج از این بن بست به ایشان اعتماد کنند.
در چند سال اخیر ایشان توانسته چهره کاریزمایی از خود نشان دهد.
دکتر بهرامی شناسنامه مدیریتی روشنی در مدیریت شهری دارد و تنها کسی که توانست با قدرت بیشترین شغل پایدار را از اول انقلاب تا کنون در بویراحمد ایجاد کند. از جمله رفتار مناسبی که تا کنون در مصاحبه‌ها از ایشان دیدیم تشکیلاتی بودن خود است که بخوبی به رخ دیگران کشیده و همواره اعلام کرده که به تصمیم شورای اصلاحات احترام گذاشته و طبعیت خواهد کرد و همچنین گفتار مناسب ایشان که تاکنون دیده‌ایم این است که هیچ وقت از خود بعنوان گزینه قطعی خروجی شورا نام نبرده و یا نام سید باقر بعنوان وزنه‌ای در سخنانشان نشنیده‌ایم و یا در کنار دیگر گزینه‌ها دکتر رمضانی که با توجه به جوان بودن و چهره‌ای کاریزما و یا داشتن رزومه خوب مدیریتی تاکنون رفتارهای ایزدپناه گونه‌ای ندیده‌ایم.
 اما پرسشی که در ذهن سیاسیون و عموم نقش بسته است این است که، مگر قرار است در آینده آقای فروزان در مجلس بجای ایزدپناه حضور داشته باشد و بجای ایشان بر عملکرد دستگاهها نظارت کند و یا به ایراد سخن بپردازد و یا اسم سید باقر موسوی قرار است در مجلس از حقوق حقه موکلانش دفاع کند.
این رفتارهایی که تا کنون از آقای ایزدپناه دیدیم فقط نشان از کاریزما نبودن ایشان و همچنین و عدم توانایی ایشان در آینده می‌باشد.
-------------------------------
آرش صداقت
-------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هردم ازاین باغ برمیرسد نوبرش راآوردند پایان عمر عده ای که میخوان خودراقالب کنند
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر نويسنده محترم بين تمام گزينه إصلاح طلبان تنها شخصى كه ميتونه بين جوانان رأى خوبى بياره واز اشون حمايت همه جانبه بشه قطعا جناب دكتر بهرامى هستن به اميد موفقيت وپيروزى ايشون در انتخابات ٩٨
ادیب
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نگارشی زیادی دارد
از جمله تبعیت، نه طبعیت، به خوبی، نه به خوابی و .
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه مردم نشستن تا شورای اصلاح طلبا براشون تصمیم بگیره؟؟؟اینجا یاسوجه نه تهران....اینجا طایفه ای هست خودتون خسته نکنید کسی به حرف شورا و این حرفا گوش نمیده....مردم عقل دارن....خودشون تصمیم میگیرن
نصیری
Iran, Islamic Republic of
/ ادمیه که برای رسیدن به نمایندگی دست به هر کاری میزنه چنین ادمی لایق نمایندگی نیست
علی پور
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هر سری.یه نفر به نظر میرسه امسالم بخواد.وکیلی بشه😂
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی مگه اصلاح طلبه اصلاح طلب بودن که به حرف نیست به عمله
Iran, Islamic Republic of
شهرداری را بدبخت کرد برای همیشه
علی
Iran, Islamic Republic of
خواستی فقط بگی بهرامی گزینه اصلاح طلبه .بابا جون بهرامی گذشته راننده بهرامی الانم میگه اصلاحطلبم.به نظرت کی میگه بهرامی اصلاحطلبه
لیلی بهرمند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح‌طلب واقعی کسی نیست جز شاپور رمضانی.نترس شجاع و پدیده این دوره انتخابات
الهام.ع
Iran, Islamic Republic of
من هیچ وقت بهرامی رو اصلاحطلب نمیدونم.رای من فقط رمضانی پدیده انتخابات امسال
علی
Iran, Islamic Republic of
چنان بهرامی رو بزرگ کردی تو متنت که فکر میکنی هیچکس از گذشته اصولگرایی بهرامی اطلاعی نداره
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
همه اصلاح طلبان نسل اول و دوم سابقه اصولگرایی دارند.فقط بهرامی گناه کرده ؟؟؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید آقای بهرامی از دوره قبلی رای کمتری خواهد اورد چون در بین مردم هیچ جذابیتی ومحبوبیتی ندارد بجز شاید طایفه خودش ...در زمان مدیریت شهرداری هم کار خاصی انجام نداد که باعث محبوبیت ایشون شود اشتباه محض بود که دوباره وارد صحنه انتخابات شد نه این دوره ونه روزهای بعد به هیچ عنوان رای نخواهد اورد
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضانی میگه مجلسی که تو فساد شریکه باید توسط مردمش به توپ بسته بشه .باید بیان اینچنینی داشته باشید اقای بهرامی
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار اصلاحات دکتر رمضانی که حقیقتا تو این مدت خودشون رو نشون دادند که چقدر با شهامت ونترس مردمدار .سیاستمدار.....هستند به امید پیروزی دکتر رمضانی
حسین ارجمند
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم تو کل متنش خواست بگه بهرامی خوبه اصلاحطلبه ولی برادر نویسنده یکم تاریخ رو ورق بزن ببین که بهرامی اول اصولگرابود .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ای ول دکتر رمضانی نترس و شجاع و اصلاحطلب واقعی
نیکزاد
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی کجا کارنامه روشن مدیریتی داره ؟؟؟؟....این بنده خدا خوب وقتی که رفت شهرداری رفت زیر بار ملیارد میلیارد پول !!!!!...کمی آگاهانه تر لطفن....همه جا که الکی تعریف و تمجید نمیکنن ..کمی بهتر به این مردم درد کشیده باشیم ...آخه این مردم محروم نباید ی نماینده درست و حسابی داشته باشن ؟ ...اقای بهرامی توانایی یک نماینده اصلح بودنو داره ؟؟؟کمی منطقی سخن بگوییم و منطقی فکر کنیم و منطقی تصمیم بگیریم
پرستو .جمادی
Iran, Islamic Republic of
خدایی جناب ایزدپناه مرد خوبی هستند ولی توانایی فعالین در عرصه نمایندگی رو ندارند ....باید کسی به میدان بیاید که در کنار شجاعت ، بیان رسا ، سیاست متناسب و موثری داشته باشد ....امیدوارم شایسته ترین فرد به عنوان نماینده انتخاب بشه
موسوی .سعید
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم اجماع اصلاح طلبان گزینه ی درستی رو به عنوان گزینه ی برار اصلاحات معرفی کنند ....فردی مستعد با سیاست عالی و توانایی عملی برتر و مطالبه گر حقوق مردم . ...امیدوارم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
همه ما این سری هم مثل گذشته از زارعی حمایت می‌کنیم.
درود بر زارعی دلسوز ، اجرایی ، مردمی و رای آور
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حتما جناب صداقت سخنگوی بهرامی است و باید از ایشان دفاع کند
اما بهرامی که راننده هدایت خواه بود نه اصلاح طلب
ضمنا میشه اقای صداقت بفرماید که بهرامی چه اشتغالی ایجاد کرده
فقط تعدادی کارگر و ان هم طایفه خاصی را اوردند در شهرداری و شهرداری هم ورشکسته شد
ضمنا امثال ایزدپناه و فروزان و رمضانی اصلاح طلب واقعی هستند
اگه در دور گذشته بهرامی 30 هزار رای اورده چون اصلاح طلبها کاندیدی واقعی نداشتند والا دو هزار رای نمی اوردند
امسال خواهیم دید که بهرامی چند رای دارند
ایزدپناه به بزرگان اصلاح طلب احترام می گذارد نه اینکه دیگران بجای او تصمیم می گیرند
در پایان میشه بفرمایی و اینو نوشتی و یا دیگران برات نوشتن و بنام شما به کبنا ارسال کردید
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
تا کی اقای صداقت خودتو /
Iran, Islamic Republic of
کبنا دروغ بیشتر بهت میاد همیشه جناحی کار میکنی
Iran, Islamic Republic of
بنده خداحتمأقبل ازبهرامی داخل شهر نبودی حمین حالا دستگاهای که بهرامی خریداری کرده برای شهرداری یاسوج برید داخل بیلان کاری ببینید قضاوت بیجا نفرماید دوست عزیز پیروز سربلند باشید دکتر توانمند
Iran, Islamic Republic of
انسان بی غرض اگه چشماشو باز کنه می بینه که بهرامی زمان شهرداری چه کارهای باارزشی جهت توسعه شهر انجام داده
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتربهرامی
رضایی
Iran, Islamic Republic of
مردم یادتون رفته در شهرداری بهرامی چه کاری کرد.یاسوج شد پایتخت طبیعت ایران.نماد تاریخی اریوبرزن یادتون رفته؟.تیم فوتبال شهرداری و والیبال شهرداری یادتون رفته .سید باقر ترس از این داره بهرامی با سنم کم محبوب همه مردم بشه .
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
میگن بهرامی اصلاح طلب نیس .اگه نیست چرا دکتر عارف ازش حمایت میکنه تو تهران؟تو شهرداری بودنش دو کار ماندگار برای شهریاسوج کرده .یک پایتخت طبیعت ایران.دو اریوبرزن .ک تاریخ برای بویراحمد اورد .تیم فوتبال شهرداری یاسوج تیم والیبال شهرداری.یادتون رفته؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1