کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

نامه‌ی یک جوان به فیاض‌بخش

صمد امیری طیبی

26 آذر 1398 ساعت 1:33

سمت و سوی ایل بزرگ طیبی در انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ برپایه عقلانیت، شایسته سالاری، اصلح گزینی و به سمت افرادی است که منافع عمومی و توجه به توسعه زیرساخت‌ها برایشان اهمیت دارد نه افراد فرصت طلب و آزمون پس داده‌ای که منافع افراد و اشخاصی خاص را در نظر می‌گیرند.


جناب آقای دکتر فیاض بخش با عرض سلام و ادب:
جناب آقای فیاض‌بخش بخاطر سال‌ها استفاده از اعتماد و صداقت ایل بزرگ طیبی در راستای تأمین منافع فردی لازم دیدم چند نکته‌ی را مختصر در این مرقومه خدمت شما عارض شوم:
جناب فیاض‌بخش بر همه ایل طیبی این نکته مبرهن و واضح است که شما در عالم سیاست حرفه‌ای و زیرک هستین و مواضع و جهت گیری‌های شما در ادوار مختلف نشان دهنده این حقیقت است، لازم است بدانید در شرایطی که ایل طیبی همیشه همراه و همگام با جناب موحد بوده و در این میان شما در حمایت و جلب نظر مردم سنگ تمام گذاشتین اما متأسفانه در دوره‌ای که شما برای کاندیداتوری مجلس اقدام کردید آقای موحد بجای قدردانی و پاسداشت حمایت‌های بی دریغ شما و ایل طیبی از کاندیداتوری جناب آقای حبیبی حمایت نموده که این بی احترامی بزرگی به ایل طیبی و شخص شما بود.
جناب آقای فیاض بخش در دوره‌ای که دکتر مژدهی پور از نخبگان ایل طیبی کاندیدای مجلس بود جنابعالی با پشت کردن به ایل طیبی از جناب آقای بزرگواری حمایت نمودی البته لازم به ذکر است که نگاه ما جوانان طیبی قومیتی نیست اما این کمترین انتظار مردمی بود که تمام قد از شما حمایت نمودند.
جناب فیاض‌بخش متاسفانه اگر به حوزه خوزستان برویم و نگاهی به عملکرد شما داشته باشیم باید گفت عدم حمایت شما بعنوان مشاور آقای موحد از مهندس ضرغامی بعنوان یکی از فرزندان نخبه ایل طیبی چگونه توجیه پذیر است!!!!
جناب فیاض‌بخش با این تفاسیر انتظار می‌رفت به حرمت ایل طیبی و اعتماد و همراهی که با شما در زمان کاندیداتوری داشتن صف خود را از جناب موحد جدا کرده و از هرگونه همراهی با او برائت می‌جستی اما مع اسف برای نیل به اهداف فردی در ادوار مختلف موحد را همراهی و یاری نمودی.
جناب فیاض‌بخش در سالهایی که در عرصه سیاست حضور داری فقط و فقط به خود و منافعت اندیشیده‌ای و در هر جا که کم آوردی از اعتماد مردم طیبی هزینه کردی.
جناب فیاض‌بخش ایل طیبی خوب می‌بینند، خوب می‌فهمند و تیزبینانه رصد می‌کنند و تصمیم می‌گیرند.
جناب فیاض‌بخش آگاه باش خط مردم شریف طیبی و نگاه آنها با نگاه شما متفاوت است و دوران هزینه کردن از این ایل بزرگ برای تداوم منافع شخصی افراد به سرآمده.
در پایان لازم می‌دانم خدمت جنابتان عرض کنم سمت و سوی ایل بزرگ طیبی در انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ برپایه عقلانیت، شایسته سالاری، اصلح گزینی و به سمت افرادی است که منافع عمومی و توجه به توسعه زیرساخت‌ها برایشان اهمیت دارد نه افراد فرصت طلب و آزمون پس داده‌ای که منافع افراد و اشخاصی خاص را در نظر می‌گیرند.


--------------------------
صمد امیری طیبی
-------------------------


کد مطلب: 415634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/415634/نامه-ی-یک-جوان-فیاض-بخش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1