تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۱۵۴۰۳
یادداشت

هومان عسکری را بهتر بشناسیم

حبیب عاملی مقدم
۴
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
هومان عسکری را بهتر بشناسیم
کبنا ؛
حبیب عاملی مقدم عضو شورای شهر دوگنبدان در یادداشتی درباره هومان عسکری کاندیدای قشقایی یازدهمین انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت آورده است:
 
در سال ۱۳۷۸ در دانشگاه چمران اهواز با هومان عسکری کاندیدای این روزهای انتخابات گچساران و باشت هم خوابگاه بودیم.
معمولاً در آن دوران به جهت حس جوانی دانشجویان معمولاً یا دنبال درس و یا ورزش هستند اما در آن دوران هومان عسکری به غیر از ورزش و درس که جز ممتازترین دانشجویان دانشگاه بود همزمان فرهنگ ایل بزرگ قشقایی را به همه معرفی می‌کرد.
 هیچ گاه یادم نمی رود او ماهنامه اویان یا همان بیدارباش را با هزاران زحمت به چاپ می‌رساند و من می دیدم که با دردسرهای زیاد هزینه چاپ را تهیه می کرد.
هیچ گاه یادم نمی رود او چگونه هزینه چاپ را از چندین پزشک ترک قشقایی و افراد معروف قشقایی در اهواز تهیه می‌کرد تا بتواند ایل بزرگ قشقایی را به همگان معرفی کند.
 وقتی این روزها شنیدم که می گویند هومان عسکری ناشناخته است؛ در حالی که هنوز او را از شروع ثبت نام به جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی ندیده‌ام اما دست به قلم شدم تا به قشقایی های گچساران بگویم هومان عسکری ناشناخته نیست.
 او جوانی است عاشق؛ که فرهنگ بزرگ قشقایی را در سخت‌ترین روزهای دانشجویی به همگان معرفی می‌کرد.
به جرات باید گفت هومان عسکری حق بزرگی بر گردن ایل قشقایی دارد چرا که خود با وجود اینکه در شهر گچساران زندگی می کردم و نیمی از شهر قشقایی بود و با انها زندگی می کردم به درستی فرهنگ اصیل قشقایی را نمی شناختم اما باید بگویم هومان عسکری در دوران دانشجویی چنان عاشقانه و خستگی ناپذیر به دنبال معرفی فرهنگ ایل قشقایی بود که امروز بدون تماس با او دست به قلم شدم تا به همشهریانم بگویم هومان عسکری را بهتر بشناسیم.
به راستی باید گفت همکلاسی و هم اتاقی آن روزهای من خیلی پرقدرت تر از آن دوران شده است؛ پس بهتر آن است هومان را خوب دریابیم…
هومان قشقایی ها جوان با اصالتی است که باید با او زندگی کرد تا مشاهده کرد او چه شخصیت بزرگی دارد.
برای هومان عسکری قشقایی ها آرزوی موفقیت دارم.

.................................
حبیب عاملی مقدم
شورای شهر دوگنبدان
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

آدم شناس
Iran, Islamic Republic of
لطف کن شمانمیخوادتعریفش بدی چون همه میشناسیمش ولی شمایه بار رفتی شورای شهر فکرنکن کسی به حرفت اهمیت میده.درود بر هومان عسگری
مسعود
Iran, Islamic Republic of
پس پای منافعت باشه حافظه خیلی قوی ای داری؟؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شما به معرفی اونایی قلم بزن که یه روزی به معرفی شما به دیگران تلاش کردند بهتر است بیشتر نگاه ناسیونالیستی اون دوست خوابگاهیت هم کمی خبر داشته باشی حواست را بهتر جمع کن دایی جان
ش پ
Iran, Islamic Republic of
اقای عاملی مقدم
خداوکیلی چندبار اومدم پیشت گفتم کسب و کار من بخاطر تورم داره متلاشی میشه . مالیات کمتر بگیرید . اجازه بدید سرپا بمونه و چند نفر از نون خوردن نیفتن. منم این ها را خوب بیاد دارم برادر عزیز . گفتم شما متخب شورای این شهری و ما جوان ها انتظار داریم به عنوان وکیل ما در این سازمان از ما دفاع کنی . متاسفانه هیچ کمکی نکردی. نمیدونم چرا فکر کردی فقط حافظه خودت کار میکنه !
این حرف دل خیلی از جوونهایی هست که با هزار امید و آرزو در شهر کسب و کاری بنا نهادند و چند خانواده را تحت پوشش کاری قرار دادند اما در مواجهه با رفتار دستگاه مالیاتی گچساران آنقدر متحل فشار و ضرر شدند که همه را ناچارند رها کنند.
به نظرتان بجای تعریف و تمجید از این جوان رعنا بهتر نیست فکری برای کمک به کسب و کارهایی که بخاطر فشار پرداخت مالیات ها از پا درآمده اند کنید .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1