کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت

تاجگردون؛ ستاره پرفروغ استان و کشور

محمدنبی علی پور

17 آذر 1398 ساعت 22:06

آن قدر خدمت کرده که به راستی می‌توانی واژه خدمت را در فرهنگ لغت خوب معنا نمایی. خردمندان و منصفان روزگار خوب شهادت می‌دهند خدمات بی نظیرش را. گچساران ما کجا بود و به کجا رسید؟ عمران و آبادی از گچساران و باشت گرفته تا آخرین روستاهای مرزی حوزه انتخابیه را خوب می‌بینی، تحسین می‌نمایی و شادمان می‌شوی. پیشرفت‌های قابل توجه در بخش های کشاورزی، راهداری، فرهنگی، صنعتی، گردشگری و ... امروز گچساران عزتمندانه به سمت و سوی توسعه شتابان پیش می‌رود. کیست که نداند این را؟
درود خدا بر این مرد بزرگ استان و صدالبته کشور.


دکتر غلامرضا تاجگردون بزرگ مردی که نه گچساران بلکه تمام ایران او را فریادمی زند.
مردی آراسته به فضائل اخلاقی از قوم بزرگ پارسی از جنس مردان نامی و تاریخ ساز ایران زمین که به راستی هم دانا و هم توانای روزگار ماست. کیست که او را نشناسد. او نماد شکوه و جلال تمام عیار استان ماست. ستاره پر فروغی است که نه در آسمان بام نفتی ایران زمین گچساران بلکه در آسمان کل ایران به زیبایی هرچه تمام‌تر می درخشد. کاش همه می دانستند قدر این ستاره پرفروغ را !
او نماد خدمت بی منت است. هم مهرورز است، هم خادم بنده‌های خدا. او کار خودش را خوب می داند و انجام می‌دهد و کاری به بداخلاقی‌ها و حاشیه ها ندارد. به سان خورشیدی است همواره تابان. مگر می شود خورشید لحظه ای نتابد. هر چند گاهی شاید غبارهای ظلمانی دور و برش را بگیرند اما او خورشید است و می تابد و ذره ذره آن غبارها را پودر می‌نماید. آری دکتر تاجگرون روزگار ما چنین است و برای آیندگان هم الگوی تمام و کمالی است. آن قدر خدمت
کرده که به راستی می‌توانی واژه خدمت را در فرهنگ لغت خوب معنا نمایی. خردمندان و منصفان روزگار خوب شهادت می‌دهند خدمات بی نظیرش را. گچساران ما کجا بود و به کجا رسید؟ عمران و آبادی از گچساران و باشت گرفته تا آخرین روستاهای مرزی حوزه انتخابیه را خوب می‌بینی، تحسین می‌نمایی و شادمان می‌شوی. پیشرفت‌های قابل توجه در بخش های کشاورزی، راهداری، فرهنگی، صنعتی، گردشگری و ... امروز گچساران عزتمندانه به سمت و سوی توسعه شتابان پیش می‌رود. کیست که نداند این را؟
آنانی که در سر سودای پست، مقام و منفعت دارند، عینک‌های دودی و سیاه را از چشمان خود بردارند و ببینند واقعیت ها را که گچساران سوار بر ریل توسعه و پیشرفت است.
نما و ظاهر شهر گچساران دیروز و امروزش را با هم قیاس نمایند. حال نگاه کنند به مبلمان و دکوراسیون شهری گچساران چه زیبا به دل می‌نشیند!
بافت فرسوده دیروزی شهرمان که با دیدنش دلها ترک برمی داشت امروزچگونه است؟ خودتان نگاه کنید تا زیبایی هایش را به چشم ببینید. قدردان انسان‌های اهورایی با دستان توانا و رستم گونه باشیم. امروزشهر ما،و کشور ما تشنه خدمت است نه تشنه شعارهای عصر قجری واپسگرایانه. رمز توسعه نگاه تعالی گرایانه و عملگرایانه هست. نه نگاه‌های نازیبای آنچنانی که دل‌ها را می‌آزارد. آری دکتر تاجگردون شیفته خدمت است و می داند که خدمت به بندگان خدا اوج افتخار است و عاشقی به درگاه یزدان بنده نواز که همانا آن را عبادتی بس بزرگ می‌داند.
درود خدا بر این مرد بزرگ استان و صدالبته کشور.
به امید فردایی بهتر

.........................
محمدنبی علی پور


کد مطلب: 415389

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/415389/تاجگردون-ستاره-پرفروغ-استان-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1