تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۱۵۱۳۱
یادداشت ارسالی:

خودفریبی یا مردم فریبی؟! پاسخگویی در میدان بهارستان، میدان آرژانتین و یا میدان انتخابات؟!

۵۳
۷
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چالش کارشناسی با تاجگردون؛ خودفریبی یا مردم فریبی؟!
کبنا ؛متن ارسالی؛ نماینده‌ی اقتصاددان (اقتصادخوان یا اقتصادخان) قصه‌ی ما از هر بیان و گفتارش، ده‌ها بل صدها ابهام و تناقض تراوش کرده و به سطح جامعه سرازیر می‌شود! قطعاً این افاضات، اگر نسنجیده و غیرکارشناسی باشند، بر افکار عمومی تاثیرات منفی خواهد داشت به خصوص اگر مدیران، مسئولان و کارشناسان هر حوزه، نسبت به حدیث شریف نبوی " کُلُکُم راع و کُلُکُم مسئول "، بی‌تفاوت بوده (یا با محاسبه ضرر و زیان فردی دنیوی)، پاسخ نداده و روشنگری ننمایند!!
برای اثبات این مدعا کافیست جملات حاوی واژه‌ی " ثمن بخس" را در اظهارات آقای تاجگردون ملاحظه نموده و با بررسی کارشناسانه (نه متملقانه)، به عمق ناآگاهی ایشان نسبت به وظایف خود (یا احیاناٌ ناآگاه‌پنداری مردم) که در هر حال به خسران جامعه می‌انجامد، پی ببریم.
تاجگردون در تاریخ 29 /4 /98 در مطلبی <اینجا بخوانید> نوشت:"وقتی نماینده شدم با اطلاعاتی که کسب کردم دیدم....، تنها منافع گچساران از سد چمشیر، بکارگیری تعدادی کارگر در دوران ساخت و فروش زمینهای عشایر ترک‌زبان (بود) که به ثمن بخس فروختند."
و اما پاسخ صرف کارشناسی به ادعای فروش (تملک) زمین‌های عشایر ترک‌زبان به" ثمن بخس":
 اگر نماینده محترم، از روی صداقت و دلسوزی این جمله را گفته باشد و با بررسی‌های مستند و مستدل کارشناسی به این نتیجه رسیده باشد!!، این نکته را باید بداند که خرید زمینهای عشایر ترک زبان در بالادست سدچمشیر، همانند هزاران طرح عمرانی سراسر کشور براساس" قانون تملک اراضی برای اجرای طرحهای عمرانی و عمومی " مصوب سال 1358، توسط دولت انجام پذیرفته است (و اگر این نکته را پس از سالها مدیریت و وکالت مردم نداند، خود تاًسف و جفای بزرگتری در حق کشور و مردم محروم منطقه است!!). بنابراین اگر اجحافی در حق کشاورزان ترک‌زبان مورد ادعای نماینده صورت گرفته باشد، دو حالت بیشتر متصور نمی‌باشد (یا ایراد از قانون است و یا از اجرای قانون)، که شخص نماینده، خود باید پاسخگوی هر دو حالت احتمالی باشد نه اینکه قیافه‌ی طلبکارانه و حق به جانب گرفته و با استفاده (سوء استفاده) از موقعیت، خود را ظاهراٌ تبرئه و انگشت اتهام به سمت دیگران نشانه رود!!!
حالت اول اینکه ممکن است ایراداتی به قانون مصوب سال 1358 و اصلاحات بعدی آن وارد باشد که براساس آن قانون، دولت اجازه یافته است تا به قول ایشان، اراضی مردم را به ثمن بخس خریداری نماید!!! که در این صورت، وظیفه اصلی نماینده، اصلاح قوانین مغایر با منافع عمومی مردم و یا کشاورزان می‌باشد. لذا آقای تاجگردون باید پاسخ دهد که اگر ضرر عشایر ترک‌زبان گچساران، ناشی از ضعف قانون مذکور بوده است، در این مدت قریب به 8 سال نمایندگی مردم، چه اقداماتی برای اصلاح قانون داشته و چرا به مردم گزارش نمی‌دهد و یا چرا اقدامی نکرده است؟!!! ولی در کمال تاًسف، به گونه‌ای شعار وامصیبتا (که هم راحت است و هم پرمنفعت) سرمی‌دهد که انگار مردم یا اجنه مقصرند!!! آیا توپ پاسخگویی در زمین بهارستان نیست؟
حالت دوم یا احتمال دوم (در کشف حقایق مربوط به خرید اراضی عشایر ترک زبان به ارزش ناچیز به زعم ایشان) اینکه: ممکن است قانون ایرادی نداشته و نیازی به اصلاح نباشد، ولی دولت (وزارت نیرو) بعنوان مجری قانون، به گونه‌ای بر خلاف ضوابط عمل کرده است که کشاورزان، متضرر شده و زمینهای مردم به ثمن بخس خریداری شده‌اند!!! در این صورت نیز آقای نماینده باید پاسخگو باشد که چرا با وجود وظیفه و قدرت نظارت بر اجرای قانون و امکان انجام مکاتبات وپیگیری و قدرت طرح سؤال از وزیر و استیضاح، هیچگونه اقدامی نداشته است؟!!! و اگر عملکردی داشته چرا در احقاق حقوق کشاورزان تاٌثیری نداشته است؟!!! و حتی در سفرهای وزیران نیرو در این 8 سال به استان چنین خواسته‌ای توسط نماینده بیان نگردید و تاکنون در هیچ مصاحبه یا روزنامه و سایت معتبری مشخصاً این درخواست نماینده از وزیر نیرو ویا رئیس دولت تدبیر و امید مطرح نشده است؟!!! همان دولتی که ترجیح می‌دادید با رئیس‌اش به جهنم بروید تا اینکه در معیت رقیب‌اش به بهشت!!!
لطفاً ً برای مردم ترک‌زبان منطقه بطور شفاف بگویید آیا واقعاً موضوع ضرر هم استانی‌های ترک‌زبان جزء درخواست‌های شما از آقای بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو در جلسات رایزنی قبل از اخذ رأی اعتماد در میدان آرژانتین بود؟!!! و چه مسائل مهمتری در آن جلسه مطرح شد؟!!!
لذا اگر هیچکدام از حالات فوق‌الاشاره صادق نباشد، یعنی هم قانون جامع باشد و هم به درستی از سوی دولت اجرا شده باشد (یعنی تکلیفی متوجه نماینده نبوده)، پس این اظهارنظر نماینده فعلی مردم گچساران و باشت را می‌توان صرفاً یک گاف انتخاباتی نامید که با هدف فریب عشایر آگاه و دانا و همیشه در صحنه‌ی منطقه مطرح گردید تا با ایجاد دلخوشی کاذب برای برخی کشاورزان بی‌بضاعت و بی‌اطلاع و سواستفاده و بزرگ‌نمایی طرفداران نماینده، به زعم خود با زرنگ‌پنداری، توپ پاسخگویی را به میدان انتخابات انداخته و ماهی خود را در سبد آرای ترک‌زبانان، صید نماید!!! در این صورت، به قول شاعر می‌توان گفت:
" گیرم که خلق را به طریقی فریفتی با دست انتقام روزگار چه می‌کنی؟!!!"
در رابطه با سایر تناقضات گفتاری ایشان از سهم تخصیص آب گرفته تا اعتبارات و...در بخش‌های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد. البته اگر مدعیان دروغین شعار " درود بر مخالف من" اجازه اظهارنظر کارشناسی به منتقدان داده و صرفاٌ پاسخ کارشناسی به نظرات دیگران دهند. اللهم عجل لولیک الفرج
 " خدا یا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار"
---------------------------------------
علی احمدی
کارشناس ارشد منابع آب
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
کارشناس محترم چرا در این هشت سال سکوت کردی؟ اگر چیزی میخای خداوکیلی بگو اما تو این شرایط انتخابات اینگونه کارشناسی نکنید که مردم دلسرد بشوند و پای صندوق های رای نیایند تا دل دشمنان این مرز و بوم شاد بشود.
علی
Iran, Islamic Republic of
مگر ایشان 8 سال نماینده یا مقام اجرایی بودن که بخان الان به کسی جواب بدهند؟ یا مگر ایشان مدعی شده که حق اهالی منطقه پرداخت نشده؟
اتفاقا مطلب همینه که انگار اقای تاجگردون تازه دم انتخابات یادشون اومده که زمینهای ترکها رو ارزون خریدن و حرفهایی رو زدن که نویسنده مجبور شدن واکنش نشون بدن
درود بر نگارنده متن واقعا همینجوریه که فرمودی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام
احسنت به این شجاعت .چقدر این متن مستدل و مستندو با ادرس دهی دقیق به قوانین بود. قوانینی که گویا اقای تاج از ان خبر ندارد.
ترکهای منطقه هیچ خیری از تاجگردون ندیدند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت سردبیر سایت کبنا
والا تا دم انتخابات میشه یه عده کارشناس و دکتر و مهندس پیدا میشن که نه کسی میشناسشون نه تا حالا جایی دیده شدن و فقط جهت تخریب افراد و اسم در کردن یه مطلبی میگن و میرن تا چند سال بعد.
در جواب این بنده خدا باید عرض کنم که صحبت های جناب دکتر تاجگردون رو یا خوب نفهمیدن یا خودشون رو به ....... زدن!!!! جناب دکتر گفتن سد چمشیر دست آوردی برای عشایر عزیزمون نداشته بجز اینکه زمیناشونو با مبلغ کمی فروختن. این موضوع یعنی استفاده ای از برادران عشایر به عنوان نیروی کار و یا خدماتی از این دست نشده و به این منظور ایشون این مطلب رو بیان کردن .
و ما به عنوان مردم این شهرستان تو این 8 سال چیزایی دیدیم و خدماتی برای شهرمون ایجاد شده که توی سالهای بعد از انقلاب یک نمونشو نه دیدیم نه کسی برای آوردنش تلاشی کرده.کارایی که دکتر انجام دادن در یک صفحه و چند جمله خلاصه نمیشه و گفتن اونها هم از حوصله این بحث خارج.
یه بنده خدا
United Arab Emirates
همین کسایی که ادعای طرفداری از آزادی بیان دارن وقتی یکی مخالفشون حرف میزنه شروع میکنن به توهین ،اگه جوابی دارین محترمانه بیان کنین،بعدم شمام که میگی موقع انتخابات همه دکتر و مهندس میشن باید بدونی ایشون چند نسل سابقه سیاسی دارن و اگه شما نمی‌شناسین پس اشکال از اطلاعات خودتونِ،در آخر حرف درست از هرکسی باشه چیکار داری مدرکش چیه
صادق
Iran, Islamic Republic of
به نظرم ما مردم هم باید یک نگاه کامل و جامع به کارنامه ی خودمون بندازیم.وضع کنونی کشور نتیجه‌ی تصمیم گیری‌های کسانیست که ما انتخاب کردیم.اگر وضع خوبه پس خوش بحالمون،بریم و خوش باشیم.اگر خوب نیست پس در انتخابمون اشتباه کردیم.و برای تغیر وضع کنونی باید کاری کنیم که تا الان انجام ندادیم،یعنی اشتباهمون را اصلاح کنیم.اگر اصلاح نکردیم نباید انتظار وضعی متفاوت با الان داشته باشیم.
صادق
Iran, Islamic Republic of
به نظرم ما مردم هم باید یک نگاه کامل و جامع به کارنامه ی خودمون بندازیم.وضع کنونی کشور نتیجه‌ی تصمیم گیری‌های کسانیست که ما انتخاب کردیم.اگر وضع خوبه پس خوش بحالمون،بریم و خوش باشیم.اگر خوب نیست پس در انتخابمون اشتباه کردیم.و برای تغیر وضع کنونی باید کاری کنیم که تا الان انجام ندادیم،یعنی اشتباهمون را اصلاح کنیم.اگر اصلاح نکردیم نباید انتظار وضعی متفاوت با الان داشته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
رفتار و عملکرد شبیه فردیِ که کیسه برنج دست گرفته، زیرشُ سوراخ کرده، حالا یه مشت برنج برداشته داره میده به مردم!
غافل یا ناغافل از اینکه اون برنج داره از اون کیسه میریزه و به فنا میره!
ملت هم به به و چه چه میکنن که به ما یه مشت برنج داده!
آقای تاجگردون نه در حق مردم گچساران، نه در حق مردم استان، بلکه در حق مردم این کشور پاسخگو باشد!
باوی
Iran, Islamic Republic of
ما باوی ها وترکها چوب ندانم کاری این اقا را می خوریم.
زمینهای ما در امامزاده جعفر و ماهور باشت هم فقط در ظاهرا از دیم به ابی تبدیل شده ولی در عمل . کارخانه تولید لوله اقای تاجگردون این طرحها احداث می شود. دو سال است حتی یک قطره اب به ماهور باشت نداده اید
احد
Iran, Islamic Republic of
با سلام فصل انتخابات برای رای جمع کردن از هر طریقی استفاده می کنند تا سبد رای خود را افزایش داده و بعد از قبولی هم کاری با مردم ندارند . تاجگردون هم از این قسم افراد است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا میگین نظر بدین بعد نظرات رو نمیزارین؟؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس احمدی.از این قبیل گاف ها زیاد زدند.الان دم انتخابات است و اوضاع بیشتر حول فرار رو به عقب
آذرمهر
Iran, Islamic Republic of
با سلام ضمن تشکر از روشنگری دقیق مهندس احمدی
چنین مطالبی از آنها ، باید مطرح شود ،
در تایید موضوع کارشناسی مطرح شده گریزی بزنیم به اعتبارات وارده به پروژه های حوزه گچساران ، شک نکنید که از سایر پروژه های استان در سطح ملی ، بنا بدلایل نامعلوم ، هزینه میشود و لاغیر
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا
مسعود
Iran, Islamic Republic of
انشالله روزی حقایق آشکار بشه .
Iran, Islamic Republic of
من که دیگه به تاجگردون رای نمیدم
چویل
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بسیاری از کارهایی که آقای تاجگردون پیگیری می کنند کمترین تاییده کارشناسی ندارند. و صرفا به خاطر اقناع موقتی افکار عمومی این اعمال را انجام میدهد.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
تبلیغات انتغاباتیه همش
بویراحمدگرمسیر
Romania
.نسل جوان نگاهش میکنند.ایشان هم خودش رابه کوچه علی چپ زده وانگارنه انگار.مابه هیچ یک ازکسانی که قبلا امتحانشان راپس داده اند رای نمیدهیم.چه تاجگردون چه حسینی همه افتضاح بودند.میدان رابرای جوانان بازکنند تاامثال زینلزاده وخانم فولادی باتوجه با لیاقت وتخصصشان شهرمان رابسازند.
مصطفی۲۰ساله
Romania
یه جوری میگه کارکردم انگار گچساران پاریس شده.جوونای بیکارتواین چندسال چندبرابرشدن هیچ پروژه ای به سرانجام نرسید.هرچه بودجه آورد.طرح گرانی بنزین ..
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران و ترک ها باید قبول کنن که بهتر از تاجگردون در این شهر وجود نداره و روز آخر همه بهش رای میدن
علی علوی
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه نگارنده محترم بد برداشت کردند زیرا منظور نماینده محترم بیشتر سهم آب از سد چمشیر باشه که ظاهرا 60 میلیون برای اراضی گچساران سهمیه گرفتند و قبلا سهمیه ای براش درنظر نگرفته بودن
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام احسنت بر جناب آقای مهندس احمدی که شعارهای تاجگردون برای جمع کردن رای را با نگاه کارشناسی تحلیل نموده و پاسخ داده اند. حالا نوبت هست که پاسخ کارشناسی دهد!!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمدی بسیار دقیق و کارشناسی نگارش نموده اید و مشخصه که علاوه بر تخصص فنی ،تخصص حقوقی نیز دارید. بهتره که اولا حضرتعالی ایر مسائل آب را نیز اشاره می کردید و ثانیا آقای تاجگردون پاسخگوی عملکرد خود در حوزه آب باشد. به راستی سهم بقیه شهرستان ها از اعتبارات تخصیصی رییس محترم کمیسیون بودجه کجاست؟
آیا نه اینست که آب شرب لیکک معطل اعتبارات مانده و سد تنگ سرخ همینطور اما طرح های کشاورزی 100 درصد تخصیص در حوزه انتخابیه گرفته اند.
آیا آب شرب در اولویت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
آب منطقه ای در این راستا تاکنون جز شعبه گچساران چه کار مفیدی انجام داده است؟؟؟؟؟؟
مسعود
Iran, Islamic Republic of
احمدی کارشناس آب خودت فهمیدی چه گفتی کارشناس خخخ
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مهندس احمدی.تحلیل دقیق و پخته ای بود.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مهندس احمدی که حق مطلب را ادا کردند.
در تمام این سالها با ارائه مدل غیر علمی و عوام پسند از قانون و اقتصاد و با اختیاراتی که به لطف نمایندگان نصیبشان گردید با انجام کارها خواص نزدیکش را تا توانست امتیاز داد! راهنمای چپ می زند و به راست می پیچد. کدام اقتصاددان شاخص کشور ایشان را در اقتصاد تایید می کند؟ با این سطح از دانش! برای بودجه اش تصمیم می گیرد!
دوست
Iran, Islamic Republic of
مطلب فوق کاملاً مستدل و منطقی هست لطفا آقای تاجگردون یا طرفدارانشون نیز پاسخ مستدل و منطقی دهند و ما را اقناع کنند
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم ما وظایف نماینده ها را بدونند دیگر کاندیداها نمیتوانند در زمان انتخابات موج سواری کنند از احساسات یا نا آگاهی بعضی از مردم

بنابراین اگه ما وظایف نماینده را بدانیم هم میتوانیم نماینده خوب و دلسوز انتخاب کنیم و حتی بدرستی میتوانیم در زمان نمایندگی ازش مطالبه کنیم
کتج
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای مهندس احمدی
واقعا به نکته ای خیلی مهم و اساسی اشاره کردید،امیدوارم مردم آگاه و زیرک استان بخصوص گچساران و باشت هم متوجه فریب های کاندیداها به وقت انتخابات بشن و اجازه ندن افرادی وارد مجلس شوند که فقط به فکر رانت و منافع شخصی خود باشن
با تشکر
حبیب
Iran, Islamic Republic of
با سلام و دروود بر مدیریت کبنا و با تشکر فراوان از مهندس احمدی که اینقد مستند و دقیق نظریه کارشناسی که در تخصصشون هست اظهارنظر فرمودند بالاخره بر همگان آشکار می شود که معماراقتصادی که کسری بودجه130 هزارمیلیاردی به بارآورده . انشالا خداوند همه ما را عاقبت بخیر کند خصوصا ...
روح اله
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چندین ایستگاه پمپاژ بدون کارایی ساخت ولی سد شیو که آب منطقه را بصورت ثقلی تامین میکرد و شبکه آبیاری لیشتر که آب آن نیز ثقلی وارد دشت میشد رها کرد. چهار هزار هکتار در لیشتر هنوز تحت شرب نیست. پمپاژهای تاجگردون با بیش از 50 مگاوات مصرف انرژی علاوه بر چند هزار میلیارد تومان هزینه سالانه بیش از 55 میلیون لیتر سوخت جهت تامین این انرژی مصرف میشود. این است میر شکار اقتصاد. باید هم به این روز بیافتیم
بنده
Iran, Islamic Republic of
باسمه تعالی
آنان که عشق خدمتِ نماینده‌ی مستضعفین بودن را به نبازنده بودن در انتخابات تقلیل داده اند نمی دانند و شاید هم برایشان اهمیت ندارد که با انتخاب خود در انتخابات ریاست جمهوری گذشته /روبرویشان به خاطر دانسته انتخاب کردن ا

تا بوده ما چوب غفلت خواص را خورده ایم
ان شاءالله که خدا عاقبت ما را ختم به خیر فرماید...
ایه
Iran, Islamic Republic of
حرف های خوبی زده شدچون توسیاست امروزهیچ کس به این مردم راست نمی گویدهمه وعده هایشان درحدعبورخرشان ازپل میباشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
دست شمادردنکنه الهی هرکس ازاین مردم سواستفاده می کنه ونمک می خوره نمکدون می شکنه کوربشه
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس احمدی به جهت این نگارش بجا ومستدل ومستند انشاالله که مردم خوب استان بخصوص شهرستان گچساران در انتخاب آینده خود ببشتر دقت کنند وبه فرد دلسوز وراستگو رای بدهند
حقایق
Iran, Islamic Republic of
جناب کارشناس تاجگردون فخر استان است مغرضان قلم نزنید ‌که تمام استدلالهای . را به گوش خودشان شنیدن
گچساران.
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا و شیوا مطلب رو ادا فرمودین. امیدوارم‌ مردم آگاه شوند و دوباره گول نخورن
عبد الله خادم الحسین
Iran, Islamic Republic of
سلام. آقای تاجگردون اگر فکر خوبی داشته بکار گرفته شده .فرصت را به دیگران بدهد تا آنها هم فکرشان را ارائه دهند آقای تاج ، این تاج رابگرداند همش سر خودش نگذارد . بگذارد بقیه هم از این تاخدمت بهره مند شوند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام
جدیدا دکتر تاجگردون هر جا صحبتی میکنن سریع یه عده تحلیل میکنن، مگه شما کار و زندگی ندارین!!!
دوستان عزیز لطفا دوربین تحلیل و انتقاد رو از رو بقیه بردارین و سمت خودتون بگیرین.
عقیل رستمی
Iran, Islamic Republic of
همیشه ما هر کسی کار درست و خوب رو انجام میده رو با ناسپاسی و حرفهایی از سر کینه و طایفه گری باعث تخریب اون شخص میشیم ولی بنده یه نورآبادی مقیم گچساران هستم که هیچ گونه آشنایی و دوستی با جناب دکتر تاجگردون ندارم ولی به والله قسم که اگه جناب دکتر تاجگردون یک درصد بخواد بیاد برای شهرستان رستم و نورآباد ثبت نام کنه برای انتخابات مجلس خدا میدونه و قول شرف میدم که یه ماشین دارم میفروشم و هزینه تبلیغات دکتر میکنم
باشت
Iran, Islamic Republic of
مال ب.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
به قول دوست عزیزمون آبرسانی به امام زاده جعفر و ماهور باشت با پیمانکاری. فقط جهت جمع آوری پیش رو می باشد نه آبرسانی به اراضی .
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب. احمدی. اصلا. معلومه چه گفتی. از کجای کار ناراحتی. نکنه از . نداشتن جایگاهی در منابع آب ناراحتی از این به بعد میگیم تحویلت بگیرن
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستان و همشهریان عزیز. هم مجلسیان و هم دولتمردان . تاجگردون، فولادی،خورشیدی و هر کسی که باشد اول به فکر پر کردن جیب و حسابهای خود و خانواده اش و فامیل نزدیک خودش خواهد بود و باقیمانده نيز گیر اطرافیانشون میاد. وقت خودتون را با این بازیهای سیاسی هدر ندهید. لطفا خودتان را خسته نکنید. خانوادگی در هر دو دوره قبلی به تاجگردون رای دادیم .
فرزند شهيد
Iran, Islamic Republic of
مهندس احمدي عزيز
حقا كه مردي !
درود به روح پدر شهيدت .
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی آنوقت تا حالا خواب بودی
Iran, Islamic Republic of
واقعا..تاالان کجابودند؟
واحد
Iran, Islamic Republic of
معلوم است که مردم در این بین و الا تاج می دونه که چه کار می کنه ....................
Iran, Islamic Republic of
بخدا اصلا جالب نبود
Iran, Islamic Republic of
بخدا اصلا جالب نبود
من
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمک نشناس تر از مردم گچساران و باشت ندیدم.
طرف نوشته لوله آب از کارخونش بوسیله پیمانکارش کشیده به ما نرسیده...آخه بی انصاف آخه اگر تاجگردون نبود این ۴۰سالو دیدیم ۴۰سال دیگه لوله ای کشیده میشد که آب داشته باشه یا نه؟؟!
و از طرفی مطالب این کارشناسا و کاندیدای رقیب تاجگردون رو واقعا هیچکس نمیفهمه...خب از یطرف میگن کار تصویب قانون و استیضاح و... از طرفی میگن هیچکاری نکرده که همش کارای اجرای هست و اگر قولی میدن توو حوزه دولت هستش که خودشون میدونن عرضشو ندارن جناب حسینی که ۴سال نماینده بود چکار کرد خدایی یکی بیاد بگه آره باشت رو شهرستان کرد آفرین شهری که هیچ زیرساختی نداشت و حالا تاجگردون باید جور زیرساختاشو بکشه ما هم کوریم و نمیفهمیم / فقط بخاطر منافع حزبی و شخصی هرچی لیاقت خودتونو به تاجگردون میگید البته تاجگردون بی عیب نیست ولی با تمام عیب هاش و کارای اطرافیانش خدایش بگید قابل مقایسه هست با کاندیداهایی که هستن آخه اگر چیزی توو چنته داشتن بجای تخریب از توانایی ها و کارایی که باید انجام میشد و نشد و نکردن و لطفا وضعیت کل کشور و شهرها و استان های اطرافم ی نگاهی کنید.
به امید روزی که همه ما همو دوست داشته باشیم و هدفمون آبادی شهرمون باشه و شهامت و شرافت داشته باشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1