تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۴۱۵۰۵۱
یادداشت:

آقای تاجگردون؛ این مجلس هیچ «میرشکاری» ندارد

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای تاجگردون؛ این مجلس هیچ «میرشکاری» ندارد
کبنا ؛ انفعال مجلس شواری اسلامی در موضوع افزایش قیمت بنزین و حوادث بعد از آن هیچ جای تردیدی را باقی نمی‌گذارد که این مجلس «در رأس امور نیست». موضوعی که خانوم سلحشور در همان روزهای اول این رخداد به آن اشاره کرد. هر چند جسته و گریخته نمایندگان مجلس از پایداری تا لیست امید به اظهار نظرهایی پرداختند و از طرح‌های دو فوریتی و سه فوریتی گفتند که خیلی زود وصول نشده از صحن مجلس از گرمی و حرارت هم افتاد تا نشان دهد شواری سران سه قوه از چنان پشتوانه‌ای محکم در تصمیم گیری‌ها برخوردار است که حتی خود را بی نیازتر از آن می‌داند که نمایندگان ملت را در جریان اجرای این طرح قرار دهد.
مرتبط بودن افزایش قیمت بنزین با بودجه و به گفته‌ی اکثریت کارشناسان جبران تقریباً یک سوم کسری بودجه‌ی کشور پاسخگویی کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس و در رأس آن دکتر تاجگردون را مضاعف می‌کند.
هر چند تاجگردون پست اینستاگرامی که در مخالفت با این افزایش قیمت گذاشته بود را حذف کرد و ترجیح داد همان روند دید و بازدیدهای تبلیغاتی و اکثراً با محوریت‌های قومی و منطقه‌ای را نشر دهد تا نشان دهد در رأس کمیسیون برنامه و بودجه هیچ تمایلی ندارد به نقد و بحث کارشناسی و اظهار نظر در این رابطه بپردازد.
این سکوت و غیر پاسخگو بودن تاجگردون در اکثر رویدادهای مهم اقتصادی کشور " تکرار " شده است. از افزایش قیمت دلار تا به گفته‌ی اقتصاد دانان ابر تورم تا رکود اقتصادی اخیر.
حتماً بخش زیادی از وضعیت غیر مطلوب اقتصادی کشور ماحصل ناتوانی مجلس در نظارت و بودجه بندی است و در ذهن اکثریت ملت این مجلس هیچ نشانی از آن ندارد که در رأس امور باشد گرچه امثال دکتر تاجگردون در جلسات قومی و منطقه‌ای خود را منجی اقتصاد و میرشکار قلمداد کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چاهتلخ
Iran, Islamic Republic of
تاج ول معطل است این دوره
باوی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله امسالم خوده دکتره- قبول میشه و به همه ثابت میشه که حق به حق دار میرسه
جوان تحصیل کرده بیکار
Iran, Islamic Republic of
یکی از عوامل ورشکستگی اقتصادکشورهست.معمار اقتصاد ورشکسته و متورم و راکد افتخاری ندارد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1