کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

آقای تاجگردون؛ این مجلس هیچ «میرشکاری» ندارد

10 آذر 1398 ساعت 0:38

این سکوت و غیر پاسخگو بودن تاجگردون در اکثر رویدادهای مهم اقتصادی کشور " تکرار " شده است. از افزایش قیمت دلار تا به گفته‌ی اقتصاد دانان ابر تورم تا رکود اقتصادی اخیر.


 انفعال مجلس شواری اسلامی در موضوع افزایش قیمت بنزین و حوادث بعد از آن هیچ جای تردیدی را باقی نمی‌گذارد که این مجلس «در رأس امور نیست». موضوعی که خانوم سلحشور در همان روزهای اول این رخداد به آن اشاره کرد. هر چند جسته و گریخته نمایندگان مجلس از پایداری تا لیست امید به اظهار نظرهایی پرداختند و از طرح‌های دو فوریتی و سه فوریتی گفتند که خیلی زود وصول نشده از صحن مجلس از گرمی و حرارت هم افتاد تا نشان دهد شواری سران سه قوه از چنان پشتوانه‌ای محکم در تصمیم گیری‌ها برخوردار است که حتی خود را بی نیازتر از آن می‌داند که نمایندگان ملت را در جریان اجرای این طرح قرار دهد.
مرتبط بودن افزایش قیمت بنزین با بودجه و به گفته‌ی اکثریت کارشناسان جبران تقریباً یک سوم کسری بودجه‌ی کشور پاسخگویی کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس و در رأس آن دکتر تاجگردون را مضاعف می‌کند.
هر چند تاجگردون پست اینستاگرامی که در مخالفت با این افزایش قیمت گذاشته بود را حذف کرد و ترجیح داد همان روند دید و بازدیدهای تبلیغاتی و اکثراً با محوریت‌های قومی و منطقه‌ای را نشر دهد تا نشان دهد در رأس کمیسیون برنامه و بودجه هیچ تمایلی ندارد به نقد و بحث کارشناسی و اظهار نظر در این رابطه بپردازد.
این سکوت و غیر پاسخگو بودن تاجگردون در اکثر رویدادهای مهم اقتصادی کشور " تکرار " شده است. از افزایش قیمت دلار تا به گفته‌ی اقتصاد دانان ابر تورم تا رکود اقتصادی اخیر.
حتماً بخش زیادی از وضعیت غیر مطلوب اقتصادی کشور ماحصل ناتوانی مجلس در نظارت و بودجه بندی است و در ذهن اکثریت ملت این مجلس هیچ نشانی از آن ندارد که در رأس امور باشد گرچه امثال دکتر تاجگردون در جلسات قومی و منطقه‌ای خود را منجی اقتصاد و میرشکار قلمداد کنند.
 


کد مطلب: 415051

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/415051/آقای-تاجگردون-این-مجلس-هیچ-میرشکاری-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1