تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۱۴۷۰۴
یادداشت سیاسی |

آقای رئیس جمهور مبارزه با فساد هم به شما نیامده...

۸
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای رئیس جمهور مبارزه با فساد هم به شما نیامده...
کبنا ؛متن ارسالی؛ بعد از سخنرانی جنجالی رئیس دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی یزد و کرمان و حمله اتفاقات اخیر در حوزه مبارزه با فساد و بی عدالتی‌های موجود در سازمان‌ها و نهادهای مختلف که متاسفانه منشأ بخشی زیادی از این حرکت جهادی و مقتدرانه قوه قضاییه به دستگاه‌های اجرایی کشور بر می‌گردد، داد بسیاری از صاحبان قدرت و منفعت را درآورده و در آخرین مورد پای شخص اول اجرائی کشور هم به این ماجرا باز شد، که در سخنرانی‌های روزهای اخیر خود بسیار آشکارا والبته کمی بچگانه علیه برخوردهای مقتدرانه و جسورانه دستگاه قضایی کشور موضع گیری کردند.
در تازه‌ترین این واکنش‌ها جناب روحانی در جلسه هیات دولت روز گذشته با بیان این که: ما از سال 92 کار مبارزه با فساد را آغاز کردیم حالا بعضی‌ها تازه آمده‌اند و در این قضیه ورود کرده و کمک می‌کنند.
و در ادامه گفته‌اند: عده‌ای که وضعشان خیلی خوب است و قلم و بلند گو دستشان است هر گوشه تهران برای خودشان داد می‌زنند که وضع زندگی مردم خراب است، بله وضع زندگی مردم خراب نیست ولی این حرف‌ها به شما نیامده...
بیان این موضوعات در روزهایی که کار مبارزه با فساد از سوی قوه قضاییه به صورت جدی و علنی (پخش از صدا و سیما) در حال پیگیریست و در گوشه کنار کشور گروه‌های مردمی هم در حمایت از این روند مثبت و رضایت بخش دستگاه قضا در حال کمک به افشاء مراکز و نقاط فساد زا و قانون گریز هستند، اقدامی تلخ و ناخوشایند می‌باشد، که به اذعان بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران نزدیک به دولت هم بسیار ناشیانه و شاید عامدانه است که اذهان عمومی جامعه را به سمت دیگری هدایت خواهد کرد.
به گفته دبیر کل حزب کارگزاران: درشان رئیس جمهور نیست که در محافل عمومی از پرونده‌های فساد، کلی و مبهم سخن بگوید.
که البته کرباسچی فضای ایجاد شده در محل سخنرانی جناب روحانی در سفر به استان یزد را دلیل عصبانیت و بیان چنین موضوعاتی دانسته است!
با نگاهی اجمالی به مباحث مطرح شده از سوی رئیس دولت تدبیر و امید و هم همفکران ایشان سوالاتی در اذهان متبادر می‌شود که بسیار تأمل برانگیز است.
اول اینکه چطور ممکن است دولتی که کوچک‌ترین کار نکرده خود را هم به شانتاژ خبری - رسانه‌ای تبدیل می‌کند، در طول سال‌های مبارزاتی خود با فساد خبری از برکناری یک وزیر یا معاون وزیر و یا مدیرکلی در اخبار و مطبوعات منتشر نکرده باشد؟
دوم اینکه با کمی اغماض نهایت این حرکت مبارزاتی جناب رئیس جمهور را می‌توان مسئولیت گرفتن استاندار معزول گلستان در شهرداری تهران و یا دیگر متهمان قضایی در وزارت نفت و همراهی کردن ایشان در سفرها و جلسات توسط متهمان و مفاسد اقتصادی (مهدی جهانگیری در سفر به استان کرمان) دانست.
و در آخر چطور ممکن است شخصی به عنوان رئیس جمهور در جلسات داخلی و خصوصی از سعه صدر و بالا بردن تحمل در مقابل نظرات مخالف سخن به میان آورد اما در فضای عمومی کشور و در جلسات مردمی به دلیل عصبانیت و پائین بودن آستانه تحمل به دنبال تخریب و متهم کردن دیگران باشد؟!
با تمام این تفاسیر باید به رئیس جمهور محترم متذکر شد که مبارزه با فساد و دغدغه مردم را داشتن در عمل مشخص خواهد شد نه در تخریب دیگران و منحرف کردن افکار عمومی جامعه!
--------------------------
بهنام ترکمان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخه این بنده خدا چی بگه .
6سال گذاشتمون.هی برجام هی برجام
ترامپ آمد تمام کاسه کوزه های وعده داده شده را ریخت بهم . اون اوائل ریاست جمهوری هرچه میشد میگفتند کار احمدی نژاده . حالا که همچی تو دستش خراب شده و اخوی محترم هم داره.
مجبوره شلوغش کنه
دنیا بچه بازی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا
مرادپور
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حرف دلمون زی
Iran, Islamic Republic of
یکی از برکات دولت تدبیر امید اینست که هر کسی می تواند آنرا مورد نقد قرار دهد باید قدر دان این نعمت بزرگ بود شاید دیگر این موقعیت تکرار نشود دولت مردان او هم از او حمایت نمی کنند
رسول
Iran, Islamic Republic of
کرو م ای گپل حالیش ایابو..
سلامت
Iran, Islamic Republic of
شما از اون بدتر هستی مردم بیچاره بازیگر شوی تبلیغاتی شماها شده، و غافل از این همه ذلت و خواری دنبال شماها می دوند و خوشحالی میکنن. دقیقا منم یاد برنامه کودک مرحوم ایرج احمدی می افتم
خان
Iran, Islamic Republic of
درررررود
Iran, Islamic Republic of
عالی جناب ترکمان
۱۴۰۰ کی میرسه؟🤣🤣
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1