کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در واکنش غلامرضا پاکدل به نامه‌ی تاجگردون در خصوص حقوق و پاداش کارکنان نفت مطرح شد

آقای تاجگردون آلزایمر نگرفته‌ایم، این حرکات توهین به شعورمان است

22 آبان 1398 ساعت 14:18

بنابراین اگر کسانی از شما کارکنان نفت و خانواده‌های شریفتان می‌خواستید به ایشان رأی دهید بر اساس باورهایتان بود ولی همه ما اینگونه حرکات را توهین به شعور خویش دانسته و اقدامات، عملکردها، سخنرانی‌ها و کلیپها را فراموش نکرده و اینقدر دچار آلزایمر نشده‌ایم که ایشان بتوانند چند ماه قبل از انتخابات تغییر چهره داده و ما و شما را با اقدامات اینچنینی جهت دهی کنند و پاسخشان را به نحو مقتضی خواهیم داد.


غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران به نامه تاجگردون در خصوص حقوق و پاداش کارکنان شرکت نفت واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، متن ارسالی پاکدل به شرح زیر است؛
متحیریم که کسی که از طراحان و مدافعین کاهش حقوق و پاداش بازنشستگی و افزایش مالیات و بی توجه به زحمات کارکنان نفت بود، با چه رویی در به بوهه انتخابات برای فریب نفتی‌ها و خانواده‌هایشان چنین نامه‌ای را نوشته‌اند. کاش کمی به شعور نفتی‌ها احترام می‌گذاشتند.
 
بنام خدای صداقت و یکرنگی
همکاران عزیز و زحمتکشم در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
سلام بر شما،
 رجاء واثق دارم نامه نماینده مردم شریف گچساران و باشت به وزیر محترم نفت در خصوص مالیات، عناصر حقوق و پاداش بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (کلیک کنید ۱)، مایه تعجب و بهت شما عزیزان و کسانی است که کمی به حافظه خود رجوع می‌کنند و حداقل سه سؤال را به ذهن متبادر می‌کند و آن اینکه:
 ۱- با چه رویی این نامه را نوشته‌اند؟
۲- مخاطبین و خصوصاً ما کارکنان نفت را چه فرض کرده‌اند؟
۳- آیا فکر نمی‌کنند وزیر نفت اگر نخواهد ملاحظه کند، جوابی به ایشان می‌دهند که هیچوقت در فضای مجازی و رسانه‌ها اظهار نظر نکرده و ظاهر نشوند؟ 
 براستی مگر جناب نماینده یادشان رفته که خود ایشان از طراحان و حامیان موضوع کاهش پاداش بازنشستگی و کاهش حقوق و مزایا و اعمال سقف بناحقِ حقوق بودند تا جائیکه کلیپ مربوطه دست به دست می‌شد که در آن ایشان علیه نفتی‌ها صحبت می‌کردند و آقای حاج بابایی که یک فرهنگی و نماینده مردم یک شهر غیر نفتی است از زحمات آنها دفاع می‌کرد؟
 مگر فراموش کرده‌اند حتی در گزارش عملکرد سال نود و شش در گچساران، از این موضوع دفاع کردند که بنده مفصل تحت عنوان ناگفته و نقد اول هم دیدگاهشان را نقد کردم و هم از موضعشان بعنوان نماینده مردم یک شهر نفتی ابراز تأسف کرده و متذکر شدم که انتظار می‌رود ایشان از صعوبت و مخاطرات و اهمیت کارِ کارکنان نفت مطلع و مدافع حقوقشان باشند که در هیچ جا و هیچ موردی اینگونه نبوده است؟
مگر از یاد برده‌اند که دولت مورد حمایتشان جلو تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری و قراردادی را که در حال انجام بود، گرفت و ایشان هیچ دفاعی نکردند و در کمال تعجب در زمان انتخابات نود و چهار وزیر وقت کار را به گچساران آوردند تا وعده دروغ و غیر مسولانه تبدیل وضعیت آنها را داد و پس از گرفتن رأی آنها هیچ اتفاقی نیفتاد تا هنگام سفر وزیر مذکور به استان و نامه عجیب جناب نماینده به استاندار مبنی بر عدم پذیرش ایشان که بعد توسط معاون سیاسی استاندار رسماً اعلام شد که چنین نامه‌ای اصلاً به استانداری واصل نشده و مشخص شد کهان نامه را برای فریب بیشتران نیروهای زحمتکش فقط برای سایتها فرستاده بودند؟! (امیدوارم این نامه فعلی لااقل برای وزیر ارسال شده باشد!!!). از آنجاییکه نقد اول بنده جامع و گویاست نیاز به توضیح بیشتری نیست و بعنوان بهترین مستند مجدداً در دسترس قرار می‌گیرد. (کلیک کنید ۲)، بعلاوه نامه برادر عزیزم ابوالحسن غلامی نیز در همین راستا درسال نود و شش موید و مبین بی مهری‌ها و حتی عدم توجه به اعتراضات محترمانه کارکنان نفت است. (کلیک کنید ۳). الان هم آقای عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس را آورده‌اند و دوباره همان وعده را داده است! تا نیروهای زحمتکش قراردادی و پیمانکاری نفت را برای چندمین بار فریب دهند. (البته دم خروس بیرون زد و مشخص شد چند وقت پیش هم ایشان به حوزه انتخابیه آقای عزیزی رفته و برای ایشان تبلیغ کرده است یعنی از یک نوع معامله کثیف دیگر بر آراء مردم پرده برداری شد).
مگر از یاد برده‌اند که اتفاقاً بر موضعشان در خصوص کاهش حق و حقوق و پاداش بازنشستگی کارکنان خدوم نفت اصرار داشتند تا حدی که در پاسخ به بنده در مراسم روز معلم سال نود و هفت در سالن آزادی نفت گچساران با افتخار وبدون توجه به کارکنان نفت فرمودند: این آقا که منتقد است حقوق و پاداشش کم شده است، اگر من جای او بودم تاجگردون را ترور می‌کردم»؟!! (آن روز فکر نمی‌کردند که روزی بخاطر رأی و منافع دنیوی با قلم خودشان به وزیر نامه نوشته و حرفشان را پس گرفته و از موضعشان برمی گردند، هر چند بنده همان موقع پاسخشان دادم که تا بازنشستگی بنده معلوم نیست چه پیش آید).
مگر خاطر مبارکشان نیست که از نجومی بگیران واقعی مانند رئیس صندوق فرهنگیان که بدلیل عدم امکان دفاع از حقوق هشتاد میلیون تومانی و وامهای چند میلیاردی بدون بهره، خود و همکارانش استعفا کردند، تمام قد دفاع کرد و بر حقوق و پاداش نفتی‌ها و سایر کارکنان دولت تاخت تا این قشر زحمتکش را فدای نجومی بگیران واقعی کند و خود و همفکرانش با فرافکنی نگذاشتند حتی موضوع نجومی بگیران شفاف شود؟
پس ملاحظه می‌فرمایید برای انحراف ذهنی نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری نفت دست بکار شده و باز هم قبل از انتخابات متاسفانه علنی و در سطح گسترده شعور آنها را نادیده می‌گیرند!
جالب این است که آگاهانه و با برنامه از نامه‌شان به وزیر محترم، به مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز رونوشت داده‌اند تا شما خوبان حتی الامکان مطلع شوید ولی بدون تردید ما کارکنان نفت واقفیم که هر چند در شرایط فعلی و اوضاع اقتصادی که حاکم کرده‌اند هر امتیازی که گرفته شد برنمی گردد و ایشان هم با علم به این موضوع این نامه را نوشته‌اند ولی باز هم اگر تغییری در معیشت و وضعیتمان اتفاق بیفتد نتیجه اعتراضات گسترده خودمان و تاثیرات منفی تصمیمات مذکور بر عملکرد سازمان بوده و نامه‌های ایشان و نیز وعده‌های مدعوین غیر مسئول هیچ تاثیری نداشته و ندارد.
بنابراین اگر کسانی از شما کارکنان نفت و خانواده‌های شریفتان می‌خواستید به ایشان رأی دهید بر اساس باورهایتان بود ولی همه ما اینگونه حرکات را توهین به شعور خویش دانسته و اقدامات، عملکردها، سخنرانی‌ها و کلیپها را فراموش نکرده و اینقدر دچار آلزایمر نشده‌ایم که ایشان بتوانند چند ماه قبل از انتخابات تغییر چهره داده و ما و شما را با اقدامات اینچنینی جهت دهی کنند و پاسخشان را به نحو مقتضی خواهیم داد.
در نهایت از شما عزیزان و خصوصاً آن دسته از همکارن شریف و بزرگوارم که به هر حال به ایشان رأی خواهند داد، پوزش می‌طلبم که جسارت کرده و گویا از جانب و از زبانتان مطالبی عنوان کرده‌ام ولی واقعیت این است که بدلیل بیست و چهار سال همکاری و زندگی با شما، می دانم که شان و شعورتان فراتر از این است که این قبیل برخوردهای نادرست را متوجه نباشید ولی بدلیل فضای حاکم و گاهاً محجوبیتتان سکوت اختیار می‌کنید، پس بعنوان عضو کوچکی از آن مجموعه بزرگ این مطالب را به رشته تحریر درآوردم تا بدانند که میدانید و میدانیم.
 ---------------------------------
غلامرضا پاکدل
۲۲ آبان ۹۸
 


کد مطلب: 414683

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/414683/آقای-تاجگردون-آلزایمر-نگرفته-ایم-این-حرکات-توهین-شعورمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1