کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

پاسخی به مطلب مشاور نماینده کهگیلویه بزرگ؛ امید است قلمتان از روی انصاف و به دور از طمع باشد!

افضل هوشیاری

12 آبان 1398 ساعت 15:29

مضافا نوشته اید اگر قبلا پروژه ای کلنگ زنی میشد اکنون شاهد بهره برداری آنها بودیم که در این خصوص انتظار می رفت جاده دهدشت به پاتاوه،پتروشیمی دهدشت،دانشگاه چرام ودیگر پروژه هایی که در زمان حاج محمد موحد تصویب و یا کلنگ زنی شده اند در دوره های پس از او به بهره برداری برسند اما متاسفانه نه تنها شاهد قیچی پاپیونهای بهره برداری نیستیم بلکه در حرکتی عوام فریبانه بعضی از پروژه ها دوباره کلنگ زنی می شوند.


پس از انتشار مطلبی در این سایت خبری (کلیک کنید) یکی از مخاطبان کبنانیوز با ارسال متنی به این پایگاه خبری به آن واکنش نشان داد که در زیر می‌خوانید؛
متن ارسالی؛مشاور رسانه‌ای نماینده محترم کهگیلویه بزرگ جناب اقای رهی با اهداء سلام
مرقومه پر ابهام شما درخصوص توجیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان را مطالعه کرده‌ام که چندین ایراد مرا وادار به پاسخگویی بصورت کوتاه کرده است.
 نوشته‌اید وزیر درمسیر اصلی خود به استان فارس،کمی مسیر خود را کج کرده است که این بدور از انتظار است مگر می‌شود وزیری بدون برنامه ریزی قبلی و هماهنگی به استان دیگری جهت افتتاح پروژه‌ای سفر کند آیا فکرمیکنید یک وزیر اینهمه وقت مازاد دارد که هروقت دلش خواست سر از جای دیگری در آورد؟
در مرقومه خود اقای هاشمی را با جناب بزرگواری هم عقیده دانستید که هر دو براین  باورند نماینده جهت کارایی باید دو دوره‌ای باشد اما عده زیادی از مردم به این نتیجه رسیده‌اند که دوران نمایندگی حتی دو روز هم برای کسانی که هیچ گونه توانایی در خود ندارندجفا وظلم به مردم است براستی ماحصل آن دو دوره نمایندگی برادر بزرگوارمان  جز ذلت و مصیبت نه تنها برای شهرستان بلکه برای جامعه لرنشین چه دستاوردی به همراه داشت؟
مضافاً نوشته‌اید اگر قبلاً پروژه‌ای کلنگ زنی می‌شد اکنون شاهد بهره برداری آنها بودیم که در این خصوص انتظار می‌رفت جاده دهدشت به پاتاوه،پتروشیمی دهدشت،دانشگاه چرام ودیگر پروژه‌هایی که در زمان حاج محمد موحد تصویب و یا کلنگ زنی شده‌اند در دوره‌های پس از او به بهره برداری برسند اما متاسفانه نه تنها شاهد قیچی پاپیونهای بهره برداری نیستیم بلکه در حرکتی عوام فریبانه بعضی از پروژه‌ها دوباره کلنگ زنی می‌شوند.
امید است باتوجه به وظیفه خطیر حضرتعالی در امور رسانه و مشاوره،قلمتان از روی انصاف و به دور از طمع وچشم داشتی به حرکت در آید تا در دادگاهی که مردم بهترین قاضی آن هستند روسفید بیرون بیایید،در پایان برای شما آرزوی سلامتی دارم.
----------------------------------------------
افضل هوشیاری / 12 / آبان ماه 98
----------------------------------------------
 


کد مطلب: 414433

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/414433/پاسخی-مطلب-مشاور-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-امید-قلمتان-روی-انصاف-دور-طمع-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1