تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۱۴۴۳۳
متن ارسالی؛

پاسخی به مطلب مشاور نماینده کهگیلویه بزرگ؛ امید است قلمتان از روی انصاف و به دور از طمع باشد!

افضل هوشیاری
۱۳
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به مطلب مشاور نماینده کهگیلویه بزرگ؛ امید است قلمتان از روی انصاف و به دور از طمع باشد!
کبنا ؛پس از انتشار مطلبی در این سایت خبری (کلیک کنید) یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال متنی به این پایگاه خبری به آن واکنش نشان داد که در زیر می‌خوانید؛
متن ارسالی؛مشاور رسانه‌ای نماینده محترم کهگیلویه بزرگ جناب اقای رهی با اهداء سلام
مرقومه پر ابهام شما درخصوص توجیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان را مطالعه کرده‌ام که چندین ایراد مرا وادار به پاسخگویی بصورت کوتاه کرده است.
 نوشته‌اید وزیر درمسیر اصلی خود به استان فارس،کمی مسیر خود را کج کرده است که این بدور از انتظار است مگر می‌شود وزیری بدون برنامه ریزی قبلی و هماهنگی به استان دیگری جهت افتتاح پروژه‌ای سفر کند آیا فکرمیکنید یک وزیر اینهمه وقت مازاد دارد که هروقت دلش خواست سر از جای دیگری در آورد؟
در مرقومه خود اقای هاشمی را با جناب بزرگواری هم عقیده دانستید که هر دو براین  باورند نماینده جهت کارایی باید دو دوره‌ای باشد اما عده زیادی از مردم به این نتیجه رسیده‌اند که دوران نمایندگی حتی دو روز هم برای کسانی که هیچ گونه توانایی در خود ندارندجفا وظلم به مردم است براستی ماحصل آن دو دوره نمایندگی برادر بزرگوارمان  جز ذلت و مصیبت نه تنها برای شهرستان بلکه برای جامعه لرنشین چه دستاوردی به همراه داشت؟
مضافاً نوشته‌اید اگر قبلاً پروژه‌ای کلنگ زنی می‌شد اکنون شاهد بهره برداری آنها بودیم که در این خصوص انتظار می‌رفت جاده دهدشت به پاتاوه،پتروشیمی دهدشت،دانشگاه چرام ودیگر پروژه‌هایی که در زمان حاج محمد موحد تصویب و یا کلنگ زنی شده‌اند در دوره‌های پس از او به بهره برداری برسند اما متاسفانه نه تنها شاهد قیچی پاپیونهای بهره برداری نیستیم بلکه در حرکتی عوام فریبانه بعضی از پروژه‌ها دوباره کلنگ زنی می‌شوند.
امید است باتوجه به وظیفه خطیر حضرتعالی در امور رسانه و مشاوره،قلمتان از روی انصاف و به دور از طمع وچشم داشتی به حرکت در آید تا در دادگاهی که مردم بهترین قاضی آن هستند روسفید بیرون بیایید،در پایان برای شما آرزوی سلامتی دارم.
----------------------------------------------
افضل هوشیاری / 12 / آبان ماه 98
----------------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای هوشیاری امیدواریم اینه همه خودشیرینی نتیجه ایی در بر داشته باشد. پروژهای پتروشیمی و جاده پاتاوه و دهدشت چند سال کلنگ اش زده شد. چند درصد پیشرفت داشت 16سال کم بود?
جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ادب..جناب آقای هوشیاری عزیز من زیاد اهل سیاست نبوده و جویای نام هم نبودم منتهی شما که به هر دری میزنید که بلکه سری تو سرها در بیارید و به شدت حرص شهرت دارید سعی کنید چیزی ننویسید که بر علیه خودتان قابل استناد و ارائه باشد در آتی...در مورد جناب رهی که بنده خود چندین بار به ایشون عرض کردم که شما که دنبال منافع شخصی نیستید پس دشمن تراشی نکنید چرا که ما در دو دوره آقای بزرگواری و یک دوره حاجی عدل نه ارتقای مدیریتی و نه افزایش سرمایه و مادی از شما دیده ایم جز زحمت و دوندگی و درراینکه ایشان دنبال منافع و زر و زور نیستن شکی ندارم...دوست عزیز شما در ابتدا سعی کردید شورای شهر رو سکوی پرتاب خویش قرار داده ولی با ناکامی اینک به هر دری می زنید .. جهت شفافیت و الله قسم من به عدل هاشمی رای نداده و نخواهم داد اما شما دوست عزیز شما چرا رطب خورده و منع رطب می کنید...اگر قلم حرمت داره و مردم بهترین محکمه هستند پس یقین داشته باشید مردم عملکرد حاج آقا موحد رو در چهار دوره دیدند و حاجی عدل و بزرگواری رو هم دیده اند.. من از هیچکدام جانبداری نمیکنم و از سال ۵۶ ساکن دهدشتیم و دهدشت تا بوده همین بوده حالا بقیه نقاط کهگیلویه بماند...پس ابتدا به ساکن از خودتان شروع کرده و در جهت تملق و امید به اینکه شاید شخص مد نظرتان بر مسند قدرت نشسته و شما هم در این بین به نان و نوایی برسید دست به قلم نبرید..باشد که همگی هدایت شویم..من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
جناب با لاخره ماهیت سیاسی خودتان را تعیین بفرمائید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی بد هست انسان هویت سیاسی معینی نداشته باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شایسته
Iran, Islamic Republic of
بنده از اینکه به هاشمی رای دادم پشیمانم. اما منکر کارهای که کردن هم نمیشم.پس با وجدان بیدار رای بدهیم و قضاوت کنیم.عملکرد ایشون خیلی بهتر از نماینده که شما ازش حمایت میکنید بوده بعدش شما تکلیف خودتونو مشخص کنید. اصلاح طلب هستی یا اصولگرا شما که زمانی کلنگ پتروشیمی زده شده یا جاده به آقای لاهوتی رای دادی حالا چرا .... نکنه مث منم پشیمانی
س . ا .
Iran, Islamic Republic of
بنده متعصبانه قضاوت نمیکنم اما چشمانتان را باز کنید
بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی ۷۵۰مگاواتی برق کهگیلبویه بزرگ(پادوک)
بزرگترین اورژانس کشور
بیمارستانهای ۳۲تخت خوابی چرام لنده بهمیی
خط انتقال اب چهار شهرستان
سد ۱۸۹میلیون متر مکعبی ابریز
پیشرفت ۹۰درصدی جاده پاتاوه -دهدشت
کارخانه لوله مانسمان (بدون درز )لیکک
فسفات بناری
مواصلات ارتباطی کهگیلویه به خوزستان
و....
کریمی - لیکک
Iran, Islamic Republic of
سلام ، دوست گرامی
- بیمارستان چرام ولنده وبهمیی طرح قبل از اقای هاشمی بودند وهمراه بیمارستان باشت بودند که بیمارستان باشت افتتاح وبه بهره برداری رسید.
- خط انتقال اب ازسد کوثر هم از طرح های پیشین می بااشد که هیچکدام پیشرفت قابل قبولی ندارند وتا چهار سال دیگر هم به بهربرداری نمی رسند.
جاده پاتاوه دهدشت که داستان طولانی دارد.واقای هاشمی درحق ان نه تنها لطفی نکرد بلکه درحق ان خیلی هم جفا کرد.
- کارخانه لوله مانسمان را هم بیا وازنزدیک ببین !!!بیابانی بیش نیست وهیچ گونه اقدامی صورت نگرفت.ضمن اینکه این طرح شخصی هست ومعلوم نیست فرد سرمایه گذار چه هدفی را دنبال می کند .وایا هدفش دریافت تسهیلات باشد یا چیز دیگری الله اعلم
- راه ارتباطی خوزستان هم بدون طرح وبرنامه کلنگ زنی شد وچند بار هم تغییرمسیر داده شد سرانجامی ندارد. استاندار قبلی هم از ان انتقاد کرد چون هدفمند نیست .
پس لطفاٌ بی جهت طرفداری نکنید.
Iran, Islamic Republic of
اکثریت اینها عملکرد جناب بزرگواری بود.
هاشمی میراث خوار بزرگواری شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لیلا محمدی
Iran, Islamic Republic of
16سال کهگلیویه و 4بهبهان چند پروژه افتتاح شد?. هم حد و مرزی دارد.
روزه‌ قنبری
Iran, Islamic Republic of
درخصوص نماینده ها هیچ کدام ازنماینده هابرای آبادی شهرلنده فعالیت نکردند این نماینده ها فقط برای طایفه ها خودکار کردند این ها .ه مردم هستند.این جاده لنده وروستاهالنده این بهداری لنده فاقددکترخوب فردا فرداها داخل انتخابات نکاه کن هرنماینده پول دادقبول میشود
یا خدا
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام به همه ی دوستان.

واقعا نه تنها بنده بلکه 95درصد از افرادی که در به عدل هاشمی رای دادن پشیمان شده وسرگردان هستن.
شک نکنید ومنم شک ندارم که دیگه عدل هاشمی رنگ مجلس رو به چشم نخواهد دید.
یاخدا
Iran, Islamic Republic of
ای مردم ای مردم ای مردم... به هوش باشید... به انسان رای ندین...به والله من به موحد رای ندادم ولی پشیمانم که چرا به عدل هاشمی رای دادم.... از 100 درصد آرای عدل هاشمی 85درصد به جرات میتونم بگم که مسیرشان را عوض کردن... کسی که به راحتی چه اعتباری داره.... انقد بچه های بدبخت این منطقه رو کشید تهران وآلاخون والاخونشون کرد وحتی جواب گوشیشون رو هم نمیداد... بعدش همین افراد به موحد زنگ میزدن......آنقدر به مردم گفت.... خود من یکیش... سه بار در برابر کلام خدا منو کشوند تهران ولی بعدش جواب گوشی رو نمیداد وبدون پول وبدون جا میرفتم حرم امام خمینی ره می خوابیدم... پول تمام کرده بودم ورفتم پیش موحد گفتم به عدل هاشمی رای دادم وجریان اینه که مجبور شدم برای کرایه ام ازایشون پول گرفتم. به هرحال دوباره فریب نخورید.... چون عدل هاشمی از یک ماه دیگه یه همه زنگ میزنه.
. ترفندش این هست...
کریم
Iran, Islamic Republic of
بلمو . کی تیسو سیاسی وابیری
سوقی
Iran, Islamic Republic of
اگر میگویی دو روز هم برای کسی که توانایی نداردزیاد هست چرا بعداز 16 سال باز هم اب به هاون میکوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ی دور با چهار دور مقایسه نکن البته مقایسه کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1