کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص عدم نظافت محله سادات؛

نامه‌ی شهردار دوگنبدان به تاجگردون؛ با غوغاسالاری خود را قهرمان داستان معرفی نکنید

11 آبان 1398 ساعت 8:36

بهتر نیست به جای طراحی و اجرای سناریو برای تخریب دیگران، هم شما و هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که از طرف شما مأمور اجرای این قسمت از پروژه محله سادات بوده است، به وظیفه ذاتی خویش بپردازید و در کار دیگران دخالت نکنید.


غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود با گذاشتن تصاویر زیر نوشت؛ «چند ماه پيش محله سادات بهسازي شد و يك فضاي خوب شكل گرفت و بدون يك ريال هزينه از شهرداري اين فضاي خوب دو دستي تقديم شهرداري شد. در جشن افتتاح هم شهردار محترم و اعضاء محترم شوراي شهر تشريف داشتند. از آن روز تاكنون يك ذره آشغال خيابان جمع نشد و وضع امروزش را ببينيد. اين ديگه تقصير آمريكا نيست. بعضي‌ها دوست دارند در حد خودشون به قطار توسعه سنگ بندازند. مردم خودشان بيان وسط محلشونو تميز كنند. اعتبار را ميشه از تهران آورد ولي تميزكننده خيابان را نه.»
Image may contain: pool and outdoor
Image may contain: outdoor
مسعودظفری شهردار دوگنبدان با ارسال نامه‌ای خطاب به تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این باره واکنش نشان داد و نوشت: خود را قهرمان داستان معرفی نکنید.
متن کامل نامه ظفری به شرح زیر است؛
 جناب آقای دکتر تاجگردون
نماینده مردم محترم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
 با سلام
 احتراماً، از آن جایی که اخیراً در صفحه شخصی خویش در اینستاگرام، مطلبی را با شهروندان عزیز دوگنبدانی و دیگر دنبال کنندگان این پیج، به اشتراک گذاشته‌اید و بار دیگر از نجابت ما سواستفاده کرده و با غوغاسالاری و سیاه نمایی، سعی کرده‌اید ضمن متهم کردن حقیر و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، با اجرای یک سناریوی از پیش طراحی شده، خود را به عنوان قهرمان و ناجی مردم گچساران و باشت معرفی کنید، غافل از این که دوره بزن و در رو تمام و کاسه صبر ما لبریز شده است.
بنابراین امروز دست به قلم بردم تا جهت روشن شدن اذهان شهروندان عزیز دوگنبدانی، توضیح کوتاهی پیرامون عدم نظافت پروژه سنگ فرش محله سادات ارائه دهم.
 جناب آقای دکتر تاجگردون
 هم حضرتعالی و هم آن عزیزانی که از قبل به دستور حضرتعالی در یک شو تبلیغاتی بچه‌های عزیز و نجیب محله سادات را دستکش به دست، آماده اجرای سناریوی از پیش طراحی شده شما کرده بودند، خوب می دانید که علت این که آن قسمت از محله سادات نظافت نشده است، خود شما هستید که با دخالت در اجرای پروژه‌ها، اجازه نمی‌دهید روند طبیعی و قانونی پروژه‌ها طی شود و سرانجام اینگونه پروژه‌ها هم این می‌شود که مردم عزیز دوگنبدان مشاهده می‌کنند.
پس سعی نکنید با غوغاسالاری، توپ را به زمین دیگران بیندازید و بعد با اجرای یک سناریوی از پیش طراحی شده، خود را یگانه قهرمان داستان به مردم معرفی کنید.
 جناب آقای تاجگردون
 از زمان شروع به فعالیت حقیر به عنوان خادم شهروندان دوگنبدانی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر دوگنبدان، هر روز سعی کردید به طرق مختلف در کار ما کارشکنی کنید و جلوی فعالیت ما را بگیرید، که یکی از همین کارشکنی‌ها هم واگذاری بخشی از پروژه محله سادات به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود که طبیعتاً چون در حوزه مدیریت شهری بود، باید توسط شهرداری انجام می‌گرفت.
 جهت اطلاع حضرتعالی، هنوز هم این قسمت از پروژه به شهرداری واگذار نشده است، پس چطور انتظار دارید پروژه‌ای که هنوز شهرداری تحویل نگرفته است، توسط شهرداری نگهداری و نظافت شود؟
بهتر نیست به جای طراحی و اجرای سناریو برای تخریب دیگران، هم شما و هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که از طرف شما مأمور اجرای این قسمت از پروژه محله سادات بوده است، به وظیفه ذاتی خویش بپردازید و در کار دیگران دخالت نکنید.
 جناب آقای تاجگردون
 هیچ با خود اندیشیده‌ای که چرا این روزها همه از عملکرد شما انتقاد می کنن؟
یکی از دلایل اصلی این انتقادات، همین موضوع است که شما وظیفه قانونی خویش که تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن است را فراموش کرده‌اید و سعی می‌کنید با دور زدن قانون، در کار دیگران دخالت کنید و سرانجام هم مسئولیت دخالت در کارها رو نپذیرید و اگر کوچکترین مشکلی پیش آمد، با غوغاسالاری دست به سیاه نمایی بزنید و خود را قهرمان میدان بدون هماورد به مردم معرفی کنید.
 در پایان هم این را بدانید که اگر در طی دو سال گذشته در مقابل تخریب‌ها و کارشکنی‌های حضرتعالی در کار شورا و شهردار، سکوت کرده‌ایم، دلیل بر این نیست که پاسخی نداشته‌ایم، بلکه به دلیل احترامی بود که برای حضرتعالی به عنوان وکیل مردم قائل بودیم، وگرنه حرف برای گفتن زیاد است که انشالله در آینده‌ای نزدیک در مورد دیگر پروژه‌ها مخصوصاً پروژه پیاده محور خیابان بلادیان و دریاچه مصنوعی با شهروندان عزیز دوگنبدانی سخن خواهم گفت.
من الله التوفیق
مسعود ظفری
خادم شهروندان دوگنبدانی


کد مطلب: 414391

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/414391/نامه-ی-شهردار-دوگنبدان-تاجگردون-غوغاسالاری-خود-قهرمان-داستان-معرفی-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1