تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۱۴۳۸۹
متن ارسالی:

عملکرد هاشمی پور؛ راز ماندگاری و محبوبیتش

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
عملکرد هاشمی پور؛ راز ماندگاری و محبوبیتش
کبنا ؛این روزها به پایان چهار سال نمایندگی و خادمی عدل هاشمی پور نزدیک می‌شویم و در این بین آنچه بیش از هر چیزی ضرورت دارد بررسی عملکرد ایشان در طول چهار سال گذشته و قضاوت افکار عمومی در مورد عملکردش می‌باشد.
بی شک دوره چهار ساله نمایندگی هاشمی پور یکی از برجسته‌ترین و درخشان‌ترین دوره‌های نمایندگی  در ابعاد مختلف من جمله حوزه عمرانی و توجه به زیر ساختها می‌باشد که این دوره را از همه ادوار گذشته متمایز کرده.
هر چند کشور به لحاظ شرایط اقتصادی بدترین دوره خود بعد از انقلاب را به دلیل تحریم‌های سنگین، تورم، افزایش نرخ ارز، کاهش فروش نفت و عدم مبادلات بین بانکی با سایر کشورها سپری می‌کند اما تلاش هاشمی پور در کنار تجربیات گذشته و روابط گسترده با مسئولان رده بالا و مهم‌تر از همه  حضور در کمیسیون انرژی سبب شد هاشمی پور در حوزه عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها به عنوان کارآمدترین و قوی‌ترین نماینده‌ی تاریخ ادوار کهگیلویه بزرگ لقب بگیرد و انصافاً لقب سردار سازندگی برازنده و شایسته ایشان می‌باشد.
سرعت  عمل و جدیت  هاشمی پور در پیگیری و تلاش برای به ثمر رسیدن پروژه‌ها عمرانی در شرایط کمبود منابع و اعتبارات ستودنی و قابل تقدیر است که نمونه بارز آن گاز رسانی به قریب ۶۰ هزار نفر در صعب‌العبورترین مناطق در بازه زمانی یکساله می‌باشد که بعنوان بزرگ‌ترین پروژه گاز رسانی در سال ۹۷ در کشور لقب گرفت.
در چهار سال گذشته به فراخور ضرورت و نیاز هیچ حوزه‌ای در نگاه مهندس هاشمی پور مورد غفلت قرار نگرفت و به  تناسب اولویت‌ها مورد رسیدگی و حل مشکلاتشان قرار گرفتند.
به هر روی فارغ از هر نوع نگاه سیاسی یا قومی و در یک قضاوت به دور از حب و بغض هاشمی پور برجسته‌ترین و کارآمدترین نماینده تاریخ ادوار گذشته در حوزه کهگیلویه بزرگ می‌باشد و این راز ماندگاری، محبوبیت و مقبولیت مهندس هاشمی پور و اقبال عمومی نسبت به ایشان می‌باشد که ان شالله تا تحقق همه خواسته‌های موکلانش و رسیدن کهگیلویه بزرگ به جایگاه واقعی خود که همانا توسعه همه جانبه می‌باشد ادامه خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

abass
Iran, Islamic Republic of
مشک ان است که ببوید نه انکه عطار بگوید
Iran, Islamic Republic of
از این سایت انتظار داریم هر مطلبی که فرستاد میشود. در سایت منعکس نکند.
جممن
Iran, Islamic Republic of
جوک سال
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1