تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۳۸۶۵
متن ارسالی؛

مسئولیت مضاعف مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمد

۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مسئولیت مضاعف مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ متن ارسالی؛ چند وقت پیش در رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبری مبنی بر دیدار فرماندار و مدیران شهرستان بهمئی با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان بزرگ ایمیدرو آمده بود که در نوع خود قابل تأمل و تقدیر بود.
این جلسه برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این شهرستان برگزار شده بود در حالی که هفته قبل از آن استاندار و معاونانش نیز در همین راستا دیداری با خداداد غریب پور داشتند.
این نشست در این سطح نشان از دغدغه مندی غریب پور و علاقه مندی ویژه‌اش به کمک به مناطق محروم است.
محدود کردن مدیرانی در سطح معاون وزیر به یک استان و شهرستان هرگز پذیرفتنی نیست و تقدیر و نگاه مثبت به غریب پور نیز نه از منظر یک مدیر هم استانی بلکه بیشتر بر اساس توجه به مدیری است که پله‌های ترقی را از یک استان محروم شروع کرد و هم اینک در بالاترین سطوح مدیریتی در رشد و بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیز مؤثر و مفید است.
غریب پور در استان کهگیلویه و بویراحمد اگر به عنوان یک مدیر موفق از وی یاد می‌شود نه بخاطر حمایت از نیروی انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد و یا بالا بردن اعتماد بنفس این نیروهاست که در کنار این مهم وی تحولی بزرگی را در یکی از مهم‌ترین سازمان‌های تاثیرگذار بر اقتصاد کشور سبب شده است. شرایط خاص کشور و تحریم‌ها که در نظر گرفته شود ارزش کار مدیرانی از جنس غریب پور بیشتر و بیشتر مشخص می‌شود.
موفقیت غریب پور اما تنها موفقیت وی نیست بلکه موفقیت و تثبیت اعتماد به نیروی انسانی استان‌های کمتر برخوردار است تا از دل این اعتماد باز هم شاهد رشد و یک حکم جدید مسئولیتی برای یکی از مدیران هم استانی باشیم.
غلام رضا پناه پیش از این سابقه مسئولیت‌هایی زیادی در کارنامه خود دارد و ما در این مجال در پی بررسی عملکرد وی نیستیم اما آنچه که قابل بیان است این است که وی هم اینک یک فرصت خوب در اختیار دارد تا هم اعتماد صورت گرفته را درست پاس بدارد و هم با توجه به شناختی که از استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌هایی از این دست دارد به رفع بخشی از عقب ماندگی‌های تاریخی این استان‌ها در بخش‌های مختلف کمک کند.
مسیری که غریب پور در پیش گرفته است یک مسیر روشن است که در نقطه مقابل کسانی قرار می‌گیرد که هم اینک در برخی وزارت خانه‌ها مسئولیت‌های هم سطح و یا بعضاً مهمی دارند ولی هیچ تاثیری حتی در باور و اعتماد بنفس عمومی استان ندارند. بنابراین بین موفقیت و ماندگاری و یا اینکه فقط به فکر خود باشی فاصله چندانی نیست و پناه که خود نیز سرد و گرم چشیده کار اجرایی و سیاسی است باید در این مدت کوتاه کمتر از دو سال دولت فعلی با یک نگاه ملی به انتظار مضاعفی که مردم و بویژه کارگران در کشور از وی دارند منشأ اتفاقات مهمی برای کشور و استان باشد.
مدیریت مدیران موفق هم استانی باید تقویت و تکثیر شود و با تجلیل از آن و نهیب به مدیران منفعل به شتاب بخشیدن به رشد و توسعه کشور و استان امیدوار بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

زندی
Iran, Islamic Republic of
دکتر غریب پور باعث افتخار استان هستن . باتجربه و متعهد و پاکدست
مخمد
Iran, Islamic Republic of
عزیزم غریب پور رئیس بزرگترین مجموعه صنعتی -معدنی کشوره و یک شرکت توسعه ای و سرمایه گذاری بزرگ.پناه معاون نیرو انسانی وزارت کار که باید به امورات پرسنلی همون مجموعه بپردازه.تفاوت زمین تا آسمونه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز مهندس پناه معاون توسعمه مديريت و منابع وزير هستند و سازمان هاي وابسته وزارتخانه زير نظر اين معاونت هستند و همينطور عصو هيئت مديره منطقه ازاد چابهار
لطفا اطلاعات كافي مداريد نظر ندهيد
موسوي
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پناه و مهندس غريب پور افتخارات استان
Iran, Islamic Republic of
دوستان پناه هیچ کاری نمی کند چون ربطی به حوزه کارگری ندارد در بحث منابع انسانی داخل وزارتخانه هست رسانه ها باید بدانند این قدر موضوعات را خلط مبحث نکنند
samad
Iran, Islamic Republic of
غریب پور انصافا فقط برای اقوام کار کرده همین
Iran, Islamic Republic of
اینها کسانی اند که با همین حرفهای مسخره اصلاح طلبی و یا اصولگرایی برای خودشان نون و نوایی بدست اورده اند و اکنون دارند در تهران جیب خود را پر می کنند من و شما هم دلمان به هم استانی بودن خوش است
بپرسید غریب پور الان چقدر سرمایه داره
Iran, Islamic Republic of
درست است که عزیزان هم استانی باعث افتخار مون است ولی به اندازه یک عدد کاه به درد مردم و این خاک نخورده اند فقط تبلیغ رسانه ایه
Iran, Islamic Republic of
آقای پناه دروزارت کار میتواند خیلی کار ها کندمثلانخبه های استان را مثل پروفسور مجید باقریان راکه در کهگیلویه وبویر احمدظرفیت هپل هپول کردن بیشتر از 400میلیون تومان رانداردبه استانهای بزرگ تحمیل کنند
Iran, Islamic Republic of
دورود بر دكتر پناه و مهندس غريب پور مايه افتخار استاه هستند انشالله سالم و سلامت باشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1