کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص تخصیص اعتبارات و زمین‌هایی که فله‌ای واگذار شده‌اند؛

نامه‌ی سرگشاده شهردار باشت به استاندار کهگیلویه و بویراحمد

20 مهر 1398 ساعت 23:24

لطف الله موسوی شهردار باشت با ارسال نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت: «این همه هکتار از اراضی ملی و زراعی که در این استان برای طرح گردشگری و رفاهی تغییر کاربری داده شده، آیا طرح‌ها اجرا شده یا فقط هدف تغییر کاربری بوده رسیدگی فرمایید.»


لطف الله موسوی شهردار باشت با ارسال نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت: «این همه هکتار از اراضی ملی و زراعی که در این استان برای طرح گردشگری و رفاهی تغییر کاربری داده شده، آیا طرح‌ها اجرا شده یا فقط هدف تغییر کاربری بوده رسیدگی فرمایید.»
به گزارش کبنا، این نامه به شرح زیر است؛

استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر کلانتری
سلام علیکم
از اینکه چندین ماه از مسئولیت حضرتعالی بر سکان استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد می‌گذرد خوشحال وخرسندیم ومی بینیم که با سفرهای مختلف به تهران پیگیر مشکلات وامورات این استان هستید وانتظار هم داشتیم و داریم دراین چند ماهی از مسئولیت شما می‌گذرد با سفر به شهرستان‌ها وتشکیل جلسات سخنان ومشکلات مسئولین از نزدیک می‌شنیدید وچاره اندیشی می‌کردید.
جناب دکتر کلانتری
بیشتر مشکلات هم پول نیست بعضی مدیران زحمت به خود نمی دهند پای کار باشند و پاسخگوی خواسته‌های مردم نیستند فکر می‌کنند که از جیب خودشان می‌خواهند، مشکل مردم را حل کنند، نمی‌دانند، این حق خود مردم می‌باشد.
امادر خصوص شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه‌های هست؛
اولاً؛ باید تشکری داشته باشم از ریاست محترم سازمان وهمه همکارانشون که انصافاً خوب با مدیران شهرستانها در ارتباط وپیگیر اعتبارات هستند.
جناب دکتر کلانتری هم ما خوب میدانیم که گرفتن اعتبارات با این وضعیت اقتصادی مملکت کار ساده‌ای نیست وهم اینجا ازمجمع نمایندگان استان حضرتعالی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی تشکر می‌کنیم آمار و ارقامی هم که درخصوص اعتبارات استانی اعلام شده رضایت بخش و برای استان ما آمار خوبی است
اما سئوال اینجاست؛
دکتر عزیز این آمار چقدر به واقعیت نزدیک است.
چند درصد این آمار تخصیص داده می‌شود.
مدیران دستگاه‌ها چند درصد این تخصیص جذب می‌کنند.
چند درصد اعتبارات و یا تخصیص سال گذشته برگشت خورده به خزانه دولت علت چه بوده.
چند درصد این تخصیص‌ها در ده روز آخر با فشار سازمان و خزانه استان به مدیران جذب شده و نحوه جذب در این ده روز که امکان زمان برگزاری مناقصه هم نبوده، چطور بوده.
و...
از حضرتعالی انتظار می‌رود اولاً امار اعتبارات هر شهرستان به واقعیت نزدیک باشد نه اعتبار برروی کاغذسه میلیارد ولی تخصیص هشتصد تومان باشد.
چون سالهای قبل همینطور بوده در صورت نیاز آمار هست می‌دهیم خدمتتون.
چون هر چه اعتبار پیش بینی شده دقیقتر باشد دستگاه به اندازه همون آمار واعتبار هزینه می‌کند وبدهی کمتری دارد.
پیشنهاد می‌دهیم خدمتتون دستگاهای که سال گذشته نتوانسته‌اند اعتبارات جذب کنند و به خزانه برگشت خورده، امسال اعتباری کمتری به ان داده شود.
جناب دکتر کلانتری من در عجبم؛
چرا مدیر بعضی دستگاها حاضرهستند اعتبارش برگشت بخورد ولی حاضر نیستند بابت بخشی از بدهی خود در خصوص عوارضات به شهرداری‌های استان که این روزها وضعیت خوبی ندارند، بپردازند.
مگر شهرداریها نباید به حق وحقوق خود برسند انتطار می‌رود موضوع بسیار مهم پیگیری فرمایید و بی تفاوت نباشید.
و در پایان این همه هکتار از اراضی ملی و زراعی که در این استان برای طرح گردشگری و رفاهی تغییر کاربری داده شده، آیا طرح‌ها اجرا شده یا فقط هدف تغییر کاربری بوده رسیدگی فرمایید.
در پایان برای حضرتعالی و سایر خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی ایران ارزوی موفقیت دارم.
-------------------------------------------------------------------
خادم همه عزیزان لطف اله موسوی شهردار باشت
 


کد مطلب: 413864

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/413864/نامه-ی-سرگشاده-شهردار-باشت-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1