تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۱۳۸۳۸
سخن یک دانشجو با حاج عدل و وزیر راه و شهرسازی

از ماست که بر ماست؛کلاغ پَر،وعده های هاشمی به دیشموک پَر

لقمان صادقی
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
از ماست که بر ماست؛کلاغ پَر،وعده های هاشمی به دیشموک پَر
کبنا ؛یکی از جوانان اهل دیشموک با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنا نیوز از وضعیت راه های مواصلاتی و تصادفات جاده ای گلایه کرد که از نظر خوانندگان می گذرد؛
متن ارسالی؛بسم الله الرحمن الرحیم
محضرنماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب عدل هاشمی،وزیرمحترم راه و شهرسازی کشور و مدیرکل محترم راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد:
باسلام،باتوجه به مشکلات و حوادث عدیده ای که طی سالهای گذشته دربحث های مواصلاتی و ارتباطی داشتیم آیا راه های ارتباطی حال درخورشأن مردم منطقه ی چاروسا و دیشموک میباشد؟
جناب آقای هاشمی آیا از راه ارتباط ومرز بین استان کهگیلویه وبویراحمدبه سمت استان خوزستان خبردارید؟!
مگرچند اتفاق دیگر باید رخ دهد تا یک ذره دلتان به حال این مردم بسوزد؟جناب هاشمی شما قضیه گازرسانی رادر دست اقدام گرفتین وگویا تمام مشکلات دیگر رابه دست فراموشی سپردین،آیا ازقضیه ی انشعابات گازی مناطق مااطلاع دارین؟به راستی قضیه ی آب آشامیدنی این مردم چه شد؟
نماینده ی شریف شهرستان های کهگیلویه،چرام،بهمئی و لنده قضیه راه های ارتباطی باید چقدر تلفات بدهند تا ازخوابی که خودتان راگریبانگیرش کردین،بیدارشوید؟
آیامدیرکل راه استان ک.ب ازاین حوادث خبردارند ومیدانند که راه ارتباطی استان خوزستان شده کشتگاه این مردم،آیاشمابر مدیرخود و مدیرکل استان بر مدیر راه شهرستان نظارت دارید؟
اگربه فکرمردم نیستید استدعا داریم که حداقل راه رفت و برگشت خود و مسئولان اداره راه رابرای تشریف آوردن و دادن وعده و وعیدهای الکی و توخالی اصلاح کنید.
چرا باید تنها هنر اداره راه استان را لکه گیری محور اصلی دیشموک-چاروسا به مرکزشهرستان بدانیم وچرا برای راه مرزی خوزستان به استان ما ازغرب شهر دیشموک اقدامی صورت نمیگیرد؟
متاسفانه شاهدیم که یک به یک عزیزان خود را براثر عدم ایمنی کافی این محور و عدم مدیریت لازم و ندانم کاری و سهل انگاری مسئولان کشوری،استانی،شهرستانی و...ازدست میدهیم.
جناب آقای هاشمی تا انتخابات چیزی نمانده و مردم بیصبرانه منتظرتبلیغات توخالی امثال شماهاست و گاهی به این نتیجه میرسیم که چوب این مسائل را خودمان به خودی زدیم و باید ضرب المثل معروف[ازماست که برماست]راسرلوحه ی سخنان و عملکرد شماها قرار بدیم.
خواهش میکنم اگرهزینه ها و سرمایه گذاری خصوصی شما در نقاط مختلف کشور تمام شده حداقل به حرمت آراء این مردم ازخواب بیدارشوید،جناب حاج هاشمی آیا تا الان سخنرانی های شما در منطقه ی دیشموک بدون حاشیه و درگیری به اتمام رسیدند؟
چراباید بحث های شخصی خودتان را جلوی مردم ما به رخ همدیگر بکشین تابیش از این ازکار و عملکرد شما گله مند باشیم؟
چرا چسبیدین به افرادی خاص که به جزمنافع شخصی دنبال مسائل عمومی نیستن،
آیا وعده های قبلی و عملکرد حال حضرتعای مثل بازی [کلاغ پر]نیست؟!
جناب حاج هاشمی مدیریت شما را مثل تن صدایتان در ایراد سخن هایتان خواهانیم.
خواهشمندیم که بانظارت مستقیم حضرتعالی و وزیرمحترم راه وشهرسازی بامدیرکل و مدیرراه استان وشهرستان فکری اساسی داشته باشین تابیش ازاین شاهدحوادث ناگوار و تلخی دراین مناطق نباشیم.
من الله التوفیق
-----------------------------------------------------------------------------------------------
لقمان صادقی -دانشجوی رشته مهندسی عمران-موسسه مردم نهادبیان واتفاق نوین دیشموک
نام شما

آدرس ايميل شما

زنگوا
Iran, Islamic Republic of
راست میگه در حال حاضر
۱_ ۱۰۰۰ نفر در پتروشیمی کلاچو مشغول به کار هستند و محصولات این پتروشیمی به کشورهای ترکیه و اردن و یمن و کره جنوبی و هنگ کنگ صادر میشه.
۲_ همچنین ۱۳۵۲ نفر در سیمان سپو مشغول کار هستند و محصول درجه یک سیمان این کارخانه به کشور اسپانیا و مراکش صادر میشه.
۳_ فسفات چرام تنها با افتتاح فاز اول ۵۰۰ نفر را بومی بکار گرفته و فسفات با درجه خلوص بالا به ارژانتین و بولیوی صادر میشود‌.
۴_ نیترات دیشموک ۷۶۰ نفر فقط از ایل غیور بهمئی را شاغل نموده و و محصول ترکیبات نیترات این معدن به کشورهای تانزانیا و لیرتلخک صادر میشه.

۵_ تمام ورودیهای شهر دهدشت به سبک ورودی شهرهای مگا سیتی دنیا از جمله بمبئی و توکیو و میلان و استکهلم سوئد طراحی و اجرا شده اند بطوریکه بعد از ساعت ۸ شب عبور و مرور به قیمت جان انسانها تمام میشود.
۶_ هدیه ی مرد عمل به مردم غیور ضرغام آباد زیرسازی و اسفالت جاده بین ضرغان آباد وتنگ سپو بوده بطوریکه مسابقات دوچرخه سواری جنوب ایران در آن قابل اجراست.

۷_ کارخانه لوله سازی بهمئی در حال اتمام است و در حال حاضر ۷۶۰ مفر جوشکار و بتن کار و پیمانکار و کباب کار و ذرت بلال کار در آن مشغول بوده و همه از ایا سترگ گرمسیر هستند.

۸_ فرودگاه دهدشت از نوع فرودگاه چهار بانده به سبک فرودگاه بین المللی سنگاپور است و ز همین جا از راننده گریدر اداره راه تشکر میکنم که با یه رفت و برگشت و تسطیح ۱۰ سانتی متری افق بالایی خاک توانستن این فرودگاه را طراحی و اجرا و حتی افتتاح نمایند.

این بود مجموعه شعارهای انتخاباتی مردی از جنس عمل.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1