تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : ۴۱۲۹۸۴
تحلیلی بر نامه‌ی تاجگردون به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

فرار رو به جلوی تاجگردون

صدرالله نعمت زاده
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
فرار رو به جلوی تاجگردون
کبنا ؛ تاجگردون را باید مرد رفتارهای محیرالعقول خواند. یک روز شهرستانش را بی مشکل می‌خواند، روز دیگر صحبت از توزیع پول در انتخابات می‌کند، بر درب یک مرکز درمانی در گچساران شبیه برخی فیلم گنگستری هالیوودی قفل می زند و در آخرین مورد نیز توپی را که قبلاً با گل به خودی در دروازه دارد به میدان بقیه پرت می‌کند تا یک بار دیگر استان را درگیر حاشیه‌ای نماید که نه برای کارگران سد چم شیر نان می‌شود و نه برای کارگران شهرداری حقوق.
 طنز نامه تاجگردون به آنجا بر می‌گردد که وی پیش از این اولاً مدعی بود گچساران و باشت گلستان شده است و در ثانی این گلستان شدن تنها و تنها محصول عملکرد و پیگیری‌های وی بوده است.
 اما حالا این نامه نشان می‌دهد نه آن گونه که تاجگردون ادعا می‌کرده است گچساران گلستان است و نه هم وی حاضر است مسئولیت مسائل مربوط به حوزه انتخابیه‌اش را بپذیرد.
 تاجگردون که همه او را به لابی گری و اعمال نفوذ در مجلس می‌شناسند و با هر مقامی و مسئولی سر بودجه قدرت چانه زنی دارد، حال چه شده است که توان تأمین و پرداخت مطالبات کارگران سد چمشیر گچساران را ندارد؟؟!!
 وی بارها حاضر به ایجاد حاشیه و بحران در استان شد تا صرفاً اقتدار و لابی خود را به رخ بکشاند و وزرا و مسئولین را بدون رعایت پروتکل‌های مربوطه مستقیماً به گچساران برده است که در بین این مسئولین وزیر کار نیز بوده است و حال سؤال این است که آقای تاجگردون نخواسته است و یا نتوانسته و یا اساساً چنین موضوعی برایش اولویت نبوده است که فریادهای کارگران سد چم شیر را که گوش عالم را کر کرد بشنود و برای آن راه چاره‌ای بیندیشد.
نامه تاجگردون همان گونه که در ابتدا آمد بیش از آنکه در پی حل مسئله باشد به نظر می‌رسد بیشتر کارکردی انتخاباتی دارد و باید بعد از این بیشتر و بیشتر شاهد این رفتارهای خلاف تمام قواعد سیاسی و وظایف نمایندگی از سوی جناب تاجگردون باشیم.
رفتارهایی از این دست بیش از آنکه به شان و جایگاه استانداری ضربه بزند شأن نمایندگی را به حاشیه می‌برد و تصویری «بد» و قلدرمابانه از نمایندگی مجلس در ذهن مردم به جا می‌گذارد.
در وضعیت نامطلوب اقتصادی و توسعه نامتوازن و عقب مانده استان آرامش و همدلی میان همه ارکان لازم است ولی به نظر می‌رسد برخی‌ها صرفاً در پی برنامه‌های انتخاباتی خود هستند و مشکلات و گرفتاری‌های مردم برایشان اولویت نبوده و نیست.
البته در این میان بهتر آن است که مسئولین دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه استاندار برکنار از این حواشی مسیری را که برای خدمت به مردم انتخاب کرده‌اند ادامه دهند و همچنان وقعی به این رفتارها و فشارها ندهند.
 
 ------------------------------
صدرالله نعمت زاده
-------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر که متوجه شده این قدرت را دارد از دست میدهد دیگر تمرکزی ندارد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1