تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۱۲۸۸۱
نگاهی به حوزه سیاسی کهگیلویه و بویراحمد؛

معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد تغییرات را از مدیران کل حوزه خود شروع کند

۱۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد تغییرات را از مدیران کل حوزه خود شروع کند
کبنا ؛یکی از تصمیمات صحیح و قاطع کلانتری تغییر در حساس‌ترین معاونت استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود که از مطالبات مهم افکار عمومی و سیاسیون استان بود که با ضعف استاندار پیشین بر زمین ماند اما کلانتری با شناسایی این ضعف جدی اقدام به جراحی آن نمود.
این حرکت اگر چه با مقاومت و فشار زیادی از ناحیه نمایندگان مجلس و برخی دیگر روبر شد اما با پافشاری و پیگری کلانتری، احد جمالی رسماً به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار کار خود را آغاز نمود.
علاوه بر اینکه جمالی باید پاسخگوی کم کاری‌ها و کمبودهای دو سال گذشته باشد زمستان امسال انتخابات مجلس را پیش رو دارد که حساسیت‌های کاری این حوزه، پرتلاطم و بسیار جدی است.
معاونت سیاستی استانداری یک حوزه اجرایی و ستادی عریض و طویل است که با سایر حوزه‌های امنیتی، سیاسی، اجتماعی و دانشگاهی ارتباط مستقیم و هم پوشانی دارد.
 نگاهی اجمالی به هر کدام از این بخش‌ها به خوبی نمایان می‌سازد که در وضعیت مناسبی قرار ندارند و روزانه شاهد بحران‌های فزاینده ای در بخش‌های مختلف هستیم.
برای نمونه در مهم‌ترین حوزه ستادی در این معاونت یعنی حوزه سیاسی و انتخابات در دو سال گذشته شاهد تولید حاشیه‌های کاری و سیاسی زیادی بودیم. در جایی که باید منشا همدلی نیروهای حامی دولت و موتور محرک برای فعالیت سیاسی و دانشجویی باشد آنچه که نمایان بود، ایجاد برخی روابط محفلی و تلاش برای پل زدن دوستی و آشنایی‌های شخصی بود و که منتج به وضعیتی گردبده که استان امروز به آن مبتلاست آن ایجاد و تعمیق بی اعتمادی و عداوت در میان گروه‌ها و نیروهای سیاسی حتی حامیان دولت بیداد می‌کند.
حوزه کاری علی پرواز نقش مهمی در روند برگزاری انتخابات دارد ولی پرواز در دور قبل در کهگیلویه نشان داد که برای این عرصه کمترین آمادگی را ندارد و نه تنها نمی‌تواند از ایجاد بحرانی پیشگیری کند یا آن را مدیریت کند که در تشدید بحران میان نیروهای اصلاح طلب در کهگیلویه نقش بازی کرد.
وضعیت حوزه اجتماعی به مراتب از حوزه سیاسی و انتخاباتی حادتر است، آقای میرمحمدی شش سال تمام است در یک جای راحت جا خوش کرده است و با آمد و رفت با همان خودروی استانداری و حضور در برخی جلسات قانع است. بحران فزاینده خودکشی، به همراه تعطیلی و بی عملی مطلق دستگاه‌های اجتماعی از جمله سازمان بهزیستی استان از نتایج مدیریت پر هزینه میرمحمدی در این بخش است.
میرمحمدی نیز نه تنها تاکنون تلاشی برای بهبود این وضعیت نداشته است که در بیشتر موارد و عمر کاری خود دنبال رایزنی برای جلوس بر صندلی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.
وضعیت دستگاه‌های فرهنگی به عنوان دستگاه‌های تحت نظارت معاونت سیاسی و امنیتی نیز وضعیت نگران کننده ای است. تعطیلی اقل اصطلاحی است که برای این دستگاه‌ها به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توان به کار برد. هنرمندان به حال خود رها شده‌اند و استان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتخاب یک مدیرکل نیز عاجز هستند.
اگر بخواهیم بقیه موارد را بررسی کنیم شرایط بهتری نخواهیم دید و بخشی از این وضعیت نتیجه انفعال محض معاون سیاسی و امنیتی قبلی بوده است.
 همه این موارد منهای برخی فرمانداری‌ها از جمله فرمانداری چرام است که نه تنها پیشرفتی نداشته‌اند که به روزمرگی و انفعال کامل خو گرفته‌اند.
 حال در چنین شرایطی انتظار از احد جمالی و در سطحی بالاتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اصلاح و تغییرات اساسی در این حوزه کاملاً احساس می‌شود.
 هر چند هر تغییری یقیناً با فشارهای زیادی مواجه خواهد شد ولی استاندار اگر می‌خواهد راه احمدی را نرود باید هر چه سریع‌تر اقدام نماید.
 ------------------------------------
محمد رحیم پور
-------------------------------------
کبنا نیوز؛ این مطلب دو روز پیش برای این سایت خبری ارسال شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جما لی دکتر از خانواده شهید است وبا هیچ کسی تعارف ندارد دکتر از جانبازان انقلابی وباتجربه در همه امور بکار بگیر . تا مردم این دیار همیشه ذهن مثبتی
نسب شما داشته . باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شاهکار متن این جمله بود :
"آقای میرمحمدی شش سال تمام است در یک جای راحت جا خوش کرده است و با آمد و رفت با همان خودروی استانداری و حضور در برخی جلسات قانع است".
مرحبا نویسنده محترم .‌
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اگر پرواز رفت یعنی همه اصلاح طلبان رفتند ، نویسنده محترم اینطور نبست که شما نوشتید پرواز میماند ، خودتو خسته نکن ،میر محمدی میماند خودتو خسته نکن کلانتری بیدی نیست که با این بادها بلرزه و گوش به من و تو بگیره داره خدمت میکنه بزارید کارشو انجام بده به مردم کمک کنه مطمئن باش خبری نیست
اکارشناس استانداری
Iran, Islamic Republic of
تنها مدیری که بدون وابستگی به نمایندگان وتملق وچاپلوسی دیگران ماندگارشد وخواهد بودمیرحمدی است وکارنامه ایشان دراین چندسال کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی ازجمله خودکشی وصلاق واعتیادوسروسامان دادن به حاشیه نشینی بود کمی انصاف خوب است
دنا
Iran, Islamic Republic of
این سایت فقط کارش تخریب است احتمالا ازجایی ساپورت میشود،تف براین دنیا
مردم
Iran, Islamic Republic of
خلاصه بفرمایید استانداری را به حامیان کاندیدای اصولگرای شکسته خورده بدن.حرف مفت . تمامیت خواهی یعنی همین.استاندار نباید فریب افراد مغرض را بخورد.
سیدعلی محمودی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
بنده سید علی محمودی از دهستان سادات محمودی،روستای درب کلات
نویسنده محترم از اینکه مطالب غیر مستند را پخش و اذحان عمومی را مشوش می کنید تشکر،
شما ها که سخنگو اون دسته از افرادی هستید ک شما رو ساپورت مالی میکنن،و وظیفه خود ک نشر مطالب صحیح و درست است را انجام نمی دهید،
شما ی زحمت بکشید ی سر به استانداری بزن بیین تنها مدیر کلی ک همیشه سر وقت در محل کار حاضر میشه،حضور حداکثری در جلسات مربوط به حوزه خود را در کل استان داره حاج اقا میر محمدی هستش،حاج اقا اگه دنبال پست بهتر به قول شما بود الان داخل یکی از وزارت خانه ها بود،ولی بدون پول گرفتن از چند نفر خاص برای تخریب حاجی فایده نداره،سعی کن بچه هاتو با پول حرام بزرگ نکنی،
سید علی محمودی
کارشناسی برق از دانشگاه اصفهان
Iran, Islamic Republic of
بهتره بدونی که استان ما از نظر آمار طلاق جز پنج استان اول هست. اگر جناب میرمحمودی شما کار میکرد و فعال بود که جایگاه استان این نبود.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر جمالی آقای پرواز حوزه کاری شما را دربین تمام دستگاههای اجرایی ازجمله سفارشات وفشار آوردن به مسئولین جهت تعیین پست های سازمانی برای افراد فاقد شرایط زیرسوال برده لطفا پس ازتحقیق وبررسی ایشان را ازاین سمت کنار بگذارین.
حسن
Iran, Islamic Republic of
ولا همش در حد حرفه ،، پاکسازی کامل کنید درحوزه های مختلف استانداری تا برای این مردم شریف و همیشه در صحنه کار شود ،،به خدا اکثر واحدها در خواب غفلت هستند ،،خیلیهاشون جا خوش کرده اند ،، ملک پدری اشون که نیست .،تحول ایجاد کنید تا انگیزه بالا رود برای پیشرفت .،نه فقط جلسات سوری برگزار کنید جهت پیگیر هستید ،، همه اش کشک و پشمه ،، تو را خدا مردم گناهی نکرده اند ،، حقشون بالاتر از این چیزهاست
امیر
Iran, Islamic Republic of
مغرضانه نوشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا از موسی خادمی و کرامت کریمی که عامل اصلی تفرقه بین اصلاح طلبان کهگیلویه بودند نامی نبردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کینه توزانه و بسی مغرضانه نوشتید که هیچ انصافی در نوشته ات نبود!
Iran, Islamic Republic of
بنظرم آقای میرمحمدی که قریب 6 سال است مسیولیت دارد و تقریبا هر آنچه را بلد بوده انجام داده است.
وقت آن است نیرویی جوانتر و پرتلاش تر با ایده های بهتر توسط آقای جمالی عزیز برای این پست انتخاب شود.
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جمالی از خانواده شاهد میباشد واز ایثار گران هشت سال دفاع مقدس وفردی انقلابی ودلسوز می باشد لذا شایسته است .از افر اد دلسوز انقلاب وجانبازان با همکاری استاندار محتر م در در سمت های مدیریتی استان استفاده کنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1