کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت / سید محمد تقی علیزاده

اجماع اصولگرایان به نفع تاجگردون خواهد بود

سید محمد تقی علیزاده

22 شهريور 1398 ساعت 8:10

قطعاً این اجماع در آینده به شکست خواهد رسید و در اجرایی کردن اجماع به نوعی نامحسوس کارشکنی خواهد شد و از حمایت قوی و قدرتمند در اجماع صورت گرفته خودداری خواهند کرد.


متن ارسالی؛ اگر اجماع گردد و کاندیدهای مطرح و احتمالی به روی یک نفر اجماع کنند اما این اجماع بر اساس استدلال و صمیم قلب و راستگویی  و صداقت نباشد.
 قطعاً این اجماع در آینده به شکست خواهد رسید و در  اجرایی کردن اجماع به نوعی نامحسوس کارشکنی خواهد شد و از حمایت قوی و قدرتمند در  اجماع صورت گرفته خودداری خواهند نمود.
  همین عدم صداقت و حمایت و لجبازی در  اجماع باعث می‌شود که آرای  پراکنده و سر در گم زیاد گردد و اجماع به نتیجه خود در انتخابات نرسد بلکه به نفع رقیب صحنه  انتخابات تغییر پیدا  خواهد کرد و اگر اجماع صورت نگیرد و به نتیجه واحدی نرسند هر کاندیدی برای به دست آوردن رأی بیشتر تلاش وافری خواهد نمود.
 ضمن اینکه از آرای رقیب اصلی نیز خواهند  کاست  و  لذا اجماع به نفع تاجگردون و عدم اجماع به ضرر تاجگردون خواهد بود در چنین صورتی آرای اصولگرایان در مجموع کل  در اجماع کمتر و در غیر اجماع  بیشتر خواهد بود و آرای آقای تاجگردون ضمن اول شدن اما در جذب آرا نسبت به دور قبل بسیار کمتر خواهد بود.
به هرحال چونکه صداقت در جبهه اصولگرایان نیست اجماع نگردد بهتر خواهد بود لیکن این مردم  هستند که تصمیم نهایی را خواهند گرفت که چه کسی صلاحیت احراز این پست را دارد.
--------------------------------------------------------
 سید محمد تقی علیزاده فعال سیاسی
--------------------------------------------------------


کد مطلب: 412674

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/412674/اجماع-اصولگرایان-نفع-تاجگردون-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1