تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۲۴۲۱
نگاهی به انتصاب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد؛

از چاله «دیودیده» به چاه «حسین‌پور»

داریوش بهنیازاده
۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
از چاله «دیودیده» به چاه «حسین‌پور»
کبنا ؛ داریوش بهنیازاده - فعال رسانه‌ای؛ به راستی از معدن و صنعت و تجارت در استان چه دستاورد ممتاز و چه اقدام خلاقانه‌ای با مدیریت‌های اخیر داشته‌ایم. باید واکاوی و تحلیل و تفسیر کرد که به نسبت استان‌های هم طراز خود چه حرکت رو به جلویی در صنعت داشته‌ایم کدام معدن را از مهجوریت و پنهان بودن به مرحله استخراج که هیچ اکتشاف رسانده‌ایم و مهم‌تر از همه در زمینه تنظیم بازار و جلوگیری از بی‌انصافی و اجحاف و گران‌فروشی و کم فروشی چه کاری برای مردم استان کرده‌ایم.
در خبرها شنیدیم که بالاخره پس از 7 سال مدیریت طولانی داریوش دیودیده با همه خوبی‌ها و بدی‌ها تلاش‌ها و کم‌کاری‌ها سالار حسین‌پور جای وی نشست که خود جای تحلیل و تفسیر دارد.
سوال اصلی از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد این است که اگر بنا به ادامه کار قبلی‌ها نبود این انتخاب و انتصاب هر چند موقتی چه توجیهی دارد آقای حسین‌پور و دوستان و همکارانش در اداره بازار امتحان خود را پس داده‌اند‌.
باید به استاندار محترم گفت که اگر بازار و صنعت و معادن با این روش مدیریتی جوابگوی مردم و اقتصاد کشور و استان بود اجازه می‌دادید خود مدیر قبلی هشت سال مدیریتی در دولت تدبیر را پشت سر می‌گذاشت و لااقل اگر کاری هم انجام نمی‌شد یک رکورد برای آقای مدیر باقی می‌ماند.
اما آنگونه که شنیده‌ایم استاندار محترم حقیقتا از وضعیت بازار و صنعت و حوزه معدن نگران است و بالطبع از مدیریت سابق رضایتی نداشته که به فکر اصلاح مدیریتی در این سازمان مهم بوده است و با یک تحلیل خیلی ساده درمی‌یابیم که کلانتری هیچ‌گاه خودرا از چاله به چاه نمی‌اندازد و قطعا مشاورانی دارد که به کمک آن‌ها فردی خارج از دایره مدیران امتحان پس داده را برای این کار سخت و سنگین معرفی کنند و البته خوب می‌داند که مدیریت دیودیده و حسین‌پور از یک جنس است.
اما اگر وزیر محترم صمت و معاونین و مشاورینش با همراهی نمایندگان در معرفی سرپرست جدید نقش داشته‌اند باید به آن‌ها نیز گفت که با چنین اقداماتی قطعا یا شناختی از افراد ندارید و یا اینکه حساب شده و از روی برنامه‌ای غیر از تنظیم بازار و حرکت دادن چرخ صنعت دست به چنین اقدامی زده‌اید.
نتیجه کلام اینکه با چنین انتخاب‌های امتحان پس داده‌ای نباید به آینده این سه حوزه مهم و استراتژیک چندان خوشبین بود چرا که این نسخه پیچیده شده از مرکز درد مردم را درمان نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخه تنها فرد باسواد صنعت بغیر حسین پور کی بود طی ۱۰ سال اخیر تنها کسی که جرات میکرد جلوی دوربین سیما برود کی بود غیر غرزورزی چه چیز دیگر میتواند باشد شما نه بازاری هستید و نه بازار را می شناسید بهترین زمان اصناف در این شهر زمانی بود که حسین پور رئیس اداره اصناف بود
Iran, Islamic Republic of
مسئولین استان همگی خوب جلوی دوربین حرف می زنند ولی کسی کاری نمی کند
جواد
Iran, Islamic Republic of
چه بی اخلاقی بل تا
حسین پور بکو
نانا
Iran, Islamic Republic of
حالا جالب اینجاست که استانداری از این انتصاب اعلام بی اطلاعی کرده خیلی جالبه .....
Iran, Islamic Republic of
لطفأ آقای حسین پوررابادیودیده مقایسه نکنید
حسین پور توانمند وبادانش است
ستار
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت مردم مظلوم وستم ديده بويراحمد كه اينقدر كوركورانه راي دادندراي به مي دادند ثواب بيشتري داشت
علی
Iran, Islamic Republic of
بدترین انتخاب .انتخاب بدون فکر
سمیرم
Iran, Islamic Republic of
خدا حسین پور را توفیق دهذ اتفاقا قبلا یه بار بهش مراجعه داشتیم در تهیه لاستیک کامیون منطقی و عادل بود خدا خیرشان بده
Iran, Islamic Republic of

مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی سازمان صنعت معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من اگر قدرتمند بودم اولین کاراین بودکبنا را تعطیل میکردم که برای دوتا خواننده بیشتر هرمطلب بی سروتهی ومینویسه. انشاله حق کسانی که اینجوری میخوایدیکطرفه خوردشون کنید تو گلوی خودتون وخانوادتون گیرکنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1