کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفتر نماینده کهگیلویه به جوابیه‌ی میراث فرهنگی پاسخ داد؛

بوی چاپلوسی مشمئز کننده از جوابیه‌ی میراث فرهنگی کهگیلویه بلند شده است

9 شهريور 1398 ساعت 22:33

اظهار نظر در مورد انتخابات (آرزوی استانی شدن انتخابات)، عملکرد نماینده مجلس و افراد، حتی اشخاص حقوقی هیچگونه ارتباطی با حوزه کاری و مسئولیتی اداره میراث فرهنگی ندارد. بیان آمال، اغراض و عقاید شخصی که بوی چاپلوسی و ابراز وجود مشمئز کننده آن به مشام خواننده مطلب می‌رسد به هیچ وجه زیبنده و در حوزهٔ سازمانی و عملکردی روابط عمومی یک اداره نیست.


متن ارسالی؛ دفتر ارتباطات مردمی نماینده  شهرستانهای 4 گانه در مجلس شورای اسلامی به جوابیه میراث فرهنگی شهرستان (کلیک کنید) واکنش نشان داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد:
بسم الله الرحمن الرحیم، مدیر محترم سایت کبنا نیوز با سلام و احترام در خصوص مطلب منتشر شده از سوی روابط عمومی اداره میراث فرهنگی[کلیک کنید] و در پاسخ به آن اداره، مطلب زیر ارسال می‌گردد ضمن سپاس از همکاری، مستدعی است نسبت به انتشار آن اقدام فرمایید.
در ابتدای مطلب میراث فرهنگی شهرستان آمده است [میراث فرهنگی آیینه تمام نمای هویت فرهنگی است] غافل از اینکه خود به این مطلب معتقد نیست و نمی‌داند دفاعیه‌ای که منتشر نموده نه تنها در این قاموس نمی‌گنجد بلکه خارج از وظیفه سازمانی‌اش نیز می‌باشد.
اظهار نظر در مورد انتخابات (آرزوی استانی شدن انتخابات)، عملکرد نماینده مجلس و افراد، حتی اشخاص حقوقی هیچگونه ارتباطی با حوزه کاری و مسئولیتی اداره میراث فرهنگی ندارد.
 بیان آمال، اغراض و عقاید شخصی که بوی چاپلوسی و ابراز وجود مشمئز کننده آن به مشام خواننده مطلب می‌رسد به هیچ وجه زیبنده و در حوزهٔ سازمانی و عملکردی روابط عمومی یک اداره نیست.
اینکه نماینده مجلس کیست، چه پتانسیل و یا ضعفی دارد و چگونه صحبت می‌نماید و مخاطب اظهاراتش کیست هیچگونه ارتباطی با میراث فرهنگی ندارد.
عنوان نمودن عبارات رأی مشروط و بلاشرط مردم و عملکرد نماینده پس از انتخابش و اینکه رئیس یک کمیسیون مجلس در سطح کشور و استان در ارتباط با سایر پروژه‌ها چه اقدامی انجام داده چه ارتباطی با میراث فرهنگی دارد!؟
مایهٔ تعجب و تأسف آن است که این موارد از جایگاه ارزشمند روابط عمومی میراث فرهنگی بیان شده است؟!
به راستی وظیفه مراجع مافوق اداری و بازرسی در اینگونه موارد حساسیت زا، شبهه برانگیز، تشویش افکار و تحریک آمیز چیست؟
در بخشی از جوابیه اداره میراث فرهنگی کهگیلویه از مکاتبات نماینده مجلس در جهت تخصیص اعتبار 24 میلیارد تومان به بافت فرسوده و نیز اقدامات قابل توجه مدیرکل میراث فرهنگی در جهت پیگیری و توسعه زیر ساخت های گردشگری و بی تفاوت نبودن وی سخن گفته شده در حالیکه چند وقت پیش به اذعان رسانه‌ها مدیر اداره میراث فرهنگی به دلیل بی توجهی مدیر کل به موارد فوق، در محل کار خود حاضر نشده و استعفا داده بود!
آیا بهتر نیست اداره میراث فرهنگی به جای طرح مواردی که هیچگونه ارتباط و سنخیتی با منشور سازمانی‌اش ندارد به دنبال پیگیری مکاتبات انجام شده برای احیاء بافت فرسوده باشد؟
آیا بهتر نیست روابط عمومی میراث فرهنگی کهگیلویه به جای بیان طرح موارد کلی اقدامات انجام شدهٔ مدیر کل برای توسعه میراث فرهنگی، به وظیفهٔ خود عمل نماید که عنوان نمودن مصداقی آن موارد است؟
در پایان ذکر این نکته لازم است که طرح موارد حاشیه‌ای هرگز خللی در تعامل مجمع نمایندگان استان و عزم سردار هاشمی پور در جهت خدمت به مردم ایجاد نخواهد کرد.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستانهای 4 گانه در مجلس شورای اسلامی


کد مطلب: 412330

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/412330/بوی-چاپلوسی-مشمئز-کننده-جوابیه-ی-میراث-فرهنگی-کهگیلویه-بلند-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1