کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی | صادق حیدریان

عدل هاشمی پور در سراشیبی؛ بی اعتمادی به وعده‌های نماینده کهگیلویه بزرگ

صادق حیدریان

1 شهريور 1398 ساعت 1:04

عدل هاشمی پور در سراشیبی سقوط سیاسی قرار دارد و به نظر می رسد دوران نمایندگی وی به همین 4 سال محدود می شود.


 در یادداشتی که چند وقت پیش در خصوص راز ماندگاری سید محمد موحد نماینده ادوار در پایگاه خبری کبنا ارسال و انتشار یافت، یکی  از افراد نزدیک به عدل هاشمی پور مستقیم به سید محمد موحد حمله و توهین‌هایی روا داشت که باید اذعان کرد شعله‌ای برافروختید که خود در آن خواهید سوخت. 
یکی از ویژگی وکیل مردم این است که با موکلین خود به صدق و راستی صحبت کند.
عملکرد نماینده مجلس کهگیلویه بزرگ به دلیل رفتارهای زیگزاگی و همچنین وعده‌های تکراری به موکلین خود برای رفع مشکلات و عدم توجه به اینکه آیا وعده‌ای که می‌دهد توان اجرایی آن را دارد باعث شده که مردم به تردید به حرف‌های عدل هاشمی پور نگاه کنند.
شفافیت و صداقت در برخورد با موکلین و. مردم بهتر از این است که آنها را آواره تهران و سایر استان‌ها کنی و بعداز مدتی سرخورده و نگران برگردند آیا بازی کردن با آبرو و مال و جان مردم در این شرایط سخت اقتصادی خود زخمی بر زخم‌های دیگر نیست؟
وعده‌های تکراری بدون عمل عدل هاشمی پور به مردم در دو بخش عمومی و فردی باعث شده که میزان بی اعتمادی به نماینده کهگیلویه  زیاد شودو خیلی از هواداران و مشاوران از وی جدا شوند که خود گویای خیلی از مسائل هست.
عدل هاشمی پور در سراشیبی سقوط قرار دارد زیرا نتوانسته به وعده‌های بیشمار و فضایی خود عمل کند.
در سراشیبی سقوط قرار دارد زیرا مردم دیگر توان شنیدن حرف‌های تکراری و بدون پشتوانه را ندارند.
در سراشیبی سقوط قرار دارد زیرا با آمدن رئیسی در دستگاه قضا امید مردم به مبارزه با فساد مدیران و نمایندگان به ویژه در حوزه‌های مالی افزایش یافته است و باید اذعان کرد نه نمایندگی مجلس و نه پست و مقام و لباس مصونیت نمی‌آورد و رئیسی آمده تا ریشه فساد را بخشکاند. 
 عدل هاشمی پور در سراشیبی سقوط سیاسی قرار دارد و به نظر می‌رسد دوران نمایندگی وی به همین 4 سال محدود می‌شود.
 با نگاهی به عملکرد عدل هاشمی پور در حوزه‌های مختلف و نارضایتی مردم از عملکرد وی و همچنین به تاراج رفتن عزت کهگیلویه در دوره نمایندگی هاشمی پور باعث شده بسیاری از امور مورد غفلت قرار گیرد.
آسیب‌های اجتماعی و مشکلات متعدد خودکشی در دیشموک، بیکاری و سرخوردگی جوانان از وعده‌های توخالی عدل هاشمی باعث شده که مردم و خصوصاً هواداران وی در جلسات خصوصی و عمومی به وی به طرق گوناگون نارضایتی خود را اعلام کنند.
مصاحبه یکی از مشاوران جوان وی در تهران بر علیه وی، جدل لفظی دهناد در دیشموک و پیش کشیدن بحث‌های  میلیاردی، نشان دهنده این است که عدل هاشمی پور به پایان راه و سراشیبی سقوط نزدیک است.
انتخابات اسفندماه امسال نشان خواهد داد که مردم راه خود را پیدا می‌کنند و دیگر به وعده‌های دروغ چه در حین کارزای انتخابات و چه بعداز آن وقعی ننهاده و اصلح را انتخاب می‌کنند. 


کد مطلب: 412115

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/412115/عدل-هاشمی-پور-سراشیبی-بی-اعتمادی-وعده-های-نماینده-کهگیلویه-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1