تاریخ انتشار
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۲۱۱۵
یادداشت سیاسی | صادق حیدریان

عدل هاشمی پور در سراشیبی؛ بی اعتمادی به وعده‌های نماینده کهگیلویه بزرگ

صادق حیدریان
۴۹
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
عدل هاشمی پور در سراشیبی؛ بی اعتمادی به وعده‌های نماینده کهگیلویه بزرگ
کبنا ؛ در یادداشتی که چند وقت پیش در خصوص راز ماندگاری سید محمد موحد نماینده ادوار در پایگاه خبری کبنا ارسال و انتشار یافت، یکی  از افراد نزدیک به عدل هاشمی پور مستقیم به سید محمد موحد حمله و توهین‌هایی روا داشت که باید اذعان کرد شعله‌ای برافروختید که خود در آن خواهید سوخت. 
یکی از ویژگی وکیل مردم این است که با موکلین خود به صدق و راستی صحبت کند.
عملکرد نماینده مجلس کهگیلویه بزرگ به دلیل رفتارهای زیگزاگی و همچنین وعده‌های تکراری به موکلین خود برای رفع مشکلات و عدم توجه به اینکه آیا وعده‌ای که می‌دهد توان اجرایی آن را دارد باعث شده که مردم به تردید به حرف‌های عدل هاشمی پور نگاه کنند.
شفافیت و صداقت در برخورد با موکلین و. مردم بهتر از این است که آنها را آواره تهران و سایر استان‌ها کنی و بعداز مدتی سرخورده و نگران برگردند آیا بازی کردن با آبرو و مال و جان مردم در این شرایط سخت اقتصادی خود زخمی بر زخم‌های دیگر نیست؟
وعده‌های تکراری بدون عمل عدل هاشمی پور به مردم در دو بخش عمومی و فردی باعث شده که میزان بی اعتمادی به نماینده کهگیلویه  زیاد شودو خیلی از هواداران و مشاوران از وی جدا شوند که خود گویای خیلی از مسائل هست.
عدل هاشمی پور در سراشیبی سقوط قرار دارد زیرا نتوانسته به وعده‌های بیشمار و فضایی خود عمل کند.
در سراشیبی سقوط قرار دارد زیرا مردم دیگر توان شنیدن حرف‌های تکراری و بدون پشتوانه را ندارند.
در سراشیبی سقوط قرار دارد زیرا با آمدن رئیسی در دستگاه قضا امید مردم به مبارزه با فساد مدیران و نمایندگان به ویژه در حوزه‌های مالی افزایش یافته است و باید اذعان کرد نه نمایندگی مجلس و نه پست و مقام و لباس مصونیت نمی‌آورد و رئیسی آمده تا ریشه فساد را بخشکاند. 
 عدل هاشمی پور در سراشیبی سقوط سیاسی قرار دارد و به نظر می‌رسد دوران نمایندگی وی به همین 4 سال محدود می‌شود.
 با نگاهی به عملکرد عدل هاشمی پور در حوزه‌های مختلف و نارضایتی مردم از عملکرد وی و همچنین به تاراج رفتن عزت کهگیلویه در دوره نمایندگی هاشمی پور باعث شده بسیاری از امور مورد غفلت قرار گیرد.
آسیب‌های اجتماعی و مشکلات متعدد خودکشی در دیشموک، بیکاری و سرخوردگی جوانان از وعده‌های توخالی عدل هاشمی باعث شده که مردم و خصوصاً هواداران وی در جلسات خصوصی و عمومی به وی به طرق گوناگون نارضایتی خود را اعلام کنند.
مصاحبه یکی از مشاوران جوان وی در تهران بر علیه وی، جدل لفظی دهناد در دیشموک و پیش کشیدن بحث‌های  میلیاردی، نشان دهنده این است که عدل هاشمی پور به پایان راه و سراشیبی سقوط نزدیک است.
انتخابات اسفندماه امسال نشان خواهد داد که مردم راه خود را پیدا می‌کنند و دیگر به وعده‌های دروغ چه در حین کارزای انتخابات و چه بعداز آن وقعی ننهاده و اصلح را انتخاب می‌کنند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

سجاد
Germany
والله بالله من نه طرفدار هاشمی هسنم و نه خواهم بود تما در مقابل دوران ربع قرنی نمایندگی موحد خیلی بیشتر کار کرد . موحد و صداقت ؟ این دیگه یک حرف کاملا مسخره هست .
Finland
هر دوتاش در سراشیبی سقوط هستند چه عدل چه موحد
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی کارهای عمرانی زیادی انجام دادن
کارهای فردی ضعیف بودن
مهم پروژهای عمرانی هست که دارند انجام میدن
سرپاریو
Poland
واقعا خود عدل روش میشه بیاد ثبت نام کنه؟ اون از.. که یه آدم بیکار بود و دست فروشی میکرد تو سوق ولی الان‌ شده پیمانکار پروژه های بزرگ اون از ب... بود اومد همه پول های موسسه خاتم الانبیا رو بهش داد و ماشین الات سنگین‌خرید و بیشترین ماشین الات کشور رو داره
مجخهاعل
Iran, Islamic Republic of
طبق شنیده ها بعضی از کاندیدا ها بعلت تخلفات مالی تایید نمیشن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای حیدریان آیاریاست محترم جمهوری به وعده هایش عمل کرد؟عزت کهگیلویه در دستان مردم بزرگ کهگیلویه است .علیرغم اشتباهات نماینده محترم نمی‌شود با کلی گویی همه چیز رابرسر ایشان آوار کرد.درد کهگیلویه کهنه شده، نخبه کشی نکنیم، بیایید با کمک و یاری متخصصان آینده خوبی ترسیم نمائیم. هرگز با آقای موحد و هاشمی پور و بزرگواری تنها، مشکلات حوزه انتخابیه حل نخواهد شد
Romania
شلوغش نکن برادر
اتفاقا عدل توی همین سه سال به اندازه بیست و چهار سال اقایون موحد وبزرگواری کار کردند
دوباره موحد میخاد بیاد چه به گهگیلویه کند
چرام گم شده
Iran, Islamic Republic of
سلام همه وعده ای انتخاباتی چرام عملی شد چرام من آمده ام/ فسفات چرام آماده ام/الان راههای چرام ازچاسخاربه طسوج --ازسرفاریاب به طسوج /چرام- باشت/ چرام گچساران /چرام دهدشت/چرام همه جادرست شدند/بیمارستان ساخت شد/زهکشی زمین های کشاورزی تموم/همه جوانان چرام اشتغال به کارشدندووووووخدمات دیگرسپاس نماینده توانا/بیاکه ما هم آماده ایم//
Iran, Islamic Republic of
اگر خوا‌ خواس همی یه دوره و سر لوو وش نینه...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدارک تحصیلی نماینده های ادوار کهگیلویه:
بهرام تاجگردون لیسانس از دانشگاه شهید چمران اهواز
نجفی رهنانی پنجم ابتدایی
محمد موحد سوم راهنمایی
علی محمد بزرگواری سوم راهنمایی
عدل هاشمی پور ششم ابتدایی
......
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ککا موحد 16سال چه خلی کرد من سر مردم کهگیلویه که ایطو گپ گپو ایزنی؟؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نقد بزرگان هم بچه بازی شده ..
پرستار
Iran, Islamic Republic of
صد درصد عدل هاشمی پور به وعده هایی که داده بود نتوانست جامه ی عمل بپوشاند اما گزینه ی موحد بدترین انتخاب مجدد تاریخ کهگیلویه بزرگ خواهد بود چرا که ۱۶ سال
بدون هیچ گونه تفکر طایفه گرایی اگه امکان داره بفرمایید ۱۶ سال که اقای محمد موحد کاندید بودند کدوم جاده کدوم کارخونه کدوم طرح صنعتی و کشاورزی و...افتتاح شد ،دریغ از یک کارگاه دریغ از یک جاده و ....انشاله که در پیشگاه پروردگار جوابگوی مردم مظلوم کهگیلویه باشند..
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا عالی و زیبا نوشتی بخدا من پشیمانم که بهش رای دادم چندین بار بهش زنگ زدم جواب تلفنم را نمیده
محمد نعیمی
Iran, Islamic Republic of
چون جواب تلفن شمارو نمیده دیگه نباید رای بیاره . خخخخخ . احسنت بر این نطق منطقی
Iran, Islamic Republic of
بازهم این بی اساس زد. اینهمه توهین و افترا میتواند به راحتی پای ایشون رو به محاکم قضایی و دادگاهی باز کنه چون حرفهای و مکتوبات ایشون سراسر می باشند... چرا کاری میکنی که از عاقبتش اطلاعی نداری زبان سرخ سر سبز می دهد برباد... طبق اطلاعات و اخبار واصله این آقا چون از محل کار خوی. به نماینده محترم وقت توهین میکنه. امید است نماینده محترم و عوامل ایشون هرچه سریع تر نسبت به تذکر جدی به صادق حیدریان و شکواییه علیه ایشان اقدام نمایند. در آخر نسبت به سایت محترم کبنا این انتقاد را دارم که هر نوشته و مطلبی را در سایت قرار ندهید و چه خوب است اول با نماینده محترم یا عوامل ایشون نسبت به درج اینهمه توهین و حرفهای بی اساس هماهنگی می کردین بعد وارد سایت قرار میدادین... و من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظر بنده ه طرفدار هیچکدام از نمایندگان نبودم ونیستم عدل هاشمی همان چهارسال به اندازه شانزده سال موحد ه هیچی به اندازه پنجاه سال دیگه هم موحد تو مجلس باشه خدمت به مردم انجام داده نمونش گاز رسانی به روستاهای محروم کهگیلویه بود
Iran, Islamic Republic of
شما الان عدل هاشمی رو محکوم کردید. برادر چرامی با چه مدرک و سندی حرف خود را تایید میکنید؟چرا ندانسته و سربه هوا حرف میزنید؟ مطمئن باش تموم خواهد شد... ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی/این ره که تو میروی به ترکستان است
شمس اله قنبری
Romania
با سلام واحترام به خوانندگان محترم و تقدیر وتشکر از مطالب وخبرهای ارزنده سایت کبنا نیوز
در زمانی که کشور در بدترین شرایط اقتصادی سال های خود به سر می برد ونارضایتی مردم از تمامی مسئولین کشور حتی رئیس جمهور محترم به اوج خود رسیده ، فقر اقتصادی رمق کشورمان را در جای جای این مرز وبوم به نفس آخر رسانده است به نظر بنده هیچ انتظاری نباید از سردار عدل هاشمی ودیگر نمایندگان مجلس داشت .
گرچه سردار هاشمی در زمانی وعده هارا به مردم داده بود که رئیس جمهور هزاران برابر این چنین وعده های را به مردم داد بود وتازه شرایط اقتصادی مملکت به این بحرانی نبوده است با تمام این تفاسیر سردار هاشمی از عملکرد خوب وقابل تقدیری برخوردارند که جادارد به جای بستن چشمان خود به روی حقایق با واقعیت و با وجدانی صادق به آنان نگاه کنیم .ابتدای برگزیده شدن سردارعدل هاشمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تنها راه پیشرفت شهرستان و توسعه آن را حمایت تمام و کمال نخبگان دانست و فرمودند : از تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی انتظار کمک در این زمینه را دارم. چه کسی از نخبگان وصاحب نظران به کمک ایشان شتافت ،من یا شما.
تنها در یک منطقه محرم که حتی خودمان آن را آخر دنیا می خوانیم کار پیش نمی رود .
اما عملکرد سردار را در این حال روز تحریم های همه جانبه برایتان عرض خواهم کرد تاشاید خوابزدگی مردم به بیداری اندیشها وپلک های سنگینشان مبدل شود.
۱- جاده پاتاوه_ دهدشت که مصوبه رهبری و یک پروژه ملی بود از سال ۸۵ آغاز و اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی به آن تزریق شد اما روند احداث و تکمیل آن دچار وقفه شده بود، هم اکنون با همت سردار هاشمی پشرفت قابل ملاحظه ای داشته است ودر حال احداث آن می باشند.
۲- جاده لنده به تراب در یک‌سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و با احداث این جاده، مسیر مردم شهرستان لنده به مرکز استان و حتی مرکز کشور کوتاه‌تر می‌شود.
۳- جاده بهمئی به ابولفارس که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده
۴- تعداد ۳۲ روستا در این ۳ سال به‌طور کامل آسفالت شده و تعداد ۱۶ روستای دیگر باقی مانده و البته بیشتر این روستاها در حوزه بخش چاروسا بوده است.
۵- در بحث زیر ساخت های کشاورزی میزان ۳۴۹ میلیون مترمکعب آب از رودخانه مارون تخصیص گرفته شد که از این میزان حدود ۵ میلیون مترمکعب برای شهرستان لنده، حدود ۵۰ میلیون مترمکعب برای صنعت و حدود ۱۲۰ میلیون مترمکعب برای سد زیرنا تخصیص داده شد.
۶- آبرسانی از سدکوثر برای شهرهای دهدشت، سوق، لنده و چرام در سال ۹۶ این پروژه را در مجلس ردیف‌دار کردن و قرارگاه خاتم‌الانبیا با قراردادی به مبلغ ۱۷۶ میلیارد تومان عملیات احداث و تکمیل این طرح را برعهده گرفته است ،حدود ۱۲ کیلومتر تاکنون در این پروژه لوله‌گذاری شده است .
۷-  برای تقویت برق عملیات احداث نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی برق پادوک را با هزینه‌ای ۵۰ میلیارد ریالی آغاز کردن که تاکنون حدود ۵۰ درصد از کار انجام شده است و باتکمیل این پروژه تعداد ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.
۸- احداث ورزشگاه قلعه رئیسی و چندین زمین چمن مصنوعی برا ورزشکاران عزیز وبزگوارمان.
گرچه سردار با تمامی این کارها با متانت تمام وبزرگواری خود وعرض ارادت به مردم شریف کهگلیویه بزرگ فرموده اند از عملکرد خودم راضی نیستم .
حرف آخرم با شما مردم شریف کهگیلویه بزرگ :
آنکه نشناسد بهای دُر خویش
مس برایش بهتر از زر می شود
آکه عمداً نشنود حرف درست
گوش او دروازه و در می شود .

از تمامی زحمات سردار هاشمی به نوبه خود تقدیر وتشکر می نمایم .

شمس اله قنبری شهرستان لنده
Iran, Islamic Republic of
از اخراج شدنت از بیمه ناراحتی ....... آخی آخی
Iran, Islamic Republic of
حرفهای بی اساس و قلمبه سلمبه یعنی این
Iran, Islamic Republic of
چند نفر مثل. با این نوع نگاه و افکار سخیف باعث بدبختی چرام شده اند.برادر من دست از اینهمه توهین بردار. با خودت چند چندی؟فازت چیه؟ آب بریز اونجاییت که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
نه کسی دوستت دارد و نا با این حرفها عزیز میشوی میانگین که بگیری میبینی که مهم نیستی
Iran, Islamic Republic of
خوبه یاد بگیریم که :
دخالت در زندگی دیگران، کنجکاوی نیست،
فضولیه عزیز من...
تندگویی و قضاوت در مورد دیگران، انتقاد نیست،
اسمش توهینه...
هر کار یا حرفی که در آخرش بگی شوخی کردم، شوخی نیست جانم،
حمله به شخصیت اون فرده...
بازی کردن با احساسات مردم زرنگی نیست،
اسمش ...
خراب کردن یک نفر تو یه جمع، جوک نیست،
اسمش کمبوده...
لطفا اینهمه رو برطرف کن ...
Iran, Islamic Republic of
توهین کردن
نمایش اقتدار افراد ضعیف است
Iran, Islamic Republic of
شعور و معرفت به ماشین و محل زندگی نیست مهم ذات آدمه، وگرنه. هم خونه اش تو باغه هم لباسش صددرصد چرم خالصه تازه با معرفت هم هست بجای من میگه ما
Iran, Islamic Republic of
هاشمی پور با سه مشکل بزرگ در دوره کاری‌اش مواجه شد اول اینکه وی قبل از نمایندگی فرد بسیار فعالی بود و برای بسیاری از خانواده‌ها کار کرده بود. به همین جهت انتظارات بالایی از ابتدا از وی وجود داشت. دوم اینکه دولت مستقر دولت همسویی با هاشمی پور نبود. وی ابتدا سعی کرد با نزدیکی به لاریجانی و استاندار وقت بخشی از این ناهمسویی را برطرف کند که همان گونه که گفته شد با حضور احمدی این برنامه به هم خورد. سومین مشکل هاشمی پور شرایط سخت و پیچیده کشور است که دست همه را برای هر کاری بسته است. ولی هیچ کدام از این مسائل نمی‌تواند مطالبات زیاد مردم را پاسخ دهد و موحد نیز کاملاً مترصد است تا از این دلخوری‌ها استفاده کنند. هر چند ممکن است بخشی از حافظه جمعی مردم نیز بر این باور باشند که خود موحد در دوران اوج اقتدار نتوانست کار چندانی برای شهرستان کند ولی مردم امروز و هاشمی پور را بیش از گذشته جلوی چشم خود می‌بینند.
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی مرد بزرگی هست و دست خیلی از افراد بی بضاعت را گرفته و کمک کرده و ایشان لیاقت دوباره به مجلس نماینده گان را دارند
گاز رسانی به بخش دشمن زیاری و چهاروستا یکی از کارهای بزرگ ایشان هستش
لطفا قدر شناس ایشان باشید
شمس نیا Alisafar
Iran, Islamic Republic of
آقای عدل هاشمی در این مدت کوتاه بیشتر از کل نماینده های قبلی کهگیلویه در مجلس کار کرده و ما باید قدر دان زحمت های ایشان باشیم
محمد نعیمی
Iran, Islamic Republic of
برادر شما که طرفدار موحد هستی تهمت و افترا نزن به اقای هاشمی. عدل هاشمی در همین 3 سال به اندازه ی 16 سال موحد در دهدشت کار کرده . مگر غیر از اینه که از هر طایفه ای چن تا خانواده که نزدیکش بودن از هر کدوم چن نفر میذاشت سر کار و تمام... علت پیشرفت نکردن کهگیلویه شما و امثال شما هستن که هنوزم میگید موحد. باز اقای بزرگواری جاده سادات رو درست کرد . لطفا سرتون رو از زیر برف در بیارید . واقعا اگر موحد رای بیاره دیگه پیشرفت نکردن کهگیلویه تقصیر هیچکس نیست جز خود مردم .
محمد نعیمی
Iran, Islamic Republic of
از مدیر محترم کبنا تقاضا میرود که هر مطلبی که صرفا برای خراب کردن یک نفر و تهمت و افترا زدن به کسی است را در سایت منتشر نکند . اینها همش تبلیغات موحد هست . ممنون از شما
محسن رضایی اصل
Iran, Islamic Republic of
عدل رفتنی هست زیرا.........

سد کوثر منتظرم باش چه شد......
مخزن سدمارون منتظرم باش چه شد........
پتروشیمی دهدشت آماده باش چه شد........
صحرای کلاچو من ابر باران زا هستم چه شد........
فسفات چرام خودتو آماده کن چه شد.......
سیمان سپو درانتظار من باش چه شد........
مبلمان شهری چه شد.........

بعداز قبولی همه اینها رفت و چندتا پروژه گازرسانی اعتبارملی رو که برای کل کشور درحال انجام بوده رو بنام خودش ثبت میکرد و یا با دادن دوچرخه و پراید تو صبح و ورزش خودشو حامی جوانان اعلام نمود ...تو چهار سال از بهترین زمان جوانی ما رو نابود کردی.
تو از همان ابتدا که این وعده ها رو دادی داشتی / چرا که در دولت حاکمه و تدبیری مسئولان آن اگر قراربود کل ثروت میلیاردی خرج ن/ رو هم می گذاشتی ره به جایی هم نمی بردی.
نتیجه:افراد مسن را نمیدانم
ولی ما جوانان با وجود تجربه کمی که داریم گول این سیاست بازیها و این پشتوانه مشکوک را نخواهیم خورد و مطمئن باشد که آرایی را بین ۱۸ تا ۴۰ ساله ها نخواهد داشت.همچنان که ۲۰ساله ها جنگ را بردند و ۶۰ساله ها مملکت را باختند.و بعداز خداوند که احقاق حق ما در این دنیا هست که با روی کارآمدن آیت الله رییسی باید خیلی ها جواب پس بدهند در دنیای دیگر قطعا علاوه برآن ما از عمر و جوانی مان که بخاطر امثال اینان که چقدر میتوانستیم شرایطی داشته باشیم که تمدن ساز اسلام باشیم را خواهیم کرد.
مردم کهگیلویه بزرگ من فقط ۲۶سال سن دارم
با اخلاص رای دهید نه با تزویر اشخاص که خیانت کردید ابتدا به خودتون و در مرحله بعد به رهبری و امام زمان و دین خدا.....
و سلام و علیکم
پرستار
Iran, Islamic Republic of
اقای رضایی (همکار گرامی) ، موحد و عدل هاشمی که تکلیفشون مشخصه ،خدا به ما صبر بده حتما یکی از مسئولین اینده ما شمایید
مرتضی مهنایی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر صداقت
سلام بر غیرت
سلام بر نماینده توانمند و خوش فکر
سلام بر سردار سازندگی که تمامی ویژگیهای ارزنده را شامل می شود ‌.به وجود ارزشمندش افتخار میکنم و برای کهگیلویه باعث سرافرازی هستی.
انشالله در آینده نزدیک ایشان را در قلعه های بلندتر خواهیم دید.
کهگیلویه به داشتن سردار هاشمی پور افتخار می‌کند
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما هاشمی پور مردسازنگی کهگیلویه بزرگ
مرتضی مهنایی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر صداقت
سلام بر غیرت
سلام بر نماینده توانمند و خوش فکر
سلام بر سردار سازندگی که تمامی ویژگیهای ارزنده را شامل می شود ‌.به وجود ارزشمندش افتخار میکنم و برای کهگیلویه باعث سرافرازی هستی.
انشالله در آینده نزدیک ایشان را در قلعه های بلندتر خواهیم دید.
کهگیلویه به داشتن سردار هاشمی پور افتخار می‌کند
مرتضی مهنایی
Iran, Islamic Republic of
آقایی که معلوم نیست که چقد پول گرفتی تا جملات بی ربط بالا رو بنویسی نظر شما چیه پس که میگی مردم راهشون رو پیدا کرده ان...یعنی میخوای برسونی که میخوای رای بدی به اون موحد که ۱۶ سال به کهگیلویه بزرگ و حتی آب سد کهگیلویه ر. هم به اهواز فروخته بود....واقعا برات متاسفم که حرف از روشنی میزنی .....خوبی به ما برات نمیاد....هر کجا نگاه میکنم یه پروژه ای داره کار میکنه فقط با همت و دلسوزی سردار دلها حاج عدل عشقی.....تا آخرش میمونم چون راهمان پیداست و باید همین راه رو ادامه بدیم....
خدا وکیلی بین این همه مسؤلی که هیچ کاری انجام نمیدن واسه دهدشت سردار دلها(هاشمی) تا توانسته زحمت کشیده ؛ اگر هاشمی رو نداشتیم بدبخت تر از این هم میشدیم ؛ امیدوارم سردار هاشمی با برشی که در دستگاه حکومت داره تلاششو برای مردم مظلوم و بی یاور دهدشت انجام بده ؛ به عقیده من ایشان ثابت کرده که از بقیه با تعصب تر و اصیل تر و کارآمدتر هست ؛ پاینده باشی سردار
مرتضی مهنایی
Iran, Islamic Republic of
برادر شما که طرفدار موحد هستی تهمت و افترا نزن به اقای هاشمی. عدل هاشمی در همین 3 سال به اندازه ی 16 سال موحد در دهدشت کار کرده . مگر غیر از اینه که از هر طایفه ای چن تا خانواده که نزدیکش بودن از هر کدوم چن نفر میذاشت سر کار و تمام... علت پیشرفت نکردن کهگیلویه شما و امثال شما هستن که هنوزم میگید موحد. باز اقای بزرگواری جاده سادات رو درست کرد . لطفا سرتون رو از زیر برف در بیارید . واقعا اگر موحد رای بیاره دیگه پیشرفت نکردن کهگیلویه تقصیر هیچکس نیست جز خود مردم
Iran, Islamic Republic of
برادر شما که طرفدار موحد هستی تهمت و افترا نزن به اقای هاشمی. عدل هاشمی در همین 3 سال به اندازه ی 16 سال موحد در دهدشت کار کرده . مگر غیر از اینه که از هر طایفه ای چن تا خانواده که نزدیکش بودن از هر کدوم چن نفر میذاشت سر کار و تمام... علت پیشرفت نکردن کهگیلویه شما و امثال شما هستن که هنوزم میگید موحد. باز اقای بزرگواری جاده سادات رو درست کرد . لطفا سرتون رو از زیر برف در بیارید . واقعا اگر موحد رای بیاره دیگه پیشرفت نکردن کهگیلویه تقصیر هیچکس نیست جز خود مردم
مرتضی مهنایی
Romania
سلام بر صداقت
سلام بر غیرت
سلام بر نماینده توانمند و خوش فکر
سلام بر سردار سازندگی که تمامی ویژگیهای ارزنده را شامل می شود ‌.به وجود ارزشمندش افتخار میکنم و برای کهگیلویه باعث سرافرازی هستی.
انشالله در آینده نزدیک ایشان را در قلعه های بلندتر خواهیم دید.
کهگیلویه به داشتن سردار هاشمی پور افتخار می‌کند
مرتضی مهنایی
Romania
سلام بر صداقت
سلام بر غیرت
سلام بر نماینده توانمند و خوش فکر
سلام بر سردار سازندگی که تمامی ویژگیهای ارزنده را شامل می شود ‌.به وجود ارزشمندش افتخار میکنم و برای کهگیلویه باعث سرافرازی هستی.
انشالله در آینده نزدیک ایشان را در قلعه های بلندتر خواهیم دید.
کهگیلویه به داشتن سردار هاشمی پور افتخار می‌کند
موسي
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار دلسوز شهرمان . بدون شك مهندس عدل هاشمي پور چهار سال بعدي هم در مجلس حضور خواهند داشت
ن
Iran, Islamic Republic of
دوران 4ساله عدل هاشمی بهتر از 16سال موحد بود
زود قضاوت نکنید.
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر کهگیلویه بی سر سامون.
Iran, Islamic Republic of
سلام نه فقط آقای هاشمی پور بلکه هر نماینده دیگه ای ما در مجلس داشته باشیم برای اینکه باری از دوش مردم بردارن نیامدن خودتون فکر کنید آیا چنین کسانی به فکر مشکلات مردم بودن و هستن کی میاد خودش رو به آب وآتیش بزنه برا من وشماها من که وعده های همه این آدمها
مرتضی مهنایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام به خوانندگان محترم و تقدیر وتشکر از مطالب وخبرهای ارزنده سایت کبنا نیوز
در زمانی که کشور در بدترین شرایط اقتصادی سال های خود به سر می برد ونارضایتی مردم از تمامی مسئولین کشور حتی رئیس جمهور محترم به اوج خود رسیده ، فقر اقتصادی رمق کشورمان را در جای جای این مرز وبوم به نفس آخر رسانده است به نظر بنده هیچ انتظاری نباید از سردار عدل هاشمی ودیگر نمایندگان مجلس داشت .
گرچه سردار هاشمی در زمانی وعده هارا به مردم داده بود که رئیس جمهور هزاران برابر این چنین وعده های را به مردم داد بود وتازه شرایط اقتصادی مملکت به این بحرانی نبوده است با تمام این تفاسیر سردار هاشمی از عملکرد خوب وقابل تقدیری برخوردارند که جادارد به جای بستن چشمان خود به روی حقایق با واقعیت و با وجدانی صادق به آنان نگاه کنیم .ابتدای برگزیده شدن سردارعدل هاشمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تنها راه پیشرفت شهرستان و توسعه آن را حمایت تمام و کمال نخبگان دانست و فرمودند : از تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی انتظار کمک در این زمینه را دارم. چه کسی از نخبگان وصاحب نظران به کمک ایشان شتافت ،من یا شما.
تنها در یک منطقه محرم که حتی خودمان آن را آخر دنیا می خوانیم کار پیش نمی رود .
اما عملکرد سردار را در این حال روز تحریم های همه جانبه برایتان عرض خواهم کرد تاشاید خوابزدگی مردم به بیداری اندیشها وپلک های سنگینشان مبدل شود.
۱- جاده پاتاوه_ دهدشت که مصوبه رهبری و یک پروژه ملی بود از سال ۸۵ آغاز و اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی به آن تزریق شد اما روند احداث و تکمیل آن دچار وقفه شده بود، هم اکنون با همت سردار هاشمی پشرفت قابل ملاحظه ای داشته است ودر حال احداث آن می باشند.
۲- جاده لنده به تراب در یک‌سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و با احداث این جاده، مسیر مردم شهرستان لنده به مرکز استان و حتی مرکز کشور کوتاه‌تر می‌شود.
۳- جاده بهمئی به ابولفارس که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده
۴- تعداد ۳۲ روستا در این ۳ سال به‌طور کامل آسفالت شده و تعداد ۱۶ روستای دیگر باقی مانده و البته بیشتر این روستاها در حوزه بخش چاروسا بوده است.
۵- در بحث زیر ساخت های کشاورزی میزان ۳۴۹ میلیون مترمکعب آب از رودخانه مارون تخصیص گرفته شد که از این میزان حدود ۵ میلیون مترمکعب برای شهرستان لنده، حدود ۵۰ میلیون مترمکعب برای صنعت و حدود ۱۲۰ میلیون مترمکعب برای سد زیرنا تخصیص داده شد.
۶- آبرسانی از سدکوثر برای شهرهای دهدشت، سوق، لنده و چرام در سال ۹۶ این پروژه را در مجلس ردیف‌دار کردن و قرارگاه خاتم‌الانبیا با قراردادی به مبلغ ۱۷۶ میلیارد تومان عملیات احداث و تکمیل این طرح را برعهده گرفته است ،حدود ۱۲ کیلومتر تاکنون در این پروژه لوله‌گذاری شده است .
۷- برای تقویت برق عملیات احداث نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی برق پادوک را با هزینه‌ای ۵۰ میلیارد ریالی آغاز کردن که تاکنون حدود ۵۰ درصد از کار انجام شده است و باتکمیل این پروژه تعداد ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.
۸- احداث ورزشگاه قلعه رئیسی و چندین زمین چمن مصنوعی برا ورزشکاران عزیز وبزگوارمان.
گرچه سردار با تمامی این کارها با متانت تمام وبزرگواری خود وعرض ارادت به مردم شریف کهگلیویه بزرگ فرموده اند از عملکرد خودم راضی نیستم .
حرف آخرم با شما مردم شریف کهگیلویه بزرگ :
آنکه نشناسد بهای دُر خویش
مس برایش بهتر از زر می شود
آکه عمداً نشنود حرف درست
گوش او دروازه و در می شود .

از تمامی زحمات سردار هاشمی به نوبه خود تقدیر وتشکر می نمایم .
مرتضی مهنایی از دهدشت
مرتضی مهنایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام به خوانندگان محترم و تقدیر وتشکر از مطالب وخبرهای ارزنده سایت کبنا نیوز
در زمانی که کشور در بدترین شرایط اقتصادی سال های خود به سر می برد ونارضایتی مردم از تمامی مسئولین کشور حتی رئیس جمهور محترم به اوج خود رسیده ، فقر اقتصادی رمق کشورمان را در جای جای این مرز وبوم به نفس آخر رسانده است به نظر بنده هیچ انتظاری نباید از سردار عدل هاشمی ودیگر نمایندگان مجلس داشت .
گرچه سردار هاشمی در زمانی وعده هارا به مردم داده بود که رئیس جمهور هزاران برابر این چنین وعده های را به مردم داد بود وتازه شرایط اقتصادی مملکت به این بحرانی نبوده است با تمام این تفاسیر سردار هاشمی از عملکرد خوب وقابل تقدیری برخوردارند که جادارد به جای بستن چشمان خود به روی حقایق با واقعیت و با وجدانی صادق به آنان نگاه کنیم .ابتدای برگزیده شدن سردارعدل هاشمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تنها راه پیشرفت شهرستان و توسعه آن را حمایت تمام و کمال نخبگان دانست و فرمودند : از تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی انتظار کمک در این زمینه را دارم. چه کسی از نخبگان وصاحب نظران به کمک ایشان شتافت ،من یا شما.
تنها در یک منطقه محرم که حتی خودمان آن را آخر دنیا می خوانیم کار پیش نمی رود .
اما عملکرد سردار را در این حال روز تحریم های همه جانبه برایتان عرض خواهم کرد تاشاید خوابزدگی مردم به بیداری اندیشها وپلک های سنگینشان مبدل شود.
۱- جاده پاتاوه_ دهدشت که مصوبه رهبری و یک پروژه ملی بود از سال ۸۵ آغاز و اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی به آن تزریق شد اما روند احداث و تکمیل آن دچار وقفه شده بود، هم اکنون با همت سردار هاشمی پشرفت قابل ملاحظه ای داشته است ودر حال احداث آن می باشند.
۲- جاده لنده به تراب در یک‌سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و با احداث این جاده، مسیر مردم شهرستان لنده به مرکز استان و حتی مرکز کشور کوتاه‌تر می‌شود.
۳- جاده بهمئی به ابولفارس که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده
۴- تعداد ۳۲ روستا در این ۳ سال به‌طور کامل آسفالت شده و تعداد ۱۶ روستای دیگر باقی مانده و البته بیشتر این روستاها در حوزه بخش چاروسا بوده است.
۵- در بحث زیر ساخت های کشاورزی میزان ۳۴۹ میلیون مترمکعب آب از رودخانه مارون تخصیص گرفته شد که از این میزان حدود ۵ میلیون مترمکعب برای شهرستان لنده، حدود ۵۰ میلیون مترمکعب برای صنعت و حدود ۱۲۰ میلیون مترمکعب برای سد زیرنا تخصیص داده شد.
۶- آبرسانی از سدکوثر برای شهرهای دهدشت، سوق، لنده و چرام در سال ۹۶ این پروژه را در مجلس ردیف‌دار کردن و قرارگاه خاتم‌الانبیا با قراردادی به مبلغ ۱۷۶ میلیارد تومان عملیات احداث و تکمیل این طرح را برعهده گرفته است ،حدود ۱۲ کیلومتر تاکنون در این پروژه لوله‌گذاری شده است .
۷- برای تقویت برق عملیات احداث نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی برق پادوک را با هزینه‌ای ۵۰ میلیارد ریالی آغاز کردن که تاکنون حدود ۵۰ درصد از کار انجام شده است و باتکمیل این پروژه تعداد ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.
۸- احداث ورزشگاه قلعه رئیسی و چندین زمین چمن مصنوعی برا ورزشکاران عزیز وبزگوارمان.
گرچه سردار با تمامی این کارها با متانت تمام وبزرگواری خود وعرض ارادت به مردم شریف کهگلیویه بزرگ فرموده اند از عملکرد خودم راضی نیستم .
حرف آخرم با شما مردم شریف کهگیلویه بزرگ :
آنکه نشناسد بهای دُر خویش
مس برایش بهتر از زر می شود
آکه عمداً نشنود حرف درست
گوش او دروازه و در می شود .

از تمامی زحمات سردار هاشمی به نوبه خود تقدیر وتشکر می نمایم .
مرتضی مهنایی از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ولا عدل هاشمی پوردرطی ۴ سال نمایندگی قول اشتغال وکمک ورزشی دا دولی عمل نکرد
تنهاحرف آخر ازعدل هاشمی به یکی از بهترین طرفدارش توهم برومثل اونای که خیانت کردن توهم برو
باماباصداقت رفتارنکرد عدل هاشمی پور
Iran, Islamic Republic of
بی شعور چرا توهین میکنی
چرا این همه کار خوبی که آقای هاشمی کرده رو نمیبینی
خدا خودش ناظر اعمال و کارهای ماست
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1