کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ابوالحسن غلامی فعال اجتماعی در پیشنهادی به اعضای شورای اسلامی شهر باشت؛

لزوم نامگذاری خیابانی به نام «نیک‌بخش حبیبی»

ابوالحسن غلامی

26 مرداد 1398 ساعت 23:59

در تکمیل این پیشنهاد انتظار می‌رود مسئولین محترم در جای جای استان چهار فصلمان بویژه شهرستان‌های گچساران و باشت با استفاده از نظر کارشناسان امر در عرصه تاریخ، فرهنگ و هنر کار گروهی جهت نامگذاری اماکن مختلف منطقه به نام بزرگان خوشنام تاریخ گذشته و معاصر بر محور انصاف تعیین فرمایند.


ابوالحسن غلامی جانباز فعال اجتماعی شهرستان‌های باشت و گچساران در نامه‌ای، پیشنهادی را به اعضای شورای شهر باشت مبنی بر نامگذاری اماکن عمومی داد.
این مطلب به شرح زیر است:
رئیس محترم شورا و شهردار محترم شهر باشت، فرماندار محترم شهرستان باشت 
نام گذاری محلی مناسب به نام استاد سرتیپ خلبان دکتر «نیک بخش حبیبی»
سرزمین کم نظیر کهگیلویه و بویراحمد آوردگاه انسانهای بزرگی در طول تاریخ بوده وهست. ردپا و آثار چنین انسانهای فرهیخته‌ای از آریوبرزن تا عالمان، اندیشمندان، هنرمندان، مبارزین و سرداران شهید درگستره ایرانِ متمدن و اسلامی  انکار ناپذیر است. متاسفانه براساس یک سنت ناپسند همه منتظر می‌مانیم تا بزرگی را ازدست بدهیم آنگاه به فکر ارج نهادن می‌افتادیم. مع الوصف پیشنهاد می‌کنم برای آغاز فصل زنده نگه داشتن یاد و آثار گذشتگان پاک و انتقال آن به نسل جدید و نسلهای بعدی، یکی از اماکن اصلی شهر باشت را به نام نامی امیرسرتیپ دوم خلبان دکتر نیک بخش حبیبی به یادگار بنامید. هر چند بزرگان کم نظیری همانند سردار زریر مهدی درخشان هم بین ما مظلوم واقع شده‌اند. در تکمیل این پیشنهاد انتظار می‌رود مسئولین محترم در جای جای استان چهار فصلمان بویژه شهرستان‌های  گچساران و باشت با استفاده از نظر کارشناسان امر در عرصه تاریخ، فرهنگ و هنر کار گروهی جهت نامگذاری اماکن مختلف منطقه به نام بزرگان خوشنام تاریخ گذشته و معاصر بر محور انصاف تعیین فرمایند.
عضو کوچکی از مردم ارزشمند باشت و گچساران
ابوالحسن غلامی
بیست و پنجم مردادماه نود و هشت
 


کد مطلب: 411991

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/411991/لزوم-نامگذاری-خیابانی-نام-نیک-بخش-حبیبی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1