تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۴۱۱۹۲۱
متن ارسالی؛

چپ و راست دیگر معنایی ندارد

کیمیا ملک‌زاده
۱۳
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چپ و راست دیگر معنایی ندارد
کبنا ؛متن ارسالی؛ با بررسی ابعاد مختلف حیات اجتماعی مشخص می‌شود که ما ملتی احساساتی ومغموم تعصبات کورکورانه‌ای هستیم که گاه هیچگونه برهان و منطقی برای انتخابات سرنوشت سازاعم ازانتخاب رئیس جمهور و نماینده مجلس و ... نداریم؛ و با حماقت وسفاهت تنهاحجت خودرا حمایت ازجناح خودبدون داشتن شایستگی و درایت می دانیم؛ وهمین باعث سیل عظیمی از بی عدالتی وشکاف طبقاتی و محرومیت شده است. حال که ملت ایران وبه خصوص استانم کهگلویه وبویراحمددرآستانه انتخابی نقش پرداز وموثرقرارگرفته اند و باید وکلای خودرابه مجلس بفرستند.
آگاهی از ویژگی و شاخص و معیار برای انتخاب اصلح امروری ضروری است؛ چرا که استان کهگلویه و بویراحمد با وجود داشتن منابع عظیم نفت و گازمنابع طبیعی واب سرشاروجنگل فراوان؛ میراث فرهنگی وتاریخی و...جزاستانهای محروم؛ وباوجودداشتن جوانان تحصیل کرده ومستعد مردم این استان ازبیکاری وفقررنج میبرنداستانی که آنرا شمالی در جبوب می‌نامند اما با آمار بالای سؤتغذیه کودکان روبه روهستند؛ استانی که درآمدسرانه بالایی داردولی رتبه آخرتوسعه یافتگی راداراست؛ چه تناقض تلخی؛ استانی که همه چیز دارد و هیچ ندارد؛ آیا نمایندگان صدای شکستن ستون فقرات مردمی راکه دربهت ومحرومیت به سرمی برند را نمی‌شنوند؟.... واین نتیجه انتخاب ناشایست نمایندگان ومدیران استانی هست که فاقدتخصص علمی لازم و غیرت و حمیت ملی و فن و بصیرت سیاسی می‌باشند و دچار استبداد فردی می‌باشند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000411/nf00411921-1.jpg
 واقعیت تلخی که متاسفانه امروزه درمتن فعالیت تشکل‌ها وگروه های سیاسی وجوددارداین است که با وجود شعارهای مبتنی بر اشتغال زایی و منافع مردم گاه منافع جناحی بارنگ ولعاب ظاهرفریب اصالت واولویت پیدا می‌کند و مصالح کلی مردم فدای رقابت‌های حزبی و باند بازی‌ها می‌شود اینجاست که دقت ویژه مردم را طلب می کند تا از پس شعارهای پرآب و تاب تشکل‌های سیاسی نیات وانگیزه واقعی آنهاراکشف کنند.
معیار و ملاک برای انتخاب وکیل بایدعدالت و تقوای سیاسی واجتماعی باشد و باید چشم وگوش خود را باز کنیم و مصلحت حال وآینده را در نظرداشته باشیم.
اگرهدفها خدایی باشند دیگر در انتخابات به دنبال رأی مرده جمع کردن نمی‌رویم ودیگرتخلف وبازی سیاسی صورت نمی‌گیرد؛ البته ما معتقدبه این نیستیم که درجمهوری اسلامی درنتایج انتخابات تخلفی صورت گرفته باشد...
در آخر باید بدانیم خط و خطوط چپ و راست؛ (اصلاح طلب و اصولگرا) دیگر جایی ندارند همه باید به پیشرفت کشور بیندیشند؛ نمایندگان همواره به یاد داشته باشند که جایگاه و کرسی خود را مدیون مردمی هستند که امید و تحقق آرمان‌های خود و مصلحت و آینده خویش را به آنها سپرده‌اند؛ فراموش نکنند و لحظه‌ای ازخدمت به مردم درنگ نکنند و با همان روحیهٔ قبل از انتخابات به شعارها و وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند چرا که رضایت خدا در گرو رضایت مردم است.

--------------------------------------------------------------
کیمیا ملک‌زاده - دانشجوی علوم سیاسی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
احمد محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا معنا دارد؟؟؟؟؟؟راستی ها با دست راستماختلاس می فرمایند و چپی ها با دست چپ؟؟، مردم هم مات و مبهوت می مانند
ملک
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست می فرمایند احسنت بر شما 👌👌👌
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر سر کار خانم ملک زاده
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما 👍
Iran, Islamic Republic of
عالی بودمتن
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
بله درسته مثالش عدم کارکردنمایندگان چپ وراست طی ادوارگذشته درگچساران بوده است.نه خیرازچپ دیدیم ونه راست به وعده هایش عمل کرد.ازحسینی وتاجگردون درگچساران به یک اندازه مردم شاکی ودلسردهستندچون به چشم خودشان دیده اندکه هرکس خرش که ازپل گذشت دیگرفقط مردم رابازی میدهد
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
عالی بود 👏خداقوت خانم ملک زاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متن پر محتوای بود. من که لذت بودم. 🙏👌👍
دانشجو یاسوج
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگه میشه از این مقاله ها بیشتر بنویسن. این روزها که کم کم ب انتخاب نزدیک میشیم. خیلی خوبه 👌
استاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
Romania
متاسفانه منفعت طلبان که جز به منافع شخصی خود به هیچ چیزی دیگر فکر نمی کنند وبرای بدر کردن حریف از هیچ کوشش دریغ نمی ورزند وبا ترفندهای غیر دینی غیر اعتقادی دنبال تخریب نماینده ای که با تلاش جاده پیشرفت وتوسعه گچساران را هموار وقطار توسعه روی ریل قرار گرفته ریلی جهت پیشرفت منافع عمومی مردم طراح ونصب گردیده عده ای منفعت طلب که چشم وتوان دیدن پیشرفت وآبادانی عمومی مردم را بر نمی تابند دست به تخریب وغبار آلود کردن فضای میشوند مدیرانی که دیکتاتور معابانه خواهان مدیریت دائمی بر مسندهای بالای شهرستان می باشند با سنگ اندازی وکارشکنی وتخریب وعملیاتهای انتحاری مانع از پیشرفت وآبادانی میشوند لذا امیدوارم مردم با هوشیاری وآگاهانه با انتخاب فردی متخصص وتوانمند وتوانا روز بروز شاهد توسعه استان باشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1