تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۴۱۱۸۵۵
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

جوانان بویراحمد و دنا نگذارند افکار کهنه چرخ‌های توسعه کهگیلویه و بویراحمد را متوقف سازند

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جوانان بویراحمد و دنا نگذارند افکار کهنه چرخ‌های توسعه کهگیلویه و بویراحمد را متوقف سازند
کبنا ؛گروه‌ سروهای آزاد که اخیراً در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام موجودیت کرده‌ است، خطاب به جوانان بویراحمد و دنا بیانیه‌ای صادر کرد و نوشته‌اند؛ «نگذاریم جو حاکم بر حلقه بسته تصمیم سازی در این شهرستانها که توانایی عبور از نفس خود را ندارند، با تصمیمی اشتباه و خدای نکرده با لجبازیهای سیاسی، جریان انقلابی بویراحمد و دنا را به قتل گاه برده و اسماعیل‌هایش را یک به یک قربانی منیت‌ها کنند.»
متن بیانیه‌ای به شرح زیر است؛
جوانان انقلابی شهرستانهای بویراحمد و دنا
با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت
نظر به اینکه وارد دهه پنجم از عمر پر از فراز و نشیب انقلاب شده‌ایم و تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه گام برمیداریم لازم است جهت سرعت بخشیدن به این مهم تدابیری اتخاذ نماییم که اهداف عالیه نظام و منویات مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب محقق گردد.
جوانان عزیز بویراحمد و دنا همانطور که مستحضرید در بیانیه گام دوم انقلاب و همینطور اهداف نظام در ساختن ایرانِ ۱۴۰۴ که بتواند در قله‌های صنعت و علم و توسعه در منطقه اول باشد و در دنیا بین کشورهای بالا در پیشرفت و توسعه قرار گیرد مستلزم تغییر نگاه و تحول ساختار معیوب و کند فعلی است.
لازمه این تغییر و تحول که الزاماً باید تضمین کننده اهداف از پیش تعیین شده باشد بروز رسانی تفکر، داشتن تخصص، جسارت ریسک کردن، استفاده از خرد جمعی و از همه مهمتر فاکتور جوانی است که می‌تواند در کنار هم تأمین کننده مطالب فوق باشد.
جوانان عزیز هم استانی؛ از آنجا که زمان و شرایط فعلی چون خشت خام در دستان من و شماست تا قبل از خشک شدن و از دست رفتن فرصتِ قوام دادن آن، باید آینده را پیش از آنکه دیر شود طراحی و آماده کنیم چرا که هم در مقابل آیندگان مسئولیم و هم در قبال فرصتی که گذشتگان برای امروزمان فراهم کرده‌اند.
جوانان عزیز؛ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فعلی کشور و استان بیش از نیاز حال و آینده است به شرطی که از آن در مسیر صحیح و کاملاً عاقلانه استفاده کنیم تا هم بتوانیم کم کاری های گذشته را جبران کنیم و هم به آیندگان خدمتی کرده باشیم.
منابع سرشار نفت و گاز و جنگل و معدن و آب و کشاورزی از یک سو و نیروی انسانی کارآمد و جوان از سوی دیگر می‌تواند معجونی نجات بخش بسازد.
جوانان برومند دیار آریوبرزن؛ همانگونه که مطلعید در این چهل سال پس از انقلاب علی رغم فرصتی که نظام مقدس در اختیار مسئولین استان قرار داده است نتوانسته‌ایم آنگونه که شایسته‌ایم و لیاقت داشته‌ایم از استعدادها و پتانسیل‌هایمان استفاده کنیم و همواره به خاطر تدابیر غلط و تاریخ مصرف گذشته یا درجا زده‌ایم یا سرعت پیشرفتمان آنقدر کند بوده که به حساب نیاید.
همواره سیاست زدگی، نزاع‌های بی نتیجه سیاسی، دعواهای جناحی، منفعت طلبی طایفه‌ای و شخصی، هوچی گری و کارشکنی‌های جاهلانه همانند مانع و ترمز مسیر رو به جلوی پیشرفت استانمان را سنگلاخی نموده و انگیزه خدمت و تلاش را از دلسوزان واقعی گرفته است.
جوانان عزیز؛ وقت آن رسیده طرحی نو در انداخته و با استفاده از تجربه گذشتگان و عبرت از عوامل توسعه نیافتگی فعلی جدی و باورمندانه وارد گود تصمیم گیری و تصمیم سازی شوید تا افکار کهنه سیاسیون سیاست زده نتواند بار دگر قد علم کرده و چرخ های زنگار گرفته توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از پیش متوقف سازد.
عزیزان جوان هم استانی؛ امسال سالی است که باید بذر آماده گام دوم را بکاریم و با روح و فکر و جسم به سوی روشنی حرکت نماییم. لازمه اینکار روی آوردن به روحیه انقلابی و جهادی و دوری از تفکر خمود و جمود است. اسفند امسال آبستن مهمترین اتفاق سالهای اخیر خواهد بود و در صورت تحقق عملی قدم اول از بیانیه گام دوم انقلاب می‌توان به اصلاح ساختار امیدوار شد چرا که به فرموده پیر انقلاب مجلس در رأس امور است و اگر مجلس اصلاح شود مملکت اصلاح می‌شود.
بنابراین نگذاریم جو حاکم بر حلقه بسته تصمیم سازی در این شهرستانها که توانایی عبور از نفس خود را ندارند، با تصمیمی اشتباه و خدای نکرده با لجبازیهای سیاسی، جریان انقلابی بویراحمد و دنا را به قتل گاه برده و اسماعیل‌هایش را یک به یک قربانی منیت ها کنند.
 
 تا در این رهگذر ما نیز در تاریخ استانمان خوب قضاوت شویم و در محکمه آیندگان سربلند باشیم.
 
سروهای آزاد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
زیاد حرف مینویسی داری مخاطبانت از دست میدی
ناصح
Iran, Islamic Republic of
عزیز مدرنیته شدن مجلس ترحیم یعنی کم رنگ شدن این مجالس که امروزه در شهر های بزرگ شاهد اون هستیم شما از روی غرض قلم زده اید وگرنه این سنت خوبی است که شکر خدا حفظ شده وخود خانواده متوفی دوست داره مراسم عزیزش هر چه با شکوهتر بر گزار بشه
اسی
Iran, Islamic Republic of
عالی عالی عالی " یا نثارات علی خامنه ای " یا نثارات شهدا , یا نثارات روح کبیر انقلاب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1