تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۱۱۸۱۲

واکنش خبرنگار گچسارانی نسبت به پاسخ تاجگردون: اظهارات شما را تکذیب می نمایم!

حسام رحمانی
۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
واکنش خبرنگار گچسارانی نسبت به پاسخ تاجگردون: اظهارات شما را تکذیب می نمایم!
کبنا ؛امسال متاسفانه به علت پاره ای از گرفتاریهای شخصی برخلاف سالهای گذشته این فرصت نصیبم نشد که در روز خبرنگار در کنار سایر دوستان عزیزم باشم . در مراسم تجلیل روز خبرنگار که طبق روال سالهای گذشته توسط نماینده محترم گچساران و باشت برگزار گردید در پاسخ به این سوال همیشگی ( چرا تاجگردون به نسبت جایگاهی که در مجلس دارند به رشد بچه های منطقه کمک نمی کنند ؟ )  که اتفاقادر ذهن تاریخی مردم دیارمان ثبت است و از قضا ریشه در گذشته های بسیار دور نیز دارد ، مجددا طبق روال همیشگی با فرار از پاسخگویی ، متاسفانه مطلب کذبی را نیز به اینجانب که در جلسه حضور نداشتم منتسب نمودند .
ایشان دیروز در پاسخ به این سوال که توسط یکی از همکاران محترم مطرح شده بود به سابقه طرح این سوال در مراسم سال گذشته از سوی اینجانب( که چرا فلان شخص ( محسن دلاویز ) را نگذاشتید معاون وزیر شود ؟  ) اشاره داشتند و بیان نمودند که به حرمت  روز خبرنگار به من پاسخ ندادند .
 اما متاسفانه ! ایشان در ادامه مطلب کاملا کذب و نادرستی را به اینجانب نسبت دادند ، چراکه بیان نمودند
( وقتی که برای برادر آن دوست مشکلی پیش آمد اولین کسی که علیه من مقاله نوشت که آقای تاجگردون عامل رشد آن شخص مورنظر بوده ، همان خبرنگار بود و البته من نه جواب آن یکی را می دهم و نه جواب این یکی را می دهم )

اولا _ به نظر می رسد پاسخی در خصوص این انتقاد همیشگی و تاریخی نسبت به شما برای بیان نداشته باشید ، چرا که مردم  بهترین قضاوت کنندگان هستند و نمی شود در این خصوص تاریخ را تحریف کرد و اذهان را منحرف نمود و وقتی به صراحت خود را بی نیاز از پاسخگویی می دانید ما که نمی توانیم شما را الزام و مجبور به این امر نماییم ، اما خواستم بدانید که علامت سوال و خط قرمز بر نام خیلی از مدیران و نخبگان استان در این چند سال از جمله دلاویز و مسعودی اصل ودکتر نادر جنتی و نامهای دیگر از فرزندان شایسته این دیار  که در خلوت خودتان بهتر به ذهنتان  به یقین خطور خواهد کرد ، بی دلیل کشیده شده است ، اما اینها در ذهن مردم پاک نمی شود .

ثانیا_ اینجانب به هیچ عنوان مقاله ای علیه خانواده محترم دلاویز منتشر ننمودم و برادران دلاویز از مفاخر این دیار می باشند و از خانواده ای فرهیخته و پدری فرهنگی رشد و نمو پیدا کرده اند و تا جایی که در توانشان بوده است نیز منشا خدمت به همشهریانشان بوده اند .
لذا این بخش از اظهارات شما را تکذیب می نمایم و حضرتعالی و خودم را به رعایت اخلاق دعوت می نمایم .

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قطعا یکی از افتخارات این خانواده نبرد بانک سرمایه می باشد
Iran, Islamic Republic of
لابد منظور اخوی مون اینه که عزیزان با پیوستن به جنبش مدنی. ملی افتخار آ فرینی کردن و شهر و دیار را از گمنامی نجات دادن!
جل الخالق!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1