تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۶۳
یادداشت سیاسی | خسرو حسینی

مظلومیت مردم کهگیلویه و بویراحمد و شرمندگی نمایندگان

خسرو حسینی
۴۹
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مظلومیت مردم کهگیلویه و بویراحمد و شرمندگی نمایندگان
کبنا ؛متن ارسالی:  من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش، مردم شریف استحضار دارند امروز فضای مجازی بی در و پیکر محلی برای سوء استفاده، حرمت شکنی و ریختن آبروی افراد است. اخیراً مطالبی در رابطه با استاندار اسبق بیان می‌شود که اشاعه دهندگان آن عمل غیراخلاقی وناپسند انجام دادند. اما با این تفاسیر حق داریم ازنمایندگان شریف بویژه جناب تاج گردون و زارعی بپرسیم منتخب شما که برای رفع محرومیت وتوسعه استان آمده بود چقدر وقت اضافه داشت که به مسائل حاشیه‌ای بپردازد؟ وقتی استاندار اکثر اوقات دراستان نبود این سؤال ابتدایی به ذهن نمایندگان که خود را عقل کل می‌دانستند، نرسید که مگر شما نماینده دولت نیستید یا چون مطیع شما در تغییر مدیران بود به روی مبارک نمی اوردید؟ آیا به عنوان یک شهروند حق داریم بپرسیم استانداری که در حل ابتدای ترین مشکل خود ناتوان بود چگونه می‌خواست مشکل این مردم نجیب و صادق راحل کند؟ آیا مظلومیت و محرومیت مردم و بی خیالی نمایندگان جای گریه و تأسف ندارد؟! واقعاً چقدر مردم مظلومی هستیم که هر فردی از دروازه سیاست وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود برای او فرش قرمز پهن می‌کنیم و بدون توجه به عملکرد از او تمجید می‌کنیم و فکر می‌کنیم مرغ همسایه غاز است؟ می‌خواهیم از دو نماینده مجلس تاج گردون به عنوان نورچشمی دولت؟! و زارعی به عنوان امیرکبیر دولت؟! بپرسیم مردم مالایق چنین مدیرانی هستند؟ آقای تاج گردون شما که خود را میرشکار می‌نامیدید شکارتان استاندار توسعه گرا احمدی بود؟! شما که می‌خواستید با رئیسی به بهشت نروید با منتخب و دوست صمیمی خود شرمنده مردم نیستید؟ شما خادمی را انتخاب کردید که در طول ۴ سال یک پل نیمه تمام دوره احمدی نژاد را به اتمام نرساند و انتخابات خاص و آنچنانی برگزار کرد شما شرمنده مردم نیستید که استاندار شما خود را مدیر قوی و منجی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌دانست و بچه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را ضعیف و بی عرضه قبلاً برای استاندار در همین سایت نوشتم این توپ و تشرهای ظاهری شما اگر بی پشتوانه باشد و با متخلفان برخورد نکنی مصداق شعر حافظ هستید؛
این واعظان که این جلوه در محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
متأسفانه شد آنچه نباید می‌شد و باید منتظربود تا دم خروس آقایان یکی یکی بیرون بزند تا بدانند با اعتماد و صداقت و نجابت این مردم چه کرده‌اند.
--------------------------------------------
 با احترام
ارادتمند مردم شریف استان
 خسرو حسینی
--------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
با سلام
بازم تاجگردون مقصر شد
این چ ربطی ب تاجگردون داره
مکه علم غیب داره ی نیروی با سابقه اجرایی خوب از طرف وزارت کشور معرفی شده
نماینده ها هم تایبد کردن عدل هاشمی هم. گفت احمدی از دوستان من هست وباهاش کارکردم
حالا ی انفاقی افتاده
تقصیر تاجکردونه؟؟؟؟
اینم مد شده تر اتفاقی تو هر جای استان میفته سریع مطلب میزنن اقای تاجگردون تحویل بگیر
این مطالب دیگه تاثیری رومردم نداره
مردم خودشون خوب رو از بد تشخیص میدن برادر حسینی
Iran, Islamic Republic of
استاتدار احمدی در کمیسیون بودجه و محساسبات معاون تاج بود و رفیق شفیق همدیگر بودند اما این داستان سر درازی دارد
منصور
Iran, Islamic Republic of
بسی جای تاسف داره
خدایا دیگه تمامش کن....من که خسته ام.....شمارو نمیدانم.....ایا حق من شهروند اینه....
امنیت وجودنداره
شهر شده جای ...هرکسی هر جوری دلش میخواد رانندگی میکنه پارک میکنه و راهنمایی رانندگی بی خیال...
هر کس دوس داره صدای پخش ماشینش بلند ...کسی تذکر نمیده...
آلودگی صوتی....
مغازه آرایشگاهی صدای بلندگوهاش با پخش آهنگ های خارجی...
به کجا چنین شتابان.....
سید حامد معصومی
Romania
درود بر شما سید عزیز.... جناب میر شکار وجناب امیر کبیر دیگر حرفی برای گفتن ندارن.... خدایی وجود دارد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مینوشتی زمان مسعود حسینی چرا اعتبارات برگشت میخورد ...استاندار احمدی نزاد
Iran, Islamic Republic of
کجا برگشت خورده
این حرف الکی و من دراوردی
Iran, Islamic Republic of
که تو خود عقل کلی درسته این استان مظلوم مثل درخت خشکی شده که هر جغدی بر شاخه های خشک آن مینشیند ولی دوره استانداری حسینی را نگفتی که چه بدبختی بر سر این استان آمد دوره خودت در آموزش وپرورش را نگفتی غارت بیت المال از آموزش وپرورش را نگفتی که چقدر سند های این احمدی از همقطاران شماست انتخاب ما بین بد وبدتر است نه خوب نسبی آقای خادمی سیدی بزرگوار که دل در گروه استان داشت چرا از غارت استان توسط آن اردبیلی نمیگی چرا چرا هزاران چرا چرای دیگر بله انتقاد زیاد است وقتی مسولین را در اتاق های تو در تو درست با نگهبانهای انچنانی ملاقات های بدون ظابطه تا مسولین را در اتاقهای شیشه ای نیاورند روز بروز افتضاح از افتضاح بدتر مسولین را تا جای برده اند دختران معصوم را میبرند برای خیر مقدم والله بالله رئیس جمهور به پشتیبانی ورای این ملت رئیس جمهور شد این انقلاب به برکت خون شهدا ست با کمال شرمندگی بعضی وقتها میایند سر قبر شهدا حتی فاتحه هم نمی خوانند فقط چشمشان به لنز دوربینهاست مسولین باید از این بی غیرتی بمیرند مردم باید قدر وارزش انسانیت خود را بدانند به دیدار واستقبال اینها نروند برون تبرت وتبرک بجویند از تربت پاک شهدا همه اینها انسانهایی هستند که هر روز گناه می کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف آقای حسینی
Iran, Islamic Republic of
ادمی که اختیار نفس خود را ندارد چطوری انتظار داریم که جامعه را هدایت کند براستی اگر یک نفر از مردم عادی بود چکارش می کردند ایا نباید کسی که به اعتماد مردم ودولت جمهوری اسلامی خیانت کرده و بجای اینکه دنبال مشکلات عدیده مردم این استان محرم می بود بدنبال خود بود این شخص باید محاکمه شود چرا که به اعتماد مردم و نظام خیانت کرده و موجب تبلیغات وسیع بر علیه این نظام شده اگر این اقا قصد ازدواج موقت داشت چرا قبل از اینکه پخض شود اعلام نکردند که همه بفهمند وباعث طمع دیگران نشود .بهر حال باید محاکمه شود چرا که این احتمال می رود .
خسرو
Iran, Islamic Republic of
معلوم نی
Iran, Islamic Republic of
ویژه خواری ؛ گروه خواری ؛ باند خواری
پارتی بازی ؛ رابطه بازی ؛ استخدام فله ای
دزدی ؛ اختلاس ؛ فرار از کشور
فساد سیاسی ؛ فساد اقتصادی ؛ فساد اخلاقی
وزیران پیر ؛وزیران اشرافگر ؛ وزیران مادام العمر وزیر
تورم لحظه ای ؛ گرانی روزانه ؛ پول بی ارزش
نمایندگان معامله گر؛نمایندگان وزارت نفت ؛ وبی خیال مردم
مردم سرگران ؛مردم بی پناه ؛ مردم درمانده
و…
علی برکت اله
خسرو
Iran, Islamic Republic of
اگر شما معاون آموزش و پرورش استان بودید با این متن ول معطلید . شما حق ندارید در مورد عملکرد آقای خادمی حرف بزنید چون از روی بغض و قبول نشدن ستارتان می باشد. از کل کارهای عمرانی آقای خادمی چیزی را انتخاب کردید که آقای خادمی تاکید بر ساخت با کیفیت آن داشت و صدها کار عمرانی را ندیدید. عملکرد خادمی در لرستان را بروید ببینید. . آقای احمدی انسان است و ممکن است خطایی هم کرده باشد نه اینکه شما معصوم می باشید .
امید
Iran, Islamic Republic of
برادر من. از یک تله سیاسی که با ورود به حریم خصوصی افراد برداشت شده بهره برداری و سوء استفاده نکنید. اگر ما مسلمانیم اولا باید آبروی مسلمان را حفظ کنیم. تا چیزی ثابت نشده قضاوت نکنید. ثابت هم بشود به دستور اسلام من و شما حق بازی با آبروی دیگران را نداریم. و اما در مورد نیروی بومی. خود شما بفرما اگر قرار باشد غیر بومی نیاید چه کسی از چه قوم و جناحی انتخاب شود که دسته بندی صورت نگیرد. آزموده را دوباره آزمودن خطاست. حسینی یادتون رفت
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به تاجگردون داشت
همه چیزو بهم ربط میدین تاج از کجا میدونست ک....!
ایشون قبلا از استاندار شدن نماینده دهلران بود باید از مردم دهلران خرده گرفت! من نه به تاج رای دادم و نه میدم. اما بی ربط متن نفرستید. انسان جایز الخطاس
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در آخر انچه نباید بشود شد...اول بی آبرویی برای استان...
احسن خدا به فریادمان برسد این یکیش بود خدا کنم دیگه نباشد ادم کور خودمون بهتر از خوب مردم است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر که اینقدر بدبخت شده که میگویند امیر کبیر
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر
حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر شما
برنامه وبودجه
Iran, Islamic Republic of
تبریک به آقای میرشکاراستان،تبریک به منجی اقتصادکشور،تبریک به امیرکبیربویراحمد،اماحیف این اصطلاحات که هرکسی به خودش نسبت می دهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سور
Iran, Islamic Republic of
این دسته گلی بود که به سر استان زد. وضعیت امروز استان هم دست‌پخت 7 ساله میر شکاله.البته زارعی
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
ای بردار ، زمانی بود دردوره سید باقرموسوی به اسم بومی وغیر بومی به جان مدیران لایق غیربومی افتادند مدیران بومی که هیج چیزی بلد نبودند وجز خرابی تهمت واستفاده ازبیت المال هیچ چیز نصیب این استان نکردند
غنچلی
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ وبخت استانی ک استاندارش بی.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شمارش داره، یه زنگی وش بزنه بینم کوچنه
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جناب آقای حسینی،سلام. اولا نوع نگاه جنابعالی به جنجال استاندار قبلی ونماینده ها خود نوعی بی اخلاقی است. اساسآ مطلب نوشتن در این خصوص مخاطب را راغب به تجسس میکند.مگر باید نماینده ها مواظب خلوت مدیران باشند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولین .
مردم کیلو چنده؟؟؟؟؟
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی قبلا معاون کمسیون برنامه و بودجه بودن
آقای تاج گردن زیاد روی این موضوع مانور می داد که آقای احمدی نیروی من است
پس باید آقای تاج گردون خودش پاسخگو باشد
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
انتقاد به نمایندگان وارد است اما در خصوص امور شخصی افراد نه من می دانم تو در خلوت چه می کنی نه تو میدانی که من چکار میکنم پس دیگران را مواخذه نکنید . خیلی ها جانماز آب کشیدند اما آبروی دین را بردند .آیا استاندار آخرین نفر در سطح استانداری است یعنی درسطوح بالاتر امن آمان است اتفاقا برعکس . حیات خلوت آنها بزرگتر و مخفیانه تر . در مقامات بالا بیشتر است.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
گنه کرد در بلخ زرگری به شوشتر زدن سر مسگری.دوست گرامی سعی میکنید از هر فرصتی برای تخریب دیگران استفاده کنید.اگر اقای احمدی اشتباه یا گناهی کردن چه ربطی به اقای تاجگردون داره.منصف باشید.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
شما هم همیشه منتظر لغز ش مسوولی هستید تا دیگران وبخصوص نمایندگان را تخریب کنید ...حتما شما ونمایندگانتان معصوم بوده وهستید ....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
رحمت به شیر مادرت،،احسنت،عالی و متین و شکیل،،واقعا لذت بُردم،درود
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز وهم رشته ای خودم.جناب آقای حسینی،امثال من وتو چرا ؟درانجام یک پدیده اجتماعی نظیرموضوع استانداری که قضاوت واقعیت موضوع وبررسی آن بعهده مقامات ذیربط می باشد.که قطعاپی گیری وبرخورد قانونی خواهد شد.چرا اشکال وخلاف دیگران رابه پای دیگران بنویسیم؟.(گنه کرد دربلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری ).
Romania
خیلی بدبوداقای احمدی هم به اندازه خودش زحمت کشید
United Kingdom
با سلام
این فیلم خیلی زشت بود بخصوص برای بلند پایه ترین مقام استان
الان چندین نفر از استانهای دیگه به خود من کنایه زده اند و مورد تمسخر دیگر شهرها قرار گرفته ایم و مایه مذمت شده
امیدوارم که هر چه زودتر یک فکری به حال وضعیت فجیع استان و این قوم و قبیله گرایی که سبب می شود فردی از ایلام بیاد اینجا و آبروی استان را ببرد بشود
چرا افراد تحصیل کرده در استان جایگاهی ندارند و همه را دوستان فراری می دهند؟
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
تو اگراخلاقیات برات مهم بود دیگه این بحث را ادامه نمیدادی برادر من . بهتره این موضوع بیشتر از این در فضای مجازی کش پیدا نکنه
مسلم
Iran, Islamic Republic of
که کم گپ بزه تو هم زبون دار وابیی...هرکی باشه اشتباه میکنه...تو لیاقت داشتی بیومدی استاندار وابیی که دولت ایلامی نیاره...برگرد به عقب ببین ضعیفتری استاندارمون کجایی هست..اگه نالایقترین استاندار بومی نبوده...جمع کن کاسه وکوزته ...چه ربطی به تاجگردون وزارع داره؟هر کی دنیا وآخرتش وخوش مربوطه نه وتو...تو خوت دلت پره وجی د...
Iran, Islamic Republic of
جناب معلومه خیلی از درون سوختی که این طور گفتید احوال شخصی احمدی ربطی به نمایندگان نداره مگر نمایندگان مامور تفتیش زندگی شخصی کسی هستند.معلومه از اصولگرا هستی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب
شهروند از دهدشت
حمید
Iran, Islamic Republic of
دمتتتتتت گرم اقای حسینی مرحبا مرحبا
محمدی
Iran, Islamic Republic of
این ها طلب کار مردم نشن، عذرخواهی و شرمندگی، پیشکش. مگه اینا میدونن کسی که، نماینده مجلس شده، استاندار هم، نتیجه کارش میشه. کسانی که از معاون استاندار، حمایت میکنه، افتضاح استاندار و مدیرانش هم دور از انتظار نیست
مجید
Iran, Islamic Republic of
بابا جناب حسینی عزیز میخواد بیاد جای زراعی یا تاجگردون..
بابا ثبت نام کن
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
واقعا بسی تاسف باید خورد امیدوارم که در پیشگاه حضرت حق همه شان روسیاه شوند مخصوصا آقای...
Iran, Islamic Republic of
همشون مردمی که چندین درصد نفت کشور زیر پاشونه و فقر بیداد می کنه از کی شکایت بریم از این ناصواب روزگار که مارا دلقک خود کرده اند.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی بود.
از کجا معلومه که بقیه مسولین خودشون اینکاره نباشن.
ط
Iran, Islamic Republic of
از علی احمدی چه خبر
Iran, Islamic Republic of
شرمندگی کبنا که کامنتها را گزینشی چاپ می کند
ذ
Iran, Islamic Republic of
مدیر عاملهایی که همیشه بر گرده مردم سواری سیاسی واقتصادی میکنند.
حسین رستگار
Iran, Islamic Republic of
افرین چه متن جالبی
Iran, Islamic Republic of
آقای سید خسرو زمان معاونت خودت در آموزش وپرورش نقل وانتقلات چگونه انجام میشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1