تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۱۱۷۴۲
متن ارسالی؛

اگر شهرستان‌های بویراحمد و دنا را در اختیار « محمد بهرامی » گذاشتیم چه چشم‌اندازی داریم

۵۸
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اگر شهرستان‌های بویراحمد و دنا را در اختیار « محمد بهرامی » گذاشتیم چه چشم‌اندازی داریم
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی در سایت کبنا با عنوان «سرنوشت اصلاح‌طلبان بویراحمد در دستان «سید باقر موسوی‌جهان‌آباد»؟» یکی از مخاطبان این سایت خبری مطلب زیر را ارسال کرده که از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد؛
این روزها هر کس در کنار انتخابات که قصد ورود به این ماراتن نفس گیر را دارد، اطرافیان یا طرفدارانی آنها را به قدیسه ناجی و مفری برای تمام معضلات و مشکلات حاصله می‌دانند، و از روح رستم، حاتم طاعی و امیرکبیردر کالبد هرکدام می‌نشانند تا که شاید اندیشه‌ای را مسخر نمودند که یکه یاور نجات دهنده شخصی ست که بتواند با اعجاز وجودش یک تنه تمام مصائب را یک شبه علاج نماید.
از یال و کوپال و گرز فقط قداره و آهنگ مجیز گویی را به نمود میگذارندتا انگشت هر بیننده‌ای را مجذوب از جوهر رأی خود نمایند، اما انگشت آنجا تن آرایی می‌کند که از جوهر اندیشه گرفته شود تا ریشه هر پلیدی را در زمین هرز بخشکاند.
سوی سخنم با شخصیت فرد خاصی نیست چرا که ملت به آن درجه از فهم رسیده‌اند که شاکله نمایندگی مجلس نه تاجر پولی بلکه تاجر تجربه و عمل و نه صولت ایل و تباری بلکه شوکت حرفه‌ای می‌خواهد.
 دکتر محمدبهرامی گزینه‌ای ست که عملکردش با هر عینکی که از آن بنگری سالهاست شهر یاسوج را به اوج افتخار در بسیاری از مؤلفه‌های فیزیکی و فرهنگی رسانده است. از ورودی این شهر گرفته تا خروجی‌اش آثار زیبنده‌ای نیست که خالق ذهن و ایده مدیریتی ایشان نباشد.
ایشان یک کاریزمای مدیریتی ست که تمام لایحه‌های مدیریتی عمرانی و فرهنگی را در تمام برهه‌ها به خود جلب کرده و خلاقیت‌های به کرسی نشسته ایشان هنوز بر کرسی ابداع و نو بینی بر تارک شهر جای خوش کرده و بر هر اندیشه‌ای سلطه نموده.
این تصور که ایشان با این عقبه هنری عمرانی و مدیریتی نماینده این دیار شود به یک چشم انداز و افقی می‌رسیم که توسعه در شکم تکنولوژی پدیدار می‌شود و صنعت و عمران به مدد منابع بکر آب و هوایی، پایتخت طبیعت که زائده فکری خود دکتر بهرامی بود برای صنعت گردشگری، خود رونق اشتغالی می‌شود تا ابزار اقتصاد فراتر از سفره‌های مردم رنگ و بو بگیرد.
ذوق من نسبت به ایشان زمانی دوچندان شد که پاسخش به سوالم من را منغلب کرد در ان هنگام که گفتم برنامه شما برای انتخابات پیش رو چیست پاسخ داد که برنامه‌های من برای بعداز انتخابات است. مردم باید این مقوله مهم را به کسی بسپارد که پروسه انتخاب شدن برایش گام ورود باشد جهت رسیدگی به مشکلات مردم نه تمام دغدغه‌ها برای پیروزی در انتخابات.
مدیریت کاریزمایی و شخصیت علمی ایشان در ساختار اندیشه اصلاح طلبی، مثلثی شده است تا هیچ گاه تمکین به شعار و وعده نکند و از خلوص خویش همان باشد که بتواند ملموس به نمایش بگذارد.
جامعه زمانی به شکوفایی و به پوست اندازی کامل دست می‌یابد که دغدغه‌های اولیه و نیازهای اولیه بشر هیچ گاه به چشم نیاید اما به دلیل عدم مدیریت و ضعف‌های موجود هیچ گاه نتوانستیم نیازهای اولیه را به آخرین دغدغه تبدیل کنیم چرا که صنعت در کنار منابع می‌تواند رونق به اقتصاد دهد و فضای اقتصادی را برای هر جامعه‌ای محیا سازد.
برای مثال یک فضایی مانند جمعه بازار که مرهون تلاش دکتر بهرامی بود چه اندازه تاثیرش را در رونق شغل و موقعیت ارزشی منطقه‌ای ایجاد کرد.
یا فوتبال به عنوان یک بیزینس ورزشی جهانی چه اندازه توانست یاسوج را به اوج افتخارات و جوانان را مغلوب در کسب این حرفه کنند.
حالا همه این موارد و چندین موارد گفته نشده در یک الگوی بزرگتر با فضای اختیارات وسیع‌تری اگر در اختیار چنین شخصی قرار بگیرد بنظر شما چه چشم اندازی را می‌توان از شهرستان‌های بویراحمد و دنا یا حتی استان کهگیلویه و بویراحمد داشت.
 -------------------------------
رضا نیرومند
نام شما

آدرس ايميل شما

شیوا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر منمد بهرامی. ناجی یاسوج ناجی بویراحمد خواهد شد
توسعه
Iran, Islamic Republic of
بهرامی پیروز انتخابات میشه. شک نکنید
منتقد
United Kingdom
بسیار زیبا فرمودین
به عمل کار براید تازمانی که ما مردم چنین انتخابهایی همانند دکتر بهرامی نداشته باشیم باید از قافله رشد وتوسعه عقب بمانیم کاش برای یکبار هم.ک شده نردم.فارغ مسائل قومی و جناحی عملکردها رو بررسی کنند ورای دهند درود
بر دکتر بهرامی وراه روشن فردا
محمود اباد
Iran, Islamic Republic of
این دور دیگه نوبت بهرامی هست
هم شخصیت سالم دارد و هم عملکردش در گذشته مورد تایید می باشد. برای اقای سید باقر موسوی همین خاطره از عملکرد خوب بهرامی کفایت می کند که: روزی در دانشگاه آزاد یاسوج تصمیم گرفته شده بود چند تا از دانشجویان اصلاح طلب ( به قولی ستاره دار ) را از دانشگاه اخراج و ممانعت از ادامه تحصیلشان شوند اما با درایت و اقتدار ایشون مانع از اجرایی شدن این تصمیم وحشتناک شد که الان ان عزیزان زندگی خوب و سلامتی دارند.اقای موسوی برای خودت موسوی ها درست کن و تحویل جامعه بده. چرا شهرداران بعداز بهرامی جرات کاندید شدن برای مجلس را نداشتند؟؟؟؟ واقعاً چرا
عملکرد بهرامی انقدر وسیع و با افتخار بود که هنوز هم به او لقب شهردار افسانه ای و پدر پایتخت طبیعت ایران می گویند.
Iran, Islamic Republic of
وجداناتا100دوربیادچشمش بعنوان نماینده رنگ مجلس نمیبیندونخواهددید؟؟؟؟؟؟؟؟
Mmmm
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی صدیق ، پاک دست و عملگرا
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
در شرایط کنونی تنها دکتر بهرامی میتواند شهرستان های بویراحمد و دنا را از برون رفت نجات دهد
بلهزار بین مهریون ومادوان
Iran, Islamic Republic of
جان مادرت جمله ات را دوباره مرور کن
علی
Iran, Islamic Republic of
من بدور از طایفه گرای برای پیروزی دکتر بهرامی جون میدم.
هخامنشی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آریوبرزن قرن بیست و یکم دکتر محمد بهرامی
مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محمد بهرامي
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشان قبول شوند که غیر ممکن و محال است استان نابود می شود او نتوانست حتی برای خودش یک پست ضعیف هم ردیف کند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام بر نویسنده عزیز. درسته هر که فقط برای پول کار می کنه. ودرست نیست یکی راتخریب کنی ودیگری را بزرگ کنی.شما اید پیش خدای خود جوابگو باشی
محمود اباد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتربهرامی توانمند انشالله این دفع صددرصد درانتخابات قبول میشی
Romania
باسلام دوست عزيز ببخشيد منقلب منظورتون بود لطفا اصلاح كنيد
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی میتونه یاسوج رابه جهان بشناسه فقط دکتربهرامی هستش .انشالله درانتخابات قبول میشه یکبار دیگر یاسوج اوازه همه ایرانیان هستش
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تو این مدت اقبال عمومی زیادی به سمت ایشون بوده بی شک برنده انتخابات هست
س
Iran, Islamic Republic of
با سلام هرکی ندونه و یاسوج زندگی نکرده باشه اینقدر متنه آرایش شده که خیال میکنه راسته!!
بنده خدا کدوم ۹معه بازار با اون ترافیک وسیع و فضا و مکان در نظر گرفته شده اش... همین مکان هم که دارن میسازن به دلیل کمبود فضا به مخض افتتاح امون ساکنین محل رو میگیره..
در خصوص ورودی و خروجی کدوم ورودی پل بشار چندین دخ سال قدمت منظورتونه یا خیابان های وسیع و آسفالت های بسیار با کیفیت و عالیش و شایدم تنها پارک شهر که ساکنین یاسوج از به جهت شلوغی و ازدحام و نبود فضای کافی کمتر ترجیح میدن در این مکان حاضر بشوند.
تیم فوتبال چه بهره ای برای یاسوج و استان داشته.. رونق اشتغال و تولید و سرمایه داشته که ما بی خبریم.
سید
Iran, Islamic Republic of
تنها راه بیرون رفت بویراحمد و دنا از این اشفته بازاری حمایت از دکتر بهرامی هست .حضور ایشون در شهرداری و کارهای بزرگی که انجام دادن از قبیل پل شهید عوض زاده .جمعه بازار که هزاران نفر وارد عرصه کار شدنند و همچنین پارک های که ایجاد شد و نام یاسوج رو در سطح کشور بر یر زبون همه انداخت پایتخت طبیعت ایران که به این واسطه مسافرین سرازیر شدن به این شهر این همه خدمت رسانی خوب حساب کنیم و جای شک وسوالی نیست که ایشون مرد عملکرای هست و بدون شک ایشون در کارامدترین مدیری بود که یاسوج به خودش دیده و بدون شک بهترین نماینده و فعالترین هم میشه نه تنها در استان بلکه در کل کشور
طبیعت
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر بهرامی خاج از هر گونه تعصب تنها کسی هست که میتونه برا بویراحمد و دنا یک ناجی باشه و فریاد رس مردم محروم این خطه باشه.
طبیعت
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر بهرامی تنها کسی هست که میتونه ناجی بویراحمو و دنا باشه.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر اسطوره شهرمان دکتر محمد بهرامی
بهزادی
Iran, Islamic Republic of
امسال برای قبولی بهرامی از دل مایه میزارم
شهبازی
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی
پرآور
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ دوستمون عرض کنم تو اون سالها که تمام بازار یاسوج خلاصه می شد از هفت تیر تا فلکه ساعت ، به لطف بخشش های بدون حساب و کتاب دولت احمدی نژاد جمعت زیادی از روستابه سمت شهر به خصوص مرکز استان سرازیر شد که با توجه به نبود شغل وبازار کار همگی به دستفروشی روی آوردن و فضای شهری یاسوج پر شده بود از بساط دستفروشی بسیار زننده و سخت برای عابرین پیاده ، در آن زمان می بایست کاری انجام میشد ولو به صورت موقت وبهترین و مدبرانه ترین کار ایجاد فضای جمعه بازار بود که توسط دکتر بهرامی انجام گرفت و بعد از ایشون کسی نتوست خدمات و کارهای ایشان را تکمیل کنند. در مورد تیم فوتبال شهرداری به غیر از شور و نشاط و انگیزه ای که برای تمام جوونای شهرمون ایجاد کردحداقل فایده ای که داشت سر زبون انداختن نام پایتخت طبیعت که روی پیراهن این تیم نوشته شده بود
بشار
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی
قايدگيوى
United States
به نظرم بين تمام اشخاصى كه تاالان شنيدم براى انتخاب قصد بر حضور در انتخابات دارن تنها شخصى كه ميتونه نجات دهنده شهر ياسوج باشد جناب دكتر بهرامى هستن بنده بدون هيچ گونه نسبت فاميلى به عنوان يك جوان امسال به دكتر بهرامى رأى ميدهم چون همه اين چهره ها شناخته شده هستن و هر كدوم در نوبه خود مسوليت هاى داشتن همچنين جناب بهرامى كه در دوران طلايى خود در شهردارى واقعا كارهاى بزرگى كردن كه هم اكنون زبان زد هستن درود بر دكتر بهرامى ✌️✌✌
مظفری دشتروم
Iran, Islamic Republic of
خبری آمد خبری در راه است
مردم از تغییر نترسید
بهرامی گزینه خوبی است
جوان است و پر انرژی
من سه بار به دیگری رای دادم اما این بار بهرامی گزینه مناسبی است برای برون رفت از شرایط فعلی
آزموده را آزمون خطاست
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی میتونه چهره شهرستانهای بویراحمدودنا راعوض کنه کسی نیست جز دکتر محمد بهرامی
عابدین
Iran, Islamic Republic of
بیخیال بابا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در مملکت ما شهرداری شده شاهراه ورود به مناصبی مانند ریاست جمهوری و مجلس، شهردارانی که همیشه نقد بر عملکردشون حاکم بوده و است....
نیک
Iran, Islamic Republic of
آقای س دقیقا مارو یاد فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی انداختی. انتظار داری با فوتبال اشتغال زایی بشه
صادق
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی واقعن انسان بزرگواری و کاردانی میباشد
صادق
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی واقعن انسان بزرگواری و کاردانی میباشد
دانش
Iran, Islamic Republic of
هرگاه جناب بهرامی یک مقاله مدیریتی و یا اجتماعی نوشتند اون وقت دکترای ایشان هم قابل قبول است این بنده خدا هنوز بلد نیست فارسی صحبت کنه ....... به لطف دانشگاه آزاد بلهزار هم دکتر و مهندس شدند .......
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
شهرداری‌را‌کاری‌سرش‌اورد،ازباند‌بازی‌وطایفه‌گری‌،که‌اسمشو‌گذاشتند‌اغاداری‌نه‌شهرداری
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر بهرامی الحق والنصاف در زماندتصدی گری زمان شهرداری کارهای بزرگیرانجام داد انشالله در انتخابات قبول میشه وربه یاسوج دوباره رنگ وبوی تازه ای می دهد .از نویسنده این مقاله کمال تقدیر وتشکر دارم
تنگ سریز
Iran, Islamic Republic of
تورا خدا این بنده خدا را بزارین به زندگیش برسه این دفعه پنجم میشه .بخدا اگر یه افغانی هم رقیبش باشه بازهم رای نمیاره..ایشان اصلا فیس ودیسپلین مجلس نداره..هنوز نمیتونه بدون لهجه فارسی صحبت کنه .مگه مجلس دانشگاه ازاده یا شهرداری کمر شکسته یاسوجه
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خدایی مردم خودتون قضاوت کنید کسی که نتونه برا خودش پست و جایگاهی بگیره و حتی توان رایزنی نداره و فقط خودشو میچسبونه به این و اون برا یه عکس یادگاری چطور میخواد نماینده بشه خدایی یکم خودتون فکر کنید
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
من مغرض نیستم ولی انصافا بهرامی شخصیت کاریزما نیست که همش نویسنده اصرار داره بر این ویژگی. باورکنین ایشون هبچ شانسی ندارن.از ما گفتن واز شما نشنیدن
Slovenia
معضل جمعه بازار رو ایشون راه اندازی کرد؟!؟؟؟
کاری پر از عواقب خطرناک....
شهرخ پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
نیک اقبال
Iran, Islamic Republic of
مدیری مدبر انسانی شایسته
درود بر دکتر بهرامی
مهرابی
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی در شهرداری یاسوج اثبات شد
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
درود بر اسطوره ی مدیریت دکتر محمد بهرامی
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی بویراحمد تو را میخواهد
دم چنار
Iran, Islamic Republic of
موج حمایت جوانان وافرادتحصیلکرده ازدکتربهرامی ازحالانشان دهنده پیروزی قریب الوقوع ایشان است.ساکنان شهریاسوج همگی برروی دکتربهرامی متفق القول هستندچون به چشم خوددیده اندوبه یاددارندظرف دوران شهرداری چه خدمات ارزنده ای انجام داد.بیاییم یک بارهم که شده ازطایفه گری وقومگرایی دست بکشیم وبه فردشایسته رای دهیم تاشهرمان پیشرفت کندوازاین رکودخارج شود.بهرامی اهل تملق نیست وزبانش آتشین است.شک ندارم شهرداران دیروزدریاسوج وگچساران نمایندگان فرداخواهندبود.درودبردودکترترقی خواه وکاربلدزینلزاده وبهرامی.بهرامی دریاسوج پیشتازاست وزینلزاده درگچساران آنقدرخوب کارکرده که رقیب توانمندی مثل تاجگردون راکنارزده.مردم به افرادی رای میدهندکه درگذشته توانشان رادیده اند.
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
من جمله اولت که خواندم دیدم زدی ناجی جمعه بازار دیگه بقیه متن نخواندم .فقط خواستم بگم واقعا بعضا چه فکر می کنند پیش خودشون . جمعه بازاری که شهر یاسوج را بر باد داد ، جمعه بازاری که بر اساس هیچ کدام از اصول و قوانین هزاران ساله برنامه ریزی شهری در دنیا سنخیت نداره و یک حلبی اباد تجاری در ورودی شهر و شکل نازیبای آن . و رانت برای عده ای ......
از بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هرکسی از ظن خود تاکید میکنم ظن خود شد یار من
اگر بهرامی بود وضع شاید از این بدتر بود چون من به چشم خویشتن دیدم که پیمانکار در کنار شرکت گاز یاسوج جدول کشی و زیر سازی بسیار زشتی انجام داد در پی اعتراض ما میگفت من پسر دایی ) هستم هیچ کس نمیتونه هیچ
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به نویسنده ، متن دارای نگارش غلط است مانند "جوانان را مغلوب این حرفه کند "؟؟؟؟؟سایت کبنا باید در انتخاب مقالات به نکات حرفه ای نگارش توجه کافی داشته باشد ......
جلیل
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی فقط بهرامی فقط بهرامی فقط بهرامی فقط بهرامی فقط بهرامی فقط بهرامی فقط بهرامی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
عجب بهشت ؟ بله جناب اقای بهرامی در شهر داری کارهای انجام داد اما عزیزم ایا تاکنون پرسیده اید چطور پروانه 5میلیونی به 500هزارتومان کاهش یافت ایا فرمودید پیمانهای شهرداری به کیا داده می شود ایا نیروهای که درشهرداری هستند چطور امده اند و.............................؟
Iran, Islamic Republic of
بهرامی چون عملکرد اجرایی بسیار قوی و خوب داره قطعا در زمینه نماینده مجلس موفق خواهد شد هرچند که قبول داریم کار نماینده مجلس چیز دیگست ولی وقتی توقع ازش در بعد اجرایی داریم مطمئنم که ایشان از نماینده ای موفق تر خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
انصافا ایشون.در زمان.شهرداری گل کاشتند چه در حوزه ورزش که تیم فوتبال در لیگ کشور و والیبال در لیگ کشور همچنین تاسیس سالن ورزشی تاسیس خوابگاه ورزشی تاسیس چمن مصنوعی و چه در سطح عمرانی...... البته متاسفانه بعد خانوادگی در استان باعث میشه که پتانسیل فرد رو فراموش کنیم و قومی و قبیله ای رای بدیم بهمین خاطر باید گچساران تاجگردون میر شکال داشته باشن و بویراحمد هم
Iran, Islamic Republic of
بهرامی پیروزه به امیدخداوحمایت مردم
میلاد
Iran, Islamic Republic of
کسی که نتونست برا خودش یه پست دست و پا کنه چطوری میتونه تو مجلسی که پر از لابی و گرگ هست برا بویراحمد کاری بکنه خدایی یکم تفکر هم خوبه اخه وقتی نمیتونه برا خودش کاری کنه چطور میخواد برا ما مردم کاری انجام بده
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
محتوای کامنت های موجود معلومه توسط چند نفر خاص نوشته می شوند، با تعریف و تمجید الکی نمیشه عیار آدمها رو بالا برد، دکتر بهرامی مدیر اجرایی خوبی ولی انصافا توان نمایندگی ایشون فعلا پایین می باشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1