کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

اگر شهرستان‌های بویراحمد و دنا را در اختیار « محمد بهرامی » گذاشتیم چه چشم‌اندازی داریم

16 مرداد 1398 ساعت 10:55

برای مثال یک فضایی مانند جمعه بازار که مرهون تلاش دکتر بهرامی بود چه اندازه تاثیرش را در رونق شغل و موقعیت ارزشی منطقه‌ای ایجاد کرد.
یا فوتبال به عنوان یک بیزینس ورزشی جهانی چه اندازه توانست یاسوج را به اوج افتخارات و جوانان را مغلوب در کسب این حرفه کنند. حالا همه این موارد و چندین موارد گفته نشده در یک الگوی بزرگتر با فضای اختیارات وسیع‌تری اگر در اختیار چنین شخصی قرار بگیرد بنظر شما چه چشم اندازی را می‌توان از شهرستان‌های بویراحمد و دنا یا حتی استان کهگیلویه و بویراحمد داشت.


بعد از انتشار مطلبی در سایت کبنا با عنوان «سرنوشت اصلاح‌طلبان بویراحمد در دستان «سید باقر موسوی‌جهان‌آباد»؟» یکی از مخاطبان این سایت خبری مطلب زیر را ارسال کرده که از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد؛
این روزها هر کس در کنار انتخابات که قصد ورود به این ماراتن نفس گیر را دارد، اطرافیان یا طرفدارانی آنها را به قدیسه ناجی و مفری برای تمام معضلات و مشکلات حاصله می‌دانند، و از روح رستم، حاتم طاعی و امیرکبیردر کالبد هرکدام می‌نشانند تا که شاید اندیشه‌ای را مسخر نمودند که یکه یاور نجات دهنده شخصی ست که بتواند با اعجاز وجودش یک تنه تمام مصائب را یک شبه علاج نماید.
از یال و کوپال و گرز فقط قداره و آهنگ مجیز گویی را به نمود میگذارندتا انگشت هر بیننده‌ای را مجذوب از جوهر رأی خود نمایند، اما انگشت آنجا تن آرایی می‌کند که از جوهر اندیشه گرفته شود تا ریشه هر پلیدی را در زمین هرز بخشکاند.
سوی سخنم با شخصیت فرد خاصی نیست چرا که ملت به آن درجه از فهم رسیده‌اند که شاکله نمایندگی مجلس نه تاجر پولی بلکه تاجر تجربه و عمل و نه صولت ایل و تباری بلکه شوکت حرفه‌ای می‌خواهد.
 دکتر محمدبهرامی گزینه‌ای ست که عملکردش با هر عینکی که از آن بنگری سالهاست شهر یاسوج را به اوج افتخار در بسیاری از مؤلفه‌های فیزیکی و فرهنگی رسانده است. از ورودی این شهر گرفته تا خروجی‌اش آثار زیبنده‌ای نیست که خالق ذهن و ایده مدیریتی ایشان نباشد.
ایشان یک کاریزمای مدیریتی ست که تمام لایحه‌های مدیریتی عمرانی و فرهنگی را در تمام برهه‌ها به خود جلب کرده و خلاقیت‌های به کرسی نشسته ایشان هنوز بر کرسی ابداع و نو بینی بر تارک شهر جای خوش کرده و بر هر اندیشه‌ای سلطه نموده.
این تصور که ایشان با این عقبه هنری عمرانی و مدیریتی نماینده این دیار شود به یک چشم انداز و افقی می‌رسیم که توسعه در شکم تکنولوژی پدیدار می‌شود و صنعت و عمران به مدد منابع بکر آب و هوایی، پایتخت طبیعت که زائده فکری خود دکتر بهرامی بود برای صنعت گردشگری، خود رونق اشتغالی می‌شود تا ابزار اقتصاد فراتر از سفره‌های مردم رنگ و بو بگیرد.
ذوق من نسبت به ایشان زمانی دوچندان شد که پاسخش به سوالم من را منغلب کرد در ان هنگام که گفتم برنامه شما برای انتخابات پیش رو چیست پاسخ داد که برنامه‌های من برای بعداز انتخابات است. مردم باید این مقوله مهم را به کسی بسپارد که پروسه انتخاب شدن برایش گام ورود باشد جهت رسیدگی به مشکلات مردم نه تمام دغدغه‌ها برای پیروزی در انتخابات.
مدیریت کاریزمایی و شخصیت علمی ایشان در ساختار اندیشه اصلاح طلبی، مثلثی شده است تا هیچ گاه تمکین به شعار و وعده نکند و از خلوص خویش همان باشد که بتواند ملموس به نمایش بگذارد.
جامعه زمانی به شکوفایی و به پوست اندازی کامل دست می‌یابد که دغدغه‌های اولیه و نیازهای اولیه بشر هیچ گاه به چشم نیاید اما به دلیل عدم مدیریت و ضعف‌های موجود هیچ گاه نتوانستیم نیازهای اولیه را به آخرین دغدغه تبدیل کنیم چرا که صنعت در کنار منابع می‌تواند رونق به اقتصاد دهد و فضای اقتصادی را برای هر جامعه‌ای محیا سازد.
برای مثال یک فضایی مانند جمعه بازار که مرهون تلاش دکتر بهرامی بود چه اندازه تاثیرش را در رونق شغل و موقعیت ارزشی منطقه‌ای ایجاد کرد.
یا فوتبال به عنوان یک بیزینس ورزشی جهانی چه اندازه توانست یاسوج را به اوج افتخارات و جوانان را مغلوب در کسب این حرفه کنند.
حالا همه این موارد و چندین موارد گفته نشده در یک الگوی بزرگتر با فضای اختیارات وسیع‌تری اگر در اختیار چنین شخصی قرار بگیرد بنظر شما چه چشم اندازی را می‌توان از شهرستان‌های بویراحمد و دنا یا حتی استان کهگیلویه و بویراحمد داشت.
 -------------------------------
رضا نیرومند


کد مطلب: 411742

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/411742/اگر-شهرستان-های-بویراحمد-دنا-اختیار-محمد-بهرامی-گذاشتیم-چشم-اندازی-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1