تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۱۱۶۰۸
یادداشت سیاسی | داریوش بهینا

«تی‌شرت» و آدرس‌های غلط

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«تی‌شرت» و آدرس‌های غلط
کبنا ؛متن ارسالی: هنوز روی ریل توسعه قرار نگرفته و فرسنگ‌ها با سایر استان‌ها به ویژه استان‌های هم طراز فاصله دارد که به دلیل همین حاشیه‌ها و نپرداختن به موضوعات اصلی و نیازهای اساسی استان و مردم است.
در حالی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد چند روز خود را سرگرم موضوع انحرافی تیشرت یکی از سیاسیون استان می‌کنند که همه می‌دانند یک بحث انحرافی بوده تا برای چند صباحی هم که شده مشکلات اصلی مردم به فراموشی سپرده شود و به قولی بازی من درآوردی که تنها برای سرگرم کردن افکار است و به توسعه استان نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه باعث ایجاد شکاف هر چه بیشتر می‌شود.
بازیگران پشت صحنه این موضوع انحرافی یقینا همان افرادی هستند که دائم بر  طبل اختلافات در استان می‌کوبند و خط کشی مشمئز کننده سردسیری و گرمسیری را دامن می زنند و خود بانی مشکلات بزرگ و عدیده در استان از جمله استخدام‌های طایفه‌ای و انتصابات فله‌ای بوده و مدیران استان را وادار به کاری کردند و چنان بدنامی حاصل گردید که حکم شلاق مدیران شهره آفاق و انفس شد.
اما خاموشی اصحاب واقعی قلم و رسانه و نپرداختن به زوایای چنین موضوعات انحرافی و عدم روشنگری آن‌ها موجب ایجاد چنین وضعیت تیره و تاری در استان کهگیلویه و بویراحمد شده که با طرح چنین مباحثی علاوه بر خاکسپاری نیازها و مشکلات مردم موجب ایجاد انشقاق بیشتر میان گروه‌ها و اقوام و اقشار مختلف اعم از حوزه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در استان شود.
بزرگنمایی و انتشار گسترده چنین موضوعات انحرافی موجب شده که با فراموشی اصل مطلب و آدرس غلط به افکار عمومی عده‌ای در استان همه خدمات نظام جمهوری اسلامی و پول‌هایی که برای آسایش مردم توسط همین نظام خرج می‌شود را به پای خود نوشته و در این بین انگار نظام جمهوری اسلامی ریالی برای رفاه حال مردم استان خرج نکرده و همه از جیب عده‌ای است که به برکت همین نظام صاحب جایگاه و منصب شده‌‌اند.
ایجاد مشکل از سوی یک یا دو نفر و در کل فرد خاص نیست بلکه مشکل از اینجاست که نخبگان و بزرگان استان هم دم فرو بسته‌ و تنها شاهد و ناظر چنین بهره‌ برداری‌ها و سؤ استفاده‌ها از صبر و شکیبایی نظام جمهوری اسلامی بوده و فریادگر مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد نیستند.
-------------------------------
داریوش بهنیا
نام شما

آدرس ايميل شما

هیات علمی
Romania
نخبگان دستاویز و بازیچه شما سیاسیون نمی شوند بجای این افکار فرسوده به فکر نو آوری و تهیه مواد اولیه پژوهش و مطالعه جدید ترین مقالات علمی هستند
Iran, Islamic Republic of
این داستان تی شرت کار خود دار و دسته آقای . میترسم فردا عکس بذاره
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
ما شگفت زده شدیم چرا رسانه ها به جای پرداختن به مباحث بی تاثیر و حاشیه ای و پوچ .تاکنون اشاره به احکام صادره دو مدیر که درحال حاظر .میباشند را افشا نکرده و از دستگاه قضایی مردم انتظار دارند که چرا اجرا نشده و برای چی این دو مدیر بر کنار نشدن
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
خدایی تیم تبلیغاتی تاجگردون مردم روچی فرض کردند؟بروفکر رای باش که بااین کارهابه مجلس نمی روی .
کارشناس ارشداقتصاد
Iran, Islamic Republic of
چه اشتباهی کردم دوره گذشته هم چنین بازیهایی خوردم وبهش رای دادم.ولله جبران میکنم و روشنگری میکنم.خدایامراببخش که باچنین انتخابی باعث بیکاری وگرانی واقتصادورشکسته شدم.فکرمیکردم طرف دکترای اقتصادداره وکارش رابلداست.خدایامراببخش
علی
Romania
کارشناس اقتصاد ، جون خوت اقتصاد تعریف کن ؟ فکر کنم از همون کارشناسان اقتصادی هستی که سر کلاس حاضر نمیشی و زمان امتحانات فقط امتحان میدی و الخ ...
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز بحث تبعیض و بی عدالتی و بکارگیری نیرو از بستگان و اطرافیان مسئولان در کشور ما امری عادی شده و قبحش شکسته شده!
فریاد من و شما به جایی نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
آقای بهنیای بزرگوار، گذشته ازاین که من چه طرفدارچه خط وجناحی هستم ولی خداییش وجدان خودت راقاضی قراربده نماینده ی سه دورقبل همه کاراشون عادلانه وبحق بود؟؟؟؟استخدام بستگانشون دل جوانان وخانواده ها رابه دردآوردکه😭😭.نوبتیه برادرمن
Iran, Islamic Republic of
مشکل اقتصادی و بی عدالتی همه را به زانو در اورده زبانها قفل شده اند دارییم به خودمون میخندیم
Romania
فقط دکتربهرامی میتواند ای دور ازانتخابات قبول مجلس بشه
اصلاحطلب پیشرو
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بزرگترین ضربه روبه اصلاحات زدتمام ضعفش و اینتورم ورکودرامقصرش همین دکترهای اقتصادمان هستندکه مدرک گرفتندوپست گرفتندومحصولش راامروزمیبینیم.بهترین کاربرای بزرگان اصلاحات منطقه اینست که تادیرنشده وفاتحه اصلاحات ازطرف مردم خوانده نشده درانتخابشان تجدیدنظرکنندوکاملاصریح ازتاجگردون گذرکنندوتقصیرات دوره نمایندگی اش رابازخواست کنند.اگردوباره راه گذشته رابروید ازاصلاحات جزنامی نمیماند.من امسال به دکترزینلزاده رای میدهم چون درسخنرانیهایش هردوجناح ومخصوصااصلاحات درهشت سال اخیررامقصرمیداندودارای تفکرشایسته سالاراست .ببینیدمردم هرهفته چطوربه زینلزاده می پیوندند.اینان دردورگذشنه طرفدارتاجگردون بودند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1