تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۱۱۵۹۷
متن ارسالی؛

بیمارستان چرام هنوز اندر خم یک کوچه

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بیمارستان چرام هنوز اندر خم یک کوچه
کبنا ؛پروژه بیمارستان چرام آنطور که دکتر یزدانپناه در مصاحبه‌ای گفتند و در یک کلیپ هم انتشار داده شد در 7 فروردین 96 بدون رعایت مسائل قانونی و. از طریق عدل هاشمی پور و دکتر ایلامی رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی به صورت شفاهی و بدون هیچگونه موافقتنامه و مناقصه‌ای واگذار شد.
 با ورود سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی و اعتراض به نحوه واگذاری به علت عدم رعایت قانون در 1 و نیم سال گذشته تعطیل شد.
 دکتر یزدانپناه با علم و اطلاع کافی از مشکلات بوجود آمده مصمم شد که به طرق قانونی این پروژه را فعال کند و آنطور که گفت از مردم چرام هم به علت تأخیر در اجرای پروژه عذرخواهی کرد.
اما چیزی که در این بین برای مردم و شهروندان عجیب بود ساخت دیوار بلوکی این بیمارستان بود که معمولاً در جاهای دیگر چنین کاری انجام نمی‌شود.
 معمولاً در ساخت هر بیمارستان در ابتدا و بعد از کسب مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان ابتدا خاک مورد نظر را آزمایش می‌کنند تا بعداز تاییده و تست نهایی عملیات اجرایی طبق نقشه بیمارستان توسط مجری انجام شود.
 در تصاویری که امروز در فضای مجازی چرام منتشر شد عملیات تست خاک زمین مورد نظر برای احداث بیمارستان در این چند روز شروع شده تا بعد از تاییده مراحل بعدی شروع شود.
 متولیان وقت و نماینده محترم که در سخنرانی‌ها خود را پروژه‌ای و اجرایی می‌داند چرا پیگیر تست خاک در زمان کلنگ زنی پروژه نشد؟
چرا اجازه دادن بدون تست خاک دیوارکشی محوطه بیمارستان آن هم از نوع مصالح بلوکی انجام شود.
 اگر تست خاک که امروز انجام شد جواب نداد (که البته امیدواریم جواب بدهد) سرانجام این پروژه و همچنین دیوار کشی آن چه می‌شود.
 چرا در 2 سال گذشته این همه هیاهو انجام شد و وعده داده شد.
 آقای هاشمی پور جنابعالی که تجربه کارهای پروژه‌ای و اجرایی دارید چرا بدون رعایت قانون پروژه به این مهمی را به صورت شفاهی به پیمانکار واگذار کردید.
 چرا بدون کار کارشناسی کلنگ زنی شد.
 البته پیمانکار با توجه به سوابق کاری از پیمانکاران مجرب در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی است اما همین عدم رعایت قانون و حساسیت دستگاه‌های نظارتی به نحوه واگذاری موجب شده که ضرر و زیان زیادی هم متحمل شود.
 بیمارستان چرام حتی در بحث جانمایی آن و مکانی که قرار گرفته شاید مکان مناسبی هم نباشد چه به لحاظ قرار گرفتن در کنار دانشکده و همچنین در قسمتی از شهر است که اگر بخواهند مریض انتقال دهند می‌بایست از خیابان شلوغ شهر چرام و پرتردد رد شود که در سرعت و حساسیت وقت تاثیرگذار است و بهتر بود در ورودی یا خروجی شهر چرام جانمایی می‌شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000411/nf00411597-1.jpeg
 به هرحال احداث بیمارستان چرام و وعده‌های داده شده به نوعی برای سرگرمی مردم بود که حتی به خطبه‌های نمازجمعه شهر چرام هم کشیده شد که البته امیدواریم با پیگیری‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و انتخاب یک پیمانکار قوی با رعایت قانون در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی این پروژه اجرا و به بهره برداری برسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

الیاس
Iran, Islamic Republic of
کرو. ول کنین... بیچاره بزرگترین افتخارش یونه که بردنش کره جنوبینه هم دی اومه...هههه
هم یو که یکی دو روز دوتا پُرس برنج گوشتی..خخخخخ
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
فایل های مرتبط
1