تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۹۳
پاسخی به مطلب؛ «دکتر فرخیانی؛ سربازی که سردار شد»

سردار واقعی چه کسی است؟!

۷۶
۸
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سردار واقعی چه کسی است؟!
کبنا ؛اخیراً مطلبی با عنوان «دکتر فرخیانی؛ سربازی که سردار شد»[کلیک کنید] در سایت خبری کبنا به قلم برادر بزرگواری با نام سیدمصطفی قمریان منتشر شد. کم لطفی است اگر نصیحتی در پاسخ به برخی از این دست و پا زدنهای بیهوده درج نشود تا حداقل بزرگان قوم به این جوانان نو قلم تذکر دهند که حرمت خود، دیگران، و از همه مهمتر حرمت قلم را نگه دارند و از این نفرت پراکنی های جاهلانه دست بردارند؛ «درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد//نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد».
جناب قمریان عزیز! قبل از پرداختن به اصل موضوع باید عرض کنم که نه بنده، نه شما، نه جناب فرخیانی، ونه هیچ انسان دیگری با هیاهو و چندخط یادداشت، سردار و سرتیپ و رستم دستان نمی‌شود بجز با افتخار بسیار در آزمون‌های بیشمار؛ مصداق آن در این خطه کوچک ما دلاورمردانی بودند که از سردار آریوبرزن بوده تا سرداران بزرگی همچون عظیمی فر، شهابی فر، خرمدل، وسردار سرافراز شهید هرمز پور وصدها ستاره نورانی میدان شجاعت و رشادت در ایران اسلامی. ولی حال که سعی دارید بر هر وسیله و ابزاری حرکت متکبرانه خود را پیش برانید ملالی نیست؛ چون قبلاً هم بارها وبارها نشان داده‌اید که بر خلاف اصول اخلاقی «هدف وسیله را توجیه می‌کند». اما در پاسخ به مرقومه گهربارتان:
- در سطور اولیه یادداشتتان فرموده‌اید که «بالاخره شورای انقلاب با پشت سرگذاشتن قالب طایفه و منطقه خاص دست به پوست اندازی زده است»!! قطعاً استحضار دارید که بخش اعظم همین شورای انقلاب و یا دقیق‌تر بگویم جبهه اصولگرایان این تصمیم را قاطعانه نپذیرفتند وحتی حاضر به همراهی ظاهری در جلسه معارفه مسجد امام علی (ع) هم نشدند. دلیل آن واضح است؛ چون پوست اندازی نکرده‌اید، تعویض پوسته داشتید. فرمودید «قالب طایفه را رها کردید»؛ درحالیکه در همین یادداشت کنونی چپ و راست تلاش دارید که طایفه را برانگیخته تا «طایفه تامرادی جان و مال و رأی و افتخار خود را برای فرزند خود هزینه کنند»!!!! شما که شبانه روزی عَلَم وامصیتای طایفه گرایی سرداده اید چطور در میان بزرگان خوش نام این جریان از جانی پور، خلقی پور،، حسینی، پناهی، دهراب پور و صدها شخصیت عزیز دیگر ناچار شدید که نامزد خود را دقیقاً از فلان طایفه خاص انتخاب کنید؟؟ مثلاً با «انتخاب به قول خودتان هوشمندانه» در محاسبات ذهنی خود – که همیشه هم به خطا رفته است- چشم طمع به آراء این طایفه نداشته‌اید؟؟ «تقولون مالاتفعلون»؟؟ وای از این همه نفاق!!
- پرسیده‌اید که چرا «مهدی روشنفکر هیچگاه حاضر به همنشینی با فرخیانی نشدند؟؟ چرا حسادت می‌ورزد و ...» پاسخ خیلی ساده است برادر من؛ چون روشنفکر نیک می‌داند – و البته باور کنید همه مخلوقات عالم هم می‌دانند- فرخیانی ابزاری است که نه آمدنش به اختیار خودش بوده و نه رفتنش! چون نیک می‌داند که فرخیانی فرستاده و پیکی برای استاد اعظم و چند نفر از همنشینان اوست و لاغیر؛ سند واضح آن صراحتاً در همین یادداشت فرموده‌اید که با اشاره و انتخاب چه کسانی اعلام حضور کردند. حال اگر این سردار امروزی شما مثلاً اراده و اختیاری از خودش داشت که تکلیف روشن بود ولی همه یقین داریم که ایشان سرباز انتحاری جمعی دگر است. حقیقت امر حتی خود شما هم امروز سرگشته‌اید که جناب فرخیانی نامزد انتخابات است یا استاد اعظم یا شیخ بزرگ یا پیشوایان جریان؟؟ نکته دیگر که درخصوص حسادت فرموده‌اید؛ شما در کدام مرقومه، در کدام سخنرانی، در کدام یادداشت و یا کدام رفتار از طرف آقای روشنفکر به چنین حسادتی پی برده‌اید؟؟ اگر موضوع را برعکس تصور کنیم و مثلاً سردار شما در انتخابات قبلی حضور داشت و دارای چنان پایگاه مردمی بود و الان روشنفکر در رقابت ایشان قد علم می‌کرد آیا الان فریاد وا خیانتا، وا برادرا از طرف شما به عرش نرسیده بود؟؟ باور بفرمائید اگر وضع برعکس بود شما حتی حکم به ارتداد و کفر روشنفکر داده بودید. باور بفرمائید ما همه متعجبیم از صبر ایوب وار ایشان در برابر این همه هجمه ناجوانمرانه، توهین، افتراء، و از همه بدتر از این همه توطئه‌های روزانه شما؛ «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»
- در مرقومه خود نوشته‌اید که «مجلس امروز، مجلس حقوق دانان است و عدم حضور ایشان در مجلس ظلم به استان و حتی ظلم به کشور است»!!!! توجه بفرمائید «ظلم به کشور»!!! انصافاً با چنین استدلال‌های مضحکانه ای قصد دارید برای ایشان جریان سازی کنید و مثلاً نظر و آراء مردم را جلب نمایید؟؟ حداقل یقین داریم جناب فرخیانی تا دوستانی مثل شما دارد به دشمن چه حاجت. برادر من! مجلس نماینده حقوقدان می‌خواهد، جامعه شناس می‌خواهد، سیاستگذار می‌خواهد، اقتصاددان می‌خواهد، روانشناس می‌خواهد، اندیشمند دینی می‌خواهد، برنامه ریز می‌خواهد، و هزاران تخصص دیگر؛ بنده خواهشمندم قبل از نشر افاضات عالمانه حداقل با یک یا چند نفر از دوستان مشورت کنید، یا حداقل ما را با استدلالهای بهتری قانع کنید تا با انتخاب جناب فرخیانی چنین ظلم بزرگی در حق استان که هیچ، به فرمایش شما در حق کشور نکنیم!!!!
- فرموده‌اید «روشنفکر می‌خواهد با ایستادن بر نوک پنجه‌های خود، هم قد جسارت و صلابت دکتر فرخیانی شود»؛ کسی که بدون حمایت جریان‌های پرهیاهوی سیاسی و منابع تاثیرگذار مالی توانست اعتماد نزدیک به 40 هزار نفر از اقشار مختلف مردم را جلب نماید، بر نوک پنجه ایستاده است یا شما که شب و روز و با هر ابزاری حتی نمی‌توانید حلقه اطرافیان خود را قانع کنید و البته که تا ابد نیز نخواهید توانست؟؟؟ پدیده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ک.ب نیازی به ایستادن برنوک پنجه ندارد چون هم ما و هم شما یقین داریم در دوره یازدهم ایشان گزینه جدی این دوره از رقابت‌هاست وچنان دلهره‌ای در روح و جان شما افکنده است که با عصبانیت به ایشان حمله می‌کنید؛ «خشم، نشانه ترس و ضعف است»!! هر خواننده‌ای در نگاه اول در می‌یابد که مرقومه شما لبریز از خشم، نفرت، کینه توزی، تهمت و افتراء است که البته همه از سر درماندگی است؛ «خودکرده را تدبیر نیست برادرجان» و تا زمانی که به افکار انحصارطلبی خود پایان ندهید همچنان درمانده و خشمگین هستید. باور بفرمائید اگر ایشان مانند شما قصد لشکرکشی ویا برگزاری جلساتی مانند جلسه معارفه شما داشته باشد، دیگر حتی جرأت دست به قلم گرفتن نخواهید داشت. «بر آب زد زسر جهل دشمنت نقشی / گهی کز آتش شمشیر تو امان می‌خواست»
- ما بارها و بارها درباره خطرات و مضرات شما و تفکرات امثال شما هشدار دادیم و البته مرقومه شما خود سند دیگری بر صحت این ادعاست؛ روشنفکر را برادر تقلبی، نشانه نفاق، مظهر اختلاف، و... می دانید، و در مقابل، جایگاه ناخاسته و ناخوانده خود و سردار سربازمنش را با هر وسیله‌ای توجیه می‌کنید. مشخصاً بفرمایید روشنفکر در کدام اصل انقلابی از امثال شما فرسنگ‌ها جلوتر نیست؟! چون با افکار پوسیده انحصارطلبی شما اختلاف نظر دارد پس منافق است؟؟ دیگر بزرگانی که با تفکرات شما همراهی ندارند را نیز منافق می دانید یا نعوذ بالله کافر؟؟ منافق کسی است که تلاش می‌کند با دسیسه و حیله برادر را در برابر قرار دهد! نفاق در این یادداشت‌های بی محتوا و پی درپی شماست که اگر دقت داشته‌اید از هر ده یادداشت فقط یکی را پاسخ گفته‌اند؛ چون یا ارزش پاسخ گویی ندارند، یا اینکه برخلاف شما در پی ابزارهای ناجوانمرادنه برای رسیدن به خواسته‌های نفسانی نیست؛ «غریق چنگ زد در خس آر یابد، و ما به خرده دلخوشی»!!!
- در بخش دیگری از مرقومه خود با اشاره به تخصص حقوقی جناب فرخیانی، در مقابل جناب روشنفکر را فاقد تخصص دانسته‌اید؛ جای گلایه نیست چون قبلاً نیز در موارد متعدد، ضعف و نقص در اطلاعات و معلومات شما را به خطا برده است؛ جناب روشنفکر دارای تخصص وتحصیلات عالیه در دو رشته متفاوت مدیریتی (مدیریت آموزشی و دیگری مدیریت دولتی) هستند.
- و اما در پاسخ به سطر پایانی مرقومه شما که فرموده‌اید: «دکتر فرخیانی در کنار استاد، تمام سلسله مراتب را طی کرده است و بعد از سربازی به سرداری رسیده است»؛ برادر عزیزم! ما معتقدیم اولاً در کنار «مردم» باید سلسله مراتب را طی کرد تا به سرداری رسید نه در کنار استاد؛ به عبراتی دیگر هیچ استادی بالاتر از «مردم» نیست، ثانیاً سالهای سال در کنار غم و شادی‌های «مردم» طول می‌کشد تا به سرداری برسی نه یک شبه و با تصمیم یک جمع چند نفره. پند و اندرز را چه فایده که صد البته تعبیر و تأویل شما از این واژگان با تعبیر ما بسی متفاوت است برادرجان؛ ما نماینده و منتخب مردم را برخلاف شما سردار نمی‌دانیم بلکه خادم و نوکر مردم می دانیم، و معتقدیم این «مردم» هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی سردار است و چه کسی سرباز نه من و شما؛ حال شما که الحمدلله اهل علم حقوق و قضاوت هستید، کلاه خودتان را قاضی کنید؛ سردار واقعی چه کسی است؟؟؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دکترحاج مهدی روشنفکر"بزرگ مردی که ازباغ دلش هماره شمیم عطراهل بیت می وزدوبرشاخساروجودش ابرخوبی وکرامت می روئیددرصیحفه ایمانش عشق به ولایت ودرکتیبه جانش معرفت ومعنویت موج می زند..دل دریائیش برای محرومان ومستضعفان می تپدوابرخوبیهایش هردم برسرآنان باران رحمت می بارد...عمری تعهدوخدمت وانسان دوستی لطف نشان حضرت حق می باشدکه برسینه وبیرق اوچونان خورشیدی فروزان می درخشد...ما مردم ملک بویر ایل حماسه وغزل سرزمین نازبلوط فرهنگ وشعروشعور باردیگربا آرمانهای والای ایشان تجدیدمیثاقی دوباره خواهیم بست وعزت شوکت عظمت وجلال وجبروت رابه بویراحمدسرفرازودنای کاکل سفیدبازخواهیم گرداند....انشاءالله....✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
آرش مهدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دکتر روشنفکر عزیز
بدانید اول به امید خدا و دوم به امید مردم مظلوم بویراحمد حق به حقدار خواهد رسید و حضرتعالی که همرنگ و همدرد مردم هستی به مجلس راه خواهی یافت اراده خداوند دلهای مردم را به حرکت در میاورد و جریان زر و زدر تزویر شکست خواهند خورد ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر روشنفکر
جریان انقلابی نباید نقد را با نسیه عوض کند
با همراهمی جناب روشنفکر تا ابد پیروزی این جریان را در بویراحمد و دنا بیمه کنید
Iran, Islamic Republic of
رای اصولگرایی به سمت دکتر روشنفکر در حال سرازیر شدن هست پیوست افرادی همچون:
دهراب پور- مختار اندر خور - امامی - خسرو حسینی و اصولگراهای بویر احمد سفلی به دکتر روشنفکر نوید بخش این هست که پیروزی نزدیک
حاصل
Iran, Islamic Republic of
مشهدی. هم این دور به شدت دارن تبلیغ سی روشنفکر ایکنن با بچه ها
حسین مجاهد
Iran, Islamic Republic of
پیروزی دكتر روشنفکر قطعي است.
دوستان و حاميان همانند دكتر در ميدان فعاليت باشند.هر نفر باید یک روشنفکر باشد؛ تبلیغات چهره به چهره فراموش نشود.یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
تا بر افراشتن پرچم یا مهدی بر قله های افتخار راهی نمانده .همه تا اخر با برنامه و چهره به چهره مشغول فعالیت باشین که پیروزی نزدیکه.
رضا الوند نسب-
Iran, Islamic Republic of
به‌طور حتم جریان مردمی دکتر دوشنفکر با تعامل و همدلی بنا به خواست مردم، باهدف تغییر در وضع موجود و در هم شکستن فضای تبعیض، بی‌عدالتی و بهبود وضعیت معیشت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمام توان حضور پیدا خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تیم رسانه ای دکتر روشنفکر که دارن با درایت تمام فضای حقیقی و مجازی را کنترل میکنن
Iran, Islamic Republic of
هر_نفر_یک_روشنفکر
تبلیغات چهره به چهره روشنفکران
Iran, Islamic Republic of
گروهی در هفته‌های اخیر اختلاف در جریان انقلابی را به عنوان یک راهبرد دنبال می‌کند که یقیناً این خواب آنان تعبیر نمی‌شود و زمستان سختی را در پیش خواهند داشت.تاکید میکنیم زمسان سختی دار پیش دارین.درود بر دکتر روشنفکر درود به درایتش .
حسینی
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر واقعا یک سیاستمدار قهاریست که توانست علی رغم عدم حمایت جناح خاصی از وی، به دلیل توانمندی سیاسی و وجه اجتماعیش سبد رای حدود 40 هزارتایی رو به خودش اختصاص بده و بارقیبان کار کشته خود برابری نماید.
خوشبختانه هرچه به روز سرنوشت ساز نزدیک می‌شویم، شور و هیجان به سمت دکتر روشنفکر خیره کننده است و حمایت همه جانبه مردم فهیم بویراحمد و دنا در حمایت از حاج مهدی روشنفکر روز به روز در سراسر حوزه انتخابیه وسیع‌تر و فراگیر تر می‌شود و این خیزش و حرکت با چنان شور و هیجانی صورت می گیرد که خیلی‌ها تصورش را نمی‌ کنند و باورش براشون سخته.
Iran, Islamic Republic of
اولین فاتحان اورست
پس از اولین تلاش ناموفقش
برای صعود به اورست گفت:
ما برمی‌گردیم و بالاخره تو را فتح می‌کنیم؛
تو به عنوان یک کوه نمی‌توانی رشد کنی،
اما ما چرا ...

حامیان دکتر روشنفکر
میرزا رضا کرمی خو
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه در پی اسیب زدن به شخصیت دکتر فرخیانی است.قطعا دکتر فرخیانی فقط جنبه ابزاری برای هدایتخواه دارد
محمد نصری
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر سر دار قلب های ما هست
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
حذف رقبا در ماههای منتهی به انتخابات از طرف جناب هدایتخواه سابقه دیرینه داره. قطعا هدایتخواه فرخیانی را هم کنار میزنه.
جانی پورازایل جلیل
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدام ازسردارانی که نام برده شده به اندازه سرداررشیدالوندنسب برای این نظام زحمت نکشیده است/نویسنده ی متن اول تحقیق کن بعدنام افرادراذکرکن؟؟؟؟؟
تاراز
Iran, Islamic Republic of
فقط مهدی روشنفکر میتونه سردار قلبهای مردم باشه چونکه خودش رو از مردم و برای مردم میداند
حاجی زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد روشنفکر
ناشناس
Romania
حقیقتا مرحبا . واقعا احسنت.

بسیار دقیق، عمیق، کوبنده و تاثیرگذار پاسخ دادید .‌

افتخار میکنم طرفدار کوچک جریان ارزشمند و عدالت خواه دکتر مهدی روشنفکر هستم .
محمد
Romania
فرخیانی
هم و غم هدایتخواه و پیشوا شده شکست روشنفکر چون میدونن اگه روشنفکر ببره دستشون از قدرت قطع میشه و منافعی دیگه ندارن... برا همین این دور کاری به پیروزی ندارن و فقط بفکر شکست روشنفکر هستند ولی به امیدخدا کور خوانده اند ... روشنفکر پیروز قطعی انتخابات می باشد
Iran, Islamic Republic of
مگه الان قدرت دارن که دستشون کوتاه شه
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد باشرف دکتر روشنفکر
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
ای دور فقط دکتر روشنفکر برنده انتخابات
دنا
Iran, Islamic Republic of
پیشا پیش به روشنفکر تبریک میگوئیم
کریک
Iran, Islamic Republic of
در دهستان کریک روشنفکر رای اولی ای دور به امید خدا داره یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ رای هم نیاره
ده برافتاب
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روشنفکر الحق و الانصاف در قلب مردم سید سادات ده برافتاب جا گرفتی رمز پیروزی ما. یا مهدی
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
عالی بود این متن. واقعا جریان انحصارطلب حرفی برای گفتن ندارند
Romania
اندکی صبر سحر نزدیک است...
آرای دکتر روشنفکر در بویراحمد علیا نیز روز به روز شاهد فزونی .وپیشی گرفتن از حاج زارعی است ،به عینه شاهد هستم
حیدر
Iran, Islamic Republic of
سراسر سخنان شما پر از عیب وایراد است بعنوان مثال من فقط یه جمله از متن شما را میگم
گوش مردم از این حرفا پر است مردم دغدغه کار دارند فردی میخواهند که شایستگی داشته باشد نه اینکه کورکورانه و احساسی عمل کند دغدغه مردم مراسمات احساسی مثل فاتحه خونی و جشن های عروسی نیست برادر مشکل تخصص است که جناب به هیچ وجه صلاحیتش را ندارد و فقط تعصبی عمل میکند و منبع کسب آرا ایشون در دوره قبل بر همین اساس بوده و لا غیر
خوشبختانه در این دوره حساس مردم شریف ما با بینشی بازتر و آگاهی کاملتر نسبت به نامزدهای انتخاباتی عمل خواهند کرد نه احساسی و تعصبی....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ح.د عزیز لطفا بگو مثلا کجای این جوابیه اشکال داشت بعد سراسرش پیشکش??پاسخ ندارین درسته?خدایی شما کی میخایین از خواب بیدار شین...
آموزش پرورش
Iran, Islamic Republic of
حیدر جان دقت کردی خودتم تحت تاثیر متن قرار گرفتی; مثلا میگی وبعدعبارت ولاغیر....اینو میگن ضمیر ناخودآگاه. خلاصه حرف حق این مدلیه
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
این سربازان هستند که برای میهن سر میدهند. سردار یک
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج مهدی روشنفکر.این بارهم هدایت خواه ک نیازبه هدایت وراهنمایی بیشتری داردبرآب میشود وشکست دیگری درکارنامه اوثبت خواهدشدوبا اطمینان میگم هدایت خواه تاروزآخرخودش واردگودانتخابات خواهدشد وفرخیانی بازیچه این چندنفرشده واون وقت نه راه کنارکشیدن داره ونه توان ادامه دادن وشکست سنگینی درکارنامه هدایت خواه وتیم چندنفره اش ثبت خواهدشدوپیروزانتخابات بااختلاف حاج مهدی روشنفکرخواهدبودانشاالله ومن یاسوجی نیستم هیچ تعصبی هم به قوم وگروهی ندارم وازالان رای من روشنفکر خواهدبود
Iran, Islamic Republic of
درست و بجا فرمودین
یکی از سجایای اخلاقی که مایه دوام و ثبات جامعه است، مدارا با دیگران است. رفق و مدارا در سیره رفتاری و عملی پیشوایان معصوم(ع) فراوان به چشم می خورد. ایشان در امر تبلیغ و اجرای فرامین الهی علاوه بر شخصیّت دادن به مردم، آنان را محترم می شمردند، به گونه ای که با گفتار و کردار خویش بهترین آداب زندگی را به دیگران می آموختند و درشت خویی آنان را با صبر و حوصله تمام تحمّل می نمودند.

پیامبر اسلام(ص) با مدارای خویش توفیق یافت که دین و دنیای مردم را اصلاح نماید. مدارا سختی ها را آسان می کند و آدمی را در برخوردهای اجتماعی موفق می دارد، زیرا نیمی از روابط فرد و جامعه در گرو رفق و مداراست. امام کاظم(ع) فرمود: «مدارا نیمی از زندگی است.»

رفق و مدارا از مهم ترین صفات الهی است و از همین رو پیشوایان معصوم(ع) بالاترین حد این فضیلت اخلاقی را داشتند. البته مدارای مورد بحث به معنای چشم پوشی از حق و زیرپاگذاشتن اصول و یا عبور از حدود معیارهای اساسی نیست، بلکه نوع روشی در برخورد با دیگران است که خداوند بندگان ویژه خویش را بر آن می ستاید و می فرماید: «و عباد الرّحمن الُّذین یمشون علی الارض هوناً و اذاخاطبهم الجاهلون قالوا سلاماً؛و بندگان خدای رحمان کسانی هستند که روی زمین به آرامی راه می روند و چون افراد نادان ایشان را خطاب قرار دهند، به ملایمت و مدارا پاسخ دهند.» نقل می شود که از قبیله بنی سعد فردی به حضور پیامبر(ص) رسید. وی انسانی درشت خوی بود و هنگام پرسش و صحبت با پیامبر(ص) چندین بار بی ادبی و گستاخی کرد، اما آن حضرت با حوصله و آرامش تمام سؤالات او را پاسخ داد. این روش پیامبر(ص) نه تنها باعث مسلمان شدن آن فرد شد، بلکه تمام مردان و زنان قبیله بنی سعد مسلمان شدند.

یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرخیان دوره ابتدایی فراموش نمیشود
مردم
Iran, Islamic Republic of
افتادگي و تواضع و فروتني، يكي از مختصات مردم داری است. افراد متواضع مي توانند مردم را دور شمع وجود خودشان جمع كنند، آن گونه كه پيامبر (ص) بود و انجام مي داد. تكبر، پشت انسان را خالي مي كند. مردم از پيرامون افراد مغرور و متكبر و خودخواه پراكنده مي شوند. برعكس آن، تواضع مردم را به محبت و عنايت و حمايت مي كشاند. امام علي(ع) فرموده است: سه چيز موجب محبت ديگران مي شود: دينداري، فروتني و بخشندگي.یامهدی
مردم
Iran, Islamic Republic of
افتادگي و تواضع و فروتني، يكي از مختصات مردم داری است. افراد متواضع مي توانند مردم را دور شمع وجود خودشان جمع كنند، آن گونه كه پيامبر (ص) بود و انجام مي داد. تكبر، پشت انسان را خالي مي كند. مردم از پيرامون افراد مغرور و متكبر و خودخواه پراكنده مي شوند. برعكس آن، تواضع مردم را به محبت و عنايت و حمايت مي كشاند. امام علي(ع) فرموده است: سه چيز موجب محبت ديگران مي شود: دينداري، فروتني و بخشندگي.یامهدی
jahan...
جناب الوندنسب بزرگواربرادرارزشمند...
شجاعت سلحشوری شهامت غیرت واصالت ایل باصلابت وبزرگ جلیل وفرزندان قهرمان آن خطه دلاورخیزبرهمگان مبرهن وروشن هست ازجنگ گجستان ونبردسخت تنگ تامرادی بگیرتا نبردنابرابر8ساله دفاع مقدس وجنگ تحمیلی که بهترین جوانان شما به فیض عظیم شهادت نائل آمدندکه باعث گردیدتا دراولین سفرمقام معظم رهبری به استان ما در17خردادسال 1373به آن منطقه دلاورخیزعزیمت نمایندوسفرکنند به پاس جانفشانیها ورشادتهای شما عزیزان .....
لذا حقیرازطرف جریان مردمی ندای وحدت بویراحمدودنا ازسردارغیور دلیر رشیدسرافراز وجان برکف سپاه اسلام جناب سردارالوندنسب معذرت خواهی میکنم که اسم نازنین ومبارکشون ازمرقومه فوق سهوا ازقلم افتاد...
صحت..
سلامتی..
تندرستی..
عاقبت بخیری همه خدمتگذاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص برادرارزشمندمان جناب حاج الوندنسب را ازقادریگانه ایزدمتعال مسئلت می نماییم....
جریان مردمی ندای وحدت بویراحمدودنا...
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
درودبرشمابزرگوارودرودبرهمه طرفداران باصداقت دکترروشنفکرعزیزبسیارشیواودقیق ومنطقی توضیح دادین
محسن
Iran, Islamic Republic of
من سری قبل به هدایت خواه رای دادم بااینکه روشنفکرازنزدیک میشناختم وبیشترقبولش داشتم فکرنمیکردم سری اول این همه رای بیاره اگه میدونستم همون سری اولم بهش رای میدادم ولی این دوربراش جونمم میدم چون میدونم روشنفکربرامردم کارمیکنه وهدایت خواه فقط به فکرمنافع خودش وخودخواه چون اگه این طورنبودبدون چون وچراوشرط وشروط روشنفکرانتخاب میکرد
ارزو
Iran, Islamic Republic of
مردم همه روشنفکرقبول دارن که اگه نداشتن سری اول نمیتونست چهل هزاررای بیاره شوخی نیست که صددرصدامسال پیروز
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
وای اگر بر بویراحمد حاکم شوید، گفتمانتون. ولاغیر .
وای بر آن روز که گفتمان تهدید بر جامعه حاکم شود...
محسنی
Iran, Islamic Republic of
کسی که منطقش و سیاستش تخریب چهره رقبایش هست به جایی نخواهد رسید مطمعن باشید
م
Iran, Islamic Republic of
انشالا اسفند ۹۸ با پیروزی حاج مهدی روشنفکر همه با هم سرداریم
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
اگر حق را بخواهیم سردار واقعی کسی است که در کنار شخصی همچون هدایت خواه بوده و بی شک شخص مورد وثوق هدایت خواه سردار است
Iran, Islamic Republic of
شما فردی شخصیت محور هستید...
انسانِ آزاد شخصی ست اصولگرا ،یعنی اینکه حتی اگر افراد شاخص و الگوی مورد نظرش روزی تخطی نمایند و برابر اصول صحیح حرکت نکنند ، بتواند به راحتی از آنها صرف نظر نماید.
دین ما دینی بر پایه اصول می باشد نه اشخاص و افراد چرا که اصول غیر قابل تغییر و افراد هر لحظه متغییر الاحوال می باشند...
رسول
Iran, Islamic Republic of
منطق. مورد پذیرش مردم نیست
کی گیو
Europe
نظر شماهمه میدانید که آمدن روشنفکر در این کارزار تصمیمی احساسی و بدون اصول و برنامه هست به همین خاطر بنا به مقتضیات سن ایشون در این مسیر هیچوقت نتیجه ای نخواهند گرفت . در عوض جناب دکتر فرخیانی با تمام سلسله مراتبی که در جریان جبهه انقلاب وجود داشت توانست گزینه نهایی و شاخص از لحاظ حفظ آرمانهای جریان ، خدمت بی وقفه به مردم در زمان مسولیتش ، تحصیلات عالی در رابطه با قانونگذاری ، محبوبیت در ایل و طایفه خود و مهم تر از همه ایشان تنها گزینه ای هستند که از بالا به عنوان گزینه نهایی و مطرح طیف اصولگرایان روی ایشان اجماع شده . دکتر فرخیانی در زمانی کمتر از یک ماه توانسته طیف عظیمی از مردم را با خود همراه سازد و این را همه شما به وضوح میبینید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز شما که دلتان پر چرا خودت را معرفی نمیکنی مثل اینکه کینه قدیمی به دل داری خودت هم میدانی که انتخابات یا باید پول داشته باشی یا جریان حمایت کنه تو اگه میگی مثل نیروهای آقای زارع و هدایت خواه پول خرج کن برای آقای روشنفکر نه اینکه حرف بزنی این گوی واین میدان بفرما
Iran, Islamic Republic of
کدوم طیف با همین. مردم زده میکنین
بهادران
Norway
دکتر فرخیانی تنها گزینه ای هست که در زمان مسولیتشان حق و عدالت و قانون رو در حق مردمش وضع نمود و زحمات ایشان در حوزه قضاوت برای استان بر کسی پوشیده نیست . بدون شک ایشان در مقام نمایندگی نیز موفق خواهند شد و با تلاش همیشگیشون میتونن وضعیت شهر و دیارمان را از این محرومیت بزدایند
Romania
خداوکیلی این پاسخ به جزء مغلطه وبازی با کلمات . افکار عمومی وتفرقه وکوچک شمردن وندیدن سایر. وشخصیت های برجسته در سایر جریانها ونادیده گرفتن حقایق و جایگاه حقوقی وحقیقی افراد وسایر ایلات وتیره های چه چیزی را میخواهد برساند..
اسماعیل ش
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان چه حامیان دکتر روشنفکر و چه حامیان دکتر فرخیانی که هردو از بستگان بنده هستن متاسفانه یاسوج هیچ وقت کاندید خوب نداده تو مجلس همیشه فقط رو تعصب و طایفه گرایی رای داده شده و بخاطر یه مجلس رفتن این همه همدیگرو میکوبونید که چه شود تا به کجا برسید .بجای این حرفایی که برای سرکوبی میزنید .راه کار بدید دست مردم بگید میخواید چکار کنید واسه مردم . تمام کاندیدای ما از قدیم تا به الان نتوانسته اند به اندازه یک دور دکتر تاجگردون یااقای موحد یا افای هاشمی کار کنن ولی ماشاالله خوب همدیگرو نردبان میکنید
Iran, Islamic Republic of
اقاي اينكاهره نيست اون توان رهبري ده نفرراهم نداره
سلام
Romania
همه این گامنتها در باره اقای روشنفکر از ان دو تا سه نفر از نزدیکانش هست...وجای تاسف دارد که با وبه نوعی از زبان بقیه طوایف گامنت میزنند..مردم اگاه وبصیر باشید..کسی که کاری می خواهد راب بیاورد راه به جایی نخواهد برد .مردم بسیار اگاهتر از انی هستند که برخی می خواهند با افکارشان بازی کنند
وحید
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختت
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
با سلام.همشهریان عزیز این شهر وکیل میخواهد این شهر قاضی میخواهد این شهر جهانباز میخواهد این شهر حقوقدان میخواهد و....که بتواند حق حقوق این مردم محروم و رنج کشیده را از حلقوم پایتخت نشینان و کاخنشینان بیرون بکشد لذا دکتر فرخیانی سردار زمان ما این توانایی را دارد که ندای این مردم را در بهارستان صدا بزند
ح
سلام/ سردار های واقعی رو بهشون نمیگن بعد اومدن به کسانی که سردار نیستن میگن سردار، دوم اینکه اقای فرخانی قبول نمیشه و اقای روشن فکر بهتر از ایشونه از همه لحاظ، اصلا اقای فرخیانی کی بوده، کسی نمیشناسش ایشون رو، افتاده تو دست هدایت خواه، هدایت خواه هم بیچاره اش میکنه، زارع قبوله با این وضعیت
فرخان
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط حاج مهدی روشنفکر
محمودی کیا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر سردار قلبها
هدایتی
Iran, Islamic Republic of
.
مالک اشترهای زمان آماده اند تا تمام سرمایه ونیروی انسانی خود را به میدان بیاورند وثابت کنند که ما افتخارآفرین خواهیم بود وتاریخ درآینده ازما به خوبی یاد خواهد کرد ان شاءالله...
برداران الان وقت آن رسیده که به ندای بردار دینی واخلاقی و مدیر ومتخصص جناب آقای دکترروشنفکر پاسخ بدهیم وبه میدان بیاییم وحماسه آفرینی در عرصه ای سیاست ودیانت بکنیم وبه ملت خود خدمت کنیم تا برای یک بار هم که شده بفهمانیم طمع عدالت چگونه خواهد بود..
دهشت
Iran, Islamic Republic of
پیروز نبرد این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی باردیگر همانا جریان . میباشد،
انتخاب نشدن مهدی روشنفکر کاندید در خور اصلح و کارآمد و توانمند اصولگرای عملی نه شعاری و نهایتا ویژگی خاص وی ک همانا مردم مداری و ولایتمداریست ک همین ویژگی در دوره گذشته باعث گردیددر کمترین زمان آرایی بالغ بر 40000 هزاررای جمع آوری نماید و از ایشان چهره ی برتر سیاسی در جریان اصول گرایی استان سازد. حاشیه های زیادی را ب همراه داشته و افکارزیادی را برانگیخته ک از همین حیث باعث شده بنده ی حقیرکه تمامی وجودم را دردفاع از آرمان ها و ارزش های اصول گرایی قرار داده ام، دست ب قلم شوم و نکاتی را یادآور شورای اصولگرایی استان نمایم.
این چه شورایی است که موفقیت این جریان را فدای کدورت ها و یا اختلافات شخصی خود و یا مرز بندیِ جغرافیاییِ شهرستان نموده و چهره ی برتر اصولگرا:یعنی دکتر مهدی روشنفکر خروجی جلسه آنها نمیباشد
این چ حکمتیست که تنها کسی میتواتد خروجی این شورا باشد ک تن ب پذیرفتن شروط شورای .دهد
این چه شروطی است ک هر کس از آنها جامه ی عمل نپوشاند ب چهره ی مطرود شورابدل میشود
این چه شروطی است آنهایی که سپر دفاع از این جریان بودند و هستند از آن بی اطلاع اند! ، فقط و فقط گروهی انحصارطلب و راحت طلب و محدودنظر که جریان اصول گرایی را در مشت خود میبینند و بس و انقلاب و حزب الله را انحصار به خود میدانند درحالی که در عزت انقلاب و آبیاری درخت تنومندِ انقلاب از بقیه سهم کمتری دارند.
آیا همین شروط و همین انحصارطلبی باعث شده که حدود قریب ب چهارسال، این جریان نتواند با یکی از خوش اقبال ترین و محبوب ترین چهره سیاسی کاندیدای سال های اخیر جریان اصول گرایی کنار بیایند
همین نکات و ابهامات و انحصارطلبی ها از این شورا، ساخته است و باعث گردیده که این جریان که از محبوبیت خاصی در شهرستان بویراحمد و دنا برخوردار بوده این چنین ریزش داشته باشد و محبوبیتش نیز کمرنگ گردد
این چه جریان اصول گرایی است که فقط و فقط افرادخاص باید صاحب آن باشند و به نام اصول گرایی راه را بر هرگونه تغییر،( جوانگرایی، نخبه گرایی، سیاست مداری) در مسیر سیاسی اصول گراییِ این استان بسته اند و به نام دفاع از آرمان ها و ارزش ها بر اریکه ی اصول گرایی بویراحمد سوارند و نمی توان چهره ی شاخص جدیدی را در کنار این ها یافت فقط نامهای مشخص با شعارهای تکراری و رفتارهای انحصارطلبی تا کی منتظر طلوع نواز جریان اصولگرایی باید ماند.
اما نوک قلم را ب طرف کسی ببرم که این روزها از اسطوره ی فرهنگ و انقلاب به اسطوره سیاست مبدل شده و این روزها سکان دار رهبر جریان اصول گرایی استان گردیده
جناب آقای دکتر هدایت خواه بپذیرید که در رأی خود در رأس شورای اصول گرایی باید تجدیدنظر نمود و گرنه ب فکر پرواز مباش چون که پرنده بی بال وپر است و اگاه باش که اگر چنین نشود محبوبیت شما در قلب ما، نیرو های انقلابی و بسیجی کم خواهد شد.
من الله توفیق
هدایت دهشت
Iran, Islamic Republic of
با همه احترامی ک برای جناب روشن فکر قائلم، ایشان را نه از جهت سوابق اجرایی، نه از جهت سوابق علمی، نه از جهت قدرت اجرایی، نه از جهت فن بیان و قدرت اقناعی در حد آقای دکتر فرخیانی نمیبینم و نمیدانم. به دور از تعصبات فکری، به این بیاندیشیم که هدف از انتخاب و معرفی نماینده به مجلس شورای اسلامی چیست؟! گذشته از بحث کلانِ قانون‌گذاری ک وظیفه‌ی امر نمایندگی است، غایت اصلی حامیان و رای دهندگان، انتخاب کاندیدایی است که بتواند با تکیه بر توانمندیها و توانایی‌های فردی و مدیریتی خود، اولاً توسعه، پیشرفت و شکوفایی را از طریق جلب حمایتهای دولتی و سرمایه‌گذاران خصوصی، برای شهرستان به ارمغان آورد، ثانیاً در مجلس بر خلاف نمایندگان منفعلی ک پیروزی در انتخابات را غایت خود دانسته و پس از آن هیچ نام و نشان و اثری از ایشان در مناسبات نمایندگان و رجال سیاسی، اقتصادی نیست، حرفی برای گفتن داشته باشد، قادر باشد خود را عرضه کند و وزنه‌ای در خور باشد تا چه بسا حائز جایگاه و کرسیِ گردد ک مایه مباهات موکلینش گردد (برای نمونه در میان نمایندگان ادوار استان می توان آقای تاجگردون اشاره کرد ک برای دوره‌های متمادی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است) و از آن طریق هم قدرت چانه زنی برای دفاع حقوق اقشار محروم منطقه باشد و در نهایت دارای آنچنان قدرت، صلابت، مهابت و شجاعت سخنوری باشد که صدای رسای مظلومیت و محرومیت مردم منطقه و تکیه‌گاهی برای آن‌ها باشد.
بنده پای سخنان هردو عزیز نشسته‌ام و ب دور از تعصبات طایف‌ای و مناسبات قبیله‌ای عرض میکنم در این زمینه، جناب روشن‌فکر علارغم صفای باطن و اخلاصی که از ایشان دیدم، شدیداً دارای ضعف و در نقطه‌ی مقابل جناب فرخیانی به شدت قوی، با صلابت و قابل اتکا جلوه میکند. چه بسا بسیار حاذق‌تر از تاجگردون و هدایتخواه.
عقلانی انتخاب کنیم و مصالح و منافع مردم محروم حوزه‌ی انتخابیه را فدای احساسات و تعصبات شخصی نکنیم. فرصتی است که شاید دیگر هرگز نصیب نگردد.
الخیرُ فی ما وَقَعَ
مِن الله التوفیق، ان شاء الله.
صادق
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که همگی دارین تفرقه اندازی میکنید من ی پیشنهاد میدم که مطمعنم حرک عموم مردم میباشد و ان هم برپایی یک مناظره بین جناب دکتر فرخیانی و دکتر روشنفکر میباشد تا بر همگان ثابت شود در همه زمینه ها از جمله علم روز و فن بیان و علم اقتصاد و حقوقدان برای گرفتن حق مردم مظلوم، شجاعت و جسارت و غیره در کدام یک از این دو بزرگوار به وضوح مشاهده میشود، به امید روزی که تعصبات بیجا و منافع شخصی را کنار بزاریم و به فکر همه مردم از جمله قشر مظلوم جامعه باشیم.
صادق.ف
Iran, Islamic Republic of
عزیزان بحث چهره سرشناس و شانس برتر و قلمبه حرف زدن های بعضیها نیست اینجا باید ببینیم کدام یک از کاندیدها توانایی و قدرت حقستانی از گرگهای مجلس نشین را دارد و چه کسی میتواند به مردم بخصوص قشر ضعیف جامعه کمک کند.شمایی که میاید داستان سرایی میکنید چرا نمیخواید واقعیت را قبول کنید که جناب دکتر فرخیانی شخصیتی توانمند و بدون رقیب در همه زمینه های علمی و اقتصادی ، حقوقی و سیاسی میباشند که فقط شیوه و قدرت بیان و سخنرانی ایشان برابری میکند با کل داشته های رقبا، تورو خدا منافع شخصی رو به کل مردم ترجیح ندید و یخورده بفکر قشر کم توان استان باشیم بیاییم کسی را راهی مجلس کنیم که بتواند حق این مردم را با قدرت و جسارت بگیرد نه کسانی که حتی برای سخنرانی و بیان در جمع مشکل دارند، خواهشا با آبروی یک استان بازی نکنید. یا حق
آرمان
Iran, Islamic Republic of
رسالت دکتر فرخیانی هم چیزی جز بهتر از استاد شدن نمیتوانست باشد حتما جناب روشنفکر همه ی تجربیات خود را در خدمت آقای فرخیانی گذاشتند و آقای فرخیانی علاوه بر تجربیات جناب روشنفکر تجربیات خود رو نیز داشتند و شما نگارنده ی عزیز نسبت به این نکته غافل بوده اید و با یک نوشته که صرفا از ایشان به عنوان سردار یاد کردند نباید موضع خصمانه ای داشته باشید کما اینکه سرداران ما در همه ی ادوار پیشگام مردم و پیش جنگ بوده اند و در همه ی نبردها نوکر و خادم مردم بوده اند
حرف های هر دو عزیز از سر حب به جناب روشنفکر و فرخیانی بوده اما بیانگر اندیشه های این عزیزان نیست ان شاءالله
تامرادی کی محمدباقرص
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی ایشان اگه معلم جناب دکتر فرخیانی بودند فقط در یک مقطع اونم دبیرستان یک سال، پس خنده داره بگین تجربیات خودشان را به شاگردشان منتقل کردن، فقط یک مناظره چند وقیقه ای اختااف سطح معلومات و توانایی جناب دکتر فرخیانی با اقای روشفکر را مشخص میکند و من بشخصه مطمعنم روشنفکر هیچوقت از این راه وارد مبارزه و رقابت با دکتر فرخیانی نمیشود چون ایشان بهتر از همه ما به توانایی های جناب فرخیانی واقفند، پس تبلیغ نادرست و فرافکنی نکنید، ایشان تنها گزینه مورد تایید اصولگرایان و شخص دکتر هدایت خواه بوده و هست چون از بالا گزینش ها صورت میگیره وگرنه چرا اینهمه ادم باسواد ما داریم انتخاب نشدن. کمی تفکر لازمه تا واقعیتها رو ببینیم و در اینده خودتان متوجه توانایی های جناب دکتر کریم فرخیانی میشوید، بدرود
نادر
Iran, Islamic Republic of
سلام دارم به همگی
از ایمان و دین و صداقت و خانواده حرف زدن که جز خصایص یک نماینده هست صحبت راندن حرف باطلی است چونکه قانون اساسی ما به شورای محترم نگهبان این امر را واگذار نموده و حتما کسی که از این فیلتر رد بشه حتما این شایستگی ها رو داره در ضمن مکتب ارزشی اسلام و استان و مردم دینی ما بر این مهم واقفند
عرصه ی سیاست تنها با دین داری که همراه با سیاست نباشد حتما ضد دین میشود و به باطل می انجامد پس باید که سیاست ما به فرموده ی پیر جماران مانند دیانتمان باشد
و اما آیا در وضعیت کنونی جامعه ی ما فقط به انسان دین دار فاقد سیاست بسنده کردن کافیست؟
صد البته که خیر آیا بر تبل قوم و قبیله و طایفه کوبیدن چیزی جز رهروی راه نیاکانمان دارد که اگر داشت اینچنین درگیر محرومیت و انزوا نبودیم و نمیشدیم
من به فرخیانی رأی میدهم از این طایفه هم نیستم درست است که گروهی نسبت به این طایفه کم لطفی میکنند اما با شناختی که از ایشان دارم و در صحبت های ایشان و در منش و برخورد های فرا قومیشان میتواند نقطه ی عطفی باشد برای استانمان و کشورمان امیدوارم که شاهد موفقیت بیش از پیش ایشان باشم
درود بر فرخیانی
اقای سعیدی
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام خسته نباشی خدمت همه کسانیکه این توانایی را درخودمیبینند که می توانانن نماینند مردم مظلوم بویراحمد دناباشن.اولا که بند 3 دوره به اقای هدایت خواه رای دادم دوره قبل بهش رای ندادم چون در مصلی شب اربیعین گفت به خدا قسم قصد شرکت درانتخابات را ندارم بعدش روز اخر گفت تکلیف شده .جالب است بدانید کی تکلیف کرده بود.اقای دانشی.اقای خلقی پور......شک هم نداشته باشید الان هم شرکت خواهد کرد هموجوری که درصحبتهاش مشخص بود راه بازگشت گذاشته .فرخیانی هم فقط ابزاری بیش نیست .این متن به ذهنتان بسپارید که اقای هدایت خواه روزها اخر خواهد امد وشکست خواهد خورد.الان معروف هست .بعدش اقای شکست اضافه خواهدشد
Iran, Islamic Republic of
ایل بویراحمد واحد ،متخصصان اختلاف در ایل با اوردن فرخیانی ،عبارتنداز دانشی ،خلقی پور ، هدایتخواه ،پناهی ، مسعود حسینی
اینها از اتحاد بویراحمد واحد می ترسند ، پس اگر نمی ترسند عیب روشنفکر چیست ، توصیه می کنم به آقای فرخیانی من 30سال دربین اینا بوده ام این ها از تامرادی زخم خورده اند دنبال نفاق در ارای منسجم تامرادی هستند ،برخلاف نیات شوم گروه نفاق پیروز آینده این انتخابات روشنفکر مرد خاکی ،مردمی ،بدون تکلف می باشد
جناب آقای فرخیانی تورا به خدا واحد اگر از شما سوال کنند 50 نفر از بزرکان تامرادی را نام ببر یا اسامی طوایف تامرادی را نام ببر بینی وبین الله بلد هستی ؟ جواب یقینا منفی است چرا خودت را به دست این میدهی که پیروزی قطعی مارا با تشکیک همرا می کنی
تو کجا برای تامرادی هزینه داده ای ؟ تو در کدام مراسمات غم وشادی ایل سهیم بوده ای ، توحالا برایمان نفع نداری ضرر مرسان
از حالا هزینه کن با ما همراه شو صداقت خود را ثابت کن خودت را ما بشناسان عرضه کن بعدا اعلام موضع کن
پورمندی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اولا ادبو رعایت کن تو خودت از کدوم طایفه و تیره هستی که بدون اسم داری حرف بی ارزش میزنی اینو بدون هرکی زیادی دم از تیر طایفه بزنه و منم منم بکنه اون شخص مشخصه .. جناب دکتر فرخیانی رو همه میشناسن و به امسال شما باج نمیده، اینو به تو یاد میدم که دیگه نگی ایشون چند نفرو میشناسن یا کدام مراسم بودن یا کسی نمیشناسه، جناب دکتر کریم فرخیانی از ایل بزرگ تامرادی تیره کی محمدباقری بزرگ و از خاندان ملاکرم میباشد که در کل طول تاریخ از فرزند کوچک حالای ایشان تا جدبرجدشان باسواد و تحصیل کرده و دنیایی از فرهنگ بودند و همه اینو میدونن و حتی اصیلتر و اگاهتر از ایشون پیدا نمیکنید، جناب فرخیانی بر حسب اقتضای زمان و شغلشان اکثر مراسمات و جلسات مهم را شرکت میکردند ولی مجلس رفتن و توان دفاع از مردم شریفمان ربطی به فاتحه خوانی ندارد دوست عزیز. مجلس سردار بزرگ میخواهد که توانایی جنگیدن با رقبا و مجلس نشینان قدر را داشته باشد و بخوبی بتواند حق این استان را بگیرد و دین خود را به این مردم ادا کند نه کسی که هر روز فاتحه خوانی و ایادت میرود و توان صحیح و مفید سخنرانی کردن و حتی سواد و معلومات مرتبط درست حسابی ندارد شخص اول منظورم جناب. میباشد که هشت سال به این مردم.ه و حتی نتوانسته برای فامیل خودش هم کاری انجام دهد البته بجز خانواده خودش، چه برسد به مردم ناتوان این دیار و بعد روشنفکر که نمیدانم چرا درخواست یک مناظره را نمیدهد تا مردم عزیزمان از این سردرگمی رها شوند و شما دوست عزیز اگر متوجه حرفام و اصالت جناب فرخیانی شدید که بهتون تبریک میگم ولی اگه نشدید برید از بزرگترتان سوال کنید تا ریز به ریز شجره ایشان را برایتان معرفی کند که بببنی اصیلتر از ایشون کسی در طایفه هست یا نه، یا علی
فرخان
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر فرخیانی توانایی جناب دکتر بر همه ی مددم روشن است بخصوص خود جناب روشنفکر بیشتر از همه میداند که ایشان چه قدرت و علم و بیان بی رقیبی دارد پس اگه کسی ادعایی جز این دارد درخواست مناظره نه تنها با روشنفکر بلکه همزمان با چند شخص دیگر را بدهند تا ب همه مردم ثابت شود که چه چه کسی میتواند سردار شایسته و توانمند برای این استان باشد. جناب دکتر فرخیانی هم سردار بزرگیست هم وکیل الرعیای قدری
بازار بزرگ تهران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کریم فرخیانی که به امید خدا این دوره فقط ایشان توانایی دارد که حق مردم عزیزمان را از چنگال جاطلبان مجلس نشین در بیاورد و آبروی استان را حفظ کند نه دوستانی که حتی از سخنرانی در جمع های محلی خودمان ناتوانند و در یک کلام ضعیفند
Romania
روشنفکر اگر زارع میتوانست ایشون را مدیرکل اموزش وپرورش کند الان کاندید نبود چونکه مدیرکل نشد وارد انتخابات شد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1