تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۴
کد مطلب : ۴۱۱۴۹۲
یادداشت سیاسی | محسن رحمانی پور

نقدی بر اظهارات پرواز مدیرکل سیاسی در معارفه لنده

محسن رحمانی پور
۲۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقدی بر اظهارات پرواز مدیرکل سیاسی در معارفه لنده
کبنا ؛سید علی پرواز مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی لنده افاضاتی نمودند که تعجب همگان را برانگیخت، ایشان به منتقدان دولت حمله کرده و به مدیرانی که از دولت دفاع نمی‌کنند الفاظ تندی بکار بردند. جناب آقای پرواز حضور در جلسات تودیع و معارفه صرفاً به ارائه گزارش عملکرد مدیر قبلی و برنامه‌های مدیر جدید خلاصه می‌شود وازشما به عنوان مدیر سیاسی استان انتظار می‌رفت مردم را به وحدت و همدلی دعوت کنید نه اینکه از مدیران اجرایی بخواهید درمقابل توده مردم بایستند. گفتید مدیران خدمات دولت را مطرح کنند مناسب این بود اول خدمات دولت را دراین ۶ سال می‌گفتید بعد از مدیران می‌خواستید از دولت دفاع کنند. جناب پرواز صحبتهای شما بیشتر به طنز شبیه بود و احتمالاً دیکته شده از طرف دیگران، و گرنه مردم دراین مقطع زمانی به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی کارد به استخوانشان رسیده است. چه آسیب‌های فراوان روحی و روانی از ناحیه بی کفایتی شما دولتمردان متوجه این مردم شده است.
جناب پرواز گفتید در سایه تدبیر این دولت همه مشکلات حل شده است، ارتباطات درست شده قطعنامه‌های سازمان ملل برداشته شده، این که اشاره شده صحبت‌های شما بیشتر به طنز شبیه است به نظر بیراهه گفته نشده است حتی این صحبت شما برای دانش آموز ابتدایی هم قابل هضم نیست، چه رسد به جلسه‌ای که در آن نخبگان و بزرگان شهر علم و ادب و هنر حضور داشتند. جناب پرواز فقط به گوشه‌ای از بی تدبیری این دولت اشاره می‌کنم تا ذهن شما امادگی داشته باشد درچنین محافل ومجالسی به بیراهه نروید.
-درطول تاریخ انقلاب حتی در بحبوحه جنگ تحمیلی اولین بار است رهبر انقلاب که نه تنها رهبر ایران بلکه رهبری مسلمانان جهان است تحریم می‌شود، وزیرخارجه دولت جمهوری اسلامی درحال تحریم و در سازمان ملل جرات راه رفتن درخیابان های نیویورک را ندارد، سپاه پاسداران، فرماندهان دفاع مقدس که امنیت وآرامش شماها مدیون آنهاست به عنوان تروریست معرفی و تحریم می‌شوند، به صفر رسیدن فروش نفت ایران، انگشت نگاری ازشهروندان ایرانی حتی قهرمانان ورزشی، بی اعتباری پاسپورت ایرانی، تعطیلی هزاران واحد تولیدی ومولد، پایین آمدن رتبه علمی کشور، حضور ناوگان امریکا و انگلیس درخلیج فارس، وهزاران اهانت دولتمردان امریکا واروپا به ملت سرافراز و رشید ایران.
اشاره کردید که این دولت نسبت به دولت مهرورز دستاوردهای بزرگی داشته است که برای ملت ثابت شده بی تدبیرترین دولت بعد از انقلاب همین دولت بوده است، جناب پرواز با توجه به مشکلات فراوان اقتصادی ومعیشتی مردم خوب است جنابعالی به عنوان مدیرکل استانداری درچنین جلساتی، ضمن پوزش از مردم فهیم و قهرمان به خاطر این بی تدبیری پوزش بخواهید ومردم را به وحدت و همدلی دعوت نموده واز دستگاه‌های اجرایی بخواهید، تمام تلاش خود را درمسیر خدمتگذاری به مردم معطوف کنند، اگرچه از جنابعالی به عنوان مسئول اجرای انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد توقع می‌رود شعار انتخاباتی ندهید و به زخم مردم نمک نپاشید بلکه به عنوان امین ونماینده دولت حافظ و امانتدار رأی مردم باشید، همین که به این وظیفه خود به درستی عمل کنید کافی است، قطعاً مردم دوستدار نظام وانقلاب و رهبری اند و این را در چهل سال گذشته نشان دادند و افاضات جنابعالی چندان تأثیر گذار نخواهد بود.
 ---------------------------------------------------
محسن رحمانی پور از فرهنگیان شهرستان لنده
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخوی به دل نگیر
التماس می کنند که از دولت دفاع کنید ؟
لطفا به جای سخنرانی بفرما از کجاش دفاع کنیم ؟
عیکل قشنگی داره؟ صورت زیبایی داره ؟ زور بازوی خوبی داره ؟ مرغ هاش ،ارز ها ی توزیعی،ارزونی های گستردش ، برجامش ، اختلاس ها، حقوق های نجومی ...
.خلق خودت را هم تنگ نکن بذار سخنرانی گوش بدیم عزیز . سنگ مفت گنجشک مفت
jahan
احسنت عالی بود...
کوتاه ...
مفید...
مختصر...
شعارهای پوپولیستی وفشاهای اقتصادی وتورم کمرمردم راشکسته ولی انشاءالله مردم درانتخابات اسفندماه آنهارابه سفتی باکس تاریخ خواهندانداخت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام سه بیو جمش کن جناب پرواز
کرم
Iran, Islamic Republic of
شما هم در زاویه کلامتان اساسا کردید . برادر ....
گنجه ای مهرشاد
Iran, Islamic Republic of
اول که دولت روحانی مقصر مشکلات امروزی نیست آگه هست شما راهکار بدید بر مخالفش لعنت!!!
دوم مردم دولت انتخاب کردند و طبیعی است که از آن حمایت می کنند
Iran, Islamic Republic of
این مردم کی هستند که از دولت حمایت می کنند؟
بنی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
این تفکر لیاقت مدیریت رو هم نداره
Iran, Islamic Republic of
مرحبابه این جواب زیبنده وکارشناسی شده ،الحق حرف مردم زدی اماکو،گوش شنوا. فکرکنم لازم است مقداری باید بشه تادورنورداره؟؟؟؟؟؟
استانداری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف شما جناب رحمانی
پرواز فکر میکنه از آسمان به استانداری اومده.
بلندپروازی عاقبت خوبی نداره...
دوست جناب رحمانی درلیکک
Iran, Islamic Republic of
احسنت به جناب رحمانی.جاناسخن اززبان مامی گویی.
. جلوه دادن‌واقعیات ازویژگیهای منحصر به فرددولت به اصطلاح تدبیر وامیداست.دولتی که دولفظ گرانبهای تدبیر وامید.اگروجدان پروازهنوز قوی باشدمی داند که مقایسه دودولت مهرورز وتدبیروامیددرمحک خدمتگزاری هرگزباهم برابروقابل قیاس نیستند.جناب پروازلازم است جهت صدق این ادعاسری به کوچه وخیابان بزند وقضاوت راپیش عوام برده وبپرسد کدام دولت درخدمتگزاری برنامه ریزی وهدفگزاری نموده است.حتما جناب پرواز نمی داندویانمی خواهدبداند.رشدقارچ‌گونه اختلاس.حقوقهای نجومی.ذلت برای پاسپورت ایرانی.سقوط حیرت انگیز ارزش پول ملی.قدرت خرید تقریبا صفراکثریت جامعه.تحمیل معاهده ننگین برجام برملت .محدودیت ترددبرای دیپلماسی کشور.تروریست اعلام نمودن حافظان امنیت حوزه مقاومت دردنیا‌و.....ازرفتارهای نابخردانه دولت منتسب‌به اوست.آقای پروازازخواب بیدارشو.وهمقطارانت راهم ازخواب بیدارکن.
Iran, Islamic Republic of
آفرین و صد آفرین بر نگارنده که به خوبی و مستند به مطالب پرواز پاسخ دادن
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام ادب مرد به زدولت اوست ، من نه شما را می شناسم و نه آقای پرواز را ، ولی انصاف حکم میکند هنگام بیان مطالب در فضای مجازی ، اخلاق و ادب رعایت شود ،،، ببینید نوشته است نقدی بر سخنان پرواز ،، اگر خواننده آقای پرواز را نشناسد ،، دیر متوجه مطلب میشود ،، چه اشکال داشت بنویسید نقدی بر سخنان آقای پرواز ،، ننوشتن
کلمه آقا عمق کدورت و تعصب را می رساند که قطعا نقد را از مسیر منصفانه خارج میکند .
دهیاری
Iran, Islamic Republic of
درود برعزت وشرافت جناب آقای رحمانی پور امیدواریم امام جمعه محترم شهرلنده جواب کوبنده لازم رو به اظهارات آقای پروز بده
Iran, Islamic Republic of
درود بر پرواز
دولت در مقابل این همه فشار داخلی و خارجی فوق‌العاده عمل کرد
تو هم معلومه داخلی دولت هستی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای پرواز دولتی که تورم در ان ۴۰۰ درصد است و مردم توان پر کردن شکم فرزندانشان را ندارد و از ان مهمتر مهره های نا کار امد و ناتوان و ضعیفی چون امثال شما ها را به کار گرفته چه جای حمایت دارد که کسی از ان حمایت کند بنده به عنوان یک اصلاح طلب از حضورم در جمع خجالت می کشم چون دیگه مورد مضحکه مردم قرار گرفته ایم بهتر است دیگر مهر خاموشی بر لبمان بزنیم دیگه بس است.
علی
Iran, Islamic Republic of
احنست برشما جناب آقای رحمانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر استاد رحمانی عزیز بسیار عالی
همکار
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر فرهنگی فرهیخته آقای رحمانی عزیز..ممنون از نکته های تأمل برانگیزی که فرمودید ، سپاس از صحبت هایتان..
محمد قاسم
Iran, Islamic Republic of
کل کهگیلویه بزرگ حقیر رو می شناسند و به نظرم اگر از مردم لنده و دهدشت بپرسید خاتمی اصلاحات رو بهتر می شناسه و براش زحمت کشید یا قاسم .متفق القول کل مخالفان و موافقان اصلاحات خواهند گفت .از خود همین اقای رحمانی بپرسید که چه بلاهایی سر من توی این ۳۸ سال اومد و چه مرارت ها که نکشیدم.اما اینجا می خوام یه چیزی بگم که باورش برای خیلی ها سخته.من همان مرادی سابقم اما اقای محسن رحمانی درست میگه.اقای پرواز نه این دولت ادامه دهنده اصلاحات و تحول خواهی هست و نه باید به این دولت افتخار کرد.من اینجا بابت عملکرد این دولت از تک به تک مردم ایران عذر می خوام و اعلام می کنم که خجالت می کشم خودم رو منتسب به این دولت بدونم..نمیدونم شاید یه عده نفوذ کردند که اصلاحات و روحیه تحول خواهی مردم را نابود و بدنام کنند.اگر این وزرا و استانداران و مدیران کل ادامه دهنده اصلاحات هستند من اصلاح طلب نیستم.از طرفی مردم به نان خالی محتاج شدند و حضرات دولتی هنوز از زبون نیفتادند.ما فرزندان اصلاحات واقعی را هم.ه.اقای رحمانی ثمره این دولت را فقط همون ۸۰۰نفر معروف می چاپند.و وقتی می خوان مچشون رو بگیرند با یه بلیط میرن اون ور امیدوارم قوه قضاییه در برخورد با این ها کوتاهی نکنه.مردم این دولت و مسولینش بویی از شعارهای انتخاباتبشون را هم ندارند حتی یک وزیر یا استاندار یا مدیرکل اصلاح طلب در بدنه دولت نداریم.والسلام.زجر کشیده و نابودشده اصلاحات و تحول خواهی محمدقاسم
Iran, Islamic Republic of
احسن
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت زیبا بود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1