تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۸۴
یادداشت/

ضرورت تشدید نظارت بر مدارس فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/از زیرآبی رفتن مربیان تا رشد دلالیسم!

حمید اکرمی
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ضرورت تشدید نظارت بر مدارس فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/از زیرآبی رفتن مربیان تا رشد دلالیسم!
کبنا ؛متن ارسالی؛سال هاست که در کنار افت قابل توجه فنی و تعصب نسبت به پیراهن از جانب بازیکنان،افزایش روزافزون پدیده دلالیسم،از بین رفتن محدود زیرساخت های قدیمی موجود و...،مسایل غیراخلاقی نیز شدیدا در فوتبال ریشه دوانده،هیچ نهادی پاسخگو نبوده و روز به روز نیز این گونه اعمال ناپسند در میان برخی از مربیان بیشتر و بیشتر می شود. رفتار های سخیفی که هیچ یک از اهالی واقعی فوتبال آن ها را نپسندیده و گاها در مقابلشان موضع نیز می گیرند.
رفتار های بچه گانه ای که تحت هیچ عنوان از یک مربی فوتبال انتظار نمی رود،هم اکنون که فصل مدراس فوتبال در اوج خود بوده و انتخاب مربیان در رده های باشگاهی نیز در حال طی کردن مراحل خود است به وفور شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی بوده که دل هر مربی،ورزشکار و خانواده ای را به درد می آورد.
چرا که سبب تنش میان اهالی فوتبال،مربیان و حتی خانواده ها شده و دود این مسایل تنها به چشم استعداد های فوتبالی کشور می رود و بس.
بسیاری از آن ها از فوتبال زده شده و در دو راهی انتخاب مربیان خوب و بد راهی جز تصمیم اشتباه ندارند.
آنچه مدنظر این نوشتار بوده و اصلا قابل دفاع نیست،زیرآبی رفتن تعداد انگشت شماری از مربیان در خالی کردن جای پای مربی دیگر در همان مدرسه فوتبال یا باشگاه به سبب حسادت،یا جذب بازیکن،کمبود های شخصیتی و ضعف های روحی یا سایر ویژگی های زشت اخلاقی است.
امیدوارم اگر هر یک از افراد دارای این گونه اخلاقیات،خواننده این یادداشت است از رفتار های خود که عاقبت درستی نداشته دست برداشته و برای یک بار هم که شده در راه پاکی و درستی فوتبال در جهت خدمت به جامعه ورزشی کشور قدم بردارد.
----------------------------------------
باتشکر ازهمه شما -حمید اکرمی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1